Η ομάδα Peugeot TotalEnergies με τα δύο Peugeot 9X8, που βρέθηκαν για πρώτη φορά στην πίστα του Le Mans, έτυχε θερμής υποδοχής από τους οπαδούς στον τεχνικό έλεγχο του αγώνα στο κέντρο της πόλης.

Το παραδοσιακό «Pesage» (τεχνικός έλεγχος) την προηγούμενη Παρασκευή στο κέντρο της ομώνυμης πόλης και η ημέρα των δοκιμών την Κυριακή εγκαινίασαν τους εορτασμούς αυτής της πανηγυρικής εκατονταετηρίδας του αγώνα. Το κοινό υποδέχτηκε με ενθουσιασμό την ολοκαίνουργια χρωματική εμφάνιση των δύο Hypercars, γιορτάζοντας την εκατονταετηρίδα και τα 30 χρόνια της νίκης της Peugeot στο Le Mans.

Η δράση στην πίστα ξεκίνησε την Κυριακή 5 Ιουνίου. Ο ήλιος ήταν λαμπρός και δημιούργησε μία εξαιρετικά ζεστή ατμόσφαιρα (27°C) την ημέρα των δοκιμών και τα πλήθη των φιλάθλων συνέρρευσαν για να παρακολουθήσουν τους πρώτους γύρους από τις 62 συμμετοχές στις 24 Hours of Le Mans, 4ο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής της FIA.

Οι Mikkel Jensen και Paul Di Resta στο Peugeot 9Χ8 #93 και οι Loïc Duval και Gustavo Menezes στο #94 είχαν την τιμή να κάνουν τους πρώτους γύρους των δύο υβριδικών-ηλεκτρικών Hypercar στη μυθική πίστα. Οι Jean-Eric Vergne και Nico Müller, που βρέθηκαν στην Τζακάρτα για δύο γύρους της FIA Formula E, θα οδηγήσουν στην πίστα την Τετάρτη 7 Ιουνίου.

Τα δύο μονοθέσια έδειξαν θετικά στοιχεία κατά τη διάρκεια των δοκιμαστικών επιτρέποντας στις ομάδες να δουλέψουν σε διαφορετικά σετ, μεγάλα stint κ.λπ. Το Peugeot 9X8 #93 (Mikkel Jensen) σημείωσε τον καλύτερο χρόνο του, κάνοντας 3:30.427 κατά την απογευματινή περίοδο. Το Peugeot 9X8 #94 (Gustavo Menezes) έκανε τον καλύτερο γύρο του σε 3:31.093.

Η ομάδα Peugeot TotalEnergies θα επιστρέψει πλέον ξανά στην πίστα την Τετάρτη 7 Ιουνίου για τα ελεύθερα δοκιμαστικά (FP1), ενώ θα ακολουθήσει η πρώτη προκριματική περίοδος στις 19:00.

Δηλώσεις

Jean-Marc Finot – Stallantis Motorsport Senior VP: «Γνωρίζουμε φυσικά την πίστα ακόμα και ιστορικά αφού  ήμασταν εδώ και στο παρελθόν. Μπορέσαμε να δοκιμάσουμε το όριο των αυτοκινήτων με κάποιες ρυθμίσεις και περάσαμε τη μέρα μας με τα μονοθέσια σε ρυθμό αγώνα για να δούμε τη συμπεριφορά τους με βάση τον αριθμό των stints (διαστήματα μεταξύ δύο επισκέψεων στα pits για ανεφοδιασμό ή αλλαγή ελαστικών), τη φθορά των ελαστικών, και για να συλλέξουμε όσο το δυνατόν περισσότερα δεδομένα πριν τα πράγματα γίνουν σοβαρά στη συνέχεια στον αγώνα των 24 Ωρών του Le Mans. Θα μπορούσαμε να εκτελέσουμε το σχέδιό μας παρά το ηλεκτρικό πρόβλημα στο #93 που θέλαμε να λύσουμε πριν επιστρέψουμε στην πίστα.»

Mikkel Jensen – Peugeot #93: «Είναι υπέροχο που επιστρέφω στο Le Mans, είναι κάτι που περίμενα τρία χρόνια. Είναι η καλύτερη πίστα και η καλύτερη ατμόσφαιρα στον κόσμο των αγώνων. Απλώς απολαμβάνουμε να είμαστε εδώ, για εμάς και το μονοθέσιο είναι η πρώτη φορά που οδηγούμε σε μια τέτοια πίστα, ενώ ορισμένες ομάδες έχουν το πλεονέκτημα ότι είχαν συμμετάσχει και πέρυσι, οπότε πρέπει απλώς να συνεχίσουμε να δουλεύουμε. Ήταν καλό που κάναμε τους πρώτους γύρους και έχουμε ακόμα λίγο χρόνο για να ετοιμαστούμε πριν τον αγώνα».

Loïc Duval – Peugeot #94: «Δεν είχαμε κανένα πρόβλημα στα δοκιμαστικά, μια και το αυτοκίνητο δούλευε καλά. Στην αρχή δεν ήμουν 100% ευχαριστημένος με το ζύγισμα του μονοθεσίου, αλλά μετά βρήκαμε κάποια πράγματα στη ρύθμιση, και τα οποία με έκαναν να νοιώσω καλύτερα. Ήμασταν συνεπείς όλη την ημέρα, ειδικά κατά τη διάρκεια της μεγάλης περιόδου που είναι θετική εξέλιξη. Έχουμε ακόμα πολλή δουλειά να κάνουμε και πτυχές που πρέπει να κατανοήσουμε, αλλά πάμε προς τη σωστή κατεύθυνση».

Προηγούμενο άρθροΝέα γενιά Peugeot 3008 με το νέο panoramic i-Cockpit™
Επόμενο άρθροΟ Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη χορηγός αναδάσωσης