Σύμφωνα με τη διεθνή στρατηγική επέκτασής της, η μάρκα Alpine απολαμβάνει σταθερή ανάπτυξη παγκοσμίως, από το 2020, με αύξηση πωλήσεων 5,9% (4.585 οχήματα) το 2024 σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος (4.328 οχήματα).

Η μάρκα πούλησε 4.408 A110 (+1,8% σε σχέση με το 2023), με περισσότερο από 85% στις κορυφαίες εκδόσεις. Τα A110 R και A110 R Turini αντιπροσωπεύουν το 35% των πωλήσεων A110 το 2024. Σχεδόν το 80% των πωλήσεων A110 αφορούν τις τρεις βασικές αγορές του: τη Γαλλία, τη Γερμανία και το Ηνωμένο Βασίλειο. Η Ιαπωνία κατατάσσεται στην τέταρτη θέση, με 230 Alpine A110 τα οποία πουλήθηκαν κατά τη διάρκεια του έτους.

Η Alpine ενίσχυσε τη θέση της στην high-end κατηγορία και αναπτύχθηκε στην Ευρώπη (+7,1%) με 4.304 ταξινομήσεις. Η Ιταλία (+37,5%), το Ηνωμένο Βασίλειο (+24,9%), η Ισπανία (+19,3%) και η Γερμανία (+10,6%) ήταν οι αγορές που ενίσχυσαν περισσότερο την ανάπτυξη της μάρκας το 2024.

Η εταιρεία επιβεβαιώνει και πάλι την ισχυρή θέση της στην αγορά των σπορ κουπέ διθέσιων, κατακτώντας την κορυφή του βάθρου στην Ευρώπη με μερίδιο αγοράς 44,7%.

Προηγούμενο άρθροMobilize: Καινοτόμες λύσεις για χρήστες Renault EV
Επόμενο άρθροΟ Frank Marotte Αντιπρόεδρος στην Dacia