Η Συμμαχία ALD-Wheels είναι κάτι περισσότερο από ένα σύμφωνο μεταξύ της ALD και της Wheels. Περιλαμβάνει τέσσερις ακόμη στρατηγικές συνεργασίες. Με παρουσία σε 43 χώρες, η ALD είναι ο ανώτερος συνεργάτης της συμμαχίας. Αλλά αυτές οι εταιρικές σχέσεις προσθέτουν τη δυνατότητα παρουσίας σε 12 κρίσιμες αγορές, φτάνοντας συνολικά τις 55 αγορές σε βασικές γεωγραφικές περιοχές σε όλο τον κόσμο.

Μέλη και γεωγραφική κάλυψη

  • Η ALD Automotive, όπως είναι γνωστό, είναι μια εταιρεία fleet management και λειτουργικής μίσθωσης αυτοκινήτων που εδρεύει στη Γαλλία και επικεντρώνεται στην Ευρώπη, αλλά δραστηριοποιείται στην Κίνα, την Ινδία και τη Λατινική Αμερική. Βάσει του αριθμού συμβάσεων, η κατά 100% θυγατρική της Société Générale είναι η # 1 στην Ευρώπη και # 3 παγκοσμίως.
  • Η Wheels συστήνεται ως “η πιο έμπειρη εταιρία διαχείρισης στόλου παγκοσμίως” και έχει ηγετική παρουσία στην αγορά μεγάλων και σύνθετων στόλων στη Βόρεια Αμερική.
  • Η ABSA είναι μια νοτιοαφρικανική τράπεζα που προσφέρει υπηρεσίες χρηματοδότησης οχημάτων και διαχείρισης στόλου.
  • Η FleetPartners προσφέρει ενοικίαση αυτοκινήτων για εταιρικούς πελάτες στην Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία.
  • Η Arrend εδρεύει στη Γουατεμάλα και δραστηριοποιείται στο Ελ Σαλβαδόρ, την Ονδούρα, τη Νικαράγουα, τον Παναμά και την Κόστα Ρίκα, γεγονός που την καθιστά πρώτη περιφερειακή εταιρεία χρηματοδοτικής μίσθωσης στην Κεντρική Αμερική.
  • Η AutoCorp παρέχει leasing αυτοκινήτων και οχημάτων LCV σε εταιρικούς πελάτες στην Αργεντινή.

Διαδικασία πελατών

Η συμμαχία των ALD-Wheels βοηθά την οργάνωση του πολυεθνικού πελάτη, έτσι ώστε να αντιμετωπίζεται ως ένας παγκόσμιος πελάτης όταν έχει μια παγκόσμια οργάνωση για να διευθύνει τους στόλους του. Στη συνέχεια, η συμμαχία ορίζει συνήθως έναν παγκόσμιο account manager στον οποίο βασίζεται ο παγκόσμιος διαχειριστής στόλου του πελάτη – συνήθως είτε στις ΗΠΑ είτε στην Ευρώπη. Η παγκόσμια διακυβέρνηση – η ευθυγράμμιση των στρατηγικών στόχων, ο καθορισμός διεθνών στρατηγικών, η δημιουργία στρατηγικής διορατικότητας – υποστηρίζεται από τους περιφερειακούς και τοπικούς account managers.

Το Προφίλ του πελάτη

Η συμμαχία έχει περίπου 50 παγκόσμιους πελάτες. Ιστορικά, οι φαρμακευτικές εταιρείες υιοθέτησαν για πρώτη φορά παγκόσμια προγράμματα στόλου, αλλά τώρα πλέον εκπροσωπούνται όλοι οι τομείς της αγοράς. Πολλοί στόλοι διαθέτουν επίσης σημαντικό αριθμό ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων και φορτηγών.

USP

  • Η συμμαχία των Wheels-ALD ισχυρίζεται ότι διαθέτει όχι μόνο την καλύτερη κάλυψη στον κλάδο, αλλά και την πιο συνεπή.
  • Όλα τα μέλη της συμμαχίας είναι ειδικοί στον στόλο, με ισχυρές και σταθερές θέσεις στην αγορά. Αυτό παρέχει την ευελιξία και την ανθεκτικότητα για τη δημιουργία ισχυρής οργανικής ανάπτυξης, όπως λέει η συμμαχία.
  • Το ισχυρότερο σημείο της συμμαχίας βρίσκεται στον στόχο του πελάτη: “Ο μόνος λόγος που υπάρχει αυτή η συμμαχία είναι επειδή έχουμε πελάτες που ζητούν μια παγκόσμια λύση και έχουμε επιλέξει προσεκτικά κάθε μέλος της συμμαχίας”.

Στρατηγική

Οι επιχειρηματικές πρακτικές διαφέρουν σε ολόκληρο τον κόσμο, με μισθώσεις διαφόρων τύπων (open-end leasing, closed-end, κ.ά) και διαχείριση στόλου δημοφιλών σε διαφορετικές αγορές – έτσι υπάρχει ένα όριο σε αυτά που μπορούν να αναπτυχθούν στις παγκόσμιες συμφωνίες-πλαίσιo. Ωστόσο, αυτό το πλαίσιο είναι απαραίτητο για τη διασαφήνιση των στρατηγικών στόχων, τη διαμόρφωση των εργαλείων και τη μέτρηση της προόδου.

Προηγούμενο άρθροΤο ολοκαίνουργιο Hyundai i10 στην ευρωπαϊκή αγορά
Επόμενο άρθροNissan και EVgo επεκτείνουν το δίκτυο φόρτισης στις ΗΠΑ