Το σύστημα e-Hybrid, της νέας έκδοσης του Jeep Avenger, αποτελείται από ήπια υβριδικό κινητήρα βενζίνης 1,2 lt, ηλεκτρικό κινητήρα ισχύος 21 kW, μπαταρία 48V και αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με έξι σχέσεις.
Επιπρόσθετα στην αμιγώς ηλεκτρική επιλογή των 156 PS και στη θερμική των 100 PS που υπάρχουν σήμερα στην γκάμα του Jeep Avenger, «Ευρωπαϊκού Αυτοκινήτου της Χρονιάς» για το 2023, σύντομα θα υπάρξει και μια ακόμα με την ονομασία e-Hybrid.
Χρησιμοποιώντας ένα πολύ εξελιγμένο υβριδικό σύστημα κίνησης, η νέα έκδοση του μικρού Jeep θα προσφέρει τον απόλυτο συνδυασμό άνεσης και απόδοσης. Το σύστημα e-Hybrid συνθέτουν ένας τούρμπο κινητήρας βενζίνης με χωρητικότητα 1,2 lt και ισχύ 100 PS, μια μπαταρία ιόντων λιθίου υπό τάση 48V, ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη με 6 σχέσεις και ένας ηλεκτρικός κινητήρας με 21 kW και 55 Nm που φιλοξενείται στο κιβώτιο, μαζί με το inverter και την ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης του υβριδικού πακέτου. Να σημειωθεί ότι το αυτόματο κιβώτιο ανήκει στο βασικό εξοπλισμό του Avenger e-Hybrid και έχει τη δυνατότητα χειροκίνητων αλλαγών μέσω paddles που βρίσκονται στο τιμόνι.
Ο θερμικός κινητήρας επωφελείται επίσης από μια μίζα-εναλλάκτη (BSG) και λειτουργεί στο θερμοδυναμικό κύκλο Miller προκειμένου να μεγιστοποιούνται τα οφέλη της υβριδικής τεχνολογίας. Όπως και τα υπόλοιπα e-Hybrid μοντέλα της Jeep, το Renegade και το Compass, το ήπια υβριδικό Avenger θα μπορεί να ξεκινάει, να παρκάρει και να κινείται αμιγώς ηλεκτρικά για μέχρι 1 km με ταχύτητα έως 30 km/h.
Με αυτόν τον τρόπο θα επιτυγχάνει πολύ χαμηλό επίπεδο θορύβου στην καμπίνα και 15% χαμηλότερες εκπομπές CO2 συγκριτικά με έναν συμβατικό κινητήρα βενζίνης. Σύμφωνα με τις εργοστασιακές μετρήσεις το Jeep Avenger e-Hybrid εκπέμπει από 111 έως 114 g CO2/km (τιμές υπό τελική έγκριση), ενώ η μέση κατανάλωση είναι 5,1 lt/100 km, αμφότερες εξαιρετικές τιμές για την κατηγορία.
Η συνολική απόδοση είναι 100 PS και 205 Nm, με τον ηλεκτρικό κινητήρα να υποβοηθά προς όφελος της ζωντανής επιτάχυνσης, της άμεσης απόκρισης στο πάτημα του γκαζιού και της οικονομίας καυσίμου. Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς και το σύστημα έχει εξελιχθεί προκειμένου η μετάβαση από την αμιγώς ηλεκτρική στην υβριδική λειτουργία να μη γίνεται καν αντιληπτή, παρά μόνο από τις ενδείξεις στον ψηφιακό πίνακα οργάνων.
Με τον νέο ήπια υβριδικό κινητήρα το Jeep Avenger θα είναι διαθέσιμο στα επίπεδα εξοπλισμού Longitude, Altitude και Summit, ενώ τα συστήματα Selec-Terrain και Hill Descent Control θα περιλαμβάνονται στο βασικό εξοπλισμό και των τριών. Παράλληλα, λανσάρονται και νέα στοιχεία εξοπλισμού για το μοντέλο, όπως η ανοιγόμενη ηλιοροφή Open-Air Sky Roof, το ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα του οδηγού με λειτουργία μασάζ καθώς και τα πακέτα συνδεσιμότητας Connect ONE και Connect PLUS. Για τη χώρα μας οι τιμές θα έχουν ανακοινωθεί έως το τέλος του χρόνου, παράλληλα με την ενεργοποίηση της δυνατότητας για παραγγελίες.