Η δεύτερη γενιά του νέου Toyota C-HR, που δείχνει τις σχεδιαστικές τάσεις της ιαπωνικής μάρκας, θα λανσαριστεί με τέσσερις επιλογές εξηλεκτρισμένων κινητήρων.
Η Toyota, στη προσπάθεια της να μετάβει στην ουδετερότητα άνθρακα, δημιούργησε μια αναβαθμισμένη γκάμα κινητήριων συνόλων για το νέο C-HR.
Η γκάμα περιλαμβάνει υβριδικές εξηλεκτρισμένες (HEV) εκδόσεις 1.8 και 2.0 λίτρων και ένα plug-in hybrid electric (PHEV) μοντέλο 2.0 λίτρων, με αντίστοιχες ονομασίες Hybrid 140, Hybrid 200 και Plug-in Hybrid 220. Η έκδοση Hybrid 200 θα διατίθεται επιπλέον με την επιλογή έξυπνης τετρακίνησης (AWD-i).
Το νέο μοντέλο επωφελείται από την πιο πρόσφατη hybrid electric τεχνολογία πέμπτης γενιάς της φίρμας, η οποία συνδυάζει την αυξημένη ισχύ με τις χαμηλές εκπομπές ρύπων,. Αυτό επιτεύχθηκε μέσω ενός ολοκληρωμένου επανασχεδιασμού των βασικών εξαρτημάτων του hybrid electric συστήματος με στόχο τη μείωση του μεγέθους και του βάρους, συμπεριλαμβανομένου ενός νέου διαφορικού, μιας νέας μονάδας ελέγχου ισχύος (PCU) καθώς και μιας ισχυρότερης μπαταρίας υψηλής τάσης.
Το σύστημα κίνησης Hybrid 140, που επίσης διατίθεται με τη νέα οικογένεια Corolla, εστιάζει στις οικολογικές επιδόσεις, αλλά αποδίδει σημαντικά περισσότερη ισχύ από το τρέχον υβριδικό ηλεκτρικό Toyota C-HR των 1.8 λίτρων. Το Hybrid 200 είναι μια ακόμη ισχυρότερη πρόταση, με την αυξημένη ισχύ του να συμβάλλει σε μια απολαυστική υβριδική οδηγική εμπειρία χωρίς συμβιβασμούς στην αποδοτικότητα.
Το Plug-in Hybrid 220 – έχει διττό DNA: παρέχει αμιγώς ηλεκτρική οδήγηση για καθημερινή χρήση και αποδοτικές υβριδικές εξηλεκτρισμένες επιδόσεις για μακρινά ταξίδια. Το σύστημα εξασφαλίζει πιο ξέγνοιαστη οδήγηση, με ικανότητα EV, αυτονομία και Regeneration Boost – μια εμπειρία τύπου “one pedal” driving – με τρία επίπεδα λειτουργίας- για άνετες μετακινήσεις σε αστικό περιβάλλον. Επίσης, ρυθμίζει αυτόματα το προφίλ οδήγησης για βελτιστοποίηση της ενεργειακής απόδοσης, αναγνωρίζοντας τις καλύτερες ευκαιρίες για επαναφόρτιση κατά τη διάρκεια της διαδρομής μέσω του συστήματος πλοήγησης του αυτοκινήτου. Χάρη στην εισαγωγή μιας νέας λειτουργίας geofencing, το Toyota C-HR PHEV θα μεταβεί αυτόματα σε λειτουργία EV όταν το αυτοκίνητο εισέλθει σε ζώνη χαμηλών εκπομπών (LEZ), βελτιστοποιώντας τη χρήση της μπαταρίας καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού.
Η επιλογή AWD-i που διατίθεται με το Hybrid 200 παρέχει πρόσθετη πρόσφυση και σταθερότητα κατά την εκκίνηση, στις στροφές ή σε ολισθηρές επιφάνειες, με την υποστήριξη ενός ακόμα συμπαγούς ηλεκτροκινητήρα-γεννήτρια υψηλής ροπής στον πίσω άξονα του αυτοκινήτου. Αυτό το σύστημα μπορεί να λειτουργήσει σε ένα ευρύ φάσμα ταχυτήτων του οχήματος και οδικών συνθηκών.
Η ομάδα εξέλιξης ανέλυσε την δυναμική απόδοση του νέου C-HR και προχώρησε σε βελτιώσεις. Τα νέα συστήματα μετάδοσης κίνησης έχουν ρυθμιστεί με στόχο να προσφέρουν επιδόσεις επιτάχυνσης και ελέγχου, όπου κύριο χαρακτηριστικό είναι η αναλογικότητα μεταξύ της χρήσης του πεντάλ του γκαζιού και της απόκρισης του οχήματος, αναφέρεται στην επίσημη ανακοίνωση.
Η ανάρτηση, τα φρένα και το σύστημα διεύθυνσης έχουν επίσης επανασχεδιαστεί και ρυθμιστεί ώστε να επιτυγχάνεται η οδηγική άνεση και η απόκριση, ανακοίνωσε η φίρμα.
Κατά τη διάρκεια της εξέλιξής, υποβλήθηκε σε εκτεταμένες δοκιμές από μια ομάδα κορυφαίων οδηγών της Toyota, τόσο σε πίστα στο ευρωπαϊκό κέντρο δοκιμών της εταιρείας, όσο και σε κάθε είδους δρόμους και σε διαφορετικές καιρικές συνθήκες σε όλη την Ευρώπη, ώστε να διασφαλιστεί η βέλτιστη δυνατή δυναμική ισορροπία.
ΑΠΕ/ΜΠΕ