Στον ετήσιο απολογισμό της, η Alphabet αναφέρει συνεχή ανάπτυξη για το 2018. Το χαρτοφυλάκιο της θυγατρικής της BMW αυξήθηκε κατά 3% το περασμένο έτος, η πελατειακή της βάση κατά 9%, ενώ αυξήθηκε και το μερίδιο των ηλεκτρικών οχημάτων στο χαρτοφυλάκιό της κατά 28%.
Συνολικά, το χαρτοφυλάκιο λειτουργικής μίσθωσης της Alphabet περιελάμβανε περίπου 700.000 αυτοκίνητα και οχήματα LCV στο τέλος του 2018, 3% περισσότερα από το προηγούμενο έτος.
89.000 πελάτες
Η πελατειακή βάση αυξήθηκε κατά 9%, φτάνοντας τους 89.000 εγγεγραμμένους πελάτες παγκοσμίως. “Αυτό υπογραμμίζει το υψηλό επίπεδο ικανοποίησης των πελατών μας”, δήλωσε ο διευθυντής διαχείρισης του στόλου και επιχειρηματικής κινητικότητας σε σχετική ανακοίνωση.
Η Alphabet έχει επικεντρωθεί ιδιαίτερα στη βιώσιμη κινητικότητα και έχει δεσμευθεί να προσφέρει εναλλακτικές λύσεις στους πελάτες όπου ενδύκνειται. Το χαρτοφυλάκιο EV και PHEV αυξήθηκε κατά 28% το 2018. Πέρυσι, η εταιρεία εισήγαγε 14.000 EVs και PHEVs – που αντιστοιχούν στο 4,8% του μεριδίου αγοράς όλων των ταξινομήσεων EV και PHEV σε 12 εθνικές αγορές της.
Ηγέτης της αγοράς
“Έτσι, διατηρούμε τη θέση μας ως ηγέτης της αγοράς στην ηλεκτροκίνηση”, αναφέρει η Alphabet. “Οι εταιρείες που ενδιαφέρονται για τη βιώσιμη κινητικότητα μπορούν να βρουν μια σειρά επιλογών ηλεκτρικής κινητικότητας στην AlphaElectric.”
Ο Norbert van den Eijnden (στη φωτογραφία), διευθύνων σύμβουλος της Alphabet International, σημείωσε: “Είναι σημαντικό να επιλέγεται το σωστό είδος κινητικότητας για κάθε χρήστη από όλο και περισσότερες δυνατότητες. Τα μοναδικά και εξατομικευμένα πακέτα κινητικότητας καθίστανται όλο και πιο σημαντικά. Με αυτό το πνεύμα, ευθυγραμμίζουμε το μέλλον της επιχειρηματικής κινητικότητας με τις ανάγκες των πελατών μας”.
Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η AlphaCity, η εταιρική λύση carsharing της Alphabet, επεκτάθηκε στον τομέα των πολυμέσων το 2018. Γεφυρώνοντας το χάσμα μεταξύ των αγορών, η Alphabet είναι σήμερα παρούσα σε 28 χώρες.