FLEETNEWS #206

ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΊΑ ΜΕ ΤΑ FLEET EUROPE ΚΑΙ GLOBAL FLEET ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΓΙΑ ΤΟ FLEET MANAGEMENT - ΔΕΥΤΕΡΑ 26 ΙΟΥΝΙΟΥ 2023 #206 ΌΛΑ ΌΣΑ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΊΖΟΥΝ ΟΙ FLEET ΚΑΙ MOBILITY MANAGERS Volkswagen Group: Από τον όγκο στη δημιουργία αξίας 17ος Ευρωπαϊκός Δείκτης Οδικής Ασφάλειας Green NCAP: Οι αυτοκινητοβιομηχανίες συμμορφώνονται με τους πράσινους στόχους

26.06.23 #206 2 Το καινούργιο AEHRA Sedan φέρνει επίπεδο σχεδίασης και τεχνολογίας supercar στον τομέα των επιβατικών αυτοκινήτων. Η AEHRA, η νέα ιταλική μάρκα υπερ-premium ηλεκτρικών αυτοκινήτων, αποκάλυψε πρόσφατα την εξωτερική σχεδίαση του δεύτερου πρωτοποριακού μοντέλου της, ενός σεντάν με έντονα χαρακτηριστικά, το AEHRA Sedan, που παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Μιλάνο, Monza, και ακολουθεί το πρώτο μοντέλο της μάρκας, ένα SUV που παρουσιάστηκε στα τέλη του περασμένου έτους. Βασισμένο στην ίδια εξαιρετικά ευέλικτη υπερπροηγμένη πλατφόρμα EV με το AEHRA SUV, το AEHRA σεντάν μοιράζεται την ίδια σχεδιαστική γλώσσα με το SUV, είναι όμως αρκετά διαφορετικό σε χαρακτήρα, χάρη στις μοναδικές γραφικές υπογραφές στο μπροστινό και στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Και τα δύο μοντέλα θα ξεκινήσουν την παραγωγή το 2026. Η τιμή τους θα κυμαίνεται από 160.000 έως 180.000 ευρώ, τοποθετώντας τα σε αυτό που ο συνιδρυτής και CEO της Aehra, Hazim Nada, αποκάλεσε «τμήμα υψηλής ποιότητας και πολυτέλειας». Με σημαντική ιδιωτική χρηματοδότηση, η AEHRA έχει δημιουργήσει έναν σαφή οδικό χάρτη για να προσφέρει το επιχειρηματικό της μοντέλο. Ένα στρατηγικό μοντέλο σχεδιάζεται να κυκλοφορήσει σε βασικές αγορές το 2026, συμπεριλαμβανομένων της Βόρειας Αμερικής και της Ευρώπης, με την Κίνα και τις χώρες του Κόλπου να ακολουθούν. AEHRA SEDAN Η Renault προχώρησε στο επόμενο βήμα της στρατηγικής της Renaulution, παρουσιάζοντας ένα εντελώς νέο και τολμηρό μοντέλο που ανήκει στη μεγαλύτερη κατηγορία D: Το νέο Rafale. Το νέο μοντέλο διαθέτει τις πιο πρόσφατες τεχνολογίες συνδεσιμότητας, ενώ εξοπλίζεται με full hybrid κινητήρα οικονομικό και συμπαγή full hybrid κινητήρα E-Tech 200 ίππων, για την κατασκευή του οποίου χρησιμοποιούνται ευρέως και ανακυκλωμένα υλικά. Το μοντέλο διαθέτει τεχνολογικές καινοτομίες ικανές να του εξασφαλίσουν περίοπτη θέση στον κόσμο των αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων, χάρη και στο νέο κινητήριο σύνολο των 300 ίππων, της έκδοσης E-Tech 4×4. Το ελαφρώς ανασηκωμένο αμάξωμα τύπου fastback κατατάσσει το νέο Renault Rafale στην κατηγορία των coupe-SUV. Η εμφάνιση του αυτοκινήτου αντανακλά ζωντάνια και σπορ χαρακτήρα. Το μεγάλο οριζόντιο καπό του, παραπέμπει στη δύναμη που κρύβεται από κάτω. Στο εμπρός μέρος ξεχωρίζει η νέα γρίλια και τα νέα χαρακτηριστικά φωτιστικά σώματα. Το καμπυλωτό καπό και ο σμιλευμένος μπροστινός προφυλακτήρας μοιάζουν να τραβούν το αυτοκίνητο προς τα εμπρός. Οι τονισμένοι ώμοι πάνω από τους πίσω τροχούς αντανακλούν τη δύναμη που κινεί το αυτοκίνητο. Η εικόνα του, ακόμα και σταματημένο, δίνει αμέσως την εντύπωση ότι το αυτοκίνητο θέλει να εκτοξευθεί. Η έντονα κεκλιμένη οροφή είναι και αυτή ένα ακόμα χαρακτηριστικό που παραπέμπει στην ταχύτητα. Η πρωτοποριακή, εντυπωσιακή πανοραμική γυάλινη οροφή Solarbay διαστάσεων 1.470 Χ 1.117mm εξελίχθηκε από τη SaintGobain, και το Rafale είναι το πρώτο αυτοκίνητο που τη χρησιμοποιεί. Το νέο Renault Rafale εξοπλίζεται με τον full hybrid βενζινοκινητήρα E-Tech των 200 ίππων, που συνοδεύεται από αυτόματο κιβώτιο πολλαπλών λειτουργιών, χωρίς συμπλέκτη. Αυτή η κινητήρια μονάδα είναι ισχυρή, οικονομική και αυτοφορτιζόμενη. Παρέχει την καλύτερη αναλογία απόδοσης / κατανάλωσης της αγοράς (4,7 λ/100 χλμ. και 105 g CO2/χλμ.) και αυτονομία που προκαλεί για μεγάλα ταξίδια (έως 1.100 km). Χάρη στο σύστημα Multi-Sense, ο οδηγός μπορεί εύκολα να επιλέξει την εμπειρία οδήγησης που επιθυμεί. Αναλυτικά στο fleetnews.gr ΤΟΛΜΗΡΟ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΟ COUPE-SUV ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ D Το νέο Renault Rafale