FLEETNEWS #222

ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΊΑ ΜΕ ΤΑ FLEET EUROPE ΚΑΙ GLOBAL FLEET ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΓΙΑ ΤΟ FLEET MANAGEMENT - ΔΕΥΤΕΡΑ 20 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2023 #222 ΌΛΑ ΌΣΑ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΊΖΟΥΝ ΟΙ FLEET ΚΑΙ MOBILITY MANAGERS Στόχοι και στρατηγική της Ampere Euro NCAP: What Van? 2024 Πολύτιμη η κινητικότητα για τους εργαζόμενους

20.11.23 #222 2 Η Lucid Group, Inc. παρουσίασε το Gravity SUV. Το Gravity βασίζεται στις καινοτομίες του σεντάν Lucid Air και είναι ένα πολυτελές ηλεκτρικό SUV υψηλών επιδόσεων με χώρο για έως και επτά ενήλικες και αυτονομία άνω των 700 χλμ. Το Lucid Gravity SUV, η παραγωγή του οποίου θα αρχίσει στα τέλη του 2024, παρουσιάστηκε στις 16 Νοεμβρίου στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες. «Το Gravity SUV αποτελεί σημαντικό άλμα προόδου της παγκοσμίως κορυφαίας τεχνολογίας και του σχεδιασμού της Lucid. Οι πελάτες θα διαθέτουν άνευ προηγουμένου συνδυασμό ευρυχωρίας, ευελιξίας και πολυτέλειας, άψογα ενσωματωμένα σε ένα αξιόλογο όχημα με την οδηγική εμπειρία και την αυτονομία ενός αληθινού Lucid», δήλωσε ο Peter Rawlinson, CEO και CTO της Lucid, ο οποίος ανέφερε ότι «η καινοτόμος τεχνολογία κινητήρων EV της Lucid και η ολιστική μας προσέγγιση στη μηχανική οχημάτων επέτρεψαν ήδη στο σεντάν Air να επαναπροσδιορίσει τις δυνατότητες ενός πολυτελούς σπορ σεντάν. Με το Gravity, οι καινοτομίες αυτές εξελίχθηκαν και η τεχνολογία μας επόμενης γενιάς εφαρμόζεται με ακόμα καλύτερο αποτέλεσμα, παρέχοντας ένα ηλεκτρικό SUV που μπορεί να επιτύχει πάνω από 440 μίλια αυτονομίας, με συστοιχία μπαταριών λίγο μεγαλύτερη από το ήμισυ του μεγέθους ορισμένων ανταγωνιστών μας». LUCID GRAVITY SUV Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό premium MPV Volvo EM90 διευρύνει την προϊoντική γκάμα της Volvo Cars και την απήχησή της, εκπληρώνοντας περισσότερες ανάγκες των πελατών. Μετά την παρουσίαση του μικρού αμιγώς ηλεκτρικού SUV EX30 νωρίτερα μέσα στη χρονιά, το EM90 αντιπροσωπεύει τη δεύτερη επέκταση της προϊοντικής γκάμας της εταιρείας σε σύντομο χρονικό διάστημα. Τόσο το EX30 όσο και το EM90 απευθύνονται σε νέο κοινό, καλύπτοντας μεγαλύτερο εύρος της παγκόσμιας αγοράς αυτοκινήτων και βοηθώντας τη Volvo Cars να πετύχει αυξημένες πωλήσεις με μεγαλύτερη κερδοφορία. Επιπλέον, το EM90 ισχυροποιεί τη δέσμευσή της εταιρείας να είναι ένας κατασκευαστής αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων έως το 2030. Στα επόμενα χρόνια, η Volvo Cars θα παρουσιάσει μία ολόκληρη οικογένεια από νέα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα. «Με το EM90, φέρνουμε την κληρονομιά και την ηγετική θέση της Volvo Cars στην ασφάλεια, στη νέα συναρπαστική κατηγορία των ηλεκτρικών MPV», δήλωσε ο Jim Rowan, πρόεδρος και CEO της Volvo Cars, επισημαίνοντας ότι «το αυτοκίνητο μας επιτρέπει να αξιοποιήσουμε τη ζήτηση μιας νέας αγοράς την οποία δεν είχαμε εξερευνήσει στο παρελθόν και διευρύνει την απήχηση της μάρκας Volvo σε περισσότερους ανθρώπους». Το EM90 παρέχει αυτονομία έως και 738 χλμ. (στον κύκλο CLTC). Διαθέτει κινητήρα 200 kW και μπαταρία 116 kWh που φορτίζει από 10% έως 80% σε λιγότερο από 30 λεπτά. Το μοντέλο επιταχύνει από 0 στα 100 km/h σε 8,3 δευτερόλεπτα. Όπως το SUV EX90, το EM90 έχει ικανότητα αμφίδρομης φόρτισης, ώστε να μπορεί να χρησιμοποιειηθεί ως power bank, για να φορτίζει άλλα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και συσκευές. Το Volvo EM90 διατίθεται αρχικά στην Κίνα. Παρακολουθήστε εδώ την πρεμιέρα του νέου EM90. ΑΜΙΓΩΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ PREMIUM MPV Το νέο Volvo EM90 FLEET NEWS #222 ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙA ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ EΚΔΟΤΗΣ - ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΛIΝΑ ΤΣΑΓΚΑΡAΚΗ l.tsagaraki@direction.gr MANAGER CORPORATE & FLEET BUSINESS UNIT ΜΕΜΑ ΚΑΤΩΠΟΔΗ mkatopodi@direction.gr CORPORATE COMMUNICATION MANAGER ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ georgiadi@direction.gr ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ ΡΟΔΟΥΛΑ ΒΑΡΒΑΓΙΑΝΝΗ varvagianni@direction.gr ART DIRECTOR ΘΕΟΔΩΡΑ ΚΟΥΛΗ EΤΗΣΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΗ 350€ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ) Μ. ΑΣΙΑΣ 43, 152 33 ΧΑΛΑΝΔΡΙ Τ. 210 77.12.400 F. 210 77.85.097 info@direction.gr ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ - ΕΤΑΙΡΟΙ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΝΟΜΙΜΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ISSN: 2732-7868 info@fleetnews.gr

