Το i30 N Project C είναι μια χαμηλότερη και πιο επιθετική έκδοση της κορυφαίας έκδοσης 275hp του 5-θυρου i30 N, που διατίθεται μόνο σε ευρωπαίους πελάτες και περιλαμβάνει μόνο 600 οχήματα, με αποκλειστικές προδιαγραφές, εμπνευσμένες και δοκιμασμένες στο Namyang R & D και το Nürburgring Nordschleif.

Το “C” αντιπροσωπεύει τρία σημεία :

  • Την “Area C” υψηλών επιδόσεων στην πίστα του Namyang R & D της Hyundai
  • Carbon fibre – Ανθρακονήματα – πρώτη εφαρμογή από την Hyundai
  • Centre of Cravity – Μειωμένο κέντρο βάρους, ώστε οι πελάτες να γνωρίζουν ότι εστιάζουμε στην απόδοση χωρίς να θυσιάζουμε τη δυναμική

Στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, IAA 2019, η Hyundai Motor παρουσίασε τη limited edition i30 N Project C, μια ελαφρύτερη, χαμηλότερη και πιο επιθετική έκδοση του καταξιωμένου i30 N. Το Project C του πρώτου μοντέλου υψηλών επιδόσεων της μάρκας ενισχύει την εμπειρία του i30 N με την «ελαφρότητα» του και τον ακόμα πιο ευαίσθητο χειρισμό – για περισσότερη ευχαρίστηση των πιο απαιτητικών οδηγών. Είναι 50 κιλά ελαφρύτερο, 6 χιλ. χαμηλότερο, πιο κοντά στο δρόμο και διαθέτει δυναμικό εξωτερικό και εσωτερικό σχεδιασμό, που ενθουσιάζει.

Εμπνευσμένο από το μηχανοκίνητο αθλητισμό, το i30 N είναι το πρώτο αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων της Hyundai Motor με το σήμα N και έκανε το ντεμπούτο του το 2017 απολαμβάνοντας εξαιρετικές κριτικές και πολλά βραβεία. Βασισμένο στο 5-θυρο i30, αναπτύχθηκε για να προσφέρει συγκινήσεις και ευχαρίστηση στην καθημερινότητα των χρηστών τόσο στο δρόμο όσο και στην πίστα.

Οι μοναδικές προδιαγραφές του i30 N Project C περιλαμβάνουν αρκετά επιμέρους τμήματα ενισχυμένα με ανθρακονήματα (CFRP). Το εμπρός splitter, ο διαχύτης αέρα στο πίσω μέρος, το καπό και το μαρσπιέ με την σήμανση Ν είναι όλα κατασκευασμένα από CFRP, καθιστώντας το μοντέλο όχι μόνο πιο ελαφρύ αλλά και πιο σφιχτό στην άσφαλτο ενισχύοντας ακόμη περισσότερο την εξωτερική εμφάνιση του αυτοκινήτου. Στο μεταξύ, οι αεροδυναμικές πινελιές που διαθέτη ψηλά και χαμηλά το Project C συμβάλλουν επίσης σε μια σαφέστερα πιο γρήγορη, αλλά σταθερή οδήγηση.

Γιατί ειδικά το γράμμα «C»; Αρχικά συμβολίζει την “Area C” υψηλών επιδόσεων στην πίστα του Namyang R & D της Hyundai, όπου αποτελεί τη γενέτειρα του Ν. Στη συνέχεια, το Project C διαθέτει επιμέρους τμήματα ενισχυμένα με ανθρακονήματα (Carbon fibre – CFRP) που αποτελεί την πρώτη εφαρμογή της Hyundai και τέλος μειωμένο κέντρο βάρους (Center of gravity), ώστε οι πελάτες να γνωρίζουν ότι εστιάζουμε στην απόδοση χωρίς να θυσιάζουμε τη δυναμική. Αυτά τα τρία Cs συνδυάζονται για να δημιουργήσουν αυτό το συγκλονιστικό αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων.