Μ. ΑΣΙΑΣ 43, 152 33 ΧΑΛΑΝΔΡΙ Τ. 210 77.12.400 F. 210 77.85.097 info@direction.gr EΚΔΟΤΗΣ - ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ CHIEF ΕDITOR FLEET UNIT ΛIΝΑ ΤΣΑΓΚΑΡAΚΗ l.tsagaraki@direction.gr MANAGER CORPORATE & FLEET BUSINESS UNIT ΜΕΜΑ ΚΑΤΩΠΟΔΗ mkatopodi@direction.gr CORPORATE COMMUNICATION MANAGER ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ georgiadi@direction.gr ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ ΡΟΔΟΥΛΑ ΒΑΡΒΑΓΙΑΝΝΗ varvagianni@direction.gr ART DIRECTOR ΘΕΟΔΩΡΑ ΚΟΥΛΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ISSN: 2732-7868 info@fleetnews.gr Pantone 187

26.06.23 #206 3 Η νέα έκδοση Tonale Sprint PlugIn Hybrid Q4 ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της Alfa Romeo, καθώς συνδυάζει ιδανικά την οικονομία και το σπορ πνεύμα. Η ποιότητα και η σημασία στη λεπτομέρεια συνδυάζονται ιδανικά με τα δυναμικά χαρακτηριστικά, ενώ η ενσωματωμένη τεχνολογία και οι διαθέσιμες υπηρεσίες συνδεσιμότητας την καθιστούν την πιο ‘’hi-tech’’ Alfa Romeo που έχει κατασκευαστεί ποτέ. Η Tonale Sprint Plug-In Hybrid Q4, με ΛΤΠΦ κάτω των 40.000 ευρώ και προνομιακές τιμές στα διαθέσιμα μεταλλικά χρώματα, είναι ελκυστική για εταιρικούς χρήστες, αφού δεν επιβαρύνεται με φόρο εταιρικής χρήσης βάσει της τρέχουσας νομοθεσίας. Το ιστορικό έμβλημα της Alfa Romeo έχει επανασχεδιαστεί, τονίζοντας τον εξηλεκτρισμό της μάρκας. Το ”biscione - φιδάκι” από το οικόσημο της μάρκας κοσμεί το πίσω αριστερό φινιστρίνι, ακριβώς πάνω από το σημείο σύνδεσης του μοντέλου με την πηγή φόρτισης. Το εσωτερικό του αυτοκινήτου περιλαμβάνει: υφασμάτινες επενδύσεις Alfa Carbon και τεχνητό δέρμα Soft Touch με κόκκινες ραφές - σπορ δερμάτινο τιμόνι με κουμπί εκκίνησης - πίνακα οργάνων 12,3” πλήρως παραμετροποιήσιμο - σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 10,2’’ και σύστημα πλοήγησης - θέση ασύρματης (επαγωγικής) φόρτισης smartphone - ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη οσφυϊκή περιοχή 4 επιλογών για τον οδηγό. Ακόμα, τα ακόλουθα χαρακτηριστικά: είσοδος και εκκίνηση χωρίς κλειδί - ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και αναδιπλούμενους εξωτερικούς καθρέφτες - ηλεκτροχρωμικό εσωτερικό καθρέφτη - αυτόματο διζωνικό κλιματισμό με AQS (Air Quality System) - αισθητήρες στάθμευσης εμπρός και πίσω - σύστημα αναγνώρισης πινακίδων οδικής σήμανσης - σύστημα ανίχνευσης κόπωσης οδηγού - σύστημα προειδοποίησης παρεκτροπής και διατήρησης πορείας - αυτόνομο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης - iACC - Αυτόματα Προσαρμοζόμενο Cruise Control - Apple CarPlay / Android auto. Το κινητήριο σύνολο εξασφαλίζει στην Tonale Plug-in Hybrid Q4 Sprint, κορυφαίες επιδόσεις, οικονομία, φιλικότητα προς το περιβάλλον και αυτονομία. Το εξελιγμένο υβριδικό σύστημα συνδυάζει έναν τετρακύλινδρο turbo κινητήρα MultiAir 1.3 λίτρων (180ίππων), αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων που δίνει κίνηση στους εμπρός τροχούς και ηλεκτροκινητήρα ισχύος 90kW με ροπή 250Nm, που δίνει κίνηση στους πίσω τροχούς, με αποτέλεσμα η μέγιστη ισχύς του μοντέλου να φτάνει συνδυαστικά τους 280 ίππους. Η μπαταρία ιόντων-λιθίου των 306-volt, με χωρητικότητα 15.5 kWh, εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία 80 χλμ. σε αστικό κύκλο. Το νέο υβριδικό σύστημα κίνησης επιτυγχάνει εκπομπές CO2 που δεν υπερβαίνουν τα 33 γρ./χλμ., ενώ η μέση κατανάλωση δεν ξεπερνά τα 1.3-1.5 λίτρα/100 χλμ. Η μπαταρία χρειάζεται μόλις 2,5 ώρες για πλήρη φόρτιση από φορτιστή των 7,4 kW. ALFA ROMEO TONALE SPRINT PLUG-IN HYBRID Q4 Χωρίς φόρο εταιρικής χρήσης advertorial Μάθετε περισσότερα στο Επίσημο Δίκτυο Διανομέων Alfa Romeo ή στο alfaromeo.gr