20.11.23 #222 4 Το Honda ZR-V, το νέο SUV της μάρκας, είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα σε τέσσερις εκδόσεις: Elegance, Style, Sport και Advance, με λιανική τιμή από 44.700 ευρώ. Γεφυρώνοντας το κενό μεταξύ του HR-V και του νέου CR-V, το ZR-V είναι το πιο πρόσφατο SUV της Honda που διαθέτει στον στάνταρντ εξοπλισμό το αναγνωρισμένο υβριδικό σύστημα e:HEV. Αναβαθμισμένο προκειμένου να χρησιμοποιηθεί στο συγκεκριμένο μοντέλο, το υβριδικό σύνολο συνεχίζει να προσφέρει ένα μοναδικό μείγμα εξαιρετικών επιδόσεων και αποδοτικότητας σε κάθε είδους διαδρομή, από αυτοκινητόδρομους μέχρι επαρχιακές οδούς. Ο καθαρός και ταυτόχρονα ισχυρός τετρακύλινδρος κινητήρας άμεσου ψεκασμού 2,0 λίτρων συνεργάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες, ώστε να προσφέρει τις απολαυστικές επιδόσεις που συνήθως συναντά κανείς σε σπορ hatchback μοντέλα. Οι διαστάσεις του τοποθετούν το ZR-V στην καρδιά της ευρωπαϊκής γκάμας των SUV προτάσεων της Honda, εξασφαλίζοντας εξαιρετική ευρυχωρία, πρακτικότητα και άνεση σε ένα compact πακέτο. Κατά τη διαδικασία σχεδιασμού, οι μηχανικοί της Honda επικεντρώθηκαν στη δημιουργία μιας στυλάτης και κομψής καμπίνας που ενσωματώνει διακριτικά και ταυτόχρονα μεγιστοποιεί τη χρηστικότητα, διασφαλίζοντας ότι η καμπίνα είναι ελκυστική όσο και λειτουργική. Αυτό σημαίνει ότι είναι εύχρηστη στην καθημερινότητα, με άφθονους αποθηκευτικούς χώρους και πρακτικές λειτουργίες, όπως οι πολλαπλές θύρες USB. Στα παραπάνω έρχονται να προστεθούν τα υψηλής ποιότητας υλικά, το προσεγμένο φινίρισμα και ο διακριτικός φωτισμός. Το χαμηλά τοποθετημένο ταμπλό και η υπερυψωμένη κεντρική κονσόλα, μαζί με τα βελούδινα προστατευτικά γονάτων και τα υποβραχιόνια, δημιουργούν μια αίσθηση θαλπωρής, ενώ η εξελιγμένη τεχνολογία HMI επιτρέπει τη συνδεσιμότητα οδηγού και επιβατών με τον έξω κόσμο, πέρα από τη λειτουργικότητα που παρέχουν τα Apple CarPlay και Android Auto. Το ZR-V είναι το πιο πρόσφατο μοντέλο της Honda που διαθέτει στάνταρντ την προηγμένη σουίτα τεχνολογιών Honda SENSING της εταιρείας. Αναλυτικά στο fleetnews.gr ΤΟ ΝΕΟ SUV HONDA ZR-V ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Το νέο Hyundai i20 διαθέτει ανανεωμένη, κομψή σχεδίαση και τολμηρούς χρωματικούς συνδυασμούς, με περισσότερα χαρακτηριστικά ασφαλείας και έξυπνες τεχνολογίες. Το i20, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2008, αποτελεί ένα από τα πιο επιτυχημένα μοντέλα της Hyundai. «Το i20 συμβάλλει καθοριστικά στην επιτυχία των πωλήσεων της Hyundai στην Ευρώπη, χάρη στην εξαιρετική ποιότητα, την αξιοπιστία και την πρακτικότητά του. Όπως πολλά από τα μοντέλα μας κατασκευάζεται στην Ευρώπη, για την Ευρώπη. Το νέο i20 αναδεικνύει την αποφασιστικότητά μας, προσφέροντας μια ανανεωμένη, κομψή και σπορ σχεδίαση, μαζί με προηγμένα χαρακτηριστικά συνδεσιμότητας και ασφάλειας. Με την αναβάθμιση αυτού του μοντέλου, θέτουμε υψηλότερα τον πήχυ στην κατηγορία B», δήλωσε ο Andreas-Christoph Hofmann, Vice President Marketing, Product & PR της Hyundai Motor Europe. Το νέο Hyundai i20 διαθέτει δυναμική σχεδίαση, εναρμονίζοντας τις αναλογίες, την αρχιτεκτονική, το στυλ και την τεχνολογία, τόσο στο αμάξωμα όσο και στο εσωτερικό. Το μοντέλο διατηρεί τον σπορτίφ χαρακτήρα του χάρη στο χαμηλό προφίλ οροφής και το μεγάλο μεταξόνιο. Το νέο i20 είναι εξοπλισμένο με τα χαρακτηριστικά ασφαλείας Hyundai Smart Sense και συμμορφώνεται με τα υψηλότερα ευρωπαϊκά πρότυπα ασφαλείας. Μεταξύ αυτών περιλαμβάνονται το Έξυπνο Σύστημα Υποβοήθησης Ορίου Ταχύτητας (ISLA), το Σύστημα Υποβοήθησης Διατήρησης Λωρίδας (LFA) και το σύστημα Υποβοήθησης Αποφυγής Εμπρόσθιας Σύγκρουσης (FCA) που διαθέτει τις λειτουργίες “City”, “Interurban” και “Pedestrian”. Προαιρετικά διατίθεται και το σύστημα Smart Cruise Control με βάση τo Σύστημα Πλοήγησης (NSCC). Κάτω από το καπό, ένα 48V υβριδικό σύστημα κίνησης μπορεί συνδυάζεται με τον 1.0 T-GDi κινητήρα του νέου i20. Σχεδιασμένο για μέγιστη οικονομία και απόδοση, το 48V υβριδικό σύστημα συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα. Το μοντέλο είναι διαθέσιμο με 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (7DCT) ή 6τάχυτο έξυπνο χειροκίνητο κιβώτιο (iMT), παρέχοντας μια ομαλή και ευέλικτη οδηγική εμπειρία. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΗ ΚΑΙ ΚΟΜΨΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ Νέο Hyundai i20

