Σε ασταθές οικονομικό περιβάλλον, το BMW Group για μία ακόμα φορά σημείωσε ισχυρές λειτουργικές επιδόσεις το τρίτο τρίμηνο. Τα σταθερά βασικά οικονομικά μεγέθη αποτελούν απόδειξη της οικονομικής επιτυχίας της εταιρείας εν όψει του αυξανόμενου κόστους πρώτων υλών και ενέργειας.
«Τα συναρπαστικά προϊόντα είναι η καλύτερη απάντηση σε ένα απαιτητικό περιβάλλον. Αυτά μας προσφέρουν σταθερότητα στο παρόν και δημιουργούν προοπτικές ανάπτυξης για το μέλλον. Επενδύουμε συστηματικά για το λόγο αυτό στην τεχνολογική πλατφόρμα της Neue Klasse. Πιστεύουμε ακράδαντα ότι αυτά τα εξαιρετικά καινοτόμα προϊόντα θα φέρουν την προσφορά μας στο επόμενο επίπεδο», δήλωσε Oliver Zipse, Πρόεδρος Δ.Σ. της BMW AG. «Τα σταθερά μας αποτελέσματα τρίτου τριμήνου υπογραμμίζουν ότι η ευελιξία δημιουργεί ανθεκτικότητα. Ιδιαίτερα υπό ασταθείς συνθήκες, το παγκόσμια ισορροπημένο μας αποτύπωμα και η ανοιχτή μας προσέγγιση σε επίπεδο τεχνολογίας, αποδεικνύονται βασικοί παράγοντες επιτυχίας. Γι’ αυτό, μετά από εννέα μήνες, είμαστε στο σωστό δρόμο για να πετύχουμε τους στόχους μας για όλη τη χρονιά. Ειδικότερα η επιτυχία στην αγορά των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων μας σημαίνει ότι μπορούμε να προσβλέπουμε στους επόμενους μήνες με αυτοπεποίθηση».
Η σημαντική αύξηση στις πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών και ηλεκτροκίνητων οχημάτων αντανακλάται επίσης στη μείωση των εκπομπών CO2 στο στόλο νέων οχημάτων της Ε.Ε.: Το BMW Group θα μπορούσε κάλλιστα να ξεπεράσει τον προηγούμενο στόχο του και με βάση τα τρέχοντα δεδομένα, να μειώσει τις εκπομπές του στόλου στην Ε.Ε. κατά 5%-10% μέσα σε ένα χρόνο. Προηγουμένως είχε προγραμματιστεί μικρή μείωση (έως -4,9%).
Οι παραδόσεις αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων υπερδιπλασιάζονται
Από την αρχή της χρονιάς μέχρι τα τέλη Σεπτεμβρίου, ενισχυόμενη από την αυξανόμενη ζήτηση, η εταιρεία παρέδωσε πάνω από 128.000 ηλεκτρικά οχήματα – υπερδιπλάσιο αριθμό σε σχέση με την ίδια περσινή περίοδο (128.195 μονάδες, Ιαν. – Σεπ. 2021:59.688 μονάδες/ +114,8%). Το τρίτο τρίμηνο, οι πωλήσεις τους αυξήθηκαν και νέες παραγγελίες σημειώθηκαν για την BMW iX 3, τις iX και i 4 και το MINI Cooper SE, που είχε ως αποτέλεσμα ένα ισχυρό βιβλίο παραγγελιών. Η νέα BMW i 3, η έκδοση μεγάλου μεταξονίου της αμιγώς ηλεκτρικής BMW Σειράς 3 Sedan που πρόσφατα άρχισε να διατίθεται στην Κίνα, έχει επίσης καλή αποδοχή από τους πελάτες.
Η νέα BMW X 1 κέρδισε πολύ θετικά σχόλια στην πρόσφατη παγκόσμια πρεμιέρα της – όπως και η νέα BMW Σειρά 7.
