FLEETNEWS #206

26.06.23 #206 4 Το νέο Range Rover Evoque έχει χαρισματικό και εκλεπτυσμένο χαρακτήρα, με την απέριττη σχεδίασή του να ενισχύεται με τις πιο πρόσφατες τεχνολογίες και επιλογές premium υλικών για όσους εκτιμούν τη σύγχρονη πολυτέλεια. Το απέριττο παρουσιαστικό του Range Rover Evoque αναδεικνύεται από μια νέα μάσκα και εξαιρετικά λεπτούς προβολείς Pixel LED με σχεδιαστική υπογραφή DRL. Νέες εξωτερικές πινελιές και χρώματα συμπληρώνουν επίσης τη χαρακτηριστική αιωρούμενη οροφή, την ενιαία μεσαία γραμμή και τις χωνευτές αναδυόμενες χειρολαβές των θυρών που καθορίζουν το σχεδιαστικό DNA της Range Rover. Στο εσωτερικό, η απέριττη σχεδιαστική φιλοσοφία του μοντέλου ενισχύεται με μια νέα κυρτή γυάλινη οθόνη αφής 11,4 ιντσών, η οποία φαίνεται να αιωρείται στο οπτικό πεδίο του οδηγού, εξασφαλίζοντας βελτιωμένη ορατότητα, ενώ απελευθερώνει χώρο για αποθήκευση αντικειμένων και ασύρματη φόρτιση συσκευών. Με την υποστήριξη του Pivi Pro, τακτικές ασύρματες ενημερώσεις λογισμικού και ενσωματωμένο Amazon Alexa, η νέα κεντρική κονσόλα προσφέρει απρόσκοπτη, άνετη ψηφιακή εμπειρία. Οι πιο πρόσφατες τεχνολογίες και καινοτομίες υλικών προάγουν επίσης την ευεξία των επιβατών στην ανανεωμένη καμπίνα, στην οποία συμβάλλει μία από τις πιο εξελιγμένες τεχνολογίες ποιότητας εσωτερικού αέρα στην κατηγορία με την ονομασία Cabin Air Purification Plus. Οι επιλογές απτικών υλικών περιλαμβάνουν καθίσματα με μη δερμάτινες UltrafabricsTM και υφασμάτινες KvadratTM επενδύσεις. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επιλέξουν μεταξύ των μοντέλων Evoque S, Dynamic SE, Dynamic HSE και Autobiography. Το plug-in ηλεκτρικό υβριδικό P300e προσφέρει τη δυνατότητα μέσων καθημερινών διαδρομών σε λειτουργία EV, με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Προσφέρει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία έως και 62 χλμ. (WLTP), με τη νέα χημεία της μπαταρίας που εξασφαλίζει βελτιωμένη αυτονομία σε πραγματικές συνθήκες έως και 48 χιλιόμετρα. Κάθε P300e διαθέτει στάνταρ δυνατότητα ταχείας φόρτισης DC, για γρήγορη αναπλήρωση ενέργειας. Επιπλέον, οι κινητήρες βενζίνης και diesel της γενιάς Ingenium με σύστημα MHEV (Mild Hybrid Electric Vehicle) προσφέρουν ολοκληρωμένη γκάμα εκλεπτυσμένων και αποδοτικών επιλογών σε ό,τι αφορά το σύστημα μετάδοσης κίνησης. Αναλυτικά στο fleetnews.gr ΝΕΑ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΗΓΜΕΝΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ Νέο Range Rover Evoque VOLKSWAGEN: EΞΕΛΙΓΜΕΝΗ ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟ ID.7 Το ID.7 είναι το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της Volkswagen της μεσαίας κατηγορίας. Με αυτονομία έως και 700 χιλιόμετρα (WLTP), η λιμουζίνα της Volkswagen είναι πρωταθλητής σε ενεργειακή απόδοση. Εκτός από τη νέα γενιά ηλεκτρικού κινητήρα, η εξελιγμένη αεροδυναμική συμβάλλει στη μεγάλη αυτονομία του ID.7. Το αεροδυναμικά ευνοϊκό βασικό σχήμα, ο χαμηλός αεροδυναμικός συντελεστής οπισθέλκουσας (Cd) 0,23 και η μετωπική επιφάνεια 2,46 m2, είναι αποτέλεσμα στενής συνεργασίας των τμημάτων Σχεδιασμού και Ανάπτυξης. Σε λιμουζίνες όπως το ID.7, το σχήμα του αμαξώματος αντιπροσωπεύει περίπου το 50% της τιμής του Cd. Οι τροχοί και τα ελαστικά επηρεάζουν περίπου το 30%, το δάπεδο 10% και τα λειτουργικά ανοίγματα στο μπροστινό άκρο του οχήματος μέσω των οποίων ο αέρας ρέει προς το ψυγείο, για παράδειγμα, επίσης 10%. Το γεγονός ότι το νέο ID.7 είναι το πιο αεροδυναμικό ID. μοντέλο μέχρι στιγμής μπορεί να φανεί με την πρώτη ματιά κοιτάζοντας τη σιλουέτα του οχήματος, το οποίο έχει μήκος σχεδόν πέντε μέτρα. Ο σχεδιαστής της Volkswagen, Daniel Scharfschwerdt, ανέφερε: «Κατά το σχεδιασμό του ID.7, δόθηκε μεγαλύτερη έμφαση στην αεροδυναμική από ό,τι για οποιοδήποτε άλλο μοντέλο. Αυτό φαίνεται στο χαμηλό μπροστινό άκρο, τη ρέουσα μετάβαση στο καπό και το «γρήγορο» παρμπρίζ. Η οροφή που θυμίζει κουπέ και το κωνικό πίσω άκρο είναι επίσης σχεδιασμένα για ιδανικές αεροδυναμικές επιδόσεις». Ακόμη και στα πρώτα στάδια ανάπτυξης αφιερώθηκαν πολύς χρόνος και δουλειά στον εξωτερικό σχεδιασμό, καθώς και στο κάτω μέρος του αμαξώματος, τους τροχούς και άλλες λεπτές λεπτομέρειες. Προϋπόθεση για βέλτιστα αποτελέσματα είναι η στενή συνεργασία μεταξύ προγραμματιστών και σχεδιαστών. Λεπτομέρειες στο fleetnews.gr

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=