20.11.23 #222 6 Η Volkswagen υποστηρίζει το κράτος της Πόλης του Βατικανού, στη μετάβασή του προς τη βιώσιμη κινητικότητα. Έτσι στις αρχές του 2024, η εταιρεία θα παραδώσει κάτι λιγότερο από 40 αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της οικογένειας ID., από το ID.3, ID.4 και ID.5. Τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα αποτελούν μέρος της στρατηγικής της απανθρακοποίησης του Βατικανού, προκειμένου ο στόλος οχημάτων του να καταστεί κλιματικά ουδέτερος. Η Imelda Labbé, μέλος του Δ.Σ. αρμόδια για τις Πωλήσεις, το Μάρκετινγκ και το After-Sales της Volkswagen Passenger Cars, και ο Dr. Christian Dahlheim, πρόεδρος του Δ.Σ. της Volkswagen Financial Services AG, παρέδωσαν προσωπικά τα δύο πρώτα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ID.3 Pro Performance, στο Βατικανό. Το Βατικανό είναι έντονα προσηλωμένο στην εφαρμογή καινοτόμων και βιώσιμων λύσεων που επιτρέπουν τη μείωση, με συγκεκριμένες προϋποθέσεις, των επιπτώσεων των ανθρώπινων δραστηριοτήτων στο περιβάλλον, με στόχο την προστασία του πλανήτη. Η κινητικότητα βρίσκεται στο επίκεντρο ενός ειδικού προγράμματος με την ονομασία «Ecological Conversion 2030» («Οικολογική Μετατροπή 2030»), το οποίο στοχεύει στη μείωση του αποτυπώματος CO2 του κρατικού στόλου οχημάτων. Για να επιτευχθεί αυτό, τα υπάρχοντα αυτοκίνητα πρόκειται σταδιακά να αντικατασταθούν με ηλεκτρικά, ώστε όλος ο στόλος να καταστεί ουδέτερος άνθρακα μέχρι το 2030. Η Volkswagen επιλέχθηκε για το συγκεκριμένο πρόγραμμα και, μέσω της Volkswagen Financial Services, θα προμηθεύσει το Βατικανό, από τις αρχές του 2024, με στόλο ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Σε μεταγενέστερο χρόνο, θα παραδοθούν σταδιακά και άλλα αυτοκίνητα μηδενικών εκπομπών, επίσης από τις μάρκες του ομίλου Volkswagen, μέχρι την πλήρη αντικατάσταση ολόκληρου του στόλου έως το 2030. Η VOLKSWAGEN ΕΞΗΛΕΚΤΡΙΖΕΙ ΤΟ ΣΤΟΛΟ ΤΟΥ ΒΑΤΙΚΑΝΟΥ 40 Volkswagen ID. στο Βατικανό Η VOLKSWAGEN ΜΕΙΩΝΕΙ ΤΙΣ ΒΑΡΔΙΕΣ ΣΤΟ ZWICKAU Η Volkswagen αντέδρασε στην υποτονική ζήτηση για ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μείωση του αριθμού των βαρδιών στο εργοστάσιο παραγωγής αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων στο Zwickau της Γερμανίας. Από την περασμένη εβδομάδα, η εταιρεία μείωσε την παραγωγή σε δύο βάρδιες στο Hall 5, από τρεις βάρδιες που είχε καθορίσει το τελευταίο διάστημα, αναφέρει η Automobilwoche. Περισσότερο επηρεάζεται η παραγωγή των πιο μικρών μοντέλων της γκάμας των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων του γερμανικού ομίλου, των Volkswagen ID3 και Cupra Born. «Η απόφαση διασφαλίζει την παραγωγική λειτουργία και τη μελλοντική βιωσιμότητα του εργοστασίου», δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας. XIAOMI SU7 Η κινεζική εταιρεία smartphone, Xiaomi Corp., πρόκειται να παρουσιάσει τα πολυαναμενόμενα ηλεκτρικά οχήματά της, σύμφωνα με αίτηση που υπέβαλε στο Υπουργείο Βιομηχανίας και Τεχνολογίας Πληροφορικής. Τα δύο μοντέλα, που αποκαλούνται Beijing Xiaomi SU7 και SU7 Max, θα κατασκευαστούν από το κρατικό Beijing Automotive Group, σε εργοστάσιο του Πεκίνου που ανήκει στην Xiaomi, σύμφωνα με το φάκελο του υπουργείου. Τα δύο μοντέλα είναι όμοια σε μέγεθος και εξωτερική εμφάνιση. Το SU7 Max είναι εξοπλισμένο με αισθητήρα lidar στο επάνω μέρος του παρμπρίζ του. Το SU7 αναπτύσσει τελική ταχύτητα 210 χλμ/ώρα και το SU7 Max 265 χλμ/ώρα. Διαθέτουν μπαταρίες της Contemporary Amperex Technology Co. Ltd. και της BYD Co. Η Xiaomi ίδρυσε θυγατρική EV τον Σεπτέμβριο του 2021 και τον Νοέμβριο υπέγραψε συμφωνία κατασκευής εργοστασίου EV με την Beijing Yizhuang EconomicTechnological Development Area.