Και τα δύο μοντέλα διατίθενται με διαφορετικές εκδόσεις συστημάτων κίνησης: ως αμιγώς ηλεκτρικά (BEV), υβριδικά (PHEV) και με κινητήρες βενζίνης και diesel. Οι πρώτες, αμιγώς ηλεκτρικές BMW i 7* θα λανσαριστούν τον Νοέμβριο, όπως και η τετρακίνητη BMW iX 1*. Η BMW i 4 eDrive 35*, το νέο βασικό μοντέλο για το επιτυχημένο, αμιγώς ηλεκτρικό μεσαίο Gran Coupé, θα διατίθεται επίσης για πρώτη φορά. Αυτά θα πλαισιωθούν το 2023 από την BMW i 5 και την αμιγώς ηλεκτρική Rolls – Royce Spectre, που αποκαλύφθηκε τον Οκτώβριο.
Παρά τον αντίκτυπο από τις παγκόσμιες διαταραχές στην εφοδιαστική αλυσίδα και τα lockdown λόγω COVID στην Κίνα, το BMW Group παρέδωσε συνολικά 1.747.838 οχήματα το 9μηνο. Αυτό αντιπροσωπεύει μία μέτρια μείωση από το ιστορικό υψηλό της προηγούμενης χρονιάς (Ιαν. – Σεπ. 2021:1.932.224 μονάδες / -9,5%). Ως αποτέλεσμα, το BMW Group παραμένει στην πρώτη θέση της πολυτελούς κατηγορίας στη Γερμανία και σε όλο τον κόσμο. Με παραδόσεις 587.744 οχημάτων το τρίτο τρίμηνο, οι πωλήσεις κυμάνθηκαν στο ίδιο επίπεδο με αυτό της περασμένης χρονιάς (3ο τρίμηνο / 2021:593.177 μονάδες / -0,9%). Τον Σεπτέμβριο, ο όμιλος κατέγραψε ισχυρή άνοδο πωλήσεων 6,6%, με 210.543 παραδόσεις οχημάτων. Ακόμα, επιβεβαίωσε την πρόβλεψή του για το σύνολο του 2022, στοχεύοντας σε ελαφρώς χαμηλότερες πωλήσεις από πέρσι και διπλασιάζοντας τις παραδόσεις του σε αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα.
Τα έσοδα σε νέο επίπεδο
Το τρίτο τρίμηνο του 2022, τα έσοδά του ανήλθαν σε νέο επίπεδο, φτάνοντας τα 37,17 δισ. ευρώ (3ο τρίμηνο / 2021: 27,47 δισ. / +35,3%, προσαρμοσμένα στις επιπτώσεις των συναλλαγματικών ισοτιμιών: +27,4%). Τα έσοδα για το 9μηνο ήταν επίσης σημαντικά υψηλότερα, στα 103,08 δισ. ευρώ (Ιαν. – Σεπ. 2021: 82,83 δισ. / +24,5%, προσαρμοσμένα στις συναλλαγματικές επιδράσεις: +18,8%). Συνεισφορά σε αυτό είχε η ισχυρή τιμολόγηση για καινούργια και μεταχειρισμένα αυτοκίνητα, το ευνοϊκό προϊοντικό μίγμα και, ειδικότερα, τα έσοδα από την κινεζική κοινοπραξία BMW Brilliance Automotive Ltd. (BBA), η οποία είναι πλήρως ενοποιημένη από τις 11 Φεβρουαρίου.
Το κόστος πωλήσεων αυξήθηκε επίσης σημαντικά – λόγω του αυξανόμενου κόστους πρώτων υλών και ενέργειας και της συμπερίληψης του κόστους πωλήσεων της BBA, καθώς και των δαπανών από την πλήρη ενοποίηση της εταιρείας που ανέρχεται στα 2,7 δισ. ευρώ.