26.06.23 #206 4 Το νέο Range Rover Evoque έχει χαρισματικό και εκλεπτυσμένο χαρακτήρα, με την απέριττη σχεδίασή του να ενισχύεται με τις πιο πρόσφατες τεχνολογίες και επιλογές premium υλικών για όσους εκτιμούν τη σύγχρονη πολυτέλεια. Το απέριττο παρουσιαστικό του Range Rover Evoque αναδεικνύεται από μια νέα μάσκα και εξαιρετικά λεπτούς προβολείς Pixel LED με σχεδιαστική υπογραφή DRL. Νέες εξωτερικές πινελιές και χρώματα συμπληρώνουν επίσης τη χαρακτηριστική αιωρούμενη οροφή, την ενιαία μεσαία γραμμή και τις χωνευτές αναδυόμενες χειρολαβές των θυρών που καθορίζουν το σχεδιαστικό DNA της Range Rover. Στο εσωτερικό, η απέριττη σχεδιαστική φιλοσοφία του μοντέλου ενισχύεται με μια νέα κυρτή γυάλινη οθόνη αφής 11,4 ιντσών, η οποία φαίνεται να αιωρείται στο οπτικό πεδίο του οδηγού, εξασφαλίζοντας βελτιωμένη ορατότητα, ενώ απελευθερώνει χώρο για αποθήκευση αντικειμένων και ασύρματη φόρτιση συσκευών. Με την υποστήριξη του Pivi Pro, τακτικές ασύρματες ενημερώσεις λογισμικού και ενσωματωμένο Amazon Alexa, η νέα κεντρική κονσόλα προσφέρει απρόσκοπτη, άνετη ψηφιακή εμπειρία. Οι πιο πρόσφατες τεχνολογίες και καινοτομίες υλικών προάγουν επίσης την ευεξία των επιβατών στην ανανεωμένη καμπίνα, στην οποία συμβάλλει μία από τις πιο εξελιγμένες τεχνολογίες ποιότητας εσωτερικού αέρα στην κατηγορία με την ονομασία Cabin Air Purification Plus. Οι επιλογές απτικών υλικών περιλαμβάνουν καθίσματα με μη δερμάτινες UltrafabricsTM και υφασμάτινες KvadratTM επενδύσεις. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επιλέξουν μεταξύ των μοντέλων Evoque S, Dynamic SE, Dynamic HSE και Autobiography. Το plug-in ηλεκτρικό υβριδικό P300e προσφέρει τη δυνατότητα μέσων καθημερινών διαδρομών σε λειτουργία EV, με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Προσφέρει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία έως και 62 χλμ. (WLTP), με τη νέα χημεία της μπαταρίας που εξασφαλίζει βελτιωμένη αυτονομία σε πραγματικές συνθήκες έως και 48 χιλιόμετρα. Κάθε P300e διαθέτει στάνταρ δυνατότητα ταχείας φόρτισης DC, για γρήγορη αναπλήρωση ενέργειας. Επιπλέον, οι κινητήρες βενζίνης και diesel της γενιάς Ingenium με σύστημα MHEV (Mild Hybrid Electric Vehicle) προσφέρουν ολοκληρωμένη γκάμα εκλεπτυσμένων και αποδοτικών επιλογών σε ό,τι αφορά το σύστημα μετάδοσης κίνησης. Αναλυτικά στο fleetnews.gr ΝΕΑ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΗΓΜΕΝΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ Νέο Range Rover Evoque VOLKSWAGEN: EΞΕΛΙΓΜΕΝΗ ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟ ID.7 Το ID.7 είναι το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της Volkswagen της μεσαίας κατηγορίας. Με αυτονομία έως και 700 χιλιόμετρα (WLTP), η λιμουζίνα της Volkswagen είναι πρωταθλητής σε ενεργειακή απόδοση. Εκτός από τη νέα γενιά ηλεκτρικού κινητήρα, η εξελιγμένη αεροδυναμική συμβάλλει στη μεγάλη αυτονομία του ID.7. Το αεροδυναμικά ευνοϊκό βασικό σχήμα, ο χαμηλός αεροδυναμικός συντελεστής οπισθέλκουσας (Cd) 0,23 και η μετωπική επιφάνεια 2,46 m2, είναι αποτέλεσμα στενής συνεργασίας των τμημάτων Σχεδιασμού και Ανάπτυξης. Σε λιμουζίνες όπως το ID.7, το σχήμα του αμαξώματος αντιπροσωπεύει περίπου το 50% της τιμής του Cd. Οι τροχοί και τα ελαστικά επηρεάζουν περίπου το 30%, το δάπεδο 10% και τα λειτουργικά ανοίγματα στο μπροστινό άκρο του οχήματος μέσω των οποίων ο αέρας ρέει προς το ψυγείο, για παράδειγμα, επίσης 10%. Το γεγονός ότι το νέο ID.7 είναι το πιο αεροδυναμικό ID. μοντέλο μέχρι στιγμής μπορεί να φανεί με την πρώτη ματιά κοιτάζοντας τη σιλουέτα του οχήματος, το οποίο έχει μήκος σχεδόν πέντε μέτρα. Ο σχεδιαστής της Volkswagen, Daniel Scharfschwerdt, ανέφερε: «Κατά το σχεδιασμό του ID.7, δόθηκε μεγαλύτερη έμφαση στην αεροδυναμική από ό,τι για οποιοδήποτε άλλο μοντέλο. Αυτό φαίνεται στο χαμηλό μπροστινό άκρο, τη ρέουσα μετάβαση στο καπό και το «γρήγορο» παρμπρίζ. Η οροφή που θυμίζει κουπέ και το κωνικό πίσω άκρο είναι επίσης σχεδιασμένα για ιδανικές αεροδυναμικές επιδόσεις». Ακόμη και στα πρώτα στάδια ανάπτυξης αφιερώθηκαν πολύς χρόνος και δουλειά στον εξωτερικό σχεδιασμό, καθώς και στο κάτω μέρος του αμαξώματος, τους τροχούς και άλλες λεπτές λεπτομέρειες. Προϋπόθεση για βέλτιστα αποτελέσματα είναι η στενή συνεργασία μεταξύ προγραμματιστών και σχεδιαστών. Λεπτομέρειες στο fleetnews.gr