Το i30 N Project C είναι το επόμενο βήμα που ακολουθεί την επιτυχία του i30 N, αποδεικνύοντας ότι η Hyundai δημιουργεί για να ενθουσιάσει τους λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού”, δήλωσε ο κ. Thomas Schemera, Executive Vice President και Head του Hyundai Motor Group’s Product Division. “Σε αυτή την limited edition, έχουμε μειώσει στρατηγικά το βάρος του αυτοκινήτου όπου έκανε το συνολικό χειρισμό του πιο άμεσο και βελτιστοποιήσαμε και τον σχεδιασμό του για ακόμα μεγαλύτερη απόδοση.”

Το i30 N Project C μειώνει το βάρος χρησιμοποιώντας CFRP και αλουμίνιο
Με το i30 N Project C, η Hyundai δεν έκανε συμβιβασμούς προκειμένου να βελτιστοποιήσει τις ήδη υψηλές επιδόσεις του i30 N. Οι 19 ιντσών σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου της OZ συμμετέχουν σημαντικά στη μείωση του βάρους, όντας 22 κιλά ελαφρύτερες.
Χρησιμοποιώντας CFRP το καπό είναι ελαφρύτερο κατά 7,2 κιλά και τα δύο πλαϊνά σπόϊλερ κατά 499 γραμμάρια το καθένα, το εμπρός splitter είναι πιο βαρύ κατά 240 γραμμάρια, ο νέος σχεδίασης πίσω διαχύτης είναι ελαφρύτερος κατά 386 γραμμάρια και τα καθίσματα της Sabelt® με CFRP είναι ελαφρύτερα 7,5 κιλά το καθένα. Τα καθίσματα Sabelt προσφέρουν επίσης στον οδηγό και τον συνοδηγό άριστη πλευρική στήριξη και στήριξη των ώμων σε μια βελτιωμένη θέση με γνώμονα τις οδηγικές επιδόσεις.
Η ισχύς παραμένει 275 PS και η ροπή υπερβαίνει τα 378 Nm όπως και το i30 N υψηλών επιδόσεων, ενώ το μειωμένο βάρος ενίσχυσε την αμεσότητα του i30 N Project C.

Βελτιστοποιημένα δυναμικά χαρακτηριστικά
“Το τιμόνι και η ανάρτηση στο i30 N Project C θεωρούνται σημεία αναφοράς για τους πιο ενθουσιώδεις οδηγούς του i30 N” δήλωσε ο κ. Alexander Eichler, Head του High Performance Vehicle Test και Development στο Technical Center της Hyundai Motor Europe.

Το i30 N Project C είναι 6 χιλιοστά πιο κοντά στο δρόμο και το κέντρου βάρους 8,8 χιλιοστά χαμηλότερα – χάρη στην τοποθέτηση πιο χαμηλών και σφιχτών ελατηρίων μεγαλύτερης ακαμψίας μαζί με αμορτισέρ. Παράλληλα, οι αρθρώσεις στους πίσω τροχούς είναι κατασκευασμένες από αλουμίνιο αντί ατσάλι και εξασφαλίζουν μείωση του βάρους κατά 4,66 κιλά. Επιπρόσθετα, όλοι οι τρόποι οδήγησης έχουν επαναπρογραμματισθεί ειδικά για το Project C και οι δύο τρόποι οδήγησης Sport και N δίνουν στους οδηγούς μεγαλύτερη άμεση απόκριση και ακόμη πιο fun-to-drive αυτοκίνητο.

Κομψός και λειτουργικός σχεδιασμός
Το εσωτερικό του Project C διαθέτει επένδυση Alcantara® γύρω από το τιμόνι, το χειρόφρενο και το μοχλό ταχυτήτων. Κάποιες από τις αλλαγές στο εσωτερικό του αυτοκινήτου εντοπίζονται στον μοχλό ταχυτήτων από αλουμίνιο που μοιάζει με έμβολο κινητήρα και συνδυάζει τη λειτουργικότητα με την σχεδίαση, εφαρμόζει τέλεια στο χέρι για σύντομες και ακριβείς αλλαγές, στις σκούρες πορτοκαλί ζώνες ασφαλείας και τις ραφές των νέων καθισμάτων Sabelt καθώς και την αριθμημένη πλακέτα xx/600 της limited edition στην επένδυση του ταμπλό μπροστά από τον συνοδηγό.

