Η Xiaomi ανακοίνωσε νέα αύξηση του στόχου παράδοσης ηλεκτρικών οχημάτων (EV) για το 2024, στοχεύοντας στις 130.000 μονάδες, από τις 120.000 που είχε αρχικά θέσει για το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό SU7 sedan. Ο στόχος αυτός είναι σχεδόν διπλάσιος από τον αρχικό των 76.000 μονάδων που είχε οριστεί κατά την κυκλοφορία του μοντέλου, νωρίτερα τη φετινή χρονιά.
Η εταιρεία σημείωσε σημαντική πρόοδο το τρίτο τρίμηνο του 2024, με αύξηση εσόδων κατά 30,5%, φτάνοντας τα 92,5 δισ. γιουάν ($12,77 δισ.). Από αυτά, τα έξυπνα EV και νέες πρωτοβουλίες απέφεραν 9,7 δισ. Γιουάν ($1,34 δισ.)., με μικτό περιθώριο κέρδους 17,1%.
Η κινεζική εταιρεία κατέγραψε 39.790 παραδόσεις οχημάτων SU7 το τρίτο τρίμηνο, ανεβάζοντας τις συνολικές παραδόσεις στις 67.157 μονάδες έως τον Σεπτέμβριο. Τον Οκτώβριο, οι μηνιαίες παραδόσεις ξεπέρασαν τις 20.000 μονάδες, ενώ η παραγωγή ξεπέρασε τα 100.000 οχήματα στα μέσα Νοεμβρίου.
Η Xiaomi ενίσχυσε τη δυναμικότητα του εργοστασίου της σε 20.000 αυτοκίνητα ανά μήνα, διπλασιάζοντας τις βάρδιες παραγωγής από τον Ιούνιο, προκειμένου να μπορέσει να ανταποκριθεί στην αυξανόμενη ζήτηση. Παράλληλα, λάνσαρε το premium μοντέλο επιδόσεων SU7 Ultra, με τιμή πάνω από $110.000, το οποίο σημείωσε ρεκόρ πωλήσεων 3.680 προπαραγγελιών μέσα σε 10 λεπτά από την παρουσίασή του. Το SU7 Ultra αναμένεται να κυκλοφορήσει μαζικά τον Μάρτιο του 2025.
Η βασική έκδοση του SU7, με τιμή κάτω από $30.000, παραμένει ανταγωνιστική, καθώς κοστίζει $4.000 λιγότερο από το Tesla Model 3 στην Κίνα. Η επιτυχία αυτή οφείλεται στην αυξημένη ζήτηση ηλεκτρικών και plug-in hybrid οχημάτων στην Κίνα, που πλέον αποτελούν πάνω από το 50% των συνολικών πωλήσεων.
Παράλληλα, η Xiaomi διατηρεί τη θέση της ως τρίτος μεγαλύτερος κατασκευαστής smartphone παγκοσμίως, με 42,8 εκατ. αποστολές το τρίτο τρίμηνο, ενώ σχεδιάζει να αυξήσει τα φυσικά της καταστήματα από 13.000 σε 20.000 έως το 2025.