Καθώς η Ευρώπη επιταχύνει τη μετάβασή της προς τις κλιματικά ουδέτερες οδικές μεταφορές, η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) και η Eurelectric καλούν από κοινού τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής να δώσουν προτεραιότητα στην ετοιμότητα του ηλεκτρικού δικτύου για τις υποδομές φόρτισης βαρέων οχημάτων.

Σε ένα νέο κοινό έγγραφό τους, υπογραμμίζουν τον κρίσιμο ρόλο των Διαχειριστών Συστημάτων Διανομής (DSOs) και ζητούν μια προνοητική, προσανατολισμένη στη ζήτηση προσέγγιση για τις επενδύσεις στο δίκτυο.

Το έγγραφο παρουσιάζει αρκετές βασικές προτάσεις πολιτικής, όπως η ενίσχυση της διαφάνειας μέσω εναρμονισμένων χαρτών χωρητικότητας του δικτύου, η απλοποίηση των διαδικασιών αδειοδότησης, οι προνοητικές επενδύσεις και τα ευέλικτα μοντέλα σύνδεσης.

Επίσης, τονίζεται η ανάγκη υποστήριξης της φόρτισης ισχύος μεγαβάτ (MCS) και η διαμόρφωση τιμολόγησης της ηλεκτρικής ενέργειας που να στηρίζει την ανταγωνιστικότητα των φορτηγών και λεωφορείων μηδενικών εκπομπών.

Οι στόχοι μείωσης εκπομπών CO2 για τα βαρέα οχήματα απαιτούν σημαντική αύξηση του αριθμού των φορτηγών και λεωφορείων μηδενικών εκπομπών έως το 2030, με έως και το ένα τρίτο των νέων ταξινομήσεων να αφορά οχήματα μηδενικών εκπομπών (ZEVs).

Προηγούμενο άρθροMercedes-Benz: Σε νέα θέση-«κλειδί» ο Δημήτρης Ψυλλάκης
Επόμενο άρθροMercedes-Benz: “Steer-by-wire” με τη μέγιστη ασφάλεια