Τα υβριδικά και τα plug-in υβριδικά συστήματα κίνησης θα διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο τα επόμενα χρόνια, σύμφωνα με δύο μεγάλους κατασκευαστές αυτοκινήτων: Renault και BYD βλέπουν αυτές τις τεχνολογίες κινητήρων εσωτερικής καύσης ως κεντρικές για τη μελλοντική μετάβαση σε μηδενικές εκπομπές.
Η Renault ποντάρει στα υβριδικά
Μιλώντας κατά τη διάρκεια των Fleet Europe Days, ο Fabrice Cambolive, CEO της Renault, δήλωσε ότι ο κατασκευαστής προβλέπει ένα μέλλον με υβριδικούς και ηλεκτρικούς κινητήρες, το οποίο θα διασφαλίσει ότι θα επιτύχει τους κανονιστικούς στόχους εκπομπών CO2 της ΕΕ ως κατασκευαστής και θα καλύψει τη ζήτηση των πελατών.
Οι υβριδικοί κινητήρες της Renault έχουν εκπομπές που κυμαίνονται από 90g/km έως 100g/km, γεγονός που, σε συνδυασμό με τις πωλήσεις ηλεκτρικών, θα εξασφαλίσει ότι οι πωλήσεις του κατασκευαστή κατά μέσο όρο, θα είναι κάτω από το όριο των 95g/km της ΕΕ για το 2025.
«Αυτά τα αυτοκίνητα πληρούν τις ρυθμιστικές απαιτήσεις και οι πελάτες δεν αντιμετωπίζουν περιορισμούς στη φόρτιση των αυτοκινήτων τους», δήλωσε ο Cambolive. «Αποφασίσαμε να τοποθετήσουμε πλήρη υβριδική τεχνολογία, σε όλη τη γκάμα των κινητήρων εσωτερικής καύσης μας.»
Η BYD ποντάρει στα plug-in υβριδικά
Ο μεγαλύτερος κατασκευαστής ηλεκτρικών οχημάτων στον κόσμο, BYD, επενδύει επίσης σε ένα μέλλον που περιλαμβάνει αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης, με την ανάπτυξη μακράς εμβέλειας plug-in υβριδικών οχημάτων.
Η Stella Li, Αντιπρόεδρος της BYD, δήλωσε ότι ο Κινέζος κατασκευαστής επιδιώκει έναν διπλό τρόπο λειτουργίας με ηλεκτρικούς και plug-in υβριδικούς κινητήρες με εύρος μηδενικών εκπομπών από 80 έως 120 χλμ.
Περιέγραψε τα νέα plug-in υβριδικά ως «τεχνολογία-σταθμό», προσθέτοντας ότι θα «χτίσουν εμπιστοσύνη για το μέλλον ώστε να δοκιμάσουν τα αμιγώς ηλεκτρικά. Το 70% των πελατών επιλέγουν ένα ηλεκτρικό, μετά από τέσσερα χρόνια οδήγησης ενός plug-in υβριδικού.»