Next Generation eSprinter

H Mercedes-Benz Vans ανέπτυξε τη νέα πλατφόρμα ηλεκτρικής ευελιξίας για τη μεγάλη κατηγορία βαν. Αυτή η καινοτόμος πλατφόρμα e-drive θα αποτελεί τη τεχνική βάση του eSprinter επόμενης γενιάς.

Η Mercedes-Benz Vans επιταχύνει τον πλήρη εξηλεκτρισμό της και όλη η γκάμα μοντέλων της θα διατίθενται με ηλεκτροκινητήρα μπαταρίας, εστιάζοντας στην αξιοπιστία, την ποιότητα και το βελτιστοποιημένο συνολικό κόστος ιδιοκτησίας/χρήσης (TCO). Για δημιουργία ακόμα μεγαλύτερης προστιθέμενης αξίας για τους πελάτες στο μέλλον, η Mercedes-Benz Vans ανέπτυξε τη νέα πλατφόρμα ηλεκτρικής ευελιξίας για τη μεγάλη κατηγορία βαν. Τα βασικά στοιχεία της νέας πλατφόρμας είναι τρία τμήματα που επιτρέπουν τη μεγαλύτερη δυνατή ευελιξία στην ανάπτυξη και το σχεδιασμό διαφορετικών τύπων αμαξώματος. Αυτό επιτρέπει νέες διαμορφώσεις αμαξώματος του eSprinter που προηγουμένως ήταν διαθέσιμες μόνο με κινητήρες καύσης.

“Η επόμενη γενιά eSprinter θα μας επιτρέψει να δημιουργήσουμε πολλές περισσότερες παραλλαγές αμαξωμάτων. Αυτό θα εξασφαλίσει την ικανοποίηση των απαιτήσεων των πελατών μας σε πολλούς τομείς στο μέλλον, προσφέροντας παράλληλα τα πλεονεκτήματα τοπικής ηλεκτρικής μετακίνησης χωρίς εκπομπές”, δήλωσε ο Marcus Breitschwerdt Επικεφαλής της Mercedes-Benz Vans. “Το Sprinter επιβεβαιώνει την ικανότητά μας στον τομέα των μεταφορών επί ένα τέταρτο του αιώνα. Στον τομέα της ηλεκτροκινητικότητας, παρουσιάσαμε πολλές καινοτομίες τα τελευταία χρόνια. Με την εφαρμογή της στρατηγικής μας επιτάχυνσης της ηλεκτροδότησης, συνδυάζουμε καινοτομία με τεχνογνωσία!”

Next Generation eSprinter

Η Mercedes-Benz είναι πεπεισμένη για τα οικολογικά και οικονομικά πλεονεκτήματα των ηλεκτρικών βαν μπαταρίας και θα συνεχίσει να προωθεί τα σχέδιά της για διάθεση ηλεκτρικών βαν στην αγορά σε όλες τις κατηγορίες. Το τμήμα Mercedes-Benz Vans επιταχύνει τη στρατηγική ηλεκτροκίνησης και επιδιώκει ηγετικό ρόλο μέσω ταχείας ανάπτυξης της νέας πλατφόρμας ηλεκτρικής ευελιξίας για την κατηγορία των μεγάλων βαν. Αυτή η καινοτόμος πλατφόρμα e-drive θα υποστηρίξει την επόμενη γενιά του eSprinter, ένα προϊόν που θα στοχεύει στην καλύτερη απόδοση στην κατηγορία. Με επένδυση 350 εκατομμυρίων ευρώ, η πλατφόρμα ηλεκτρικής ευελιξίας θα διαδραματίσει βασικό ρόλο στα σχέδια της Mercedes-Benz Vans για μεταφορές χωρίς εκπομπές και θα προσφέρει βέλτιστες λύσεις, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ και του Καναδά. Καθώς το eSprinter επόμενης γενιάς θα παραχθεί με ουδέτερο CO2, αυτό θα αποτελέσει ένα ακόμα βήμα προς υλοποίηση της «Ambition 2039» της Daimler.

Σήμερα, η Mercedes-Benz Vans είναι ήδη ηγέτης της αγοράς EV, με μερίδιο άνω του 30% στις μεσαίες και μεγάλες κατηγορίες βαν της Ευρώπης. Σε συνέχεια του eVito και του eSprinter, η Mercedes-Benz Vans θα καλύψει τελικά όλες τις κατηγορίες επαγγελματικών ηλεκτροκίνητων οχημάτων μπαταρίας με το μελλοντικό eCitan.

Η ανάπτυξη της πλατφόρμας ηλεκτρικής ευελιξίας υπογραμμίζει την ανανεωμένη στρατηγική της Mercedes-Benz Vans, η οποία, μεταξύ άλλων, κατοχυρώνει την πρωτοπορία στον τομέα της ηλεκτρικής κινητικότητας.

“Να αναβαθμίσουμε τις μεταφορές στο επόμενο επίπεδο: Αυτός είναι ο στόχος που έχουμε θέσει στη Mercedes-Benz Vans. Φιλοδοξούμε να υπερβούμε τις προσδοκίες των πελατών μας, προσφέροντάς τους τα πιο ελκυστικά Vans και πολύτιμες υπηρεσίες”, τόνισε ο κ. Breitschwerdt.