26.06.23 #206 6 Το Volkswagen Group εστιάζει στη στρατηγική του ευθυγράμμιση. Στην Ημέρα Κεφαλαιαγοράς, ο Όμιλος παρουσίασε αρχές ηγεσίας που δίνουν έμφαση στον πελατοκεντρικό προσανατολισμό, την επιχειρηματικότητα και το ομαδικό πνεύμα. Ο όμιλος αναθέτει την ευθύνη για τους στόχους απόδοσης στις μάρκες. Για την επίτευξη αυτών των στόχων, την ενίσχυση της κερδοφορίας και των ταμειακών ροών ιδιαίτερα καθώς και τη μείωση της έντασης κεφαλαίου, κάθε μάρκα εγκαινιάζει το δικό της πρόγραμμα απόδοσης για πρώτη φορά. Αυτό περιλαμβάνει μια αλλαγή παραδείγματος: αντί της καθαρής αύξησης όγκου, η βιώσιμη δημιουργία αξίας θα δώσει προτεραιότητα στο μέλλον με βάση την αρχή «value over volume» (αξία έναντι όγκου). Για να μπορέσουν να εκμεταλλευτούν πλήρως τις οικονομίες κλίμακας που προσφέρουν οι τεχνολογικές πλατφόρμες, ο όμιλος έχει αναπροσαρμόσει την αρχιτεκτονική, τις μπαταρίες, το λογισμικό και τις υπηρεσίες κινητικότητας. Σε περιφερειακό επίπεδο, ο όμιλος εστιάζει τις επενδύσεις του στις πιο ελκυστικές πηγές κέρδους στον κόσμο. Στο πλαίσιο αυτό, βελτιώθηκαν επίσης οι στρατηγικές για τις σημαντικές αναπτυσσόμενες αγορές της Κίνας και της Βόρειας Αμερικής. Βάσει της εστιασμένης προσέγγισης των μαρκών και τα προγράμματα απόδοσης, ο όμιλος αυξάνει τον στρατηγικό στόχο απόδοσης πωλήσεων σε 9%-11% έως το 2030. «Η εστίασή μας είναι στην υλοποίηση, την ταχύτητα και την απόδοση: τους τελευταίους εννέα μήνες, έχουμε ήδη λάβει σημαντικές αποφάσεις για την εταιρεία μας. Με το αυστηρό μας πρόγραμμα 10 σημείων, έχουμε σαφώς ιεραρχήσει τους επιχειρησιακούς και στρατηγικούς τομείς δράσης μας. Βασικοί τομείς είναι τα προϊόντα, οι αγορές και οι πελάτες μας, οι τεχνολογίες και το χρηματοοικονομικό πλαίσιο του Ομίλου Volkswagen», δήλωσε ο Oliver Blume, CEO του Volkswagen Group, στην Ημέρα Κεφαλαιαγοράς στο Hockenheimring, προσθέτοντας ότι «η προσέγγιση διαχείρισής μας βασίζεται στη μετρησιμότητα, τη διαφάνεια, την υπευθυνότητα και το ομαδικό πνεύμα. Οι αποδέκτες αυτής της στρατηγικής αναπροσαρμογής είναι οι πελάτες, οι επενδυτές και η ομάδα μας: με ελκυστικά προϊόντα, υψηλότερες αποδόσεις και επιχειρηματικότητα εντός των μαρκών». Με το νέο μοντέλο διοίκησης, το Volkswagen Group δίνει στις μάρκες άμεση ευθύνη για τους οικονομικούς στόχους, τη στρατηγική και την ταυτότητά τους. Η μετατόπιση της εστίασης από τον όγκο στη δημιουργία αξίας θα ενισχύσει τη θέση των μαρκών στην αγορά. Για να επιτευχθεί αυτό, οι μάρκες επικεντρώνονται στη βελτίωση της απόδοσής τους όσον αφορά τα περιθώρια κέρδους, το μείγμα προϊόντων και τα χαρακτηριστικά του οχήματος. Επιπλέον, τα νέα επιχειρηματικά μοντέλα, όπως οι υπηρεσίες κινητικότητας, μπορούν να επεκτείνουν το περιθώριο ελιγμών των μαρκών και να αξιοποιήσουν πρόσθετες πηγές κερδών. Αυτό υποστηρίζεται περαιτέρω από μια αποτελεσματική ομαδοποίηση οικονομιών κλίμακας καθώς και από εκτεταμένα μέτρα εξοικονόμησης κόστους στους τομείς της ανάπτυξης, των υλικών, της παραγωγής, των πωλήσεων και του σταθερού κόστους. Η επανευθυγράμμιση περιλαμβάνει επίσης μια πιο διακριτή ονομασία των μαρκών του ομίλου, που στο μέλλον θα ονομάζονται Core, Progressive, Sport Luxury και Trucks. Το Core είναι το πρώην Brand Group Volume, η Progressive είναι το πρώην Premium Group, η Sport Luxury είναι το πρώην Sport Group και η Brand Group Trucks είναι η πρώην Truck & Bus. Για να είναι καλά προετοιμασμένος για τις προκλήσεις και να εκμεταλλευτεί τις ευκαιρίες, θα ενισχυθεί η οικονομική ευρωστία του ομίλου. Για το σκοπό αυτό, το Εκτελεστικό Συμβούλιο έχει ορίσει συγκεκριμένα KPI με τα οποία κάθε ομάδα μαρκών καθώς και οι τεχνολογικές πλατφόρμες CARIAD και PowerCo θα μετρηθούν για πρώτη φορά. Η εστίαση είναι στο λειτουργικό αποτέλεσμα, την απόδοση των πωλήσεων, τις καθαρές ταμειακές ροές, το CCR και τον επενδυτικό δείκτη. Για να ενισχύσει αυτές τις προτεραιότητες, ο όμιλος σχεδιάζει να αναπτύξει περαιτέρω το σχέδιο κινήτρων διοίκησης, ώστε να συμπεριλάβει επιλεγμένους οικονομικούς στόχους για τις επιδόσεις. ΜΕΤΑΤΟΠΙΣΗ ΤΗΣ ΕΣΤΙΑΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΓΚΟ ΣΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΑΞΙΑΣ Στις μάρκες η ευθύνη της απόδοσης του Volkswagen Group

