FLEETNEWS #222

20.11.23 #222 6 Η Volkswagen υποστηρίζει το κράτος της Πόλης του Βατικανού, στη μετάβασή του προς τη βιώσιμη κινητικότητα. Έτσι στις αρχές του 2024, η εταιρεία θα παραδώσει κάτι λιγότερο από 40 αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της οικογένειας ID., από το ID.3, ID.4 και ID.5. Τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα αποτελούν μέρος της στρατηγικής της απανθρακοποίησης του Βατικανού, προκειμένου ο στόλος οχημάτων του να καταστεί κλιματικά ουδέτερος. Η Imelda Labbé, μέλος του Δ.Σ. αρμόδια για τις Πωλήσεις, το Μάρκετινγκ και το After-Sales της Volkswagen Passenger Cars, και ο Dr. Christian Dahlheim, πρόεδρος του Δ.Σ. της Volkswagen Financial Services AG, παρέδωσαν προσωπικά τα δύο πρώτα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ID.3 Pro Performance, στο Βατικανό. Το Βατικανό είναι έντονα προσηλωμένο στην εφαρμογή καινοτόμων και βιώσιμων λύσεων που επιτρέπουν τη μείωση, με συγκεκριμένες προϋποθέσεις, των επιπτώσεων των ανθρώπινων δραστηριοτήτων στο περιβάλλον, με στόχο την προστασία του πλανήτη. Η κινητικότητα βρίσκεται στο επίκεντρο ενός ειδικού προγράμματος με την ονομασία «Ecological Conversion 2030» («Οικολογική Μετατροπή 2030»), το οποίο στοχεύει στη μείωση του αποτυπώματος CO2 του κρατικού στόλου οχημάτων. Για να επιτευχθεί αυτό, τα υπάρχοντα αυτοκίνητα πρόκειται σταδιακά να αντικατασταθούν με ηλεκτρικά, ώστε όλος ο στόλος να καταστεί ουδέτερος άνθρακα μέχρι το 2030. Η Volkswagen επιλέχθηκε για το συγκεκριμένο πρόγραμμα και, μέσω της Volkswagen Financial Services, θα προμηθεύσει το Βατικανό, από τις αρχές του 2024, με στόλο ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Σε μεταγενέστερο χρόνο, θα παραδοθούν σταδιακά και άλλα αυτοκίνητα μηδενικών εκπομπών, επίσης από τις μάρκες του ομίλου Volkswagen, μέχρι την πλήρη αντικατάσταση ολόκληρου του στόλου έως το 2030. Η VOLKSWAGEN ΕΞΗΛΕΚΤΡΙΖΕΙ ΤΟ ΣΤΟΛΟ ΤΟΥ ΒΑΤΙΚΑΝΟΥ 40 Volkswagen ID. στο Βατικανό Η VOLKSWAGEN ΜΕΙΩΝΕΙ ΤΙΣ ΒΑΡΔΙΕΣ ΣΤΟ ZWICKAU Η Volkswagen αντέδρασε στην υποτονική ζήτηση για ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μείωση του αριθμού των βαρδιών στο εργοστάσιο παραγωγής αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων στο Zwickau της Γερμανίας. Από την περασμένη εβδομάδα, η εταιρεία μείωσε την παραγωγή σε δύο βάρδιες στο Hall 5, από τρεις βάρδιες που είχε καθορίσει το τελευταίο διάστημα, αναφέρει η Automobilwoche. Περισσότερο επηρεάζεται η παραγωγή των πιο μικρών μοντέλων της γκάμας των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων του γερμανικού ομίλου, των Volkswagen ID3 και Cupra Born. «Η απόφαση διασφαλίζει την παραγωγική λειτουργία και τη μελλοντική βιωσιμότητα του εργοστασίου», δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας. XIAOMI SU7 Η κινεζική εταιρεία smartphone, Xiaomi Corp., πρόκειται να παρουσιάσει τα πολυαναμενόμενα ηλεκτρικά οχήματά της, σύμφωνα με αίτηση που υπέβαλε στο Υπουργείο Βιομηχανίας και Τεχνολογίας Πληροφορικής. Τα δύο μοντέλα, που αποκαλούνται Beijing Xiaomi SU7 και SU7 Max, θα κατασκευαστούν από το κρατικό Beijing Automotive Group, σε εργοστάσιο του Πεκίνου που ανήκει στην Xiaomi, σύμφωνα με το φάκελο του υπουργείου. Τα δύο μοντέλα είναι όμοια σε μέγεθος και εξωτερική εμφάνιση. Το SU7 Max είναι εξοπλισμένο με αισθητήρα lidar στο επάνω μέρος του παρμπρίζ του. Το SU7 αναπτύσσει τελική ταχύτητα 210 χλμ/ώρα και το SU7 Max 265 χλμ/ώρα. Διαθέτουν μπαταρίες της Contemporary Amperex Technology Co. Ltd. και της BYD Co. Η Xiaomi ίδρυσε θυγατρική EV τον Σεπτέμβριο του 2021 και τον Νοέμβριο υπέγραψε συμφωνία κατασκευής εργοστασίου EV με την Beijing Yizhuang EconomicTechnological Development Area.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=