Η Mercedes-Benz Vans έχει αναδιατυπώσει τη στρατηγική της σύμφωνα με εκείνη του κλάδου επιβατικών αυτοκινήτων, δίνοντας έμφαση στα εξής:

  • Σαφής τοποθέτηση ως κατασκευαστής premium οχημάτων για επαγγελματίες και ιδιώτες

Η Mercedes-Benz Vans υπογραμμίζει το προφίλ της ως κατασκευαστής premium οχημάτων και πάροχος πρωτοποριακών λύσεων για επαγγελματίες και ιδιώτες πελάτες.

  • Εστίαση στις ανάγκες και την πιστότητα πελατών

Η Mercedes-Benz Vans θα εντατικοποιήσει τη συνεργασία της με τους πελάτες της, ώστε να διασφαλίσει ότι τα προϊόντα και οι υπηρεσίες που προσφέρει προσαρμόζονται απολύτως στις ανάγκες τους.

  • Ηγετική θέση στα ηλεκτρικά συστήματα μετάδοσης κίνησης και τις ψηφιακές λύσεις

Στόχος της Mercedes-Benz Vans είναι να θέσει νέα πρότυπα στην κατηγορία των ελαφρών επαγγελματικών με λύσεις προσανατολισμένες στους πελάτες και το μέλλον. Εκτός από την ηλεκτρική κινητικότητα, εξίσου εντατικά αναπτύσσονται η διασύνδεση των οχημάτων και οι ψηφιακές λύσεις.

  • Βελτιστοποίηση εξόδων
    Προκειμένου να βελτιωθεί η κερδοφορία και να αυξηθεί η ανταγωνιστικότητα, θα βελτιστοποιηθούν τα πάγια έξοδα. Η κερδοφορία διαδραματίζει επίσης σημαντικό ρόλο στο πλαίσιο του μετασχηματισμού προς τη διασυνδεδεμένη κινητικότητα με μηδενικές εκπομπές.

Electric Versatility Platform της Mercedes-Benz

  • Το σύστημα μετάδοσης κίνησης στους πίσω τροχούς, τα δύο μεταξόνια, οι τρεις χωρητικότητες μπαταρίας και το υψηλότερο μέγιστο ωφέλιμο φορτίο επιτρέπουν κάθε πιθανή έκδοση αμαξώματος
  • Η νέα ηλεκτρική πλατφόρμα αυξάνει την ευελιξία και την πρακτικότητα του eSprinter επόμενης γενιάς μειώνοντας ταυτόχρονα την πολυπλοκότητα και το κόστος παραγωγής
  • Το eSprinter επόμενης γενιάς θα συντελέσει σημαντικά στις μεταφορές με τοπικά μηδενικές εκπομπές στο μέλλον

Τα κύρια στοιχεία του νέου σχεδιασμού είναι τρία κυρίως δομικά τμήματα που αφήνουν μεγάλα περιθώρια ευελιξίας κατά την ανάπτυξη και τη σχεδίαση διαφορετικών τύπων αμαξωμάτων:

    • Εμπρόσθιο τμήμα για τα εξαρτήματα υψηλής τάσης

Το ομοιόμορφα σχεδιασμένο μπροστινό τμήμα περιλαμβάνει όλα τα εξαρτήματα υψηλής τάσης, όπως τα εξαρτήματα φόρτισης και το μετατροπέα AC/DC. Συνεπώς, μπορεί να συνδυάζεται χωρίς τροποποιήσεις με όλες τις εκδόσεις του οχήματος, ανεξαρτήτως μεταξονίου, μεγέθους μπαταρίας και αμαξώματος.

    • Εγκατάσταση της μπαταρίας υψηλής τάσης στο υποδάπεδο

Το δεύτερο δομικό τμήμα είναι η μπαταρία υψηλής τάσης (HV), η οποία είναι ενσωματωμένη στο υποδάπεδο του οχήματος. Στο μέλλον θα διατίθενται τρεις μπαταρίες διαφορετικής χωρητικότητας. Έτσι, ο πελάτης θα μπορεί να επιλέγει την αυτονομία και το ωφέλιμο φορτίο που ταιριάζουν καλύτερα στη χρήση του οχήματος. Χάρη στις διαφορετικ΄ς εκδόσεις μπαταρίας, το eSprinter επόμενης γενιάς θα μπορεί να ικανοποιεί τις ιδιαίτερες επιθυμίες των πελατών όσον αφορά τις ιδιαίτερες απαιτήσεις TCO, είτε πρόκειται για αστικές είτε για υπεραστικές μεταφορές.

    • Πίσω τμήμα με ηλεκτρικό κινητήριο άξονα

Ο τρίτος πυλώνας του αρθρωτού σχεδιασμού είναι ο ηλεκτρικά κινητήριος οπίσθιος άξονας, ο οποίος θα μπορεί να χρησιμοποιείται σε όλα τα μοντέλα μεγάλων ηλεκτροκίνητων Vans. Ο μικρών διαστάσεων και πανίσχυρος ηλεκτροκινητήρας είναι ενσωματωμένος στο πίσω δομικό τμήμα και είναι σχεδιασμένος κατά τέτοιο τρόπο, ώστε να προσαρμόζεται τέλεια σε όλες τις εκδόσεις μοντέλων – από ολοκληρωμένα κλειστά Vans μεταφοράς φορτίου και επιβατών μέχρι πλαίσια για κλειστές ή ανοιχτές καρότσες – χάρη στην ενιαία πλατφόρμα.

 

Προηγούμενο άρθροToyota – Hino: πρωτοβουλία για την καθιέρωση ελαφρών FCET
Επόμενο άρθροΘετικός ο Νοέμβριος για την ελληνική αγορά