H νέα EQB, το 7θέσιο αμιγώς ηλεκτρικό compact μοντέλο της Mercedes-Benz, είναι πλέον έτοιμη να δεχτεί παραγγελίες στην Ελλάδα.
Μετά την EQA, η EQB αποτελεί ήδη το δεύτερο αμιγώς ηλεκτρικό compact αυτοκίνητο της Mercedes-EQ. Το πανίσχυρο και αποδοτικό ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, η έξυπνη ανάκτηση και η προγνωστική πλοήγηση με ηλεκτρική νοημοσύνη είναι μερικά μόνο από τα χαρακτηριστικά που τη συνδέουν με το EQA.
«Με τη νέα EQB σχεδιάσαμε ένα εμβληματικό ηλεκτρικό SUV το οποίο υιοθετεί τις έντονες γωνίες των off-road οχημάτων μας και τις εξελίσσει για το μέλλον. Η χαρακτηριστική σιλουέτα της συνδυάζεται με φουτουριστικά στοιχεία, όπως η μάσκα black panel, ώστε να προκύψει αυτή η ιδιαίτερη εμφάνισή της», λέει ο Gorden Wagener, Chief Design Officer του Ομίλου Daimler.
Στην Ευρώπη, το αμιγώς ηλεκτρικό compact SUV θα κυκλοφορήσει στις εκδόσεις EQB 300 4MATIC (συνολική ηλεκτρική κατανάλωση κατά WLTP: 19.4 – 18.1 kWh/km, εκπομπές CO2 σε συνδ. κύκλο: 0 g/km)[1] με 168 kW, και EQB 350 4MATIC με 215 kW (συνολική ηλεκτρική κατανάλωση κατά WLTP: 19.4 – 18.1 kWh/km, εκπομπές CO2 σε συνδ. κύκλο: 0 g/km)1. Η αυτονομία κατά WLTP είναι 419 χιλιόμετρα σε κάθε περίπτωση. Θα ακολουθήσουν και άλλες εκδόσεις προκειμένου να ικανοποιηθούν συγκεκριμένες απαιτήσεις των πελατών μας, μεταξύ των οποίων η έκδοση εξαιρετικά μεγάλης αυτονομίας.
Ευρυχωρία και πολυμορφικότητα
Η EQB εμπλουτίζει την επιτυχημένη οικογένεια των compact αυτοκινήτων της Mercedes και έχει στενότερη συγγένεια με δύο μοντέλα: την EQA, με την οποία μοιράζεται την προηγμένη τεχνολογία συστήματος κίνησης, και την GLB compact SUV. Από αυτήν προέρχονται το μακρύ μεταξόνιο (2829 χιλιοστά), το ευρύχωρο και πολυμορφικό εσωτερικό και η προαιρετική τρίτη σειρά καθισμάτων με δύο επιπλέον ανεξάρτητα καθίσματα.
Οι διαστάσεις του πενταθέσιου μοντέλου είναι: 4.684/1.834/1.667 χιλιοστά (μήκος/πλάτος[2]/ύψος). Το εσωτερικό ύψος στην πρώτη σειρά καθισμάτων είναι 1.035 χιλιοστά και στη δεύτερη είναι 979 χιλιοστά για το πενταθέσιο. Με 87 χιλιοστά, ο ωφέλιμος χώρος για τα γόνατα στα πίσω καθίσματα του πενταθέσιου μοντέλου προσφέρει ιδιαίτερη άνεση. Το πορτμπαγκάζ είναι επίπεδο και ευρύχωρο: ο όγκος φόρτωσης 495 έως 1.710 ή 465 έως 1.620 λίτρων (στοιχεία για την πενταθέσια και επταθέσια έκδοση, αντίστοιχα) προσφέρει τα χαρακτηριστικά ενός estate μεσαίου μεγέθους. Οι πλάτες καθισμάτων της δεύτερης σειράς μπορούν να ρυθμίζονται σε διάφορες κλίσεις ως βασικός εξοπλισμός, ενώ προαιρετικά διατίθεται και η δυνατότητα μετακίνησης εμπρός/πίσω κατά 140 χιλιοστά. Με αυτόν τον τρόπο, το πορτμπαγκάζ μπορεί να μεγαλώνει κατά έως 190 λίτρα και να αξιοποιείται με διάφορους τρόπους. Όλα τα παραπάνω δικαιολογούν απόλυτα τον χαρακηρισμό του μοντέλου ως «ευρύχωρο»!
