Οι μηχανικοί της Mercedes-Benz συνεργάστηκαν με μηχανικούς κυψελών Factorial πάνω σε ένα ολοκαίνουργιο πρόγραμμα δοκιμών μπαταρίας στερεάς κατάστασης (solid state).

Aποτέλεσμα το πρώτο αυτοκίνητο που τροφοδοτείται από μπαταρία λιθίου-μετάλλου στερεάς κατάστασης να βγει στο δρόμο. Η Mercedes AMG High Performance Powertrains (HPP), μια εξ ολοκλήρου θυγατρική του Ομίλου Mercedes-Benz που ειδικεύεται στις κορυφαίες στον κλάδο τεχνολογίες Formula 1 και το Κέντρο Ικανότητας της MercedesBenz για Συστήματα Μπαταριών σχεδίασαν και ανέπτυξαν ένα εντελώς νέο καινοτόμο σύστημα μπαταριών.

Εκτός από την ικανότητα στην πίστα, η εταιρεία είναι σε θέση να μεταφέρει γρήγορα τεχνολογίες και τεχνογνωσία F1 σε project αυτοκινήτων υψηλής απόδοσης. Μετά από εντατικές δοκιμές στο εργαστήριο, η πρωτότυπη μπαταρία στερεάς κατάστασης ενσωματώθηκε σε μια MercedesBenz EQS Sedan στα τέλη του 2024.

Το όχημα τροποποιήθηκε ελαφρώς για να ταιριάζει στην εν λόγω μπαταρία και εξοπλίστηκε με όλα τα αξεσουάρ για τη λειτουργία της. Οι πρώτες εργαστηριακές δοκιμές οχημάτων διεξήχθησαν στη Στουτγάρδη στα τέλη του 2024 για να προετοιμαστούν για τις οδικές δοκιμές που ξεκίνησαν τον Φεβρουάριο του 2025.

Προηγούμενο άρθροHyundai – Samsung: Σύμπραξη κορυφής
Επόμενο άρθροHonda: Παίζει μόνη της στο υδρογόνο – Διακόπτει τη συνεργασία με GM