Παρά τις μακροοικονομικές και γεωπολιτικές προκλήσεις, το BMW Group συνεχίζει την πορεία του μετασχηματισμού του. Το τελευταίο 9μηνο, τα κόστη του τομέα έρευνας & εξέλιξης έχουν αυξηθεί σημαντικά στα 4,88 δισ. ευρώ (Ιαν. –Σεπ. / 2021: 4,33 δισ. / +12,6%). Η αναλογία R&D, σύμφωνα με το Γερμανικό Εμπορικό Κώδικα, διαμορφώθηκε στο 4,7% (Ιαν. –Σεπ. / 2021: 5,3%, 3ο τρίμηνο / 2022: 5,3%; 3ο τρίμηνο / 2021: 6,5%). Ο μεγαλύτερος όγκος των δαπανών R&D αφορούσε νέα μοντέλα, κυρίως αυτά της Neue Klasse, καθώς και τον περαιτέρω εξηλεκτρισμό και ψηφιοποίηση του στόλου οχημάτων. Το 3ο τρίμηνο, η εταιρεία παρουσίασε επίσης τις νέες κυλινδρικές κυψέλες μπαταριών, που θα τροφοδοτούν ακόμα πιο αποδοτικά τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της Neue Klasse.
Το BMW Group επένδυσε επιπλέον 4,68 δισ. ευρώ (Ιαν. – Σεπ / 2021: 2,66 δισ./ +75,9%, 3ο τρίμηνο / 2022: 1,75 δισ., 3ο τρίμηνο / 2021: 952 εκατ./ +83,9%) σε εξοπλισμό και επέκταση των εργοστασίων του κατά τη διάρκεια του 9μηνου. Το ποσό αυτό αφορά κυρίως αρχικές επενδύσεις για επέκταση της ηλεκτροκίνησης και κεφαλαιουχικές δαπάνες της BBA μετά την πλήρη ενοποίηση. Περαιτέρω αύξηση στις επενδύσεις αναμένεται το τέταρτο τρίμηνο. Στο τέλος του Σεπτεμβρίου του 2022, ο δείκτης κεφαλαιοποίησης διαμορφώθηκε στο 4,5%.
Το EBT του ομίλου για το τρίτο τρίμηνο ανήλθε στα 4,10 δισ. ευρώ (3ο τρίμηνο / 2021: 3,41 δισ./ +20,0%). Το 9μηνο, τα κέρδη έφτασαν στα20,25 δισ. ευρώ (Ιαν. – Σεπ. / 2021: 13,15 δισ./ +54,0%). Το περιθώριο ΕΒΤ ήταν 19,6% (Ιαν. – Σεπ. / 2021:15,9%, 3ο τρίμηνο / 2022: 11,0%, 3ο τρίμηνο / 2021: 12,4%).
Τα καθαρά κέρδη του ομίλου για το 9μηνο ανήλθαν στα 16,40 δισ. ευρώ (Ιαν. – Σεπ. / 2021: 10,20 δισ. / +60,7%, 3ο τρίμηνο / 2022: 3,17 δισ., 3ο τρίμηνο / 2021: 2,58 δισ. / + 22,9%).
Λόγω της πλήρους ενοποίησης της BBA, τα έσοδα από τον Αυτοκινητιστικό Τομέα αυξήθηκαν σημαντικά το 9μηνο του 2022, φτάνοντας τα 89,03 δισ. ευρώ (Ιαν. – Σεπ. / 2021: 70,37 δισ./ +26,5%). Το 3ο τρίμηνο, ο τομέας κατέγραψε έσοδα ύψους 32,29 δισ. ευρώ (3ο τρίμηνο / 2021: 22,62 δισ. / +42,7%).
Το υψηλής αξίας προϊοντικό μίγμα, η ισχυρή τιμολόγηση για νέα οχήματα και η συνεχιζόμενη σταθερή τάση στις τιμές μεταχειρισμένων αυτοκινήτων συνέχισαν να έχουν θετικές επιδράσεις.
Κατά το 9μηνο και ιδιαίτερα το τρίτο τρίμηνο, τα αυξανόμενα κόστη για υλικά και logistics είχαν αντίκτυπο στο EBIT του τομέα. Αυτό πρωτίστως αντανακλά την περιορισμένη διαθεσιμότητα ημιαγωγών και τις διαταραχές στην εφοδιαστική αλυσίδα καθώς και τις υψηλότερες τιμές πρώτων υλών και ενέργειας.