Προαιρετικά, η EQB διαθέτει τρίτη σειρά αποτελούμενη από δύο επιπλέον ανεξάρτητα καθίσματα, τα οποία είναι πολύ άνετα για άτομα ύψους έως 1,65 μ. Τα εκτενή χαρακτηριστικά ασφαλείας περιλαμβάνουν πτυσσόμενα προσκέφαλα, ζώνες ασφαλείας με προεντατήρες και περιοριστές δύναμης στις εξωτερικές θέσεις και αερόσακο παραθύρων που προστατεύει και τους επιβάτες της τρίτης σειράς καθισμάτων. Συνολικά, μπορούν να τοποθετηθούν έως τέσσερα παιδικά καθίσματα στη δεύτερη και τρίτη σειρά, συν ένα ακόμη στο κάθισμα του συνοδηγού. Για να αυξήσετε τον χώρο αποσκευών, τα καθίσματα της τρίτης σειράς μπορούν να διπλωθούν δημιουργώντας μια ενιαία επιφάνεια με το δάπεδο φόρτωσης.
Ηλεκτρική αισθητική της σχεδίασης με έντονο χαρακτήρα
Η EQB ερμηνεύει την σχεδιαστική γραμμή της «προοδευτικής πολυτέλειας» της Mercedes-EQ με ιδιαίτερη τόλμη και χαρακτήρα. Διαθέτει τη χαρακτηριστική μαύρη μάσκα «black panel» της Mercedes-EQ με το αστέρι στο κέντρο. Άλλο ένα χαρακτηριστικό στοιχείο της σχεδίασης των εξολοκλήρου ηλεκτρικών οχημάτων Mercedes-EQ είναι η ενιαία φωτεινή λωρίδα LED μπροστά και πίσω. Μία οριζόντια λωρίδα οπτικών ινών συνδέει τα φώτα πορείας ημέρας των προβολέων τεχνολογίας LED, διασφαλίζοντας μία άκρως χαρακτηριστική εμφάνιση μέρα και νύχτα. Η κατεργασία του εσωτερικού των προβολέων είναι κορυφαίας ποιότητας και ακρίβειας με προσοχή στην λεπτομέρεια. Γαλάζιες λεπτομέρειες μέσα στον προβολέα ενισχύουν την αναγνωρισιμότητα της εμφάνισης Mercedes-EQ.
Το λειτουργικό πίσω μέρος της καμπίνας (greenhouse) επιτρέπει τη δημιουργία ενός άνετου εσωτερικού χώρου. Οι περιμετρικές προστατευτικές επενδύσεις διαμορφώνουν τις συνολικές αναλογίες. Οι μυώδεις ώμοι με τα έντονα καμπύλα περιγράμματα κυριαρχούν στο προφίλ του αυτοκινήτου, το οποίο αναδεικνύεται περισσότερο με την ανοδική γραμμή των παραθύρων. Οι εξωτερικά τοποθετημένοι τροχοί προσδίδουν στην EQB ισχυρό χαρακτήρα και αυτοπεποίθηση στον δρόμο. Αποκλειστικά για αυτό το μοντέλο διατίθενται ζάντες αλουμινίου με δίχρωμη ή τρίχρωμη σχεδίαση και μέγεθος έως 20 ίντσες, ορισμένες από τις οποίες έχουν διακοσμητικά στοιχεία σε ροζ χρυσό ή γαλάζιο.
Τα πίσω φώτα LED εντάσσονται αρμονικά στη φωτεινή λωρίδα LED, υπογραμμίζοντας την αίσθηση του φάρδους της EQB όταν την κοιτάζει κανείς από πίσω. Επιπλέον, η πινακίδα κυκλοφορίας τοποθετείται στον προφυλακτήρα, γεγονός που δημιουργεί ένα όμορφα σμιλευμένο πίσω καπό. Οι ράγες οροφής τονίζουν την υψηλή χρηστικότητα της νέας EQB.
