Η ALD Automotive επταπλασίασε τα κέρδη από τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα κατά το πρώτο τρίμηνο του 2022, όπως δείχνει η ανακοίνωση αποτελεσμάτων της εταιρείας.

Το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, η ALD Automotive σημείωσε κέρδη ρεκόρ 3.101 ευρώ για κάθε μεταχειρισμένο αυτοκίνητο που πούλησε, δηλαδή επταπλάσια αύξηση έναντι της ίδιας περυσινής περιόδου (439 ευρώ). Η εντυπωσιακή αύξηση εξηγεί σε μεγάλο βαθμό τα ισχυρά τριμηνιαία αποτελέσματα της εταιρείας, με καθαρά έσοδα 255,3 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 64,2% έναντι του πρώτου τριμήνου 2021 (155,5 εκατ. ευρώ).

Οι διαταραχές στην αγορά δεν είναι πάντα κακές. Οι καθυστερήσεις παράδοσης νέων οχημάτων ανεβάζουν τις τιμές των μεταχειρισμένων και αυτό δημιουργεί έκτακτα κέρδη για εταιρείες leasing όπως η ALD. Οι πωλήσεις μεταχειρισμένων αυτοκινήτων απέδωσαν συνολικά 215,2 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2022, έναντι μόλις 38,2 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2021.

Άλλα σημαντικά σημεία της τριμηνιαίας έκθεσης της ALD:

  • Στα τέλη Μαρτίου, ο χρηματοδοτούμενος στόλος της ALD περιλάμβανε 1,436 εκατομμύρια οχήματα, σημειώνοντας αύξηση 4,8% έναντι της ίδιας περιόδου πέρυσι.
  • Τα συμβόλαια leasing και το περιθώριο κέρδους υπηρεσιών α’ τριμήνου (329 εκατ. ευρώ, αύξηση 4,5% σε ετήσια βάση) προσαρμόστηκαν έναντι των αρνητικών επιπτώσεων του πολέμου στην Ουκρανία (-27,3 εκατ. ευρώ) και της θετικής αξιολόγησης του στόλου (+ 12,5 εκατ. ευρώ).
  • Η αναλογία κόστους/εσόδων (εξαιρουμένων των πωλήσεων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και της προσαρμογής για την Ουκρανία) είναι 52,7%, έναντι 49/9% του α’ τριμήνου 2021. Αυτό αντανακλά το κόστος προετοιμασίας ενσωμάτωσης της LeasePlan.
  • Συνολικά, 26% των παραδόσεων ήταν EV.

Βάσει των αποτελεσμάτων πρώτου τριμήνου, η ALD προβλέπει τα ακόλουθα για όλο το έτος:

  • Ο χρηματοδοτούμενος στόλος θα αυξηθεί μεταξύ 2% και 4% (αμετάβλητος έναντι προηγούμενης πρόβλεψης).
  • Το αποτέλεσμα πωλήσεων μεταχειρισμένων θα ξεπερνά τα 2.000 ευρώ ανά όχημα (έναντι 1.000 ευρώ προηγούμενης πρόβλεψης).

Με τα συνεχιζόμενα προβλήματα στις αλυσίδες εφοδιασμού λόγω γεωπολιτικών εντάσεων και των απαγορεύσεων στην Κίνα, η ALD εξασφαλίζει τις προμήθειες αυτοκινήτων της αυξάνοντας τις μαζικές αγορές και προβλέποντας παραγγελίες, αξιοποιώντας τις ισχυρές και μακροχρόνιες συνεργασίες της με κατασκευαστές.

«Η ALD ξεκίνησε εξαιρετικά την χρονιά, με ιδιαίτερα ισχυρή εμπορική δυναμική, παρά τους συνεχιζόμενους περιορισμούς εφοδιασμού», παρατηρεί ο Tim Albertsen, CEO της εταιρείας, ο οποίος ανέφερε επίσης πως η εξαγορά της LeasePlan, η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί εντός του έτους, «θα ενισχύσει περαιτέρω τη θέση και την ανθεκτικότητα της ALD».

Προηγούμενο άρθροΗ T&E για τη θέση των ευρωβουλετών στις προτάσεις εκπομπών
Επόμενο άρθροΑποτελέσματα πρώτου τριμήνου LeasePlan: Διπλασιασμός