Το BMW Group παραμένει σε κερδοφόρα πορεία ανάπτυξης κατά το εννεάμηνο του 2023, παρά το ασταθές επιχειρηματικό περιβάλλον. 

Το BMW Group πέτυχε σταθερή αύξηση πωλήσεων με 621.699 πολυτελή αυτοκίνητα το τρίτο τρίμηνο και 1.836.563 μονάδες το διάστημα Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου 2023, με ισχυρές οικονομικές επιδόσεις: Το περιθώριο EBT για το εννεάμηνο διαμορφώθηκε στο 11,9% (2022: 19,6%), με περιθώριο EBIT του αυτοκινητιστικού τομέα 10,3% (2022: 8,7%).

Η εταιρεία στοχεύει σε περιθώριο EBIT αυτοκινητιστικού τομέα μεταξύ 9%-10,5% για το σύνολο του έτους και σταθερή αύξηση πωλήσεων. Οι βελτιώσεις αυτές αναμένεται να προέλθουν κυρίως από ακριβότερα και αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα. Μέχρι το τρίτο τρίμηνο, τα ηλεκτροκίνητα οχήματα μπαταρίας αντιπροσώπευαν το 15,1% των συνολικών πωλήσεων, καλύπτοντας ήδη το στόχο του 15% για το σύνολο του έτους (2022: 8,9%/+69,7%). Το εννεάμηνο το ποσοστό των BEV ανήλθε σε 13,4% (2022: 7,3%/+83,6%).

«Το τρίτο τρίμηνο έδειξε για μία ακόμα φορά ότι τα ισχυρά προϊόντα δημιουργούν ισχυρή ζήτηση – σε όλες τις τεχνολογίες συστημάτων κίνησης. Αυτό μας φέρνει σε καλό δρόμο για να επιτύχουμε τους υψηλότερους στόχους που θέσαμε τον Αύγουστο», δήλωσε ο Oliver Zipse, Πρόεδρος ΔΣ της BMW AG. «Παράλληλα με την τρέχουσα επιτυχημένη επιχειρηματική μας δραστηριότητα, χαράζουμε επίσης πορεία για το μέλλον: Με την BMW Vision Neue Klasse, παρουσιάσαμε το μέλλον του αυτοκινήτου στην IAA Mobility. Ως εκ τούτου, φέρνουμε ήδη στους δρόμους την κινητικότητα της επόμενης δεκαετίας το 2025».

Η άνοδος συνεχίστηκε σε πολλές από τις παγκόσμιες αγορές αυτοκινήτων το τρίτο τρίμηνο. Οι παραδόσεις του BMW Group κινήθηκαν αυξητικά στις κύριες περιοχές της Αμερικής και της Ευρώπης, ενώ στην Ασία ήταν στα ίδια επίπεδα με πέρυσι. Η Γερμανία και η Ευρώπη κατέγραψαν σημαντική αύξηση (Ευρώπη: 221.735 μονάδες/+12,9%, Γερμανία: 68.569 μονάδες/+12,4%) και η αγορά των ΗΠΑ αντίστοιχα σταθερή αύξηση 7,7%, με 92.218 συνολικές παραδόσεις (2022: 85.631 μονάδες). Στην Κίνα παραδόθηκαν 210.659 οχήματα (2022: 214.565/-1,8%). Η μάρκα BMW σημείωσε μικρή αύξηση το εννεάμηνο (+3,4%), ξεπερνώντας τη συνολική ανάπτυξη της κινεζικής αγοράς (+2,4%). Οι συνολικές παραδόσεις του BMW Group στην Κίνα αυξήθηκαν στα 603.920 οχήματα (594.089 μονάδες/+1,7%) έως το τέλος Σεπτεμβρίου. Η ελαφρώς μειωμένη αύξηση σε σχέση με πέρσι οφείλεται κυρίως στην αλλαγή του μοντέλου MINI.