26.06.23 #206 7 Η Kosmocar δημοσίευσε τις οικονομικές της καταστάσεις για το 2022, που υπήρξε δύσκολη χρονιά για την αγορά αυτοκινήτου και παραμένει αισιόδοξη για τις προοπτικές της το τρέχον έτος, συνεχίζοντας την επιτυχημένη πορεία της με κατεύθυνση την ευρύτερη ανάπτυξή της. Οι πωλήσεις της εταιρείας ανήλθαν στα 362.430.985 ευρώ το 2022, από 341.555.082 το 2021, παρουσιάζοντας αύξηση 6% (στα παραπάνω μεγέθη συμπεριλαμβάνεται το τέλος ταξινόμησης που ανήλθε σε 36.945.080 το 2022 και σε 30.712.401 το 2021). Οι συνολικές τιμολογήσεις ανήλθαν στα 14.863 αυτοκίνητα, μοτοσυκλέτες και ηλεκτρικά ποδήλατα στο 2022, έναντι 16.019 το 2021, εμφανίζοντας μείωση 7,2% με 1.156 λιγότερες μονάδες. Πιο αναλυτικά, οι τιμολογήσεις αυτοκινήτων, μοτοσυκλετών και ηλεκτρικών ποδηλάτων ανά μάρκα εμφανίζονται στον πίνακα. Τα λοιπά συνήθη έσοδα της εταιρείας το 2022 ανήλθαν στο ποσό των 7.892.553 ευρώ, έναντι 13.248.867 το 2021. Τα αποτελέσματα προ φόρων έκλεισαν με κέρδη 17.404.788 ευρώ έναντι 7.026.094 το 2021, παρουσιάζοντας αύξηση, κυρίως λόγω του αυξημένου όγκου πωλήσεων και της βελτίωσης της κερδοφορίας. Σε επίπεδο αποτελεσμάτων μετά από φόρους, η εταιρεία έκλεισε με κέρδη 13.072.965 ευρώ το 2022 έναντι 5.139.889 το 2021 ευρώ. Ο φόρος εισοδήματος ανήλθε 4.331.822 ευρώ το 2022, έναντι 1.886.204 το 2021 . Όπως αναφέρεται, μεταξύ άλλων, στην έκθεση της εταιρείας, το 2023 αναμένεται να αποτελέσει μια ακόμη χρονιά πρόκλησης και δυσκολιών για τις διεθνείς αγορές και την αγορά αυτοκινήτου. Παρά τις δύσκολες συνθήκες που επικρατούν στην ελληνική αγορά, η συνολική αγορά αυτοκινήτων αναμένεται να κινηθεί αυξητικά σε σχέση με το 2022 και υπολογίζεται να φτάσει περίπου στις 122.000 ταξινομήσεις. Η διοίκηση παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις, λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την απρόσκοπτη και αδιάλειπτη λειτουργία της, ενισχύοντας παρά τις όποιες αντιξοότητες τη θέση της στην αγορά. Η αγορά των επιβατικών αυτοκινήτων αυξήθηκε το 2022 κατά 4,3% σε σχέση με το 2021. Η συνεχής ανάπτυξη νέων μορφών χρήσης του αυτοκινήτου (όπως είναι το private leasing) μαζί με την αυξανόμενη ζήτηση για RAC αυτοκίνητα συνέβαλαν στην αύξηση των εταιρικών πωλήσεων κατά 14,4%. Το 2022 η συνολική αγορά δικύκλων συνέχισε την ανοδική της πορεία, σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 25% σε σχέση με το 2021 φθάνοντας τις 55.691 μονάδες. Αντίστοιχα, η πολυτελής κατηγορία σημείωσε αύξηση της τάξης του 20% φθάνοντας συνολικά τις 4.347 μοτοσυκλέτες το 2022 έναντι 3.626 μοτοσυκλετών το 2021. To 2022, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της ICAP, η συνολική αγορά των ανταλλακτικών αυτοκινήτων στην Ελλάδα παρουσίασε αύξηση τζίρου σε σχέση με το 2021 κατά περίπου 6,5%. Σημαντικό κομμάτι της αύξησης του τζίρου προήλθε από τις αυξήσεις τιμών των ανταλλακτικών το 2022 - ως αποτέλεσμα των πληθωριστικών πιέσεων και της ενεργειακής κρίσης VOLKSWAGEN Το 2022 η Volkswagen διατήρησε σταθερή πορεία, παραμένοντας στην τέταρτη θέση, με 7.664 συνολικές ταξινομήσεις και μερίδιο της τάξεως του 7,3%. Παράλληλα, στο κανάλι της λιανικής, η μάρκα συνεχίζει να βρίσκεται σταθερά στην πρώτη τριάδα κατάταξης τα τελευταία χρόνια, κλείνοντας το 2022 με 8,1%. Στην κατηγορία των Α SUV, η μάρκα κατέκτησε την πρώτη θέση με 14,8% (T-Roc, T-Cross & Taigo). Η Volkswagen διατήρησε τη 2η θέση στα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα (BEV) σε όλα τα κανάλια πώλησης, παρά τον έντονο ανταγωνισμό. Συγκεκριμένα, κατάφερε να έχει μερίδιο της τάξεως του 12,7% στην αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων με 363 ταξινομήσεις. Η Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα είχε σημαντική μείωση στις ταξινομήσεις της το 2022, με μερίδιο αγοράς 1,9% (202 ταξινομήσεις) έναντι 3,9% (442 ταξινομήσεις) το 2021. Αυτή η αρνητική επίδοση της μάρκας ήταν αποτέλεσμα των μεγάλων προβλημάτων που υπήρχαν στην παραγωγή. Η Kosmocar, με το πρόγραμμα Volkswagen LeasePro, το οποίο υλοποιείται σε συνεργασία με την VWFS, προσφέρει υπηρεσία μακροχρόνιας μίσθωσης σε πελάτες ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων. AUDI Στο σύνολο της πολυτελούς κατηγορίας, η Audi ταξινόμησε 3.150 αυτοκίνητα και διατήρησε την τρίτη θέση KOSMOCAR ΑΕ Kέρδη παρά τις δύσκολες συνθήκες ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΕΩΝ ΑΝΑ ΜΑΡΚΑ/ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Μάρκες / Κατηγορίες 2022 2021 Διαφορά Μεταβολή % VOLKSWAGEN 7.684 7.297 387 5,3% AUDI 3.095 3.554 -459 -12,9% VOLKSWAGEN Επαγγελματικά 190 443 -253 -57,1% SKODA 2.854 2.993 -139 -4,6% BENTLEY 4 3 1 33,3% DUCATI 224 212 12 5,7% e-BIKES 715 866 -151 -17,4% e-SCOOTERS 47 - - - ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ (εμπορεύματα) 50 651 -601 -92,3%