Το μεγάλο ταμπλό διαθέτει από μία εσοχή στον χώρο του οδηγού και του συνοδηγού. Ο οδηγός έχει μπροστά του ένα κόκπιτ με ευρεία οθόνη και σύστημα χειρισμού και ενδείξεων μέσω MBUX (Mercedes-Benz User Experience). Στο εσωτερικό, ο στιβαρός χαρακτήρας εντείνεται από τα κυλινδρικά στοιχεία σε μια εμφάνιση αλουμινίου, τα οποία κοσμούν τις πόρτες, την κεντρική κονσόλα και το ταμπλό οργάνων στην πλευρά του συνοδηγού.
Ανάλογα με τη γραμμή σχεδίασης και εξοπλισμού, ο θεαματικός διάκοσμος με κρυφό φωτισμό και οι διακοσμητικές λεπτομέρειες σε ροζ χρυσό στα στόμια των αεραγωγών, στα καθίσματα και το κλειδί του οχήματος υπαινίσσονται σαφώς τον ηλεκτρικό χαρακτήρα στο εσωτερικό του EQB. Το όργανο πολλαπλών ενδείξεων, με τις ειδικές οθόνες ηλεκτρικού αυτοκινήτου, υιοθετεί τους ίδιους χρωματισμούς με λεπτομέρειες σε ροζ χρυσό και γαλάζιο.
Η EQB επιτυγχάνει μια πολύ καλή τιμή αεροδυναμικής Cd που ξεκινά από 0,28, ενώ η μετωπική επιφάνεια A ανέρχεται σε 2,53 m2. Στα σημαντικότερα μέτρα αεροδυναμικής συγκαταλέγονται το εντελώς κλειστό σύστημα ελέγχου αέρα ψύξης, η αεροδυναμική μπροστινή και πίσω ποδιά, το πολύ ομαλό υποδάπεδο χωρίς καθόλου σχεδόν ανοίγματα, οι ειδικά βελτιστοποιημένοι τροχοί Aero και οι ειδικά προσαρμοσμένες αεροτομές στους μπροστινούς και πίσω τροχούς.
Τα μέτρα αεροδυναμικής συνοπτικά:
- Αεροδυναμική σχεδίαση της μπροστινής και πίσω ποδιάς
- Αεροτομές τροχών με σφηνοειδές προφίλ μπροστά, αεροτομές τροχών πίσω
- Σύστημα ελέγχου αέρα ψύξης στο κάτω τμήμα της εμπρόσθιας ποδιάς, λείο πάνελ που περιβάλλει την επάνω εισαγωγή αέρα
- Βελτιωμένη στεγάνωση του χώρου του ψυγείου, ώστε να εξασφαλίζεται αποτελεσματική χρήση του αέρα ψύξης
- Στεγάνωση της περιοχής γύρω από τους προβολείς
- Αεροδυναμικά και αεροακουστικά βελτιστοποιημένοι εξωτερικοί καθρέφτες
- Μεγάλη αεροτομή οροφής, πλευρικές αεροτομές και ακμές εκτροπής του αέρα στα πίσω φώτα
- Βελτιστοποιημένος σχεδιασμός της επένδυσης του υποδαπέδου, συμπεριλαμβανομένων μεγάλων πλαισίων που περιβάλλουν τον χώρο του κινητήρα, το κυρίως δάπεδο, τον πίσω άξονα, τον διαχύτη και τους ελατηριωτούς βραχίονες
- Πρόσθετη επένδυση πίσω από την μπαταρία για τη βελτίωση της ροής αέρα γύρω από τον πίσω άξονα στην EQB με μεγαλύτερο μεταξόνιο
- Αεροδυναμικά βελτιστοποιημένοι τροχοί (κυρίως κλειστές επιφάνειες, ελάχιστη κοιλότητα, ανοίγματα στο εσωτερικό τμήμα) και ελαστικά για όλα τα μεγέθη τροχών.