20.11.23 #222 7 VOLVO XC40 RECHARGE EXTENDED RANGE RWD & TWIN MOTOR AWD Ηλεκτρικά, με αυξημένη ακτίνα δράσης advertorial Σε τροχιά «εξηλεκτρισμού»: Σχεδόν το 1 στα 3 Volvo που πωλήθηκαν τον περασμένο Οκτώβριο στην Ευρώπη ήταν αμιγώς ηλεκτρικό. Η προσήλωση της μάρκας στην ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης βρίσκει όλο και μεγαλύτερη απήχηση στο κοινό και οι ηλεκτρικές εκδόσεις του XC40 πρωτοστατούν σε αυτό, όχι τυχαία. Το δημοφιλές compact SUV της Volvo, το πρώτο μοντέλο της εταιρείας που απέκτησε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, γίνεται πλέον ακόμα πιο ελκυστικό, με αυξημένη ισχύ και βελτιωμένη αυτονομία. Όπως δηλώνουν και οι κωδικοί στο όνομά της, η έκδοση XC40 Recharge Extended Range RWD διαθέτει κίνηση στον πίσω άξονα και παρέχει δυνατότητα κάλυψης μεγαλύτερων αποστάσεων με μία φόρτιση. Ο νέος ηλεκτροκινητήρας αποδίδει σχεδόν 10% περισσότερη δύναμη, φθάνοντας τους 252 ίππους, και προσφέρει ακόμη καλύτερες επιδόσεις, ενώ η σύνδεσή του με τους πίσω τροχούς συμβάλλει σε πιο ισορροπημένη οδική συμπεριφορά και σε βελτιωμένη πρόσφυση κατά την εκκίνηση. Το μεγαλύτερο απόθεμα ενέργειας, χάρη στη νέα μπαταρία των 82 kWh, σε συνδυασμό με την καλύτερη ψύξη της μπαταρίας και στοχευμένες παρεμβάσεις στην αεροδυναμική, έχουν αναβαθμίσει εντυπωσιακά την αυτονομία, επιτρέποντας στον οδηγό του XC40 Recharge Extended Range RWD να διανύει έως και 572 km με μία φόρτιση. Η τιμή αφορά μικτό κύκλο οδήγησης σύμφωνα με το πρότυπο WLTP, κάτι που σημαίνει ότι μπορεί να αυξηθεί αρκετά για οδήγηση εντός πόλης, μέχρι και τα 629 km, με τη χρήση του One Pedal Drive, που συμβάλλει στην ανάκτηση ενέργειας κατά την επιβράδυνση. Η επίσης αναβαθμισμένη έκδοση XC40 Recharge Twin Motor ΑWD προσφέρει πλέον αυτονομία 536 km. Η ισχύς παραμένει στους 408 ίππους, αλλά η κατανομή της ανάμεσα στους δύο άξονες διαφοροποιείται, καθώς ο πίσω ηλεκτροκινητήρας αποδίδει τώρα το 61% της συνολικής ισχύος. Οι νέες εκδόσεις επωφελούνται και από σημαντική βελτίωση στους χρόνους ταχείας φόρτισης που έχουν μειωθεί σε μόλις 27 λεπτά για φόρτιση από το 10% έως το 80% της μπαταρίας. Η επιλογή των νέων αμιγώς ηλεκτρικών XC40 για εταιρική χρήση συνεπάγεται σημαντικές ελαφρύνσεις στη φορολόγηση, όπως ο ιδιαίτερα χαμηλός φόρος χρήσης σε περίπτωση μίσθωσης. Η 5ετής εγγύηση της Volvo, η δωρεάν συντήρηση 3 ετών και ένα ολοκληρωμένο προαιρετικό πακέτο τριετούς ασφάλισης καθιστούν ακόμη πιο δελεαστική την απόκτησή τους.

20.11.23 #222 8 Η Toyota Professional προσφέρει πληρέστερη επιλογή με ανανεωμένη και διευρυμένη γκάμα ηλεκτρικών επαγγελματικών οχημάτων και δέσμευση στην εξυπηρέτηση πελατών, που επιτρέπει τη συνεχή ανάπτυξή της. Στο επίκεντρο βρίσκεται το νέο Proace Max, το οποίο εντάσσεται στη διευρυμένη οικογένεια Proace, μαζί με τα αναβαθμισμένα Proace και Proace City, στο πλαίσιο ισχυρού χαρτοφυλακίου προϊόντων. Εν τω μεταξύ, το Hilux Hybrid 48V προσφέρει νέα ηλεκτροκίνητη επιλογή. Η νέα εντυπωσιακή μπροστινή σχεδίαση του Proace αντικατοπτρίζει την ταυτότητα της Toyota και εντυπωσιάζει, χάρη στο σαφέστερο εμπρόσθιο τμήμα. Η τελευταία τεχνολογία φωτισμού LED και οι ζάντες ελαφρού κράμματος δημιουργούν πιο ξεχωριστή εμφάνιση, αναλόγως διακοσμητικών στοιχείων. Οι σύγχρονοι εσωτερικοί χώροι διαθέτουν νέα σχεδίαση τιμονιού και εξοπλισμό τελευταίας τεχνολογίας αναλόγως επιπέδου διακόσμησης, συμπεριλαμβανομένων ψηφιακών οθονών και αναβαθμισμένου συστήματος ψυχαγωγίας με ενσωματωμένη πλοήγηση, καθώς και ασύρματη συνδεσιμότητα Apple CarPlay ή Android Auto. Οι συνδεδεμένες υπηρεσίες προσφέρουν προστιθέμενη αξία στις καθημερινές δραστηριότητες και θα είναι διαθέσιμες σε κάθε κατηγορία της οικογένειας Proace από την έναρξη των πωλήσεων. Όλα τα οχήματα της οικογένειας Proace διατίθενται ως ηλεκτρικά οχήματα μπαταρίας (BEV) μηδενικών εκπομπών ρύπων, χωρίς να θυσιάζεται η πρακτικότητα και η αξιοπιστία. Όλα τα οχήματα Toyota Professional διαθέτουν την τελευταία τεχνολογία Toyota Safety Sense, που υποστηρίζει τον οδηγό παρέχοντας επιπλέον ηρεμία. Το μεγαλύτερο όχημα της γκάμας Toyota Professional, το Proace Max βαρέος τύπου, διατίθεται σε έξι τύπους, με δύο μεταξόνια, τρία μήκη και τρία ύψη, για πολλαπλές επιλογές μεταφοράς φορτίου. Ο μεγαλύτερος τύπος, το Proace Max Electric, διαθέτει χωρητικότητα φορτίου 17 μ³, την καλύτερη στην κατηγορία του. Η φόρτωση και εκφόρτωση είναι εύκολη χάρη στο ύψος των θυρών και το πρακτικό τετράγωνο άνοιγμα, με χαμηλό κατώφλι για εύκολη πρόσβαση. Για πρώτη φορά σε Toyota, οι πόρτες