Η Audi και η First Automotive Works – FAW γιορτάζουν την 30ή επέτειο της συνεργασίας τους. Στην επετειακή εκδήλωση, στο εργοστάσιο της FAW στην Changchun, προσκλήθηκαν 650 άνθρωποι, εκπρόσωποι της επαρχίας Jilin, των συνεργατών της FAW και της κοινοπραξίας FAW-Volkswagen, καθώς και μέλη των διοικητικών συμβουλίων της Volkswagen AG και της AUDI AG.

Η Audi επεκτείνει περαιτέρω τις τοπικές δυνατότητες έρευνας και ανάπτυξης προκειμένου να εγκαινιάσει περισσότερες παραλλαγές μοντέλων για την Κίνα, καθώς και ψηφιακές υπηρεσίες. Το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο προσαρμοσμένο στις ανάγκες των Κινέζων πελατών, το Audi Q2 L e-tron, θα κυκλοφορήσει το 2019. Η τοπική παραγωγή του Audi e-tron θα ακολουθήσει το 2020, ένα χρόνο μετά την κυκλοφορία του στην Κίνα.

Η Κίνα έχει εξελιχθεί στον ισχυρότερο μηχανισμό ανάπτυξης για την Audi και στην μεγαλύτερη ενιαία αγορά. Τα τελευταία 30 χρόνια, η Audi έχει παραδώσει περισσότερα από πέντε εκατομμύρια αυτοκίνητα στην Κίνα. Ο όγκος πωλήσεων υπερπενταπλασιάστηκε τα τελευταία δέκα χρόνια. Τα μοντέλα Audi A4 L, A6 L και Q5 L είναι ιδιαίτερα δημοφιλή στους Κινέζους και η Κίνα αποτελεί την σημαντικότερη αγορά και για το Audi A8 L. Η τέταρτη γενιά αυτού του πολυτελούς sedan αποτελεί και πάλι την επιτομή του Vorsprung durch Technik (γερμανική φράση που υποδηλώνει την πρόοδο μέσω της τεχνολογίας) .

Το Audi A8 αποδεικνύει το παραπάνω με το στυλ της σχεδίασης, τις καινοτόμες λύσεις πλαισίου, ένα καινοτόμο σύστημα ελέγχου αφής και σταθερή ηλεκτροκίνηση του συστήματος μετάδοσης κίνησης. Η Audi -με τους τέσσερις δακτύλιους – ήταν η πρώτη μάρκα αυτοκινήτων που δρομολόγησε υπηρεσίες που αναπτύχθηκαν ειδικά για την Κίνα, όπως οι χάρτες 3D και η αναγνώριση κινεζικών χαρακτήρων, προκειμένου να ανταποκριθεί με ακρίβεια στις επιθυμίες των κινέζων πελατών. Και αναμένεται ότι η Κίνα θα συνεχίσει να συμβάλλει σημαντικά στην ανάπτυξη της Audi.

Ο Herbert Diess, διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Volkswagen και πρόεδρος του εποπτικού συμβουλίου της AUDI AG, λέει: “Τα 30 χρόνια της Audi στην Κίνα αφηγούνται μια ιστορία επιτυχίας της καινοτομίας, του μετασχηματισμού και της φιλίας. Ανυπομονώ για τα επόμενα 30 χρόνια”.

Ο Alexander Seitz, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Audi στην Κίνα για τα Οικονομικά, την Συμμόρφωση και την Συνοχή, τόνισε: “Θα χρησιμοποιήσουμε την εμπειρία μας για να αναπτύξουμε και να παράγουμε ακόμα περισσότερα μοντέλα ειδικά για την Κίνα στο μέλλον. Θα συνεχίσουμε την κοινή ιστορία επιτυχίας μας με τις τελευταίες τεχνολογίες, ψηφιακές υπηρεσίες που εστιάζουν στις ανάγκες της αγοράς και μοντέλα όπως το Audi Q8 και το Audi e-tron”. Μέχρι το 2022, η Audi στοχεύει να αυξήσει το τοπικό της χαρτοφυλάκιο με την FAW-VW με περισσότερα από δέκα μοντέλα. Τα πρώτα πλήρως ηλεκτροκίνητα μοντέλα της Audi προορίζονται επίσης για την κινεζική αγορά.

Η Audi σήμερα προσφέρει έξι τοπικά παραγόμενες οικογένειες μοντέλων στην Κίνα. Οι σειρές Audi A4 L, A6 L, Q3 και Q5 L κατασκευάζονται στο εργοστάσιο Changchun στο βορρά. Τα Audi A3 Sedan, A3 Sportback και Audi Q2 L κατασκευάζονται στη γραμμή συναρμολόγησης στο Foshan της νότιας Κίνας. Ένα ακόμα βήμα στη συνεργασία μεταξύ της Audi και της FAW είναι η έναρξη παραγωγής της Audi στην Tianjin. Οι κινεζικές εγκαταστάσεις συμβάλλουν σημαντικά στο δίκτυο παραγωγής της γερμανικής εταιρείας. Η ευέλικτη δομή τους θα επιτρέψει τη συνεχή σταδιακή επέκταση, έτσι τα επόμενα χρόνια, η παραγωγική ικανότητα με την συνεργασία της FAW-Volkswagen μπορεί να αυξηθεί συνολικά σε περισσότερα από 700.000 αυτοκίνητα – ανάλογα με τη ζήτηση της αγοράς.

Η Audi ήταν η πρώτη πολυτελής μάρκα που εισήλθε στην κινεζική αγορά το 1988. Ως μέρος της συμφωνίας αδείας μεταξύ της Audi και της FAW, το Audi 100 ήταν το πρώτο μοντέλο που κατασκευάστηκε από σύνολα εξαρτημάτων στο εργοστάσιο της FAW στο Changchun. Το 1995, η παραγωγή Audi ενσωματώθηκε στην κοινοπραξία FAW-Volkswagen και η συνεργασία επεκτάθηκε διαδοχικά.

Ως πρωτοπόρος, η Audi κυκλοφόρησε εκδόσεις μεγάλων μεταξονίων του Audi A4 και A6 και, με το Audi A6 L e-tron, παρουσίασε το πρώτο υβριδικό plug-in του Ομίλου Volkswagen. Το 2013, η εταιρεία εγκαινίασε ένα κέντρο ανάπτυξης στο Πεκίνο, ανοίγοντας έτσι το δρόμο για ώθηση της καινοτομίας στην Ασία. Ένα άλλο σημαντικό ορόσημο για την Audi στην Κίνα είναι η ανάληψη της ευθύνης ανάπτυξης του Ομίλου ως Κέντρου Αριστείας για κυψέλες μπαταριών υψηλής τάσης.

Επιπλέον, οι εταίροι εντείνουν τη συνεργασία τους σε ολόκληρη την αλυσίδα αξίας, με υπηρεσίες συνδεσιμότητας και προσφορές κινητικότητας. Όπως δήλωσε ο CEO της FAW, Xu Liuping: “Μαζί έχουμε πετύχει πολλά πρωτοποριακά ορόσημα και έτσι δημιουργήσαμε μια επιτυχημένη και αμοιβαία επωφελή συνεργασία”.

Προηγούμενο άρθροΥποδομή Φόρτισης Ηλεκτρικών Οχημάτων στην ΕΕ
Επόμενο άρθροΕΕ και ΗΠΑ κυριαρχούν στις πατέντες για τα αυτόνομα οχήματα