Η Toyota και η Hino θα αναπτύξουν από κοινού ηλεκτρικό φορτηγό κυψελών καυσίμου υδρογόνου κατηγορίας 8 (FCET) για τη Βόρεια Αμερική. Το υδρογονοκίνητο φορτηγό θα είναι βαρέως τύπου με καθαρές εκπομπές.
Με το ραγδαία αυξανόμενο ενδιαφέρον για βαρέα ηλεκτρικά φορτηγά, η Toyota Motor North America (TMNA) και η Hino USA συμφώνησαν να αναπτύξουν από κοινού ένα ηλεκτρικό φορτηγό κυψελών καυσίμου υδρογόνου κατηγορίας 8 (FCET) για την αγορά της Βόρειας Αμερικής.
Οι εταιρείες θα αξιοποιήσουν το νέο πλαίσιο της σειράς Hino XL, με την αποδεδειγμένη τεχνολογία κυψελών καυσίμου της Toyota, για παροχή εξαιρετικής ικανότητας χωρίς επιβλαβείς εκπομπές. Αυτή η συνεργασία εντάσσεται στην τρέχουσα προσπάθεια ανάπτυξης ενός FCET 25 τόνων για την ιαπωνική αγορά, που ανακοινώθηκε νωρίτερα φέτος. Το πρώτο όχημα επίδειξης αναμένεται να είναι έτοιμο το πρώτο εξάμηνο του 2021.
“Μια έκδοση με κινητήρα κυψελών καυσίμου της σειράς Hino XL θα είναι προς όφελος, τόσο των πελατών, όσο και της κοινότητας. Θα είναι αθόρυβο, ομαλού χειρισμού και ισχυρό, ενώ θα εκπέμπει μόνον νερό”, δήλωσε ο Tak Yokoo, Senior Executive Engineer της Toyota Research and Development. “Τα είκοσι και πλέον χρόνια τεχνολογίας κυψελών καυσίμου της εταιρείας μας, σε συνδυασμό με την εμπειρία βαρέων φορτηγών της Hino, θα δημιουργήσουν ένα καινοτόμο και σωστό προϊόν”.
“Επεκτείνοντας την πολύτιμη εμπειρία του κινητήρα Hino, η Τεχνολογία Κυψελών Καυσίμου της Toyota θα προσφέρει σύντομα στους πελάτες της ένα επαγγελματικά αξιόπιστο όχημα εκτεταμένης εμβέλειας, μηδενικών εκπομπών”, δήλωσε ο Glenn Ellis, Senior Vice President Customer Experience της Hino. “Η Hino έχει ένα κοινό όραμα με την Toyota ως προς την ανθεκτικότητα, την αξιοπιστία και την καινοτομία, με επίκεντρο σχεδιασμού τον πελάτη”.