ανοίγουν κατά 270 μοίρες, μεγιστοποιώντας το χώρο φόρτωσης στο πεζοδρόμιο και την πρόσβαση στην καμπίνα. Η τελευταία τεχνολογία μπαταρίας δίνει τη δυνατότητα μηδενικών εκπομπών ρύπων και αυτονομία 420 χλμ. (πρότυπο WTLP). Η πλατφόρμα Proace Max διατίθεται σε διαμορφώσεις ανατρεπόμενου, απλής, τριπλής και πλάγιας ανατροπής, καθώς και προαιρετικού πλαισίου, πλατφόρμας και καμπίνας πληρώματος διπλής σειράς καθισμάτων. ΠΛΗΡΗΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΓΚΑΜΑ TOYOTA Το νέο Toyota Proace Max Η έναρξη της παραγωγής του MINI Countryman σηματοδοτεί μια σειρά από πρεμιέρες και ορόσημα για το εργοστάσιο του BMW Group στη Λειψία: ως το πρώτο μοντέλο της μάρκας MINI που κατασκευάζεται στη Γερμανία, το νέο Countryman θα βγαίνει από την ίδια γραμμή παραγωγής με τις BMW Σειρά 1 και BMW Σειρά 2, με πλήρη γκάμα συστημάτων κίνησης που περιλαμβάνουν εκδόσεις με κινητήρες εσωτερικής καύσης, plug-in υβριδικά σύνολα και αμιγώς ηλεκτρικές μονάδες. Η παραγωγή του μεγαλύτερου μέχρι σήμερα μοντέλου MINI σηματοδοτεί ένα σημαντικό βήμα προς το μέλλον για το εργοστάσιο του BMW Group στη Λειψία. Από το 2018 η εταιρεία έχει επενδύσει περίπου 700 εκατομμύρια ευρώ στις εγκαταστάσεις της Σαξονίας, προκειμένου να αυξήσει τη δυναμικότητα της μονάδας που θα καταστήσει δυνατή την παραγωγή του MINI Countryman. Επιπλέον, αυτή η τρίτη γενιά του οχήματος θα διατίθεται και με αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης. «Η Λειψία παραμένει ηλεκτρική», δήλωσε η διευθύντρια του εργοστασίου, Petra Peterhänsel. «Όταν συντελείται ένας μετασχηματισμός, οι δεξιότητες και η ευελιξία είναι ζητήματα ζωτικής σημασίας», τόνισε ο Milan Nedeljković, μέλος Δ.Σ. της BMW AG, αρμόδιος για την Παραγωγή, προσθέτοντας ότι το BMW Group επέδειξε γρήγορα αντανακλαστικά στην εισαγωγή και προώθηση της αλλαγής. ΤΟ ΠΡΩΤΟ MINI “MADE IN GERMANY”

20.11.23 #222 10 Η BMW Personal Pilot L 3, δηλαδή η εξαιρετικά αυτοματοποιημένη οδήγηση επιπέδου 3 -η οποία επιτρέπει στους οδηγούς να απομακρύνουν τα χέρια τους από το τιμόνι και να αποστρέψουν προσωρινά την προσοχή τους από το δρόμο- θα είναι σύντομα διαθέσιμη στη νέα BMW Σειρά 7. Η νέα λειτουργία μειώνει το φόρτο του οδηγού πίσω από το τιμόνι σε συγκεκριμένες καταστάσεις και ελέγχει για λογαριασμό του την ταχύτητα του αυτοκινήτου, την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα και την θέση του στη λωρίδα κυκλοφορίας. Αυτή η νέα επιλογή θα διατίθεται κατόπιν παραγγελίας για τη νέα BMW Σειρά 7 (εκτός των i7 eDrive50 και i7 M70 xDrive)* από τον Δεκέμβριο, με εγκατάσταση στα οχήματα από τον επόμενο Μάρτιο. Σχεδιασμένη να αναλαμβάνει πλήρως τα καθήκοντα οδήγησης με ικανότητα αυτοματοποιημένης οδήγησης Επιπέδου 3, όπως ορίζεται από τη Society of Automotive Engineers (SAE), η λειτουργία θα προσφέρεται αποκλειστικά στη Γερμανία στην τιμή των 6.000 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ). Η καινοτόμος τεχνολογία επιτρέπει στους οδηγούς να ανακατευθύνουν την προσοχή τους σε άλλες δραστηριότητες εντός του οχήματος όταν ταξιδεύουν με ταχύτητα έως 60 km/h σε αυτοκινητόδρομους με διαχωριστικές λωρίδες. Χάρη στους ιδιαίτερα εξελιγμένους αισθητήρες του, πρόκειται για το πρώτο σύστημα του είδους του που μπορεί να χρησιμοποιηθεί και στο σκοτάδι. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΑΥΤΟΜΑΤΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΟΔΗΓΗΣΗ ΕΠΙΠΕΔΟΥ 3 ΣΤΗ BMW ΣΕΙΡΑ 7 BMW Personal Pilot L 3 ΟΔΗΓΗΣΗ ΧΩΡΙΣ ΠΕΝΤΑΛ; ΝΕΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΠΑΡΕΧΕΙ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ Με θέμα «Βρες το μέλλον σου», το περίπτερο της Toyota στο Japan Mobility Show 2023 παρουσίασε λύσεις κινητικότητας που είναι προ των πυλών. Μεταξύ αυτών και οι πιο πρόσφατες τεχνολογίες που ενσωματώνουν τη φιλοσοφία της Toyota, «Mobility for All». Συνήθως, η επιτάχυνση και τα φρένα του αυτοκινήτου ελέγχονται μέσω των πεντάλ. Καταργώντας τα και ενσωματώνοντας τις λειτουργίες τους στο τιμόνι, η NEO Steer επιτρέπει την οδήγηση μόνον με τα χέρια. Αυτή η τεχνολογία διευκολύνει τα άτομα με αναπηρία των κάτω άκρων και προσφέρει επίσης στους αρτιμελείς οδηγούς μια εντελώς νέα εμπειρία. «Δεν νομίζω ότι οι χρήστες αναπηρικών αμαξιδίων είναι οι μόνοι που επιθυμούν τέτοιου είδους χειριστήρια», λέει ο σκιέρ Taiki Morii, ο οποίος πάσχει και ο ίδιος από αναπηρία των κάτω άκρων. Παρακολουθήστε στο βίντεο την ανάπτυξη της τεχνολογίας. Η LG Electronics (LG) ανακοίνωσε ότι θα εφαρμόσει το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας εντός οχήματος -με το webOS for Automotive, την πλατφόρμα περιεχομένου της εταιρείας για την αυτοκινητοβιομηχανία- στα νέα μοντέλα Genesis του ομίλου Hyundai Motor Group. Τα νέα μοντέλα Genesis της Hyundai είναι εξοπλισμένα με ένα σύστημα ψυχαγωγίας και πληροφορίας που αξιοποιεί πλήρως το webOS for Automotive. Οι επιβάτες μπορούν πλέον να παρακολουθούν με άνεση το περιεχόμενο υψηλής ευκρίνειας που συνήθως απολαμβάνουν στο smartphone ή την τηλεόρασή τους, με τους κανονισμούς οδήγησης και ασφάλειας να λαμβάνονται πάντοτε υπόψη. Οι οθόνες ενημέρωσης και ψυχαγωγίας μπορούν να μεταδίδουν περιεχόμενο με την καθηλωτική ποιότητα ήχου που έχει σχεδιάσει η Genesis. Η συνεργασία αυτή σηματοδοτεί την πρώτη παρουσίαση της πλατφόρμας περιεχομένου της LG για την αυτοκινητοβιομηχανία. Η LG εισήγαγε το webOS for Automotive για να επεκτείνει τις μοναδικές εμπειρίες και υπηρεσίες της για τους πελάτες της στο δρόμο. Αξιοποιώντας την αποδεδειγμένη απήχηση και ευκολία του webOS, το οποίο έχει φτάσει αθροιστικά τις 200 εκατομμύρια πωλήσεις στην αγορά των έξυπνων τηλεοράσεων, η εταιρεία ανέπτυξε μια νέα έκδοση για οχήματα, ώστε οι οδηγοί και οι επιβάτες να μπορούν να απολαμβάνουν ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών over-the-top (OTT), συμπεριλαμβανομένου του YouTube, σε ένα βελτιστοποιημένο περιβάλλον καμπίνας. Η LG, η Hyundai και το YouTube συνεργάστηκαν στενά για να φέρουν την εφαρμογή YouTube native TV στο WebOS for Automotive, παρέχοντας μια βελτιστοποιημένη εμπειρία προβολής μέσα στο όχημα. Επιπλέον, η εφαρμογή YouTube χρησιμοποιεί τις πρόσφατα αναπτυγμένες εγγενείς λύσεις αφής στο WebOS for Automotive. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑΣ LG ΣΤΗΝ GENESIS

20.11.23 #222 11 Με περισσότερα από 40 ενεργά συστήματα υποβοήθησης, η Mercedes-Benz συμβάλλει αποφασιστικά στην αύξηση της ασφάλειας των χρηστών του δρόμου. Ειδικότερα, το Active Brake Assist με ανίχνευση πεζών συμβάλλει στη μείωση των ατυχημάτων που αφορούν πεζούς και ποδηλάτες, εδώ και πολλά χρόνια. Αυτό ισχύει για κανονικές ταχύτητες οδήγησης εντός και εκτός πόλης. Το σύστημα μπορεί να δώσει οπτικές και ηχητικές προειδοποιήσεις για επικείμενη σύγκρουση έμπροσθεν του οχήματος, είτε από διασταυρούμενα οχήματα είτε του αντιθέτου ρεύματος. Εάν ο οδηγός φρενάρει πολύ ελαφρά, το σύστημα υποστηρίζει και αυξάνει τη δύναμη πέδησης, αναλόγως περίπτωσης. Εάν ο οδηγός δεν αντιδράσει, το Active Brake Assist ενεργοποιεί το φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης. Στην υπάρχουσα γενιά οχημάτων, το Active Brake Assist χρησιμοποιεί αισθητήρες κάμερας ή/και ραντάρ για την ανίχνευση πεζών και ποδηλατών έμπροσθεν του οχήματος. Εάν εντοπιστεί άμεσος κίνδυνος σύγκρουσης με ευάλωτους χρήστες του δρόμου, υπολογίζεται η απαιτούμενη δύναμη πέδησης, προκειμένου να αποφευχθεί ή να ελαχιστοποιηθεί η σοβαρότητά της. Η Mercedes-Benz έχει επιτύχει άλλο ένα ορόσημο ενεργητικής ασφάλειας: Από το 2012, περισσότερα από 10 εκατομμύρια επιβατικά αυτοκίνητα Mercedes-Benz παγκοσμίως είναι εξοπλισμένα με το σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης για πεζούς. Οι πεζοί θεωρούνται απροστάτευτοι χρήστες του δρόμου, καθώς δεν διαθέτουν αερόσακους, ζώνες ασφαλείας ή προστατευτικό ρουχισμό. Αυτό αντικατοπτρίζεται και στις στατιστικές ατυχημάτων: σύμφωνα με ανάλυση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, το 2020 οι πεζοί αποτέλεσαν σχεδόν το ένα πέμπτο των μοιραίων τροχαίων ατυχημάτων της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Στις ΗΠΑ, το αντίστοιχο ποσοστό τους το 2021 ήταν 17%, σύμφωνα με τη National Highway Traffic Safety Administration. Εν τω μεταξύ, μελέτη του 2022 του American Insurance Institute for Highway Safety επεσήμανε ότι τα οχήματα που διαθέτουν σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης για πεζούς παρουσιάζουν 27% χαμηλότερο ποσοστό ατυχημάτων με πεζούς σε σχέση με οχήματα χωρίς τέτοια τεχνολογία. Αναλυτικά στο fleetnews.gr 10 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΟΧΗΜΑΤΑ MERCEDES ΜΕ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΕΔΗΣΗΣ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ 10 χρόνια προστασίας πεζών Μετά τις S-Class, EQS και EQE Saloon, η ιδιαίτερα αυτοματοποιημένη λειτουργία στάθμευσης Intelligent Park Pilot (SAE Level 4) διατίθεται πλέον και στις νέες Mercedes-Benz E-Class Saloon και Estate, την EQE SUV και την EQS SUV. Με το Automated Valet Parking, η είσοδος σε χώρο στάθμευσης, η αποβίβαση και η κατεύθυνσή του σε προκρατημένο