Η μεγαλύτερη αύξηση παρατηρήθηκε σε παραδόσεις ηλεκτρικών μοντέλων μπαταρίας (BEV

Ελαφρά αύξηση εσόδων του BMW Group

Τα έσοδα του ομίλου αυξήθηκαν ελαφρώς το τρίτο τρίμηνο σε € 38,45 δισ. (2022: € 37,17 δισ. /+3.4%), σημειώνοντας σταθερή άνοδο τους εννέα μήνες με € 112,53 δισ. (2022: € 103,08 δισ./+9.2%). Εκτός από την πλήρη ενσωμάτωση των λειτουργικών δραστηριοτήτων της BMW Brilliance Automotive Ltd. (BBA) στον τομέα αυτοκινήτου, ο υψηλότερος όγκος πωλήσεων και οι θετικές επιδράσεις του προϊοντικού μίγματος αύξησαν επίσης τα έσοδα. Αρνητικές επιπτώσεις προήλθαν από τις νομισματικές ισοτιμίες, κυρίως για το κινεζικό γουάν και το δολάριο των ΗΠΑ. Από τον Ιανουάριο έως το τέλος Σεπτεμβρίου, η μεγαλύτερη αρνητική επίπτωση προήλθε από το κόστος παραγωγής που σχετίζεται με τον όγκο.

Μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου 2023, το λειτουργικό αποτέλεσμα της BBA είχε ενσωματωθεί πλήρως και ομοιόμορφα λόγω της πλήρους ενοποίησης, κάτι το οποίο πέρσι έγινε στις 11 Φεβρουαρίου 2022,  και πρέπει να συνυπολογιστεί στη σύγκριση με την προηγούμενη χρονιά.

Οι δαπάνες έρευνας και εξέλιξης ( R & D ) από την αρχή της χρονιάς έως τα τέλη Σεπτεμβρίου ανήλθαν σε 5,22 δισ. ευρώ. (2022: € 4,89 δισ./+6,7%) –που αντιπροσωπεύει σταθερή αύξηση σε σχέση με πέρσι. Εκτός από τα κόστη που επισύρει η ανάπτυξη νέων μοντέλων, όπως η νέα BMW Σειρά 5 και αυτά της NEUE KLASSE, οι R&D δαπάνες επικεντρώθηκαν κυρίως στον περαιτέρω εξηλεκτρισμό και την ψηφιοποίηση του στόλου οχημάτων και στην αυτοματοποιημένη οδήγηση. Για παράδειγμα, το καινοτόμο λειτουργικό σύστημα “BMW OS 9” τίθεται σε εφαρμογή φέτος. Οι μερικώς αυτοματοποιημένες, “hands-free” λειτουργίες οδήγησης Επιπέδου 2+ στη νέα Σειρά 5 και οι εκτενώς αυτοματοποιημένες λειτουργίες Επιπέδου 3 έχουν επίσης εξελιχθεί.

Ο δείκτης R & D (σύμφωνα με τον Γερμανικό Εμπορικό Κώδικα) ανήλθε σε 4,6% (2022: 4,7%, -0,1 %).

Οι κεφαλαιουχικές δαπάνες του BMW Group τους πρώτους εννέα μήνες αυξήθηκαν σημαντικά σε € 5,07 δισ. (2022: € 4,68 δισ./+8,5%). Κατά το τρίτο τρίμηνο, οι κεφαλαιουχικές δαπάνες των €   1,84 δισ . επικεντρώθηκαν στην επιτάχυνση του εξηλεκτρισμού και σε θέματα σχετικά με την ψηφιοποίηση. (2022: € 1,75 δισ./+5,5%). Οι υψηλότερες δαπάνες προκλήθηκαν από τα e-modular kits πέμπτης και έκτης γενιάς και την κατασκευή του εργοστασίου στο Debrecen της Ουγγαρίας.

Ο δείκτης κεφαλαιουχικών δαπανών (capex ratio) διαμορφώθηκε στο 4,5% για το διάστημα των εννέα πρώτων μηνών και παρέμεινε στα ίδια επίπεδα με πέρσι (2022: 4,5%). Οι κεφαλαιουχικές δαπάνες κατά το τέταρτο τρίμηνο θα οδηγήσουν σε αύξηση του δείκτη capex σε περίπου 6% για το σύνολο της χρονιάς.

Τα κέρδη του Ομίλου το 3ο τρίμηνο παραμένουν στα περσινά επίπεδα

Τα κέρδη προ φόρων ( EBT ) του ομίλου για το τρίτο τρίμηνο ήταν στα ίδια επίπεδα με πέρυσι και συγκεκριμένα ανήλθαν σε €   4,06 δισ. (2022: € 4,10 δισ./-0 , 9%). Το EBT περιλαμβάνει οικονομικό αποτέλεσμα ύψους -289 εκατ. ευρώ (2022: 418 εκατ. ευρώ), το οποίο επηρεάστηκε κυρίως από την εκτίμηση της εύλογης αξίας σε συναλλαγές αντιστάθμισης επιτοκίου. Το περιθώριο EBT για την περίοδο αυτή ήταν 10,6% (2022: 11,0%). Τα καθαρά κέρδη του Ομίλου ανήλθαν σε € 2,93 δισ . το τρίτο τρίμηνο (2022: € 3,17 δισ./-7,7%).