Τα κέρδη του τομέα (EBIT ) ανήλθαν συνολικά σε 7,70 δισ. ευρώ για την περίοδο Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου (Ιαν. – Σεπ./ 2021: 7,94 δισ./ -3,0%, 3οτρίμηνο / 2022: 2,87 δισ., 3ο τρίμηνο / 2021: 1,75 δισ. / + 63,6%). Το περιθώριο EBIT ήταν 8,7% για το 9μηνο (Ιαν. – Σεπ. / 2021: 11,3%) και 8,9% για το τρίμηνο Ιουλίου – Σεπτεμβρίου 2022 (3ο τρίμηνο / 2021: 7,8%).
Εξαιρουμένων των επιπτώσεων της πλήρους ενοποίησης της BBΑ στο EBIT τομέα, το περιθώριο EBIT για την περίοδο αυτή ήταν 10,1% (Ιαν. – Σεπ. / 2021: 11,7%).
Στα αποτελέσματα έχουν συνεισφέρει τα κέρδη της BMW Brilliance Automotive Ltd., τα οποία συμπεριλήφθηκαν από τις 11 Φεβρουαρίου 2022 (πλήρης ενοποίηση της BBA). Ωστόσο, αυτό αντισταθμίστηκε εν μέρει από την απαξίωση και τις αποσβέσεις από την κατανομή της τιμής αγοράς στα περιουσιακά στοιχεία και τις υποχρεώσεις της εταιρείας καθώς και την απαλοιφή των ενδιάμεσων κερδών, συνολικού ύψους περίπου 2,7 δισ. ευρώ. Τα στοιχεία αυτά μετρίασαν τα κέρδη του τρίτου τριμήνου κατά 0,4 δισ. ευρώ.
Οι ελεύθερες ταμειακές ροές του Τομέα του Αυτοκινήτου ανήλθαν συνολικά σε 9,87 δισ. ευρώ (Ιαν. – Σεπ. / 2021: 6,29 δισ.) στο τέλος του 3ου τριμήνου του 2022. Από αυτά, τα 5,01 δισ. προέρχονται από την πρώτη ενοποίηση της BMW Brilliance Automotive Ltd. Στο τέλος της χρονιάς, οι ελεύθερες ταμειακές ροές του τομέα θα πρέπει να ανέρχονται σε τουλάχιστον 10 δισ. ευρώ.
«Στον βασικό μας τομέα, σημειώνουμε τεράστια πρόοδο στο μετασχηματισμό προς την ηλεκτροκίνηση και την ψηφιοποίηση. Η οικονομική δύναμη του BMW Group είναι κρίσιμη προϋπόθεση για την εκτενή περαιτέρω ανάπτυξη της εταιρείας. Η εταιρεία βρίσκεται στην ιδανική θέση για να πετύχει αυτό τον άθλο», δήλωσε ο Nicolas Peter, μέλος Δ.Σ. υπεύθυνος Οικονομικών.
Συνεχίζεται η ανοδική πορεία πωλήσεων του Τομέα Μοτοσικλετών
Ο τομέας μοτοσικλετών για μία φορά ακόμα επωφελείται από την ισχυρή ζήτηση το 3ο τρίμηνο, σημειώνοντας ισχυρή άνοδο στους όγκους πωλήσεων και παραδίδοντας 51.778 μοτοσικλέτες και scooters (3ο τρίμηνο / 2021: 48.999 μονάδες/ +5,7%, Ιαν. – Σεπ. / 2022: 159.333 μονάδες, Ιαν. – Σεπ. / 2021: 156.609 μονάδες/ +1,7%). Τα δημοφιλή μοντέλα BMW GS και το νέο, αμιγώς ηλεκτρικό BMW CE 04 ήταν από τους κύριους μοχλούς πωλήσεων. Τα έσοδα κατέγραψαν ισχυρή αύξηση στα 2,48 δισ. ευρώ το 9μηνο (Ιαν. – Σεπ. / 2021: 2,26 δισ./ +9,9%) και αυξήθηκαν σημαντικά το 3ο τρίμηνο (3ο τρίμηνο / 2022: 822 εκατ., 3ο τρίμηνο / 2021: 641 εκατ. / +28,2%).