26.06.23 #206 8 με μερίδιο 17,6%. Επίσης, κατέλαβε την τρίτη θέση στις λιανικές πωλήσεις, ταξινομώντας 1.274 αυτοκίνητα (μερίδιο 21,7%) και στις πωλήσεις Fleet ταξινομώντας 1.876 αυτοκίνητα (μερίδιο 15,6%). SKODA Στην Ελλάδα, η μάρκα κατέγραψε πτώση 4%, σημαντικά μικρότερη σε σχέση με το σύνολο της μάρκας (-17%). Παράλληλα κατάφερε να βελτιώσει το μείγμα πωλήσεων και τη μέση αξία πώλησης, επιτυγχάνοντας για πρώτη φορά θετικά οικονομικά αποτελέσματα. BENTLEY Η Bentley Athens κατάφερε να αυξήσει τις ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων από 1 το 2021 σε 5 συνολικά οχήματα, καταλαμβάνοντας τη 2η θέση στην κατηγορία και μερίδιο αγοράς 23,8%. DUCATI Η Ducati το 2022 ταξινόμησε 167 μοτοσυκλέτες, 18 μοτοσυκλέτες λιγότερες (-10%) από το 2021. Αυτό οφείλεται κυρίως στα σοβαρά προβλήματα διαθεσιμότητας κατά το πρώτο οκτάμηνο του έτους του μεγαλύτερου μέρους της γκάμας της Ducati. KOSMORIDE Η γενικότερη έλλειψη υποδομών σε ποδηλατόδρομους αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα στην αγορά ηλεκτρικών ποδηλάτων. Παρ’ όλα αυτά οι πωλήσεις της Kosmoride ανήλθαν σε 715 ηλεκτρικά ποδήλατα και σε 47 e-scooters. Το 2023, η Kosmocar υπέγραψε στρατηγική συνεργασία με την εταιρεία Micro για τη διανομή στην Ελλάδα του microcar Microlino, μέσω του δικτύου της Kosmoride. ΈΞΥΠΝΗ ΚΙΝΗΤΙΚΌΤΗΤΑ Τέλος, υπενθυμίζεται πως η Kosmocar στον τομέα της έξυπνης κινητικότητας συντονίζει τις υπηρεσίες «astyGO», «astyBUS» και «astyMOVE» (που προσφέρονται με τα ηλεκτρικά Volkswagen e-up, ID.3, Seat MO 125, e-bikes Ducati και Volkswagen ID. BUZZ), για τη μετακίνηση στην Αστυπάλαια, στο πλαίσιο του προγράμματος «Έξυπνο και αειφόρο νησί». Στα 35,51 εκατ. ευρώ ανήλθαν οι πωλήσεις της εταιρείας Tesla Greece Μονοπρόσωπη ΙΚΕ το 2022, σύμφωνα με τις χρηματοοικονομικές καταστάσεις της εταιρείας. Η Tesla Greece συνέχισε να αυξάνει το μερίδιό της στις πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων στη χώρα μας. Τα συνολικά της έσοδα, αυξημένα κατά 20,20% σε σχέση με το 2021, αναλύονται σε 1.084.212,20 ευρώ από δραστηριότητες R&D και 34.425.826,73 από πώληση αυτοκινήτων. Τα κέρδη προ φόρων της χρήσης 2022 ανήλθαν στις 634,5 χιλ. ευρώ, έναντι 512,6 χιλ. του 2021 (+23,77%). Τα κέρδη μετά από τους φόρους διαμορφώθηκαν σε 362,4 χιλ. ευρώ έναντι 272,8 χιλ. του 2021. Αναλυτικά, τα έσοδα της εταιρείας ανά έτος από την έναρξη της λειτουργίας της, στις 22 Φεβρουαρίου 2018, έχουν ως εξής: „2022: 35.510.039 ευρώ „2021: 29.543.556 ευρώ „2020: 1.304.381 ευρώ „2019: 587.473 ευρώ „2018: 243.760 ευρώ Να σημειωθεί πως ο μέσος αριθμός προσωπικού της εταιρείας κατά το 2022 ανήλθε σε 35 εργαζόμενους, έναντι 26 του προηγούμενου έτους. Σύμφωνα, με τα στοιχεία του ΣΕΑΑ, η Tesla πούλησε στην Ελλάδα δύο αυτοκίνητα το 2018, δύο αυτοκίνητα το 2019, 22 αυτοκίνητα το 2020, 598 αυτοκίνητα το 2021 και 589 αυτοκίνητα το 2022. «Η επιτυχία της εταιρείας», όπως αναφέρεται στην έκθεση που συνοδεύει τις χρηματοοικονομικές καταστάσεις, «εξακολουθεί να εξαρτάται από τη συνολική επιτυχία των οχημάτων σε παγκόσμιο επίπεδο. Για μελλοντική χρηματοδότηση η εταιρεία εξαρτάται από την τελική μητρική εταιρεία και τις θυγατρικές της (τον όμιλο), που σχεδιάζει να αυξήσει την παραγωγική της ικανότητα το συντομότερο δυνατόν. Σε πολυετή ορίζοντα, ο όμιλος αναμένει να επιτύχει μέση ετήσια αύξηση 50% στις παραδόσεις οχημάτων. Ο ρυθμός ανάπτυξης θα εξαρτηθεί από την ικανότητα εξοπλισμού, τη λειτουργική αποδοτικότητα και την ικανότητα και τη σταθερότητα της αλυσίδας εφοδιασμού». Να σημειωθεί πως στην ευρωπαϊκή αγορά η Tesla ηγήθηκε της αύξησης των πωλήσεων EV τον Μάιο του 2023, με 29.600 μονάδες έναντι 1.465 τον περσινό Μάιο, καταγράφοντας αύξηση 1.920,5%. Έτσι, η εταιρεία αύξησε το μερίδιό της στην αγορά στο 2,6% (από 0,2% τον Μάιο του 2022), εν μέρει χάρη στις επιθετικές μειώσεις των τιμών των αυτοκινήτων της. Στις χώρες της Ε.Ε., ΗΒ και ΕΖΕΣ η εταιρεία πούλησε 138.294 αυτοκίνητα το πεντάμηνο του 2023, καταγράφοντας αύξηση 121,8%. Στην Ελλάδα, η εταιρεία με 772 μονάδες στο πεντάμηνο του τρέχοντος έτους κατέγραψε ήδη 267,6% αύξηση σε σχέση με το πεντάμηνο του 2022. TESLA GREECE, ΑΥΞΗΣΗ ΕΣΟΔΩΝ 20,2% ΤΟ 2022