Το διάστημα από την αρχή της χρονιάς μέχρι το Σεπτέμβριο, το BMW Group ανέφερε κέρδη προ φόρων € 13,41 δισ. (2022: € 20,25 δισ./-33,8%). Στο πλαίσιο της πλήρους ενοποίησης της BBA, η επανεκτίμηση της αξίας των μετοχών που κατείχε προηγουμένως η BBA ύψους 7,7 δισ. ευρώ ενίσχυσε σημαντικά το οικονομικό αποτέλεσμα του BMW Group, τα έσοδα και τα καθαρά κέρδη του ομίλου το 2022. Λόγω αυτής της επίδρασης, αυτά τα βασικά μεγέθη ήταν σημαντικά χαμηλότερα τους πρώτους εννέα μήνες του 2023.

Το οικονομικό αποτέλεσμα για το διάστημα αυτό ανήλθε σε -656 εκατ. ευρώ (2022: 9.75 δισ. ευρώ) και επηρεάστηκε κυρίως από την εξέλιξη της εύλογης αξίας των αντισταθμίσεων επιτοκίου. Το περιθώριο EBT του Ομίλου διαμορφώθηκε σε 11,9% (2022: 19,6%). Την περίοδο Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου, τα καθαρά κέρδη του Ομίλου ανήλθαν σε € 9,55 δισ. (2022: € 16,40 δισ./-41,8%).

Η BMW AG συνεχίζει το πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών

Το δεύτερο πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών ύψους έως 2,0 δισ. ευρώ, ξεκίνησε τον Ιούλιο του 2023 και βρίσκεται σε καλό δρόμο. Οδήγησε στην επαναγορά 2.659.869 κοινών μετοχών και 530.588 προνομιούχων μετοχών, οι οποίες αναγνωρίστηκαν ως ίδιες μετοχές. Κατά τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου αποσύρθηκαν οι 24.123.400 ίδιες μετοχές (22.199.529 κοινές μετοχές και 1.923.871 προνομιούχες μετοχές) που αποκτήθηκαν μεταξύ Ιουλίου 2022 και Ιουνίου 2023 στο πλαίσιο του πρώτου προγράμματος επαναγοράς μετοχών ύψους 2,0 δισ. ευρώ. Το μετοχικό κεφάλαιο μειώθηκε κατά 24.123.400 ευρώ.

Σταθερό EBIT το 3ο τρίμηνο στον τομέα αυτοκινήτου, σημαντική αύξηση το εννεάμηνο

Στο τομέα του αυτοκινήτου, τα έσοδα του τρίτου τριμήνου κυμάνθηκαν στα ίδια επίπεδα με πέρυσι στα € 32,09 δισ. (2022: € 32,29 δισ./-0,6%). Εξαιρουμένων των αρνητικών επιπτώσεων από τις νομισματικές ισοτιμίες, ιδίως από το κινεζικό γουάν και το δολάριο των ΗΠΑ, τα έσοδα σημείωσαν σταθερή άνοδο + 6,5%.

Ούριος άνεμος έπνευσε λόγω του υψηλότερου όγκου πωλήσεων. Κατά το διάστημα των εννέα μηνών, η θετική επίδραση της τιμολόγησης συνέβαλε επίσης στη σταθερή αύξηση των εσόδων κατά 6,7% (συμπεριλαμβανομένων των επιπτώσεων από τις συναλλαγματικές ισοτιμίες +10,9%) που έφτασαν τα € 94,99 δισ. (2022: € 89,03 δισ.).

Οι υψηλότερες πωλήσεις οχημάτων αύξησαν με τη σειρά τους το κόστος πωλήσεων, το οποίο μειώθηκε επίσης από τις συναλλαγματικές επιδράσεις. Επιπλέον, αποσβέσεις από την κατανομή της τιμής εξαγοράς για τα περιουσιακά στοιχεία της BBA ύψους περίπου 0,3 δισ. ευρώ συμπεριλήφθηκαν στις δαπάνες πωλήσεων το τρίτο τρίμηνο (2022: 0,4 δισ. ευρώ).

