Να άρει τα διοικητικά εμπόδια και να μειώσει τις υπερβολικές απαιτήσεις συμμόρφωσης, ώστε να απελευθερωθεί το δυναμικό καινοτομίας του ευρωπαϊκού τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας παροτρύνουν την ΕΕ κατασκευαστές και προμηθευτές.

Πρωτοπόροι στην Ε&Α οι δύο κλάδοι φημίζονται παγκοσμίως για την καινοτομία. Για παράδειγμα, ο κλάδος των κατασκευαστών προχωρά σταθερά στην ανάπτυξη αυτοματοποιημένων οχημάτων. Αυτοκίνητα που παρκάρουν μόνα τους, φορτηγά που κυκλοφορούν μόνα τους σε χώρους logistics: αυτές οι εφαρμογές είναι, ήδη, πραγματικότητα.

«Χρειαζόμαστε την ΕΕ να δώσει κίνητρα και όχι να εμποδίσει το συγκριτικό μας προβάδισμα. Τα αυτοματοποιημένα οχήματα είναι το επόμενο βήμα και ένα πεδίο στο οποίο μπορούμε να λειτουργήσουμε. Αλλά για να γίνει αυτό απαιτούνται συνθήκες που ευνοούν τη δημιουργία μιας ισχυρής ψηφιακής βιομηχανικής βάσης», δήλωσε η Sigrid de Vries, Γενική Διευθύντρια της Ευρωπαϊκής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA).

«Οι ΗΠΑ και άλλοι επενδύουν μαζικά σε βασικές τεχνολογίες όπως η τεχνητή νοημοσύνη, το cloud computing, και προηγούνται όσον αφορά τις ψηφιακές αγορές. Η Ευρώπη πρέπει να ανταποκριθεί με τολμηρή προσέγγιση για να εξασφαλίσει μια ακμάζουσα αγορά για υπηρεσίες ψηφιακής κινητικότητας και να εξασφαλίσει επαρκείς επενδύσεις ώστε να αναπτυχθεί εδώ η επόμενη γενιά συνδεδεμένων και αυτοματοποιημένων οχημάτων», δήλωσε ο Benjamin Krieger, Γενικός Γραμματέας της CLEPA, της Ευρωπαϊκής Ένωσης Προμηθευτών Αυτοκινήτων. «Η ΕΕ πρέπει να ενισχύσει το οικοσύστημα ηλεκτρονικών ημιαγωγών και των αυτοκινήτων, να προωθήσει την Ε&Α, παγκόσμιες συνεργασίες στην προοπτική μιας ενοποιημένης αγορά για αυτόνομα οχήματα.»

Προηγούμενο άρθροΑερόσακος φτέρνας από την ZF
Επόμενο άρθροGeely-Ελλάδα: Γενικός Διευθυντής ο Θανάσης Κονιστής