Η BMW Motorrad αύξησε σημαντικά τα κέρδη προ του οικονομικού αποτελέσματος (EBIT) το 3ο τρίμηνο στα 87 εκατ. ευρώ (3ο τρίμηνο / 2021: 39 εκατ./ +123,1%, Ιαν. – Σεπ. / 2022: 322 εκατ., Ιαν. – Σεπ. / 2021: 323 εκατ./ -0,3%). Το περιθώριο EBIT αυξήθηκε ανάλογα στο 10,6% (3ο τρίμηνο / 2021: 6,1%, Ιαν. – Σεπ. / 2022: 13,0%, 3ο τρίμηνο / 2021: 14,3%/ -9,1%).
Ο Τομέας Financial Services συνεχίζει να επωφελείται από τις σταθερές αγορές μεταχειρισμένων αυτοκινήτων.
Ο τομέας χρηματοδοτήσεων και leasing με πελάτες λιανικής κατέγραψε χαμηλότερη τάση κατά τη διάρκεια της περιόδου αναφοράς, με τη σύναψη 1.178.286 νέων συμβάσεων (Ιαν. – Σεπ. / 2021: 1.509.195 συμβάσεις / -21.9%).
Οι κύριοι λόγοι γι’ αυτή τη μείωση ήταν τα υψηλότερα επιτόκια συνολικά, και οι σχετικές αυξήσεις τιμών για τους πελάτες, καθώς και ο έντονος ανταγωνισμός στον τομέα των χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών. Ένας επιπλέον παράγοντας ήταν η περιορισμένη διαθεσιμότητα νέων οχημάτων, λόγω των συνεχιζόμενων δυσκολιών με την προμήθεια ημιαγωγών.
Οι υψηλότερες τιμές στον αυτοκινητιστικό τομέα και το βελτιωμένο προϊοντικό μίγμα είχαν ως αποτέλεσμα έναν υψηλότερο μέσο όγκο χρηματοδότησης ανά όχημα για τον κλάδο χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών κατά τη διάρκεια της περιόδου αναφοράς, που αντιστάθμισε εν μέρει τη μείωση των νέων συμβάσεων. Οι θετικές επιδράσεις από τις συναλλαγματικές ισοτιμίες συνεχίστηκαν.
Το ποσοστό νέων οχημάτων του BMW Group που μισθώθηκαν ή χρηματοδοτήθηκαν από τον τομέα Financial Services ανήλθε σε 42,4% στο τέλος του 3ου τριμήνου (Ιαν. – Σεπ. / 2021: 50,7%/ ‑8,3%-ποσοστιαίες μονάδες).
Κατά τη διάρκεια της περιόδου αναφοράς, ο τομέας Financial Services παρήγαγε κέρδη προ φόρων 2,67 δισ. ευρώ – μέτρια μείωση από το ιστορικό υψηλό της αντίστοιχης περσινής περιόδου (Ιαν-Σεπ/2021: € 2,92 δισ./ -8,6%). Ο τομέας ωφελήθηκε από το σταθερά υψηλό εισόδημα μεταπώλησης οχημάτων που ολοκλήρωσαν το πρόγραμμα leasing, κυρίως σε ΗΠΑ, Γερμανία και Ηνωμένο Βασίλειο. Λόγω των γεωπολιτικών αβεβαιοτήτων και των ασθενέστερων μακροοικονομικών προοπτικών, η εταιρεία αναγνώρισε υψηλότερες προβλέψεις πιστωτικού κινδύνου το 3ο τρίμηνο – αν και το πραγματικό ποσοστό πιστωτικών ζημιών παρέμεινε σε ιστορικά χαμηλό επίπεδο.
Το BMW Group επιβεβαιώνει την προσαρμοσμένη πρόβλεψη σε ασταθές περιβάλλον
Παρά την επιδείνωση των μακροοικονομικών συνθηκών και την ασταθή γεωπολιτική κατάσταση που προκλήθηκε σε μεγάλο βαθμό από τον πόλεμο στην Ουκρανία και τις σχετικές κυρώσεις, το BMW Group επιβεβαίωσε την προσαρμοσμένη πρόβλεψη για όλη τη χρονιά που ανακοίνωσε στην τριμηνιαία ενημέρωση της εταιρείας, στο τέλος του δεύτερου τριμήνου.