Τα κέρδη προ του οικονομικού αποτελέσματος ( EBIT ) για το τρίτο τρίμηνο ενισχύθηκαν από τον υψηλότερο όγκο πωλήσεων και ανήλθαν σε € 3,13 δισ. (2022: € 2,87 δισ. /+9,1%). Οι ισχυρές λειτουργικές επιδόσεις του τομέα αυτοκινήτου επιβεβαιώθηκαν από την ετήσια αύξηση του περιθωρίου EBIT, το οποίο ανήλθε σε 9,8% (2022: 8,9%). Εξαιρουμένων των αποσβέσεων για τα περιουσιακά στοιχεία της BBA από την κατανομή της τιμής εξαγοράς, το περιθώριο EBIT ήταν 10,8% (3ο τρίμηνο/2022: 10,1%).

Από την αρχή του 2023 έως το τέλος Σεπτεμβρίου, ο τομέας αυτοκινήτου κατέγραψε σημαντική άνοδο, με EBIT € 9,81 δισ. (2022: € 7,70 δισ./+27,4%). Το περιθώριο EBIT για τους εννέα μήνες ανήλθε σε 10,3% (2022: 8,7%). Εξαιρουμένων των αποσβέσεων για τα περιουσιακά στοιχεία της BBA από την κατανομή της τιμής εξαγοράς, το περιθώριο EBIT ανήλθε σε 11,4% (Ιαν. – Σεπ. 2022: 11,7%).

«Κατευθύνουμε την κύρια δραστηριότητά μας σε μια μακροπρόθεσμη, κερδοφόρα, ανοδική πορεία. Για το σκοπό αυτό, πραγματοποιούμε σημαντικές επενδύσεις στο μέλλον μας: Ψηφιοποιούμε και εξηλεκτρίζουμε τα προϊόντα μας και φέρνουμε ολόκληρη την εταιρεία σε μια νέα εποχή. Ενισχύουμε τις ικανότητες καινοτομίας μας και δημιουργούμε αξία για τους μετόχους μας. Η σταθερή ζήτηση των πελατών επιβεβαιώνει ότι βρισκόμαστε στο σωστό δρόμο» δήλωσε ο Walter Mertl, μέλος Δ.Σ. υπεύθυνος Οικονομικών.

Οι ελεύθερες ταμειακές ροές στον τομέα αυτοκινήτου ανήλθαν σε € 2,61  δισ. (2022: € 2,10 δισ. /+24,3%) το τρίτο τρίμηνο. Μέχρι τα τέλη Σεπτεμβρίου 2023, ήταν € 5,75 δισ. (2022: € 9,87 δισ. /-41,7%). Το προηγούμενο έτος περιελάμβανε ακόμη τη θετική εφάπαξ επίδραση ύψους 5 δισεκατομμυρίων ευρώ από την πλήρη ενοποίηση της BMW Brilliance.

«Οι ελεύθερες ταμειακές ροές του αυτοκινητιστικού τομέα καταδεικνύουν την οικονομική ευρωστία της βασικής δραστηριότητάς μας. Παρά τις εκτεταμένες επενδύσεις για τον μετασχηματισμό της εταιρείας, πετυχαίνουμε, σε ένα ασταθές περιβάλλον, σταθερές ταμειακές εισροές. Το τέταρτο τρίμηνο, σχεδιάζουμε να μειώσουμε τα αποθέματά μας – γεγονός που θα ωφελήσει τις ελεύθερες ταμειακές ροές. Από την άλλη, η αύξηση του δείκτη capex σε περίπου 6% (Ιαν. – Σεπ.: 4,5%) και η συνήθης εποχιακή αύξηση των δαπανών, καθώς και οι υψηλότερες καταβολές φόρων θα επιβαρύνουν σημαντικά τις ελεύθερες ταμειακές ροές μας το 4ο τρίμηνο», επεσήμανε ο Mertl.

Οι ελεύθερες ταμειακές ροές για το σύνολο του 2023 αναμένεται να ξεπεράσουν τα 6 δισεκατομμύρια ευρώ.

Ανοδικά κινήθηκε ο τομέας Financial Services

Ο τομέας Financial Services του BMW Group ανακοίνωσε αύξηση του αριθμού των νέων συμβάσεων και του όγκου νέων επιχειρήσεων λιανικής κατά το τρίτο τρίμηνο, καθώς ο μέσος όγκος χρηματοδότησης ανά όχημα αυξήθηκε κατά την περίοδο αναφοράς.