26.06.23 #206 9 Ο Luca de Meo, CEO του Renault Group, θα ηγηθεί της εκτελεστικής ομάδας της Ampere, της θυγατρικής του ομίλου για ηλεκτρικά οχήματα και λογισμικό. Η τοποθέτησή του θα τεθεί σε ισχύ το δεύτερο εξάμηνο του 2023. Ο Luca de Meo θα διατηρήσει τις τρέχουσες ευθύνες του ως CEO του Renault Group. Δύο υψηλού δυναμικού στελέχη του Renault Group, ο Josep Maria Recasens και ο Vincent Piquet, θα οριστούν, αντίστοιχα, Chief Operating Officer και Chief Finance Officer της Ampere. Αυτές οι τοποθετήσεις στο υψηλότερο επίπεδο θα εξασφαλίσουν την καλύτερη υποστήριξη του ομίλου για την εκτέλεση του καινοτόμου και κερδοφόρου σχεδίου της Ampere, συμπεριλαμβανομένης της προβλεπόμενης αρχικής δημόσιας προσφοράς. Ο Luca de Meo δήλωσε: «Χάρη στη δουλειά που έγινε στο Renault Group τα τελευταία δύο χρόνια, η Ampere πρόκειται να φέρει ανατροπές, υποστηριζόμενη από απαράμιλλα στοιχεία από την πρώτη ημέρα: μία από τις πιο ολοκληρωμένες αλυσίδες αξίας EV στον κλάδο, μια πρωτοποριακή προσέγγιση για τα οχήματα λογισμικού (SDV) και προηγμένες δυνατότητες μηχανικής και κατασκευής. Ο συνδυασμός της ευκινησίας μιας νέας εταιρείας με τις δυνάμεις ενός καθιερωμένου κατασκευαστή καθιστά την Ampere μοναδική. Τώρα, προχωράμε σε λειτουργία εκτέλεσης. Όσο περισσότερο εστιάζουμε, τόσο πιο προφανείς γίνονται οι ευκαιρίες για την Ampere να πρωτοστατήσει στη στροφή προς την ηλεκτρική ενέργεια και το λογισμικό. Στοχεύοντας σε μείωση κόστους κατά 40% στην επόμενη γενιά οχημάτων, θέτοντας την τεχνολογία και την καινοτομία στον πυρήνα του οργανισμού της Ampere, προσφέροντας ελκυστικά προϊόντα στην καλύτερη τιμή: όλα αυτά συμβαδίζουν με την παράδοσή μας να εκδημοκρατίζουμε την τεχνολογία και να δημιουργούμε αξία για τους stakeholders». Η Ampere είναι μια ιστορία ανάπτυξης, με στόχο 30% σύνθετο ετήσιο ρυθμό αύξησης εσόδων (CAGR) μέχρι το 2030. Με το 80% των επενδύσεών της ήδη πραγματοποιηθείσες, στοχεύει σε λειτουργικά κέρδη και ελεύθερες ταμειακές ροές από το 2025 και σε διψήφιο αριθμό περιθωρίου το 2030. Δημιουργώντας μια ομάδα περίπου 10.000 ατόμων υψηλής εξειδίκευσης, εκ των οποίων το ένα τρίτο είναι μηχανικοί, η Ampere είναι έτοιμη να ανταγωνιστεί τους καλύτερους παίκτες EV και λογισμικού. Ο LUCA DE MEO ΘΑ ΗΓΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΤΗΣ AMPERE Ampere: νέα εκτελεστική ομάδα Vincent Piquet Josep Maria Recasens Η Nissan Motor Co., Ltd. ανακοίνωσε ότι ο Ashwani Gupta, Representative Executive Officer και COO, επέλεξε να αποχωρήσει από την εταιρεία προς επιδίωξη μελλοντικών ευκαιριών, στις 27 Ιουνίου. Επίσης, ο κ. Gupta θα αποσυρθεί από το διοικητικό συμβούλιο στο τέλος της ετήσιας γενικής συνέλευσης των μετόχων, που θα πραγματοποιηθεί στις 27 Ιουνίου 2023. Ως COO της Nissan από τον Δεκέμβριο του 2019, έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη και την εκτέλεση του σχεδίου μετασχηματισμού Nissan NEXT, το οποίο εστιάζει στη δημιουργία θεμελίων επιχειρηματικής ανάπτυξης της Nissan. Έχει αναλάβει βασικά ηγετικά καθήκοντα και υπήρξε η κινητήριος δύναμη σε διάφορα έργα της Συμμαχίας επί πολλά έτη, με πολλά επιτεύγματα. Ο νέος αντικαταστάτης θα ανακοινωθεί στις 27 Ιουνίου. ΑΠΟΧΩΡΕΙ Ο ASHWANI GUPTA ΑΠΟ ΤΗ NISSAN Ashwani Gupta Lars Korinth Ο Lars Korinth θα αναλάβει επικεφαλής Επενδυτικών Σχέσεων στο Volkswagen Group από το φθινόπωρο του 2023. Σε αυτόν το ρόλο διαδέχεται τον Julian Krell, ο οποίος αποχωρεί από την εταιρεία μετά από δικό του αίτημα στις 30 Ιουνίου. Ο Lars Korinth γνωρίζει ήδη την εταιρεία ως Senior Investor Relations Manager στη Volkswagen και πιο πρόσφατα ως Head of Investor Relations στην Traton SE. Στον νέο του ρόλο, ο Lars Korinth θα αναφέρεται στον Rolf Woller, Head of Group Treasury and Investor Relations. Ο Rolf Woller σχολίασε: «Με τον Lars Korinth αποκτάμε έναν αποδεδειγμένο ειδικό που, ως πρώην αναλυτής και με τις γνώσεις του σε διάφορους βιομηχανικούς τομείς, την ενεργειακή βιομηχανία και τον τραπεζικό τομέα, θα εμπλουτίσει την ομάδα, δίνοντάς της ισχυρή ώθηση». Ο LARS KORINTH ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΤΟΥ VOLKSWAGEN GROUP Πρόσωπα Luca de Meo