Αποδοτική οδηγική απόλαυση και πλοήγηση με Electric Intelligence
Το σύστημα υποβοήθησης ECO προσφέρει βελτιστοποιημένη διαδικασία ανάκτησης ανάλογα με τις συνθήκες. Η στρατηγική λειτουργίας του αξιοποιεί δεδομένα πλοήγησης, αναγνώριση σημάτων οδικής κυκλοφορίας και πληροφορίες από τους αισθητήρες του οχήματος. Με αυτόν τον τρόπο εξοικονομεί ενέργεια, αυξάνοντας την αυτονομία.
Η πλοήγηση με Electric Intelligence του βασικού εξοπλισμού διευκολύνει επίσης τον χειρισμό της EQB στην καθημερινότητα, καθώς υπολογίζει την ταχύτερη διαδρομή προς τον εκάστοτε προορισμό. Με βάση συνεχείς προσομοιώσεις αυτονομίας, το σύστημα προβλέπει πιθανές αναγκαίες στάσεις για φόρτιση καθώς και πολλούς άλλους παράγοντες, όπως την τοπογραφία της διαδρομής και τις καιρικές συνθήκες. Επίσης, έχει τη δυνατότητα να αντιδρά δυναμικά σε αλλαγές, όπως για παράδειγμα στην κατάσταση της κυκλοφορίας ή το προσωπικό στυλ οδήγησης. Επιπλέον, η πλοήγηση με Electric Intelligence διασφαλίζει ότι η μπαταρία υψηλής τάσης φτάνει στη βέλτιστη θερμοκρασία φόρτισης πριν την προγραμματισμένη στάση φόρτισης, εάν χρειάζεται.
Υπερσύγχρονη τεχνολογία φόρτισης με μεγάλο δίκτυο
Στο σπίτι και σε δημόσιους σταθμούς φόρτισης, η EQB μπορεί να φορτίζεται πολύ εύκολα με εναλλασσόμενο ρεύμα AC) έως 11 kW χρησιμοποιώντας τον φορτιστή αυτοκινήτου. Ο χρόνος που απαιτείται για μία πλήρη φόρτιση εξαρτάται από τη διαθέσιμη υποδομή και τον εξοπλισμό του οχήματος σε κάθε χώρα. Η φόρτιση σε Wallbox της Mercedes-Benz γίνεται πολύ γρηγορότερα από ό,τι σε οικιακό ρευματοδότη.
Φυσικά είναι ακόμα πιο γρήγορο στους σταθμούς ταχείας φόρτισης συνεχούς ρεύματος (DC). Ανάλογα με την κατάσταση φόρτισης (State of Charge, SoC ) και τη θερμοκρασία της μπαταρίας υψηλής τάσης, η EQB φορτίζει σε αντίστοιχο σταθμό φόρτισης με μέγιστη ισχύ έως 100 kW. Ο χρόνος φόρτισης σε αυτή την περίπτωση είναι περίπου 30 λεπτά για κατάσταση φόρτισης από 10% σε 80%. Και μετά από μόλις 15 λεπτά, έχει φορτιστεί με επαρκή ηλεκτρική ενέργεια για άλλα 150 χιλιόμετρα (WLTP)[3]. Για φόρτιση AC και DC, η EQB περιλαμβάνει στο βασικό εξοπλισμό της στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ σύνδεσμο CCS (Combined Charging Systems) στο δεξί πλευρικό πλαίσιο.
Μέσω του Mercedes Me Charge, οι οδηγοί της EQB θα μπορούν να χρησιμοποιούν ένα από τα πιο εκτεταμένα δίκτυα φόρτισης στον κόσμο, το οποίο περιλαμβάνει σήμερα περισσότερους από 600.000 σταθμούς φόρτισης AC και DC σε 31 χώρες. Το Mercedes me Charge επιτρέπει στους πελάτες Mercedes-EQ να χρησιμοποιούν με ευκολία τους σταθμούς φόρτισης διαφόρων παρόχων, ενώ παράλληλα επωφελούνται από μία ενιαία λειτουργία πληρωμής με απλές διαδικασίες χρέωσης. Με την EQB προσφέρεται το Mercedes me Charge για ένα έτος.