Ο δείκτης διείσδυσης, δηλαδή το ποσοστό των νέων οχημάτων του BMW Group που μισθώθηκαν ή χρηματοδοτήθηκαν από τον Τομέα Financial Services, για το τρίτο τρίμηνο ήταν 38,0% (2022: 38,3%/-0,3 ποσοστιαίες μονάδες).

Τα κέρδη προ φόρων του τομέα κατά το τρίτο τρίμηνο σημείωσαν σταθερή αύξηση στα 747 εκατ. ευρώ (2022: 691 εκατ. ευρώ/+8,1%).

Από τον Ιανουάριο μέχρι τον Σεπτέμβριο, ο τομέας ανέφερε κέρδη προ φόρων € 2,45 δισ. (2022: € 2,67 δισ./-8,3%). Η μείωση οφείλεται στο αυξημένο κόστος αναχρηματοδότησης και στο μικρότερο χαρτοφυλάκιο συμβάσεων. Ο τομέας Financial Services συνέχισε να καταγράφει υψηλά έσοδα από τις πωλήσεις για επιστροφές μεταχειρισμένων οχημάτων μετά τη λήξη της περιόδου μίσθωσης.

Ο δείκτης πιστωτικών ζημιών παρέμεινε σε ιστορικά χαμηλό επίπεδο 0,15%. Ο τομέας είναι επαρκώς προστατευμένος έναντι του κινδύνου.

Ο τομέας μοτοσικλετών αυξάνει και πάλι τις παραδόσεις κατά τη διάρκεια της επετειακής χρονιάς του

Ο Τομέας Μοτοσικλετών παρέδωσε 52.037 μοτοσικλέτες και scooter BMW σε πελάτες το τρίτο τρίμηνο, φτάνοντας στο ίδιο υψηλό επίπεδο με πέρσι (2022: 51.778 μονάδες/+0,5%). Χάρη στην ελκυστική γκάμα προϊόντων και, ειδικότερα, στα νέα μοντέλα, όπως η συναρπαστική Power Roadster M 1000 R, οι πωλήσεις αυξήθηκαν ελαφρώς στις 164.908 μονάδες έως το τέλος Σεπτεμβρίου (2022: 159.333 μονάδες/+3,5%).

Τα έσοδα του τρίτου τριμήνου ανήλθαν σε 650 εκατ. ευρώ (2022: 822 εκατ. ευρώ/-20,9% – εξαιρουμένων των συναλλαγματικών ισοτιμιών: -18,1%). Κυρίως λόγω της αλλαγής του ημερολογίου παρουσίασης των μοντέλων σε σχέση με πέρσι, το EBIT του τρίτου τριμήνου μειώθηκε σε -4 εκατ. ευρώ (2022: 87 εκατ. ευρώ/-104,6%), με αποτέλεσμα το περιθώριο EBIT να είναι αρνητικό -0,6% (τρίτο τρίμηνο 2022: 10,6%).

Από την αρχή της χρονιάς μέχρι τα τέλη Σεπτεμβρίου, τα έσοδα της BMW Motorrad αυξήθηκαν ελαφρώς στα € 2,57 δισ . (2022: € 2,48 δισ./+3,5%; εξαιρουμένων των συναλλαγματικών ισοτιμιών: +5,5%). Το περιθώριο EBIT  του τομέα για το διάστημα από την αρχή της χρονιάς μέχρι τα τέλη Σεπτεμβρίου μειώθηκε ελαφρώς σε σχέση με πέρσι στα  € 308 εκατομμύρια (2022: € 322 εκατ./-4,3%). Το περιθώριο EBIT για τους πρώτους εννέα μήνες διαμορφώθηκε στο 12,0% (2022: 13,0%).

Το προσεχές λανσάρισμα της νέας R 1300 GS το τέταρτο τρίμηνο θα είναι το σημαντικότερο προϊοντικό γεγονός της χρονιάς. Ως η πιο επιτυχημένη premium μοτοσυκλέτα στον κόσμο, η ανανεωμένη Boxer GS έρχεται με πολλές καινοτομίες και αναμένεται να δώσει σημαντική ώθηση στις πωλήσεις και την κερδοφορία του τμήματος.

