FLEETNEWS #222

20.11.23 #222 11 Με περισσότερα από 40 ενεργά συστήματα υποβοήθησης, η Mercedes-Benz συμβάλλει αποφασιστικά στην αύξηση της ασφάλειας των χρηστών του δρόμου. Ειδικότερα, το Active Brake Assist με ανίχνευση πεζών συμβάλλει στη μείωση των ατυχημάτων που αφορούν πεζούς και ποδηλάτες, εδώ και πολλά χρόνια. Αυτό ισχύει για κανονικές ταχύτητες οδήγησης εντός και εκτός πόλης. Το σύστημα μπορεί να δώσει οπτικές και ηχητικές προειδοποιήσεις για επικείμενη σύγκρουση έμπροσθεν του οχήματος, είτε από διασταυρούμενα οχήματα είτε του αντιθέτου ρεύματος. Εάν ο οδηγός φρενάρει πολύ ελαφρά, το σύστημα υποστηρίζει και αυξάνει τη δύναμη πέδησης, αναλόγως περίπτωσης. Εάν ο οδηγός δεν αντιδράσει, το Active Brake Assist ενεργοποιεί το φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης. Στην υπάρχουσα γενιά οχημάτων, το Active Brake Assist χρησιμοποιεί αισθητήρες κάμερας ή/και ραντάρ για την ανίχνευση πεζών και ποδηλατών έμπροσθεν του οχήματος. Εάν εντοπιστεί άμεσος κίνδυνος σύγκρουσης με ευάλωτους χρήστες του δρόμου, υπολογίζεται η απαιτούμενη δύναμη πέδησης, προκειμένου να αποφευχθεί ή να ελαχιστοποιηθεί η σοβαρότητά της. Η Mercedes-Benz έχει επιτύχει άλλο ένα ορόσημο ενεργητικής ασφάλειας: Από το 2012, περισσότερα από 10 εκατομμύρια επιβατικά αυτοκίνητα Mercedes-Benz παγκοσμίως είναι εξοπλισμένα με το σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης για πεζούς. Οι πεζοί θεωρούνται απροστάτευτοι χρήστες του δρόμου, καθώς δεν διαθέτουν αερόσακους, ζώνες ασφαλείας ή προστατευτικό ρουχισμό. Αυτό αντικατοπτρίζεται και στις στατιστικές ατυχημάτων: σύμφωνα με ανάλυση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, το 2020 οι πεζοί αποτέλεσαν σχεδόν το ένα πέμπτο των μοιραίων τροχαίων ατυχημάτων της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Στις ΗΠΑ, το αντίστοιχο ποσοστό τους το 2021 ήταν 17%, σύμφωνα με τη National Highway Traffic Safety Administration. Εν τω μεταξύ, μελέτη του 2022 του American Insurance Institute for Highway Safety επεσήμανε ότι τα οχήματα που διαθέτουν σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης για πεζούς παρουσιάζουν 27% χαμηλότερο ποσοστό ατυχημάτων με πεζούς σε σχέση με οχήματα χωρίς τέτοια τεχνολογία. Αναλυτικά στο fleetnews.gr 10 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΟΧΗΜΑΤΑ MERCEDES ΜΕ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΕΔΗΣΗΣ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ 10 χρόνια προστασίας πεζών Μετά τις S-Class, EQS και EQE Saloon, η ιδιαίτερα αυτοματοποιημένη λειτουργία στάθμευσης Intelligent Park Pilot (SAE Level 4) διατίθεται πλέον και στις νέες Mercedes-Benz E-Class Saloon και Estate, την EQE SUV και την EQS SUV. Με το Automated Valet Parking, η είσοδος σε χώρο στάθμευσης, η αποβίβαση και η κατεύθυνσή του σε προκρατημένο χώρο στάθμευσης, καθιστά αχρείαστες την αναζήτηση θέσης και τη στάθμευση. Έτσι εξοικονομείται πολύτιμος χρόνος για τους πελάτες και η εμπειρία στάθμευσης είναι πιο άνετη, ειδικά σε στενούς χώρους στάθμευσης. Τον Νοέμβριο του 2022, η Mercedes-Benz και η Bosch έλαβαν την πρώτη έγκριση παγκοσμίως για εμπορική χρήση της ιδιαίτερα αυτοματοποιημένης άνευ οδηγού διαδικασίας στάθμευσης στη Γερμανία. Ο χώρος στάθμευσης APCOA P6, στο αεροδρόμιο της Στουτγάρδης, είναι το πρώτο γκαράζ παγκοσμίως που διαθέτει Automated Valet Parking στους πελάτες της Mercedes-Benz. Διαθέτει στενές θέσεις στάθμευσης και αποτελεί ιδανική περίπτωση για στάθμευση άνευ οδηγού. Επιπλέον, η γειτνίαση με το κτίριο του τερματικού σταθμού του αεροδρομίου διευκολύνει ιδιαίτερα τους πελάτες. ΑΥΤΟΜΑΤΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ ΑΝΕΥ ΟΔΗΓΟΥ

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=