Στην Ελλάδα το δίκτυο φόρτισης μέσω του Mercedes me Charge απαριθμεί περισσότερους από 160 δημόσιους σταθμούς φόρτισης σε όλη την επικράτεια.
Συνεργατική υποστήριξη για τον οδηγό και υψηλό επίπεδο ασφάλειας σε περίπτωση σύγκρουσης
Η EQB διαθέτει ευφυή συστήματα υποβοήθησης οδήγησης με συνεργατική υποστήριξη για τον οδηγό. Τα συστήματα ενεργής υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας και ενεργής υποβοήθησης πέδησης περιλαμβάνονται στον βασικό εξοπλισμό, γεγονός που σημαίνει, ότι σε πολλές κρίσιμες καταστάσεις, το τελευταίο έχει την ικανότητα να αποτρέπει μια σύγκρουση ή να μειώνει τη σοβαρότητά της επιβραδύνοντας το όχημα αυτόνομα. Με κανονικές ταχύτητες πόλης, το σύστημα μπορεί επίσης να επιβραδύνει όταν ανιχνεύονται σταματημένα οχήματα και πεζοί που διασχίζουν τον δρόμο. Οι διευρυμένες λειτουργίες του πακέτου υποβοήθησης οδήγησης περιλαμβάνουν, ενδεικτικά, τη λειτουργία αλλαγής κατεύθυνσης, τη λειτουργία λωρίδας έκτακτης ανάγκης, τη λειτουργία προειδοποίησης αποβίβασης, που ειδοποιεί τον οδηγό όταν προσεγγίζουν ποδηλάτες ή οχήματα, και ένα σύστημα προειδοποίησης όταν ανιχνεύονται πεζοί κοντά σε διαβάσεις.
Η EQB αποδεικνύεται μια γνήσια Mercedes και στο θέμα της παθητικής ασφάλειας. Βασισμένο στη στιβαρή δομή κελύφους της GLB, το αμάξωμα της EQB προσαρμόστηκε στις ιδιαίτερες απαιτήσεις ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Η μπαταρία εδράζεται σε ένα πλαίσιο κατασκευασμένο από διελασμένα στοιχεία, το οποίο αναλαμβάνει τον δομικό ρόλο που αναλάμβαναν έως τώρα οι εγκάρσιοι φορείς στο υποδάπεδο. Το προστατευτικό μπαταρίας στην περιοχή μπροστά από την μπαταρία μπορεί να αποτρέπει την εισχώρηση ξένων σωμάτων στη μονάδα συσσώρευσης ενέργειας.
Φυσικά, η EQB έπρεπε να περάσει το συνηθισμένο εκτενές πρόγραμμα δοκιμών σύγκρουσης της μάρκας. Ισχύουν επίσης αυστηρές απαιτήσεις για την μπαταρία και όλα τα ηλεκτροφόρα εξαρτήματα.
Σχεδιασμός ασφάλειας για το σύστημα υψηλής τάσης: δυνατότητα αυτόματης απενεργοποίησης σε περίπτωση σύγκρουσης
Η πλούσια εμπειρία της Mercedes-Benz στα συστήματα κίνησης υψηλής τάσης οδήγησε σε έναν σχεδιασμό ασφάλειας πολλαπλών σταδίων. Το σύστημα υψηλής τάσης μπορεί να απενεργοποιηθεί αυτόματα σε περίπτωση σύγκρουσης, αναστρέψιμα ή μη, ανάλογα με τη σοβαρότητα του ατυχήματος. Ένα άλλο χαρακτηριστικό αυτού του ολοκληρωμένου σχεδιασμού ασφάλειας είναι ότι η διαδικασία φόρτισης διακόπτεται αυτόματα εάν ανιχνευθεί πρόσκρουση ενώ το αυτοκίνητο είναι σταθμευμένο σε σταθμό ταχείας φόρτισης (φόρτιση συνεχούς ρεύματος). Εκτός από αυτό το ανεξάρτητο σύστημα παρακολούθησης, η EQB διαθέτει ένα ειδικό σημείο αποσύνδεσης, το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τις υπηρεσίες διάσωσης για την απενεργοποίηση του συστήματος υψηλής τάσης.
