Καθώς οι στόλοι παρατείνουν τον κύκλο αντικατάστασης από 3–5 σε 6–8 έτη, η FleetCheck, ειδικός σε λογισμικό διαχείρισης στόλου, αναρωτιέται αν ο κλάδος κατευθύνεται προς μια προσέγγιση τύπου… Κούβας – αναζητώντας ευρηματικούς τρόπους για να κρατήσει παλιά βαν σε κυκλοφορία αντί να τα αντικαθιστά.

Σε νέο της white paper, η FleetCheck επισημαίνει τους τομείς στους οποίους πρέπει να εστιάσουν οι στόλοι για να διατηρήσουν τα παλιά βαν λειτουργικά:

  • Τακτική συντήρηση
  • Διαχείριση βλαβών
  • Συλλογή δεδομένων
  • Πίεση προϋπολογισμού

Η εφαρμογή καθημερινού ελέγχου πριν την οδήγηση βοηθά στον εντοπισμό πιθανών προβλημάτων, όπως ελαττωματικά ελαστικά, διαρροές λαδιού ή ραγισμένα παρμπρίζ.

Οι οδηγοί πρέπει να εκπαιδεύονται να πραγματοποιούν και να αναφέρουν αυτούς τους ελέγχους, και η επιχείρηση να διαθέτει μηχανισμούς για άμεση αποκατάσταση.

Προηγούμενο άρθροTesla: Πτώση πωλήσεων 6% στην Κίνα
Επόμενο άρθροMercedes-Benz: Actros L με ProCabin για logistics