FLEETNEWS #154

09.05.22 #154 13 διεξήχθησαν κατά τη διάρκεια της ενότητας αυτής, επιβεβαίωσαν ότι οι περισσότεροι επαγγελματίες του remarketing δεν πιστεύουν πως θα επιστρέψουμε στα προ πανδημίας επίπεδα (υπερ)παραγωγής. ΔΙΔΆΓΜΑΤΑ ΑΠΌ ΤΗMICROSOFT Η Léa Chevry (συνιδρύτρια του Tchek, χορηγού της εκδήλωσης) ανέφερε πως η τιμολόγηση μεταχειρισμένων αυτοκινήτων είναι πολύ περίπλοκη και πρότεινε λύση για το πρόβλημα διαθεσιμότητας που απασχολεί τους Ευρωπαίους remarketers: βελτιστοποίηση του χρόνου μέχρι την αγορά. Μια λύση για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο είναι το Tchek, το εργαλείο επιθεώρησης βάσει smartphone, που επιτυγχάνει ποσοστό ανίχνευσης 97%, εκδίδει λεπτομερείς αναφορές σε λιγότερο από ένα λεπτό και μειώνει σημαντικά το χρόνο επιθεωρήσεων αυτοκινήτων. Συνέχισε ο Michael Pohl, Senior HR Benefit Program Manager της Microsoft. Η τεχνολογική εταιρεία έχει θέσει στόχο να εξαλείψει τις εκπομπές CO2 έως το 2030, αλλά φυσικά πρέπει να αντιμετωπίσει όλες τις πρόσφατες προκλήσεις - ιδίως την περιορισμένη διαθεσιμότητα νέων οχημάτων. Παρουσίασε κάποιες περιπτώσεις του στόλου της Microsoft: „«Επικοινωνήστε με πλήρη διαφάνεια. Μην κρύβετε τίποτα! Κανείς δεν κερδίζει όταν καθυστερούν οι παραδόσεις». „«Μερικές φορές χρειάζεται η προσθήκη επιπλέον κατασκευαστών, αλλά αυτό δεν λύνει το πρόβλημα. Αυτό που βοηθάει είναι η προσθήκη άλλων μορφών κινητικότητας». „Επίσης χρήσιμο: «Δημιουργία της δικής σας δεξαμενής κοινόχρηστων αυτοκινήτων, όπου είναι δυνατόν. Επέκταση των συμβάσεων μίσθωσης, αλλά όχι ως κανόνα. Θέσπιση επιδόματος κινητικότητας για τους εργαζόμενους». Στο τελικό πάνελ για το μέλλον της αγοράς μεταχειρισμένων οχημάτων, προστέθηκαν δύο ακόμα ειδήμονες. ΠΑΡΑΜΕΊΝΕΤΕ ΕΥΈΛΙΚΤΟΙ «Δεν πιστεύω πως οι κατασκευαστές θα διατηρήσουν χαμηλή παραγωγή», δήλωσε ο Jost Dieckhaus (VP Remarketing Europe της AUTO1 Group). «Αλλά τα πράγματα αλλάζουν γρήγορα. Πρέπει να παραμείνουμε ευέλικτοι. Αυτός είναι, εξάλλου, ο τρόπος που καταφέραμε να αυξήσουμε τον όγκο μας - προσαρμόζοντας ευέλικτα τα επίπεδα τιμών μας και διαφοροποιώντας τις πηγές μας». Ο Brian Madsen (International Director της Cars2Click), δήλωσε: «Χρησιμοποιούμε γεωτιμολόγηση, για να εντοπίσουμε τα οχήματα που δεν κινούνται γρήγορα σε μια αγορά, αλλά κινούνται γρήγορα σε μια άλλη. Έτσι εντοπίζουμε πολλές ευκαιρίες, ακόμα και σε δύσκολες αγορές. Και “προπωλούμε” μεταχειρισμένα αυτοκίνητα: έχουμε ήδη εντοπίσει αυτοκίνητα που θα βγουν στην αγορά μεταχειρισμένων τον Σεπτέμβριο και υπάρχει ήδη αγοραστής που τα περιμένει». Στην τελική του δήλωση, ο συντονιστής της εκδήλωσης, Johan Verbois (εμπειρογνώμονας Remarketing του Fleet Europe), συνόψισε τα κύρια σημεία του Remarketing Expert Track: «Τόσο οι έρευνες, όσο και οι ομιλητές μας επισημαίνουν το γεγονός ότι η κατάσταση διαθεσιμότητας μεταχειρισμένων οχημάτων δεν θα επανέλθει στα προ πανδημίας επίπεδα. Και ενώ σήμερα μπορεί να πωλούνται εύκολα μεταχειρισμένα οχήματα, οι remarketers θα πρέπει να εκμεταλλευτούν αυτό το διάστημα για να ανασυγκροτηθούν για το μέλλον, όταν τα πράγματα θα αλλάξουν ξανά». Léa Chevry Jost Dieckhaus BrianMadsen JohanVerbois Η Hyundai Motor, πλήρως προσηλωμένη στην επίτευξη μηδενικών εκπομπών έως το 2045, ανακοίνωσε ότι το εργοστάσιό της που εδρεύει στην Τσεχία και αποτελεί σημαντικό ορόσημο στο ταξίδι της για την επίτευξη του φιλόδοξου στόχου βιωσιμότητας, λειτουργεί πλέον με 100% ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Το εργοστάσιο της Hyundai Motor στην Τσεχία ηλεκτροδοτείται από 100% ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, στο πλαίσιο της δέσμευσης της εταιρείας στο RE100 του Climate Group, μια παγκόσμια πρωτοβουλία που συγκεντρώνει εκατοντάδες μεγάλες και φιλόδοξες επιχειρήσεις που έχουν δεσμευτεί στη χρήση 100% ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και στην επιτάχυνση των προσπαθειών για βιώσιμη ανάπτυξη και μηδενικές εκπομπές. Η παραγωγή της ηλεκτρικής ενέργειας που τροφοδοτεί το εργοστάσιο προέρχεται από μια σειρά πηγών, συμπεριλαμβανομένων τοπικών μονάδων βιοαερίου ή ηλιακών και αιολικών πηγών. Η ενέργεια που αγοράζει η Hyundai συνοδεύεται από πιστοποιητικά Εγγύησης Προέλευσης, που αποδεικνύουν ότι παρήχθη από ανανεώσιμες πηγές. Μελλοντικά, η Hyundai σχεδιάζει να γίνει ακόμα πιο βιώσιμη, επιδιώκοντας να συνεχίσει να μειώνει την κατανάλωση ενέργειας, αλλά και να παράγει τη δική της ηλιακή ενέργεια από φωτοβολταϊκά πάνελ εγκατεστημένα στις στέγες των εγκαταστάσεών της. Εκτός του εργοστασίου, η εταιρεία κάνει εξίσου σημαντική προσπάθεια για τη βιωσιμότητα στην ευρύτερη περιοχή. 100% ΑΠΕ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΤΗΣ HYUNDAI ΣΤΗΝ ΤΣΕΧΙΑ

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=