Η εταιρεία δεν αναμένει επί του παρόντος ελλείψεις στον ενεργειακό εφοδιασμό που θα διαταράξουν την παραγωγή φέτος. Εκτιμά ότι το κόστος ενέργειας και υλικών θα παραμείνει σε υψηλό επίπεδο το 4ο τρίμηνο.
Τα υψηλά ποσοστά πληθωρισμού και οι αυξήσεις των επιτοκίων προκαλούν επιδείνωση των συνθηκών για τους καταναλωτές, γεγονός που θα επηρεάσει την αγοραστική τους συμπεριφορά τους επόμενους μήνες. Κατά συνέπεια, οι υψηλότερες του μέσου όρου παραγγελίες αναμένεται επίσης να ομαλοποιηθούν, ειδικά στην Ευρώπη.
Ο αριθμός παραδόσεων αναμένεται να αυξηθεί σημαντικά το 4ο τρίμηνο του 2022, συγκριτικά με το 3ο. Το BMW Group εκτιμά ότι οι παραδόσεις στο σύνολο του έτους θα είναι ελαφρώς χαμηλότερες σε σχέση με το 2021, αν και οι πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων δείχνουν ότι θα διπλασιαστούν.
Αναμενόμενη είναι τώρα μία μέτρια μείωση των εκπομπών CO2 από το στόλο νέων αυτοκινήτων στην Ε.Ε. Αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην υψηλότερη από την προγραμματισμένη αύξηση του ποσοστού των παραδόσεων ηλεκτροκίνητων οχημάτων του ομίλου.
Η εταιρεία προβλέπει ότι τα κέρδη προ φόρων του Ομίλου θα είναι σημαντικά υψηλότερα, λόγω της πλήρους ενοποίησης της BBA – και παρά την ελαφρά μείωση στις παραδόσεις συγκριτικά με την προηγούμενη χρονιά.
Η πρόβλεψη για το περιθώριο EBIT του Τομέα Αυτοκινήτου παραμένει στο εύρος 7%-9%. Το θετικό αντίκτυπο της τιμολόγησης και του προϊοντικού μίγματος, σε συνδυασμό με τη συνεχιζόμενη ισχυρή ανάπτυξη των αγορών μεταχειρισμένων αυτοκινήτων θα αντισταθμίσουν εν μέρει την αναμενόμενη ελαφρά μείωση των παραδόσεων και την αύξηση των τιμών των πρώτων υλών και της ενέργειας. Ο δείκτης απόδοσης απασχολούμενου κεφαλαίου (RoCE) του τομέα αυτού αναμένεται να κυμανθεί μεταξύ 14% και 19%.
Ελαφρά αύξηση των παραδόσεων προβλέπεται συνολικά στο έτος για τον Τομέα Μοτοσικλετών. Το περιθώριο EBIT αναμένεται να είναι εντός του εύρους στόχου 8%-10% και ο δείκτης RoCE του τομέα να κυμαίνεται μεταξύ 19% και 24%.
Στον τομέα Financial Services προβλέπεται αύξηση κερδών, λόγω συνεχιζόμενης θετικής ανάπτυξης στις αγορές μεταχειρισμένων αυτοκινήτων ‒ αν και οι υψηλότερες προβλέψεις για πιστωτικούς κινδύνους θα έχουν αρνητικό αποτέλεσμα. Ο δείκτης απόδοσης ιδίων κεφαλαίων ( RoE ) αναμένεται εντός του εύρους 17%-20%, προσαρμοσμένος σύμφωνα με την ανακοίνωση του 2ου τριμήνου. Με βάση τις τρέχουσες εκτιμήσεις, ο τομέας αυτός είναι επαρκώς προετοιμασμένος για την κάλυψη υπολειμματικών αξιών και πιστωτικών κινδύνων.
Οι στόχοι αυτοί θα επιτευχθούν με σημαντικά υψηλότερο αριθμό εργαζομένων, ως αποτέλεσμα της πλήρους ενοποίησης. Η αναλογία γυναικών σε διοικητικές θέσεις του BMW Group προβλέπεται να αυξηθεί ελαφρώς, ανεξαρτήτως του αυξημένου μεριδίου στην BMW Brilliance.