Το BMW Group επιβεβαιώνει την πρόβλεψή του

Το BMW Group προβλέπει συνολική ανάπτυξη για τις παγκόσμιες αγορές αυτοκινήτου σε ετήσια βάση. Στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ, οι αγορές αναμένεται να αναπτυχθούν δυναμικά το 2023. Η πιο αισιόδοξη πρόβλεψη για την αγορά αυτοκινήτου της Κίνας είναι μικρή αύξηση σε επίπεδο έτους.

Για το υπόλοιπο της χρονιάς, η εταιρεία αναμένει σταθερή επιχειρηματική ανάπτυξη και επιβεβαιώνει τις προβλέψεις της για το οικονομικό έτος 2023 για όλους τους τομείς, με την προϋπόθεση πάντα ότι οι γεωπολιτικές και μακροοικονομικές συνθήκες δεν θα επιδεινωθούν σημαντικά.

Λόγω της βελτιωμένης διαθεσιμότητας οχημάτων, της ισχυρής παραγγελιοληψίας και της θετικής εξέλιξης του όγκου των πωλήσεων συνολικά, η εταιρεία προβλέπει σταθερή αύξηση των παραδόσεων σε πελάτες παγκοσμίως το 2023.

Λαμβάνοντας υπόψη τις προβλέψεις των πωλήσεων, το BMW Group εκτιμά ότι το περιθώριο EBIT του αυτοκινητιστικού τομέα της θα κυμανθεί μεταξύ 9 και 10,5% για το σύνολο του έτους.

Προβλέπεται μικρή αύξηση των παραδόσεων μοτοσικλετών σε ετήσια βάση. Το περιθώριο EBIT θα παραμείνει εντός του εύρους στόχου 8 έως 10%. Η απόδοση ιδίων κεφαλαίων (RoE) στις υπηρεσίες Financial Services προβλέπεται να κυμανθεί μεταξύ 16-19%.

Τα κέρδη προ φόρων του Ομίλου θα μειωθούν σημαντικά. Χωρίς το εφάπαξ όφελος του 2022, τα κέρδη προ φόρων του Ομίλου για το 2023 θα ήταν υψηλότερα από της προηγούμενης χρονιάς.

Οι στόχοι αυτοί θα επιτευχθούν με ελαφρώς υψηλότερο αριθμό εργαζομένων.

Το BMW Group δεσμεύεται για μακροπρόθεσμη, κερδοφόρα ανάπτυξη καθώς συνεχίζει τη διαδικασία μετασχηματισμού του. Μέσω συστηματικών επενδύσεων και της δέσμευσης να είναι πρωτοπόρος και η κινητήριος δύναμη της καινοτομίας στον κλάδο του, το BMW Group φιλοδοξεί να αποκτήσει ηγετικό ρόλο στην παγκόσμια premium κατηγορία.

Μεταξύ Ιουλίου και Σεπτεμβρίου, το BMW Group πούλησε συνολικά 93.931 αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα (2022: 52.305 οχήματα/+79,6%). Στο εννεάμηνο οι παραδόσεις BEV σχεδόν διπλασιάστηκαν, με ποσοστό + 92,6% φτάνοντας τις 246.867 μονάδες (2022: 128.195 μονάδες), γεγονός που οφείλεται κυρίως στη μάρκα BMW (+119,3%).

Η εταιρεία προωθεί την ηλεκτροκίνηση της γκάμας των προϊόντων της: Με το λανσάρισμα της νέας BMW i5 και με την επερχόμενη Rolls-Royce Spectre και οι τρεις premium μάρκες θα διαθέτουν τουλάχιστον μία πλήρως ηλεκτρική έκδοση στις σχετικές κατηγορίες. Μέχρι το 2024, ένα στα πέντε νέα οχήματα της εταιρείας θα είναι BEV, με την αναλογία αυτή να φτάνει το ένα στα τέσσερα μέχρι το 2025.

Περαιτέρω ώθηση αναμένεται το τέταρτο τρίμηνο από την γκάμα του BMW Group, συμπεριλαμβανομένων των νέων μοντέλων της Σειράς 7, της Σειράς 5 και της BMW X1, η οποία είναι ιδιαίτερα δημοφιλής στην Ευρώπη.

Το BMW Group σε κερδοφόρα πορεία ανάπτυξης

Προηγούμενο άρθροΝέα έκδοση e-Hybrid για το Jeep Avenger
Επόμενο άρθροΑύξηση ταξινομήσεων επιβατικών 44,9% τον Οκτώβριο 2023