FLEETNEWS #206

26.06.23 #206 17 στα 7,8 λίτρα/100 χλμ. στην απαιτητική Δοκιμή Αυτοκινητόδρομου, με συνολικό Δείκτη Ενεργειακής Απόδοσης 4,8/10. Λόγω κατανάλωσης και εκπομπών αερίων θερμοκηπίου καυσίμων ανεφοδιασμού, το αυτοκίνητο λαμβάνει μόνον 3,3 βαθμούς στους 10 στο Δείκτη Αερίων Θερμοκηπίου και αποτυγχάνει στις πρόσθετες δοκιμές στιβαρότητας. Με μέσο όρο βαθμολογίας 47%, το Sandero Stepway λαμβάνει 2½ πράσινα Αστέρια. Η Mercedes-Benz C-Class C180 είναι ήπιο υβριδικό saloon υψηλής ποιότητας, με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης 1,5 λίτρων. Παρ’ όλα ταύτα, το ήπιο υβριδικό του σύστημα 48 Volt δεν συμβάλλει στον σημαντικό περιορισμό της κατανάλωσης ή των εκπομπών CO2 και δεν πληροί τις προϋποθέσεις των πρόσθετων δοκιμές στιβαρότητας. Η κατανάλωση κυμαίνεται μεταξύ 6 και 8 λίτρων/100 χλμ., αναλόγως οδήγησης. Τα στοιχεία κατανάλωσης αντικατοπτρίζονται στις εκπομπές CO2 και περιορίζει τα αποτελέσματα του Δείκτη Αερίων Θερμοκηπίου στα 3/10. Ωστόσο, η διαχείριση των εκπομπών ρύπων είναι στιβαρή, αλλά απαιτείται περαιτέρω βελτίωση. Η C180 λαμβάνει μέσο όρο βαθμολογίας 46% και 2½ πράσινα Αστέρια. Το Ford Tourneo Connect είναι όχημα εργασίας με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης 1,5 λίτρων, της Volkswagen. Η διαμόρφωση του αμαξώματος επηρεάζει έντονα την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές CO2, με μειωμένη βαθμολογία των Δεικτών Ενεργειακής Απόδοσης και Αερίων Θερμοκηπίου. Η βαθμολογία για τις εκπομπές ρύπων είναι μικρότερη από του VW Caddy 1.5 TSI twin και τα αποτελέσματα δείχνουν σαφώς την επίδραση της χρήσης αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων, έναντι του χειροκίνητου του Caddy. Αμφότερα τα μοντέλα λαμβάνουν εξίσου υψηλό 7,3/10 για τις εκπομπές ρύπων στις Δοκιμές Οδήγησης. Συνολικά, το Ford Tourneo Connect 1.5 EcoBoost λαμβάνει βαθμολογία 32% και 2 πράσινα Αστέρια. Η εταιρεία τεχνολογίας κλίματος PragmaCharge λανσάρισε ολοκληρωμένη λύση ηλεκτροκίνησης για στόλους κάθε μεγέθους. Η υπηρεσία περιλαμβάνει μίσθωση Battery Electric Truck (BET) και εγκατάσταση υποδομής φόρτισης σε κόμβους logistics PragmaCharge (με την επωνυμία PragmaCharge-Hubs) στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ευρώπη. Η PragmaCharge ανέπτυξε σπονδυλωτή πλατφόρμα μίσθωσης, συντήρησης και φόρτισης Battery Electric Truck για να προσφέρει υπηρεσίες Electric Trucking-as-a-Service. Δεν απαιτείται προκαταβολική επένδυση κεφαλαίου από τους ιδιοκτήτες στόλου, καθώς η υπηρεσία χρεώνεται βάσει χρήσης, όπου περιλαμβάνονται και οι υπηρεσίες φόρτισης. Για τη βελτιστοποίηση του χρόνου λειτουργίας στόλου οι κόμβοι θα βρίσκονται σε σημεία υψηλής κυκλοφορίας, με χρόνους αναμονής φορτηγών, όπως λιμάνια και σιδηροδρομικοί κόμβοι. Ξεκινώντας με φορτιστές 350 kW, οι κόμβοι προβλέπεται να αναβαθμιστούν πλήρως σε Megawatt Charging System (MCS) και να φορτίζουν ένα BET σε 45 λεπτά. Ο επικεφαλής της Cleantech Industry, Anil Srivastava, συμμετέχει στην εταιρεία ως ιδρυτής και CEO. Στο παρελθόν δραστηριοποιήθηκε στη Leclanché, κορυφαία ευρωπαϊκή εταιρεία κατασκευής μπαταριών. Ο πρωτοπόρος του κλάδου Logistics και Digitization, Nikhil Amin, συμμετέχει ως ιδρυτής και Chief Operations Officer. Στο παρελθόν δραστηριοποιήθηκε στην Amazon. Οι ιδιοκτήτες επαγγελματικών στόλων πιέζονται από τους πελάτες για ταχύτερη μετάβαση σε μηδενικές εκπομπές ρύπων. Ωστόσο, η απανθρακοποίηση των δραστηριοτήτων τους είναι περίπλοκη και δαπανηρή, καθώς απαιτείται αρχική δαπάνη για απόκτηση ηλεκτρικών φορτηγών και αντίστοιχες υποδομές φόρτισης σε τερματικούς σταθμούς. Η PragmaCharge στοχεύει στην απρόσκοπτη διαχείριση όλων των υπηρεσιών μέσω της πλατφόρμας λογισμικού διαχείρισης στόλου, που βασίζεται στο cloud. Συνδέεται ασύρματα με τα BET και τα PragmaCharge-Hubs και παρέχει διάφορες υπηρεσίες υποστήριξης σε μεταφορικές εταιρείες. Ο Anil Srivastava, CEO της PragmaCharge, δήλωσε: «Η βελτιστοποιημένη λύση μας προσφέρει χαμηλότερο συνολικό κόστος ιδιοκτησίας ηλεκτρικών φορτηγών και άνετη εμπειρία ηλεκτροκίνησης στους ιδιοκτήτες στόλων». ΠΛΑΤΦOΡΜΑ ΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟYΣ ΣΤOΛΟΥΣ Electric Trucking-as-a-Service

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=