Ο Nicolas Peter, επισήμανε: «Ως παγκόσμιος premium κατασκευαστής, επωφελούμεθα τώρα περισσότερο από ποτέ από την ισορροπημένη θέση μας στις τρεις μεγάλες περιοχές του κόσμου: Ευρώπη, Αμερική και Ασία. Συνολικά, εκτιμούμε ότι η θετική δυναμική για την εταιρεία μας θα συνεχιστεί το 2023. Τα ελκυστικά προϊόντα μας και η αυξανόμενη ζήτηση για ηλεκτροκίνηση μάς καθιστούν αισιόδοξους για το μέλλον».
BMW Group – επισκόπηση | ΙΑΝ-ΣΕΠ 2022 | ΙΑΝ-ΣΕΠ 2021 | ΜΕΤ % | |
Παραδόσεις σε πελάτες | ||||
Αυτοκίνητα | μονάδες | 1.747.838 | 1.932.224 | -9,5 |
BMW | μονάδες | 1.533.866 | 1.703.068 | -9,9 |
MINI | μονάδες | 209.271 | 224.838 | -6,9 |
Rolls-Royce | μονάδες | 4.701 | 4.318 | 8,9 |
Μοτοσικλέτες | μονάδες | 159.333 | 156.609 | 1,7 |
Περιθώριο EBIT τομέα αυτοκινήτων | % | 8,7 | 11,3 | -23,0 |
Περιθώριο EBIT τομέα μοτοσικλετών | % | 13,0 | 14,3 | -9,1 |
Περιθώριο EBT\BMW Group1 | % | 19,6 | 15,9 | 23,3 |
Έσοδα | € δισ. | 103,08 | 82,83 | 24 , 5 |
από: Αυτοκίνητα | € δισ. | 89,03 | 70,37 | 26,5 |
Μοτοσικλέτες | € δισ. | 2,48 | 2,26 | 9,9 |
Financial Services | € δισ. | 26,03 | 24,17 | 7,7 |
Λοιπές εγγραφές | € εκατ. | 6 | 3 | – |
Απαλοιφές | € δισ. | -14,47 | -13,98 | 3,5 |
Κέρδη προ φόρων & τόκων (EBIT) | € δισ. | 10,49 | 10,91 | -3 , 8 |
από: Αυτοκίνητα | € δισ. | 7,70 | 7,94 | -3,0 |
Μοτοσικλέτες | € εκατ. | 322 | 323 | -0,3 |
Financial Services | € δισ. | 2,62 | 2,86 | -8,4 |
Λοιπές εγγραφές | € εκατ. | -187 | -3 | – |
Απαλοιφές | € εκατ. | 34 | -221 | – |
Κέρδη προ φόρων (EBT) | € δισ. | 20,25 | 13,15 | 54,0 |
από: Αυτοκίνητα | € δισ. | 15,90 | 9,65 | 64,8 |
Μοτοσικλέτες | € εκατ. | 326 | 324 | 0,6 |
Financial Services | € δισ. | 2,67 | 2,92 | -8,6 |
Λοιπές εγγραφές | € εκατ. | 1.258 | 378 | – |
Απαλοιφές | € εκατ. | 91 | -129 | – |
Φόροι εισοδήματος | € δισ. | -3,84 | -2,94 | 30,7 |
Καθαρό κέρδος | € δισ. | 16,40 | 10,20 | 60,7 |
Κέρδη ανά μετοχή (κοινή/προνομιούχο)2 | € | 23,88/23,89 | 15,38/15,39 | 55,3/55,2 |
1.Κέρδη του Group προ φόρων ως ποσοστό των εσόδων του Ομίλου.
2.Κοινές/ Προνομιούχες μετοχές – τα κέρδη ανά προνομιούχο μετοχή υπολογίζονται με τη διανομή των κερδών που απαιτούνται για την κάλυψη του πρόσθετου μερίσματος 0,02 € ανά προνομιούχο μετοχή αναλογικά στα τρίμηνα του αντίστοιχου οικονομικού έτους.