χώρο στάθμευσης, καθιστά αχρείαστες την αναζήτηση θέσης και τη στάθμευση. Έτσι εξοικονομείται πολύτιμος χρόνος για τους πελάτες και η εμπειρία στάθμευσης είναι πιο άνετη, ειδικά σε στενούς χώρους στάθμευσης. Τον Νοέμβριο του 2022, η Mercedes-Benz και η Bosch έλαβαν την πρώτη έγκριση παγκοσμίως για εμπορική χρήση της ιδιαίτερα αυτοματοποιημένης άνευ οδηγού διαδικασίας στάθμευσης στη Γερμανία. Ο χώρος στάθμευσης APCOA P6, στο αεροδρόμιο της Στουτγάρδης, είναι το πρώτο γκαράζ παγκοσμίως που διαθέτει Automated Valet Parking στους πελάτες της Mercedes-Benz. Διαθέτει στενές θέσεις στάθμευσης και αποτελεί ιδανική περίπτωση για στάθμευση άνευ οδηγού. Επιπλέον, η γειτνίαση με το κτίριο του τερματικού σταθμού του αεροδρομίου διευκολύνει ιδιαίτερα τους πελάτες. ΑΥΤΟΜΑΤΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ ΑΝΕΥ ΟΔΗΓΟΥ

20.11.23 #222 12 Κατά την ημέρα κεφαλαιαγοράς της Ampere, o Luca de Meo, CEO του Renault Group, τη χαρακτήρισε «μια φιλόδοξη, ολιστική και δομική απάντηση της ευρωπαϊκής βιομηχανίας στις προκλήσεις από την Ανατολή και τη Δύση». «Η Ampere δημιουργήθηκε για να κάνει τα ηλεκτρικά και συνδεδεμένα αυτοκίνητα προσιτά σε όλους, αντιμετωπίζοντας τις επιταγές της ενεργειακής μετάβασης και αξιοποιώντας τις ευκαιρίες ανάπτυξης στην αγορά», τόνισε μεταξύ άλλων. Σύμφωνα με τον κ. de Meo, η Ampere είναι η προσπάθεια για την τεχνολογική αριστεία και την εμπειρία του πελάτη: δύο πλατφόρμες αμιγώς EV, μια ισχυρή σειρά επτά αυτοκινήτων, μια νέα γενιά κεντρικής ηλεκτρονικής αρχιτεκτονικής, μια προηγμένη σουίτα λογισμικού που βασίζεται σε Android και η πιο συμπαγής και αποτελεσματική προμήθεια και παραγωγή EV στην Ευρώπη. Με αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων, ανταγωνιστικές τιμές, ισχυρή μάρκα και υπηρεσίες υψηλής ποιότητας, η Ampere βρίσκεται σε καλή θέση για να επιτύχει την ανάπτυξη στην ευρωπαϊκή αγορά ηλεκτρικών οχημάτων. Η AMPERE, ΚΙΝΗΤΉΡΙΑ ΔΎΝΑΜΗ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΎ ΤΟΥ RENAULT GROUP „Εταιρεία Ηλεκτρικών Οχημάτων (EV) και λογισμικού, η οποία σχεδιάζει, συνθέτει, κατασκευάζει και εμπορεύεται ηλεκτρικά επιβατικά αυτοκίνητα μάρκας Renault στην Ευρώπη „Επιτυχής διαχωρισμός που ολοκληρώθηκε την 1η Νοεμβρίου 2023, καθιστώντας την Ampere αυτόνομη εταιρεία και την πρώτη ευρωπαϊκή εταιρεία EV και λογισμικού „Επιδίδεται στην αντιμετώπιση των σημαντικότερων προκλήσεων μετασχηματισμού της αυτοκινητοβιομηχανίας: μηδενικές εκπομπές ρύπων και ανάπτυξη λογισμικού „Απασχολεί 11.000 εργαζομένους, εκ των οποίων το 35% είναι μηχανικοί „Ισχυρά πάγια για τα οποία έχει ήδη πραγματοποιηθεί η πλειονότητα των επενδύσεων: πλατφόρμες εγγενών ηλεκτρικών οχημάτων, βιομηχανικό οικοσύστημα (αλυσίδες αξίας EV και λογισμικού και παραγωγικό αποτύπωμα) και ελκυστική σειρά προϊόντων ΑΝΆΠΤΥΞΗ ΧΆΡΗ ΣΤΟ ΠΛΕΟΝΈΚΤΗΜΑ ΤΟΥ ΚΌΣΤΟΥΣ, ΤΗΝ ΠΛΉΡΗ ΣΕΙΡΆ ΠΡΟΪΌΝΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΈΝΗ ΕΜΠΕΙΡΊΑ ΠΕΛΆΤΗ „Στόχος η επίτευξη της ισοτιμίας τιμών EV / ICE πριν από τον ανταγωνισμό, χάρη στον σαφή οδικό χάρτη μείωσης κόστους κατά 40% έως το 2027/2028 μεταξύ 1ης και 2ης γενιάς ηλεκτρικών οχημάτων κατηγορίας C „Γκάμα επτά οχημάτων έως το 2031, στην καρδιά της ευρωπαϊκής αγοράς: Megane E-Tech, Scenic E-Tech, Renault 5, Renault 4, «Legend» και δύο ακόμα οχήματα „Επιπρόσθετες δραστηριότητες (οχήματα και λογισμικό) με άλλες μάρκες και συνεργάτες, όπως οι Alpine, Nissan και Mitsubishi Motors „Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα, πέραν προϊόντων, προσφοράς εξατομικευμένης μετακίνησης πελατών EV: αναγνωρισιμότητα επωνυμίας Renault, δίκτυο διανομής, δίκτυο μετά την πώληση, οικοσύστημα φόρτισης και λύσεις χρηματοδότησης ΠΑΡΆΔΟΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΉΣ ΑΡΙΣΤΕΊΑΣ, ΚΑΙΝΟΤΟΜΊΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΏΝ „35% μηχανικοί, εκ των οποίων 1.800 κορυφαία ταλέντα μηχανικής λογισμικού και συστημάτων για παροχή τεχνολογικών καινοτομιών „Οι καλύτερες τεχνολογικές λύσεις στην κατηγορία τους με OpenR Link, ήδη ενσωματωμένες στο Megane E-Tech και στο Scenic E-Tech „Μοναδική οριζόντια προσέγγιση σε συνεργασία με την Google και την Qualcomm Technologies για εξοικονόμηση χρόνου και κόστους, μείωση του κινδύνου εκτέλεσης και παροχή των καλύτερων λύσεων στους πελάτες „Το πρώτο όχημα λογισμικού (Software-Defined-Vehicle, SDV) προβλέπεται να κυκλοφορήσει το 2026 ΈΤΟΙΜΗ ΕΞ ΑΡΧΉΣ, ΧΆΡΗ ΣΤΑ ΙΣΧΥΡΆ ΠΛΕΟΝΕΚΤΉΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΉΡΙΞΗ ΤΟΥ RENAULT GROUP „ElectriCity, γεωγραφικά συμπαγές βιομηχανικό οικοσύστημα υψηλής παραγωγικότητας και χαμηλών εκπομπών άνθρακα „Μοναδική προσέγγιση κάλυψης όλης της αλυσίδας αξίας EV με περιορισμένες επενδύσεις και τεχνολογική ευελιξία μέσω συνεργασιών με τους καλύτερους συντελεστές για ανάπτυξη μπαταριών και ηλεκτροκινητήρων „Δομημένη και αμοιβαία επωφελής σχέση μεταξύ Renault Group και Ampere AMPERE: Η ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΔΥΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΤΟΛΗ Στόχοι και στρατηγική της Ampere

