Ο νέος Διευθύνων Σύμβουλος της Hyundai Ευρώπης, Xavier Martinet, έχει θέσει έναν φιλόδοξο στόχο.

Θέλει ο νοτιοκορεατικός κατασκευαστής, ο οποίος ήταν ένατος σε πωλήσεις στην ευρωπαϊκή αγορά το πρώτο τρίμηνο, να ξεπεράσει μερικές από τις κορυφαίες μάρκες της περιοχής, συμπεριλαμβανομένου του πρώην εργοδότη του, της Dacia, που βρίσκεται στην έκτη θέση, μέσα στα επόμενα πέντε έως δέκα χρόνια.

Ο Martinet, που ανέλαβε καθήκοντα στη Hyundai την 1η Ιανουαρίου, προερχόμενος από τη θέση του επικεφαλής μάρκετινγκ της Renault, σε συνέντευξή του στο  Automotive News Europe,  δήλωσε πως για να γίνει η Hyundai μία από τις κορυφαίες σε πωλήσεις στην Ευρώπη, θα πρέπει να βελτιώσει τη θέση της στην αγορά εταιρικών στόλων (fleet market).

Παρουσίασε επίσης τη στρατηγική ηλεκτροκίνησης της Hyundai και αποκάλυψε ότι η εταιρεία σκοπεύει να προσθέσει στην Ευρώπη την παραγωγή κάποιου ακόμη μοντέλου μαζικής κυκλοφορίας.

Προηγούμενο άρθροS.O.S. για φωτιές σε πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων
Επόμενο άρθροVolvo CΕ: Στρατηγική επένδυση σε ερπυστριοφόρους εκσκαφείς