Η EQB στο παγκόσμιο δίκτυο παραγωγής
Η παραγωγή της EQB ξεκίνησε τον Οκτώβριο του 2021 σε δύο εργοστάσια του παγκόσμιου δικτύου παραγωγής της Mercedes-Benz Cars: στο ουγγρικό εργοστάσιο της Mercedes-Benz στο Kecskemét για την παγκόσμια αγορά και στο εργοστάσιο της γερμανοκινεζικής κοινοπραξίας BBAC στο Πεκίνο για την τοπική αγορά. Οι προετοιμασίες, συμπεριλαμβανομένης της εκπαίδευσης προσωπικού και της ανακατασκευής, έχουν ήδη ξεκινήσει και στα δύο εργοστάσια. Η EQB compact SUV θα είναι το πρώτο ηλεκτρικό όχημα παραγωγής από την Ουγγαρία και θα συμπληρώσει το χαρτοφυλάκιο των plug-in υβριδικών μοντέλων που παράγονται εκεί.
Από την έναρξη λειτουργίας του το 2012, το ουγγρικό εργοστάσιο της Mercedes-Benz αποκτά αυξανόμενη σημασία στο παγκόσμιο δίκτυο παραγωγής της Mercedes-Benz Cars. Εκτός από την ψηφιακή δικτύωση, τα πλεονεκτήματα του δικτύου παραγωγής compact αυτοκινήτων περιλαμβάνουν τις άμεσες ανταλλαγές με το εργοστάσιο compact αυτοκινήτων στο Rastatt της Βάδης-Βυρτεμβέργης.
Τα συστήματα μπαταριών για τα compact μοντέλα EQ της Mercedes που παράγονται σήμερα στην Ευρώπη παρέχονται από τη θυγατρική της Mercedes-Benz Accumotive στο Kamenz και από το εργοστάσιο μπαταριών στο Jawor της Πολωνίας. Και τα δύο εργοστάσια σχεδιάστηκαν εξαρχής για να λειτουργούν ως ανθρακικά ουδέτερες εγκαταστάσεις.
Τεχνικά χαρακτηριστικά:
EQB 300 4MATIC | EQB 350 4MATIC | ||
Διάταξη συστήματος μετάδοσης κίνησης | Τετρακίνηση | ||
Ηλεκτροκινητήρες εμπρός/πίσω άξονα | Τύπος | Ασύγχρονος κινητήρας (ASM)/Σύγχρονος κινητήρας μόνιμης διέγερσης (PSM) | |
Ισχύς (μέγιστη) | kW | 168 | 215 |
Ροπή στρέψης (μέγιστη) | Nm | 390 | 520 |
Επιτάχυνση 0-100 km/h | δευτ. | 8,0 | 6,2 |
Τελική ταχύτητα[4] | km/h | 160 | |
Χωρητικότητα μπαταρίας, ωφέλιμη | kWh | 66,5 | |
Κατανάλωση σε συνδυασμένο κύκλο (WLTP) | kWh/100 km | 19,4 – 18,1 | 19,4 – 18,1 |
Αυτονομία (WLTP) | km | 419 | 419 |
Χρόνος φόρτισης AC[5] | ώρες | 5:45 | 5:45 |
Χρόνος φόρτισης DC[6] σε σταθμό ταχείας φόρτισης | λεπτά | 32 | 32 |
Φόρτιση DC: Αυτονομία μετά από 15 λεπτά (WLTP)[7] | km | Έως περίπου 150 | Έως περίπου 150 |
Ο βασικός εξοπλισμός της EQB στην Ελλάδα
ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ
- Ράγες οροφής αλουμινίου
- Διακοσμητική λωρίδα παραθύρων σε χρώμιο
- Μπροστινές δαγκάνες φρένων με λογότυπο Mercedes-Benz
- Ζάντες αλουμινίου 18″
ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ
- Οσφυϊκή στήριξη 4 σημείων
- Εσωτερική επένδυση οροφής από μαύρο ύφασμα
- Πρίζα στον χώρο φόρτωσης
- Πίσω υποβραχιόνιο
- Αναδιπλούμενες πλάτες πίσω καθισμάτων [20 – 40 – 20]