26.06.23 #206 10 Η Toyota επικρίθηκε για τη σχετικά αργή ανάπτυξη BEV και περιέγραψε λεπτομερώς τη στρατηγική της ηλεκτροκίνησης, υποσχόμενη εξαιρετική αυτονομία άνω των 1.000 χιλιομέτρων, μείωση του κόστους κατά 40% και μπαταρίες στερεάς κατάστασης σε λίγα χρόνια. Δεν διαφοροποιείται η επιδίωξη της Toyota για παγκόσμια στρατηγική πολλαπλών τεχνολογιών, προσαρμόζοντας τα καλύτερα κινητήρια συστήματα στις τοπικές ανάγκες. Ωστόσο, τα υπό κάλυψη σχέδια μπαταριών του Toyota Technical Workshop προ της γενικής συνέλευσης των μετόχων, καταδεικνύουν ότι η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία επιταχύνει την ανάπτυξη τεχνολογίας κυψελών για να καλύψει τη διαφορά με ανταγωνιστές προμηθευτές στόλων. Οι παρεχόμενες πληροφορίες είναι ιδιαίτερα ενδεικτικές. Ανταποκρινόμενη στο μεγάλο δίλημμα υιοθέτησης BEV, το άγχος της αυτονομίας, η Toyota υπόσχεται πως η μπαταρία επόμενης γενιάς της σειράς NMC (νικελίου-μαγγανίου-καδμίου) θα παρέχει αυτονομία τουλάχιστον 1.000 χιλιομέτρων το 2026. Σήμερα κανένα BEV δεν το επιτυγχάνει. Το κόστος θα είναι 20% φθηνότερο του υπάρχοντος cross-over bZ4X και η ταχυφόρτιση μειώνεται από 30 σε 20 λεπτά. Για περαιτέρω μείωση της λιανικής τιμής, η Toyota θα λανσάρει παράλληλα πακέτο χημικής σύνθεσης LFP (λιθίου - φωσφορικού σιδήρου) το 2026, 40% φθηνότερο από το υπάρχον bZ4X. Η αυτονομία θα εκτείνεται στα 750 χιλιόμετρα. Η εταιρεία δήλωσε πως θα λανσάρει BEV επόμενης γενιάς παγκοσμίως ως πλήρη σειρά το 2026. Μέχρι το 2030, 1,7 εκατομμύρια μονάδες από τις 3,5 εκατομμύρια συνολικά θα παρέχονται από το BEV Factory. Αναβαθμίζοντας την ανάπτυξη της τεχνολογίας στερεάς κατάστασης, ως το επόμενο βήμα στην εξέλιξη των μπαταριών, η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία σημειώνει σημαντική πρόοδο. Προβλέπεται η διάθεση της τεχνολογίας στην αγορά το 2027, αρκετά νωρίτερα από τις εξειδικευμένες εταιρείες start-up μπαταριών, με πιθανή αυτονομία 1.500 χιλιομέτρων. Οι αναφερόμενες αυτονομίες δεν θα οφείλονται αποκλειστικά στην τεχνολογία κυψελών αλλά και στη μείωση βάρους και την αεροδυναμική. Περισσότερα στο fleetnews.gr Για τις υψηλές επιδόσεις της στον τομέα της Εταιρικής Υπευθυνότητας, βάσει της αξιολόγησης CRI Pass, διακρίθηκε η Toyota Ελλάς, στο πλαίσιο ειδικής εκδήλωσης, η οποία πραγματοποιήθηκε στις 22 Ιουνίου, από το Ινστιτούτο Εταιρικής Ευθύνης. Η Toyota Ελλάς είναι μεταξύ των εταιρειών που ξεχώρισαν για τις εξαιρετικές επιδόσεις που παρουσίασαν το 2022, εφαρμόζοντας αποτελεσματικά πρακτικές Εταιρικής Υπευθυνότητας και Βιώσιμης Ανάπτυξης, σύμφωνα με τον Εθνικό Δείκτη Εταιρικής Ευθύνης CR Index και το CRI Pass. Το CRI Pass αποτελεί ένα διαγνωστικό εργαλείο που δίνει τη δυνατότητα στους συμμετέχοντες να αξιολογηθούν στα βασικά ζητήματα που πρέπει να λαμβάνει υπόψη της μια υπεύθυνη επιχείρηση σε θέματα Εταιρικής Υπευθυνότητας και να αναγνωριστούν για τον τρόπο που τα διαχειρίζονται. Το εργαλείο αυτό, το οποίο έχει σχεδιαστεί σε συνεργασία με ανεξάρτητους εμπειρογνώμονες, αξιολογεί τις επιδόσεις των επιχειρήσεων με βάση τους τέσσερις βασικούς πυλώνες: Κοινωνία, Περιβάλλον, Εργαζόμενοι και Αγορά. Όπως δήλωσε ο Hermann Riedl, διευθύνων σύμβουλος της Toyota Ελλάς, «όλοι εμείς στην Toyota Ελλάς, είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι γι’ αυτήν τη διάκριση, καθώς επιβεβαιώνει ότι η πραγματική επιτυχία μιας εταιρείας μετριέται όχι μόνο από τα οικονομικά της αποτελέσματα, αλλά κι από τον τρόπο με τον οποίο συμβάλλει θετικά στην κοινωνία και το περιβάλλον. Στην εταιρεία μας, η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και η Βιώσιμη Ανάπτυξη είναι προτεραιότητες βαθιά ριζωμένες στην κουλτούρα και τη φιλοσοφία μας». Η TOYOTA ΕΛΛΑΣ ΕΛΑΒΕ ΤΗΝ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ CRI PASS 40% ΦΘΗΝOΤΕΡΑ BEV – ΑΥΤΟΝΟΜIΑ ΩΣ 1.500 ΧΛΜ Η στρατηγική ηλεκτροκίνησης της Toyota

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=