FLEETNEWS #206

26.06.23 #206 10 Η Toyota επικρίθηκε για τη σχετικά αργή ανάπτυξη BEV και περιέγραψε λεπτομερώς τη στρατηγική της ηλεκτροκίνησης, υποσχόμενη εξαιρετική αυτονομία άνω των 1.000 χιλιομέτρων, μείωση του κόστους κατά 40% και μπαταρίες στερεάς κατάστασης σε λίγα χρόνια. Δεν διαφοροποιείται η επιδίωξη της Toyota για παγκόσμια στρατηγική πολλαπλών τεχνολογιών, προσαρμόζοντας τα καλύτερα κινητήρια συστήματα στις τοπικές ανάγκες. Ωστόσο, τα υπό κάλυψη σχέδια μπαταριών του Toyota Technical Workshop προ της γενικής συνέλευσης των μετόχων, καταδεικνύουν ότι η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία επιταχύνει την ανάπτυξη τεχνολογίας κυψελών για να καλύψει τη διαφορά με ανταγωνιστές προμηθευτές στόλων. Οι παρεχόμενες πληροφορίες είναι ιδιαίτερα ενδεικτικές. Ανταποκρινόμενη στο μεγάλο δίλημμα υιοθέτησης BEV, το άγχος της αυτονομίας, η Toyota υπόσχεται πως η μπαταρία επόμενης γενιάς της σειράς NMC (νικελίου-μαγγανίου-καδμίου) θα παρέχει αυτονομία τουλάχιστον 1.000 χιλιομέτρων το 2026. Σήμερα κανένα BEV δεν το επιτυγχάνει. Το κόστος θα είναι 20% φθηνότερο του υπάρχοντος cross-over bZ4X και η ταχυφόρτιση μειώνεται από 30 σε 20 λεπτά. Για περαιτέρω μείωση της λιανικής τιμής, η Toyota θα λανσάρει παράλληλα πακέτο χημικής σύνθεσης LFP (λιθίου - φωσφορικού σιδήρου) το 2026, 40% φθηνότερο από το υπάρχον bZ4X. Η αυτονομία θα εκτείνεται στα 750 χιλιόμετρα. Η εταιρεία δήλωσε πως θα λανσάρει BEV επόμενης γενιάς παγκοσμίως ως πλήρη σειρά το 2026. Μέχρι το 2030, 1,7 εκατομμύρια μονάδες από τις 3,5 εκατομμύρια συνολικά θα παρέχονται από το BEV Factory. Αναβαθμίζοντας την ανάπτυξη της τεχνολογίας στερεάς κατάστασης, ως το επόμενο βήμα στην εξέλιξη των μπαταριών, η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία σημειώνει σημαντική πρόοδο. Προβλέπεται η διάθεση της τεχνολογίας στην αγορά το 2027, αρκετά νωρίτερα από τις εξειδικευμένες εταιρείες start-up μπαταριών, με πιθανή αυτονομία 1.500 χιλιομέτρων. Οι αναφερόμενες αυτονομίες δεν θα οφείλονται αποκλειστικά στην τεχνολογία κυψελών αλλά και στη μείωση βάρους και την αεροδυναμική. Περισσότερα στο fleetnews.gr Για τις υψηλές επιδόσεις της στον τομέα της Εταιρικής Υπευθυνότητας, βάσει της αξιολόγησης CRI Pass, διακρίθηκε η Toyota Ελλάς, στο πλαίσιο ειδικής εκδήλωσης, η οποία πραγματοποιήθηκε στις 22 Ιουνίου, από το Ινστιτούτο Εταιρικής Ευθύνης. Η Toyota Ελλάς είναι μεταξύ των εταιρειών που ξεχώρισαν για τις εξαιρετικές επιδόσεις που παρουσίασαν το 2022, εφαρμόζοντας αποτελεσματικά πρακτικές Εταιρικής Υπευθυνότητας και Βιώσιμης Ανάπτυξης, σύμφωνα με τον Εθνικό Δείκτη Εταιρικής Ευθύνης CR Index και το CRI Pass. Το CRI Pass αποτελεί ένα διαγνωστικό εργαλείο που δίνει τη δυνατότητα στους συμμετέχοντες να αξιολογηθούν στα βασικά ζητήματα που πρέπει να λαμβάνει υπόψη της μια υπεύθυνη επιχείρηση σε θέματα Εταιρικής Υπευθυνότητας και να αναγνωριστούν για τον τρόπο που τα διαχειρίζονται. Το εργαλείο αυτό, το οποίο έχει σχεδιαστεί σε συνεργασία με ανεξάρτητους εμπειρογνώμονες, αξιολογεί τις επιδόσεις των επιχειρήσεων με βάση τους τέσσερις βασικούς πυλώνες: Κοινωνία, Περιβάλλον, Εργαζόμενοι και Αγορά. Όπως δήλωσε ο Hermann Riedl, διευθύνων σύμβουλος της Toyota Ελλάς, «όλοι εμείς στην Toyota Ελλάς, είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι γι’ αυτήν τη διάκριση, καθώς επιβεβαιώνει ότι η πραγματική επιτυχία μιας εταιρείας μετριέται όχι μόνο από τα οικονομικά της αποτελέσματα, αλλά κι από τον τρόπο με τον οποίο συμβάλλει θετικά στην κοινωνία και το περιβάλλον. Στην εταιρεία μας, η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και η Βιώσιμη Ανάπτυξη είναι προτεραιότητες βαθιά ριζωμένες στην κουλτούρα και τη φιλοσοφία μας». Η TOYOTA ΕΛΛΑΣ ΕΛΑΒΕ ΤΗΝ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ CRI PASS 40% ΦΘΗΝOΤΕΡΑ BEV – ΑΥΤΟΝΟΜIΑ ΩΣ 1.500 ΧΛΜ Η στρατηγική ηλεκτροκίνησης της Toyota

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=