- Ατμοσφαιρικός φωτισμός
- Πίσω καθίσματα με δυνατότητα μετακίνησης της βάσης εμπρός / πίσω
ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
- Ενεργή υποβοήθηση πέδησης
- Ενεργό σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας
- Adaptive High Beam Assist
- Πλοήγηση μέσω σκληρού δίσκου
- Προεγκατάσταση για Live Traffic Information
- ATTENTION ASSIST
- Cruise control
- DYNAMIC SELECT με διάφορα προγράμματα οδήγησης: COMFORT, SPORT, INDIVIDUAL, ECO
- Ηλεκτρικό φρένο στάθμευσης με λειτoυργία HOLD και Hill Start Assist
- Ηλεκτρονικό Πρόγραμμα Ευστάθειας
- Φρένο αποφυγής πολλαπλής σύγκρουσης
- Αισθητήρες βροχής
- Κάμερα οπισθοπορείας
- Σύστημα υποβοήθησης τήρησης ορίων ταχύτητας
- Ανάρτηση άνεσης
- Σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών
- Μπροστινοί αερόσακοι οδηγού και συνοδηγού, καθώς και αερόσακος γονάτων οδηγού
- Αερόσακοι παραθύρων
- Σύστημα κλήσης έκτακτης ανάγκης Mercedes-Benz
- Σύστημα πολυμέσων MBUX με δυο οθόνες 7,25 ιντσών
- Διευρυμένες λειτουργίες MBUX με φωνητική ενεργοποίηση «Hey Mercedes»
- Προβολείς LED High Performance με ενσωματωμένα φώτα ημέρας LED
- Αυτόματο σύστημα κλιματισμού THERMΟΤRONIC
- Πακέτο χώρου φόρτωσης
- Πίσω καπό EASY-PACK
- Σύστημα φόρτισης με εναλλασσόμενο ρεύμα [AC] 11kW
- Σύστημα φόρτισης με συνεχές ρεύμα [DC] 100kW
- Υπηρεσίες Remote και υπηρεσίες φόρτισης Plus (1 έτος Mercedes Me Charge δωρεάν)
- Θύρα USB-C στην αποθηκευτική θήκη και 1 θύρα USB C στο πίσω μέρος της κεντρικής κονσόλας
- Καλώδιο φόρτισης για οικιακές πρίζες (schuko)
- Καλώδιο φόρτισης για δημόσιους σταθμούς φόρτισης & wallbox
Οι τιμές της EQB στην Ελλάδα
Τιμή χωρίς επιδότηση | Τιμή με την επιδότηση «Κινούμαι Ηλεκτρικά» | ||
EQΒ 300 4MATIC | 61.850,00 ευρώ | 55.850,00 ευρώ | |
EQΒ 350 4MATIC | 64.250,00 ευρώ | — |
[1] Η ηλεκτρική κατανάλωση (και οι σχετικές πληροφορίες) καθορίστηκαν με βάση τον Κανονισμό (ΕΕ) 2017/1151 σύμφωνα με τη διαδικασία WLTP.
[2] Χωρίς τους εξωτερικούς καθρέφτες
[3] Ταχύτητα φόρτισης σε σταθμούς ταχείας φόρτισης DC με 500 amps
[4] Ηλεκτρονικός περιορισμός
[5] Οι χρόνοι φόρτισης αφορούν τη φόρτιση από 10-100% σε wallbox ή δημόσιο σταθμό φόρτισης (σύνδεση AC με τουλάχιστον 11 kW, 16 A ανά φάση)
[6] Οι χρόνοι φόρτισης αφορούν τη φόρτιση από 10-80% σε σταθμό ταχείας φόρτισης DC με τροφοδοσία τάσης 400 V, και ένταση ρεύματος τουλάχιστον 300 A.
[7] Σε σταθμούς φόρτισης συνεχούς ρεύματος με 500 amps κατά WLTP
[8] Η ηλεκτρική κατανάλωση (και οι σχετικές πληροφορίες) καθορίστηκε με βάση τον Κανονισμό (ΕΕ) 2017/1151 σύμφωνα με τη διαδικασία WLTP
.