Η Volvo Cars πούλησε 61.483 αυτοκίνητα τον Ιούνιο, καταγράφοντας ελαφρά πτώση, κατά 2,1%, σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα πέρυσι, ενώ οι πωλήσεις στις ΗΠΑ επέστρεψαν στην ανάπτυξη και οι αγορές στην Κίνα και την Ευρώπη συνέχισαν τη θετική τους τάση.
Οι γρήγορες ενέργειες της Volvo Cars για τον μετριασμό των επιπτώσεων της πανδημίας του κορωνοϊού και τη διατήρηση της λειτουργίας των εργοστασίων οδήγησαν στον περιορισμό του αριθμού των ημερών μη παραγωγής στο εργοστάσιο της Σουηδίας Torslanda σε 15, πολύ κάτω από τον μέσο όρο του κλάδου, πράγμα που σημαίνει ότι η εταιρεία βρίσκεται σε θέση να καλύψει την ταχεία ανάκαμψη της ζήτησης.
Οι διαδικτυακές πρωτοβουλίες, όπως η γρήγορη κυκλοφορία του Stay Home Store της Volvo Cars, συνέβαλαν επίσης στην ανάκαμψη.
Το πρώτο εξάμηνο του έτους, η Volvo Cars πούλησε 269.962 αυτοκίνητα συνολικά, μειωμένα κατά 20,8% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.
Οι πωλήσεις στις ΗΠΑ τον Ιούνιο ανήλθαν σε 10.385 αυτοκίνητα, αύξηση 4,5% σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα πέρυσι, καταγράφοντας σημαντική τάση ανάκαμψης καθώς οι πολιτείες άρχισαν να ανοίγουν. Το εξάμηνο, οι πωλήσεις στις ΗΠΑ μειώθηκαν κατά 13,7% σε 43.255 αυτοκίνητα, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι.
Στην Κίνα, οι πωλήσεις συνέχισαν να αυξάνονται συγκριτικά με πέρσι κατά τη διάρκεια του μήνα και έφτασαν τα 15.105 αυτοκίνητα, αύξηση 14,1% σε σύγκριση με τον Ιούνιο του προηγούμενου έτους. Κατά το πρώτοο εξάμηνο του έτους, οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 3,0%, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι.
Οι πωλήσεις στην Ευρώπη τον Ιούνιο συνέχισαν να δείχνουν σημάδια ανάκαμψης σε σύγκριση με τον προηγούμενο μήνα καθώς άρχισαν να ανοίγουν περισσότερες χώρες στην περιοχή.
Οι πωλήσεις της Volvo Cars στην Ευρώπη έφτασαν τα 28.277 αυτοκίνητα τον Ιούνιο, μειωμένα κατά 6,5% σε σχέση με τον ίδιο μήνα πέρυσι. Συνολικά το πρώτο εξάμηνο, οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 29,5% σε σχέση με πέρσι.
Τον Ιούνιο, το μεσαίου μεγέθους SUV XC60 ήταν το κορυφαίο μοντέλο από πλευράς πωλήσεων για την εταιρεία, ακολουθούμενο από το compact SUV XC40 και το μεγάλο SUV XC90. Συνολικά τον μήνα αυτό, τα SUV αντιπροσώπευαν το 71,2% των πωλήσεων της εταιρείας, από 60,0% τον ίδιο μήνα πέρυσι.
Το μερίδιο της σειράς Recharge της Volvo Cars των ηλεκτρικά φορτιζόμενων μοντέλων Volvo υπερδιπλασιάστηκε τους πρώτους έξι μήνες, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι. Το Recharge είναι το πρωταρχικό brandname για όλα τα φορτιζόμενα μοντέλα Volvo με πλήρως ηλεκτρικό ή plug-in υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης.
Αναλυτικά ανά περιοχή οι πωλήσεις ήταν οι εξής:
|
Ιούνιος |
Ιούνιος |
|
ΙΑΝ-ΙΟΥΝ |
ΙΑΝ-ΙΟΥΝ |
|
|
2019 |
2020 |
ΜΕΤ |
2019 |
2020 |
ΜΕΤ |
Eυρώπη |
30.234 |
28.277 |
-6,5% |
174.398 |
123.035 |
-29,5% |
Κίνα |
13.230 |
15.105 |
14,1% |
67.741 |
65.741 |
-3,0% |
ΗΠΑ |
9.934 |
10.385 |
4,5% |
50.120 |
43.225 |
-13,7% |
Λοιποί |
9.369 |
7.716 |
-17,6% |
48.567 |
37.931 |
-21,9% |
Σύνολο |
62.775 |
61.483 |
-2,1% |
340.826 |
269.962 |
-20,8% |
Κατά τους πρώτους έξι μήνες, το XC60 ήταν το κορυφαίο μοντέλο της εταιρείας με συνολικές πωλήσεις 78.761 αυτοκινήτων (2019: 97.203 αυτοκίνητα), ακολουθούμενο από το XC40 με 68.359 αυτοκίνητα (2019: 61.864 αυτοκίνητα) και το XC90 με 37.918 αυτοκίνητα (2019: 47.818 αυτοκίνητα).