Ο εξωτερικός σχεδιασμός κυριαρχείται από το σκούρο ματ γκρί χρώμα, με όλα τα τμήματα CFRP να παρουσιάζουν την πολυπόθητη πλέξη των ανθρακονημάτων σε υψηλή στιλπνότητα. Με το Project C η Hyundai πιέζει τα όρια του i30 N, προσφέροντας μια εντελώς νέα εμπειρία καθώς και μια καθαρά δυναμική ικανοποίηση.

Οι επισκέπτες της έκθεσης μπορούν να απολαύσουν το i30 N Project C στο περίπτερο της εταιρείας έως και την Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου 2019.

Το νέο μοντέλο θα διαθέσει αυστηρά 600 οχήματα και η διάθεσή τους θα ξεκινήσει σε επιλεγμένες αγορές στην Ευρώπη αργότερα μέσα στο έτος.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

GASOLINE: THETA 2.0 T-GDI with Performance Package (275PS)
Type THETA 2.0 T-GDI, 16-valve MLA, DOHC E-CVVT
Capacity 1998 cc
Bore x stroke 86.0 x 86.0 mm
Compression ratio 9.5
Power 275 PS (202 kW) @ 6000 rpm
Torque 353 Nm @ 1450 ~ 4700 rpm
378 Nm with Overboost Function @ 1750-4200rpm
Turbocharger boost pressure 2.3 bar max
Maximum speed (km/h) 250
0-100 km/h (seconds) 6.0
CO2 combined (g/km NEDC 2.0 target)* 176*
Fuel Consumption combined (l/100 km)* 7.1*
Fuel Consumption urban (l/100 km)* 9.7*
Fuel Consumption extra-urban (l/100 km)* 5.7*

 

Transmission

Engine THETA 2.0 T-GDI 275 PS
Manual 6-speed

 

Gear ratios

THETA 2.0 T-GDI 275PS
1st 3.083
2nd 1.931
3rd 1.696
4th 1.276
5th 1.027
6th 0.854
Rev. 3.588
Final drive 4.333 (1/2/R)

3.250 (3/4/5/6)

Suspension

Front McPherson Strut
Rear Multi-Link

 

Steering

Type R-MDPS (RACK TYPE MOTOR DRIVEN POWER STEERING)
Steering gear ratio 12.31 (@360°)
Turning radius 5.8 metres
Steering wheel turns lock-to-lock 2.14

 

Brakes

Front Disc Type,18″
Rear Disc Type,17″ (HAND PARKING)
Master cylinder Φ23.81
Booster size 10″ (LHD,RHD)

 

Wheels and tyres

Wheel type                               Tyres
8.0Jx19 AL 235/35R19
f/r track widths Project C standard w/PP

 

Dimensions (mm)

Exterior

Overall length 4371
Overall width 1795
Overall height 1439
Wheelbase 2650
Front overhang 933
Rear overhang 788
Ground clearance 126
Coefficient of drag (Cd) 0.32

 

Interior

Front Rear
Head room 994 977
Leg room 1,073 883
Shoulder room 1,427 1,406

 

Capacities (litres)

Fuel tank 50
Luggage (with rear stiffness bar) Minimum: 381
Maximum: 1,287

 

Weights** (kg) 

THETA 2.0 T-GDI 275PS Project C
Kerb weight 1,395kg
Gross vehicle weight 1,910kg

 

* Εκπομπές CO2 και κατανάλωση καυσίμου βάσει επίσημων κύκλων NEDC.
** Εκτιμήσεις του κατασκευαστή

 

Προηγούμενο άρθροΑυξημένα κέρδη για την ΤΕΟΡΕΝ MOTORS Α.Ε.
Επόμενο άρθροΕυρωπαϊκή Εβδομάδα Κινητικότητας: 661 δράσεις σε 49 χώρες