Η Mercedes-Benz παραδίδει 100 υβριδικά λεωφορεία Citaro στην εταιρεία μεταφορών Atac της Ρώμης, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες δημοτικών μεταφορών στην Ευρώπη.

Η εταιρεία μεταφορών της Ρώμης, Atac, θα παραλάβει 100 υβριδικά λεωφορεία Mercedes-Benz Citaro. Τα αστικά λεωφορεία θα παραδοθούν σε τρεις παρτίδες μεταξύ Ιουνίου και φθινοπώρου τρέχοντος έτους. Αποτελούν μέρος ενός φιλόδοξου επενδυτικού προγράμματος εκσυγχρονισμού του στόλου λεωφορείων της μεταφορικής εταιρείας της πρωτεύουσας της Ιταλίας. Μεταξύ των στόχων της εταιρείας είναι η σημαντική μείωση των εκπομπών ρύπων.

Ο Heinz Friedrich, CEO και Πρόεδρος της EvoBus Italia: “Είμαστε ευτυχείς με αυτήν την μεγάλη παραγγελία από τη Ρώμη. Προσφέρουμε στην Atac ένα αστικό λεωφορείο εξοπλισμένο με την πιο αποτελεσματική και βιώσιμη τεχνολογία της κατηγορίας”. Η μεγάλη αυτή παραγγελία σηματοδοτεί την επιστροφή της EvoBus Italia στην πρωτεύουσα. Η εταιρεία έχει ήδη προμηθεύσει λεωφορεία στην Atac – 450 Citaro μεταξύ 2001 και 2005.

Τα νέα οχήματα είναι βαμμένα σε χρώμα κόκκινου αμάραντου με μια περιμετρική λωρίδα στο άνω τμήμα του λεωφορείου με την επιγραφή “+ Bus x Rom + Bus x Rom” – που σημαίνει “περισσότερα λεωφορεία για τη Ρώμη”. Τα λεωφορεία της Atac φέρουν δύο πόρτες επιβατών και κλιματίζονται πλήρως. Μια προστατευτική γυάλινη πόρτα καμπίνας οδηγού αποτρέπει τη στενή επαφή μεταξύ επιβατών και οδηγού, προστατεύοντας τον οδηγό από λοιμώξεις. Τόσο το σύστημα κλιματισμού, όσο και ο κλωβός του κλιματιστικού διαθέτουν ενεργά αντι-ιικά φίλτρα. Ένα ενσωματωμένο σύστημα CCTV παρέχει ασφάλεια και ένα σύστημα καταμέτρησης καταγράφει τον αριθμό επιβατών. Τα οχήματα είναι επίσης εξοπλισμένα με GPS και ένα σύστημα τηλεματικής υποστηρίζει τη διαχείριση στόλου.

Σε σύγκριση με τα συμβατικά αστικά λεωφορεία κινητήρων καύσης, τα υβριδικά Citaro έχουν μειωμένες κατανάλωση καυσίμου και εκπομπών έως και 8,5%. Μια εξαιρετικά αποδοτική και συμπαγής υβριδική μονάδα υποβοηθά τον αποδοτικό κινητήρα ντίζελ χαμηλών εκπομπών. Ένας ηλεκτρικός κινητήρας μετατρέπει την ενέργεια σε ηλεκτρισμό όταν το όχημα κινείται κατηφορικά ή φρενάρει. Αποθηκεύεται σε πυκνωτές υψηλής απόδοσης, τους λεγόμενους supercaps. Ο ηλεκτροκινητήρας υποβοηθά τον κινητήρα καύσης όταν το λεωφορείο ξεκινά. Το υβριδικό Citaro είναι επίσης εξοπλισμένο με έξυπνο οικολογικό ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα διεύθυνσης. Λειτουργεί ανάλογα με την ανάγκη και βοηθά επίσης στη μείωση κατανάλωσης καυσίμου στις τοπικές αστικές μεταφορές.

Προηγούμενο άρθροΟ Jean-Pierre Ploué ηγείται της αναγέννησης της Lancia
Επόμενο άρθροACEA: Μελέτη της Fraunhofer ISI για υποδομές φόρτισης