20.11.23 #222 13 ESG „ Κατατάχθηκε #1 από την Sustainalytics στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας και στο κορυφαίο 6% των εταιρειών παγκοσμίως, με βαθμολογία 12,8 „Στόχος μηδενικών εκπομπών Ampere έως το 2035 και ElectriCity έως το 2025 „Υψηλά πρότυπα όσον αφορά στα ανθρώπινα δικαιώματα, τη διαφάνεια και τη δεοντολογία της εταιρείας και όλης της εφοδιαστικής αλυσίδας „Ανεξάρτητη και αποτελεσματική εταιρική διακυβέρνηση, με 11 μέλη Δ.Σ., εμπειρογνώμονες τεχνολογίας και αυτοκινητοβιομηχανίας, εκ των οποίων το 1/3 θα είναι ανεξάρτητο ΣΤΙΒΑΡΌ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΌ ΠΡΟΦΊΛ, ΣΤΌΧΟΙ ΧΑΜΗΛΟΎ ΚΙΝΔΎΝΟΥ ΚΑΙ ΥΨΗΛΏΝ ΑΠΟΔΌΣΕΩΝ „Στρατηγική ανάπτυξης με στόχο ~1 εκατομμύριο οχήματα το 2031 „Στοχευμένα έσοδα άνω των 10 δισ. ευρώ το 2025 με τέσσερα οχήματα, φτάνοντας τα 25 δισ. το 2031 με επτά οχήματα, που σημαίνει CAGR +30% μεταξύ 2023 και 2031 „Στοχευμένο κέρδος και ελεύθερες ταμειακές ροές το 2025, λειτουργικό περιθώριο 10%+ το 2030 και μετά και μετατροπή μετρητών πάνω από 80% το 2031 „Η στόχευση δημόσιας εγγραφής το πρώτο εξάμηνο του 2024 δημιούργησε ευνοϊκές συνθήκες αγοράς. Η Nissan και η Mitsubishi Motors, οι πρώτοι ακρογωνιαίοι επενδυτές, επενδύουν συνολικά 0,8 δισ. ευρώ στην Ampere. Η Qualcomm Technologies εξετάζει επίσης το ενδεχόμενο επένδυσης. Το Renault Group θα διατηρήσει ισχυρή πλειοψηφία στην Ampere. Τα κέρδη των μεγάλων εταιρειών leasing της Ευρώπης αυξήθηκαν κατά 59% από το 2018 έως το 2022, παρόλο που το μέγεθος του στόλου τους αυξήθηκε μόνο κατά 5%. Έκθεση της Profundo για λογαριασμό της Transport & Environment (T&E) εξετάζει την κερδοφορία των επτά μεγαλύτερων εταιρειών leasing της Ευρώπης (ALD | LeasePlan, Alphabet/ BMW Financial Services, Arval, Leasys, Mercedes-Benz Mobility/ Athlon, Mobilize Financial Services και Volkswagen Financial Υπηρεσίες και διαπιστώνει ότι συνολικά έφτασαν τα 15,7 δισεκατομμύρια ευρώ το 2022. Δεδομένων αυτών των κερδών, οι εταιρείες leasing έχουν την οικονομική δύναμη να επιταχύνουν τη μετάβασή τους στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Η T&E επισημαίνει ότι οι εταιρείες χρηματοδοτικής μίσθωσης που αναλύονται σε αυτήν την έκθεση δεν έχουν ορίσει ημερομηνία σταδιακής κατάργησης των ρυπογόνων αυτοκινήτων. Οι δύο εταιρείες leasing που κατέγραψαν τη μεγαλύτερη αύξηση κερδών από το 2018 είναι η Arval και η Leasys. Τα κέρδη της πρώτης αυξήθηκαν κατά 192% από το 2018 και ο αριθμός των μισθωμένων και χρηματοδοτούμενων οχημάτων κατά 33%, ενώ τα κέρδη της δεύτερης αυξήθηκαν κατά 143% και το μέγεθος του στόλου της κατά 82%. Αναλυτικά στο fleetnews.gr ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ LEASING: ΑΥΞΗΣΗ ΚΕΡΔΩΝ - ΑΡΓΟΣ ΕΞΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΣ Η AUTOMECHANIKA FRANKFURT ΕΠΑΝΕΡΧΕΤΑΙ ΕΝΙΣΧΥΜΕΝΗ Οι συμμετοχές στην Automechanika Frankfurt 2024 είναι ήδη περίπου 20% πάνω από το επίπεδο της προηγούμενης εκδήλωσης, ένα χρόνο πριν από την εμπορική έκθεση. Τα κύρια θέματα του μετασχηματισμού και της βιωσιμότητας έτυχαν επίσης πολύ καλής υποδοχής από τον κλάδο: κορυφαίες εταιρείες έχουν ήδη ανακοινώσει ότι θα παρουσιάσουν αντίστοιχα προϊόντα και λύσεις για μετά την πώληση και αρχικό εξοπλισμό από τις 10 έως τις 14 Σεπτεμβρίου 2024. Οι νέες μορφές εκδηλώσεων θα ενθαρρύνουν τις συζητήσεις και τη δικτύωση σε σημαντικά θέματα όπως η κυκλική οικονομία, η ηλεκτροκινητικότητα, τα εναλλακτικά καύσιμα, η βιωσιμότητα, η συνδεσιμότητα, η τεχνητή νοημοσύνη στα αυτοκίνητα και στο σέρβις. «Μετά την επιτυχημένη επανεκκίνηση πέρυσι, περιμένουμε ακόμη περισσότερους διεθνείς εκθέτες στην επόμενη Automechanika Frankfurt. Πολλοί διεθνείς συνεργάτες και γνωστές εταιρείες που δεν μπόρεσαν να συμμετάσχουν το 2022 έχουν ήδη ανακοινώσει ότι θα επιστρέψουν το 2024. Έτσι, η Automechanika διατηρεί τη θέση της ως κορυφαίος διεθνής τόπος συνάντησης του κλάδου», δήλωσε ο Olaf Mußhoff, διευθυντής της Automechanika Frankfurt.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=