Η OMODA & JAECOO εγκαινιάζει την παγκόσμια καμπάνια πρόσκλησης για το “OMODA 7 Co-Creation Project”, καλώντας δημιουργικούς ανθρώπους από όλο τον κόσμο να συμμετάσχουν σε αυτή την εκδήλωση, γεμάτη όνειρα και πάθος.

Παράλληλα, η OMODA & JAECOO θα πραγματοποιήσει μια σειρά από παγκόσμιες ζωντανές μεταδόσεις, κατά τις οποίες ο CEO της OMODA & JAECOO International, Shawn Xu, θα αναλύσει σε βάθος το όραμα και τις καινοτόμες δράσεις πίσω από αυτή την πρωτοβουλία, εγκαινιάζοντας επίσημα αυτή την δημιουργική πορεία.

Από την ίδρυση του brand, η OMODA & JAECOO έχει υιοθετήσει τη φιλοσοφία της “Συν-δημιουργίας με τους Χρήστες”. Ο Shawn Xu πιστεύει ακράδαντα ότι “η αληθινή καινοτομία πηγάζει από τη συγχώνευση διαφορετικών πολιτισμών.” Ένα εξαιρετικό προϊόν δεν δημιουργείται απομονωμένα ούτε στηρίζεται αποκλειστικά στο όραμα της εταιρείας, αλλά γεννιέται από τη συλλογική σοφία, το πάθος και τη δημιουργικότητα των χρηστών του. Είναι μια κοινή πορεία συν-δημιουργίας, όπου οι χρήστες διαδραματίζουν κεντρικό ρόλο στη διαμόρφωση της εξέλιξης του προϊόντος.

Μέσω του “OMODA 7 Co-Creation Project”, η OMODA & JAECOO προσκαλεί κάθε χρήστη να έχει ενεργή συμμετοχή αλλά και να γίνει αποδέκτης των αποτελεσμάτων της συν-δημιουργίας. Οι 700 “Υπεύθυνοι Συν-δημιουργίας Προϊόντων”, που θα επιλεγούν παγκοσμίως, θα δουν τις δημιουργικές τους ιδέες και τις μοναδικές τους προτάσεις να ενσωματώνονται στον μελλοντικό σχεδιασμό του OMODA 7, συμβάλλοντας στο όραμα για ένα νέο μέλλον στις μετακινήσεις.

Τον προσεχή Οκτώβριο, η OMODA & JAECOO θα διοργανώσει το “Διεθνές Συνέδριο Χρηστών 2024” στα κεντρικά γραφεία της στην Κίνα. Η πρώτη ομάδα κατόχων του OMODA 7 θα έχει την ευκαιρία να προσκληθεί σε ένα “7ήμερο Ταξίδι στην Κίνα”, όπου θα συμμετάσχει σε αποκλειστικές δραστηριότητες, όπως οι παγκόσμιες δοκιμαστικές διαδρομές του OMODA 7, αλλά και σε συν-δημιουργικά εργαστήρια με τον CEO.

Η OMODA & JAECOO, όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, παραμένει προσηλωμένη στην διαρκή αναζήτηση των πραγματικών αναγκών των χρηστών της, επαναπροσδιορίζοντας τον χάρτη των μελλοντικών μετακινήσεων και πορεύεται χέρι-χέρι με τους χρήστες, δημιουργώντας βαθιές και ουσιαστικές σχέσεις μεταξύ του brand και της κοινότητάς του.

Προηγούμενο άρθροAuto Athina 2024: 5 -13 Οκτωβρίου στο Metropolitan expo
Επόμενο άρθροΙδρύθηκε η BMW Group Hellas Leasing