Τα ελαστικά Yokohama και η Zenrin ξεκινούν πρακτικές δοκιμές  ενός αισθητήρα ελαστικών, προσαρτημένου  στην εσωτερική επιφάνεια του ελαστικού.

Η Yokohama Rubber Co., Ltd., ανακοίνωσε πρόσφατα  ότι έχει ξεκινήσει τις πρακτικές δοκιμές ενός αισθητήρα ελαστικών που είναι προσαρτημένος στην εσωτερική επιφάνεια του ελαστικού. Οι δοκιμές διεξάγονται σε συνεργασία με τη Zenrin, χρησιμοποιώντας οχήματα δοκιμής τα οποία είναι εξοπλισμένα με ελαστικά που διαθέτουν τον αισθητήρα.

Στις δοκιμές χρησιμοποιείται ένας αισθητήρας ελαστικών που αναπτύχθηκε από την Yokohama Rubber, σε συνδυασμό με μια συσκευή στο όχημα που αναπτύχθηκε από την Alps Alpine Co., Ltd. και συνδέεται  με τα οχήματα δοκιμής με τη συνεργασία της Zenrin. Οι πρακτικές δοκιμές θα επιβεβαιώσουν την ανθεκτικότητα των αισθητήρων που είναι προσαρτημένοι στην εσωτερική επιφάνεια των ελαστικών και την ικανότητα ενός νέου συστήματος (Tire air Pressure Remote access System = TPRS) να παρακολουθεί από απόσταση την πίεση των ελαστικών, χρησιμοποιώντας τη συσκευή του οχήματος. Επιπλέον, η Yokohama Rubber στοχεύει στην υλοποίηση μιας νέας δραστηριότητας προστιθέμενης αξίας στα ελαστικά,  η οποία θα παρέχει πληροφορίες πίεσης ελαστικών και δεδομένα θέσης GPS, μαζί με τις άφθονες πληροφορίες  πλοήγησης της Zenrin.

Το TPRS της Yokohama Rubber είναι ανταποκρίνεται στις αλλαγές που υφίσταται η αυτοκινητοβιομηχανία, όπως το CASE1 και η MaaS2. Η τρέχουσα πρακτική δοκιμή του συστήματος στοχεύει στον προσδιορισμό των πλεονεκτημάτων του για το προσωπικό συντήρησης οχημάτων, συμπεριλαμβανομένων των αποτελεσμάτων που σχετίζονται με την συντήρηση και την αλλαγή ελαστικών.  Η δοκιμή θα εξετάσει επίσης τα οφέλη του συστήματος για τους ιδιοκτήτες οχημάτων, όπως την συμβολή του στην ασφαλή λειτουργία του οχήματος και στην βελτίωση της οικονομίας στην κατανάλωση  καυσίμου. Χρησιμοποιώντας το TPRS, η Yokohama Rubber στοχεύει στη δημιουργία ενός νέου επιχειρηματικού μοντέλου που συμβάλλει στην ασφάλεια των οδηγών και ενισχύει την λειτουργικότητα του οχήματος, με οικονομικά οφέλη.

Το TPRS επιτρέπει την απομακρυσμένη παρακολούθηση της πίεσης των ελαστικών, της θερμοκρασίας και της θέσης του οχήματος σε πραγματικό χρόνο. Εκτός από τη συμβολή στη σημαντική εξοικονόμηση εργασίας κατά τη συντήρηση των ελαστικών, το TPRS θα βοηθήσει στην αποφυγή παρατυπιών στα αποτελέσματα επιθεώρησης, στην ανίχνευση πιθανών ανωμαλιών που προκαλούν ατυχήματα,  στη βελτίωση της απόδοσης καυσίμου, στη διατήρηση της σωστής πίεσης των ελαστικών κ.α. Τα δεδομένα του συστήματος αποθηκεύονται σε  έναν cloud server, σε πραγματικό χρόνο.

Οι πρωτοβουλίες CASE και MaaS που περιλαμβάνονται στο Yokohama Transformation 2023 (YX2023), το μεσοπρόθεσμο σχέδιο διαχείρισης της Yokohama Rubber για τις χρήσεις 2021-2023, περιλαμβάνουν την προώθηση μιας νέας υπηρεσίας διαχειριστικών λύσεων ελαστικών, που βασίζεται στην ανάπτυξη ενός SensorTire (Internet of Things [IoT] ελαστικού) με λειτουργικότητα ανίχνευσης και ισχυρότερες, πιο ευέλικτες δυνατότητες υπηρεσιών . Τον Φεβρουάριο του 2021, η Yokohama Rubber ανακοίνωσε το SensorTire Technology Vision, ένα μεσο-μακροπρόθεσμο όραμα τεχνολογικής ανάπτυξης για αισθητήρες ελαστικών επιβατικών αυτοκινήτων. Στόχος αυτού του νέου οράματος είναι να παρέχει συνεχή υποστήριξη για την ασφαλή μετακίνηση των ανθρώπων, ενώ παράλληλα αντιμετωπίζει τις μεταβολές στη ζήτηση κινητικότητας, παρέχοντας δεδομένα που λαμβάνονται από ελαστικά, εξοπλισμένα με. Για την επίτευξη των στόχων αυτού του οράματος, η Yokohama Rubber πραγματοποιεί πρακτικές δοκιμές με συνεργάτες από διάφορες βιομηχανίες.

Η εταιρεία Θεοχαράκης ΑΕ, εισάγει και διανέμει τα υψηλής ποιότητας ελαστικά Yokohama στην ελληνική αγορά, από το 1957.


1: CASE: Ακρωνύμιο των λέξεων Συνδεδεμένο, Αυτόνομο, Διαμοιράσιμο, Ηλεκτρικό

2: Κινητικότητα ως Υπηρεσία

Προηγούμενο άρθροΗ Nissan λανσάρει το Note Autech Crossover στην Ιαπωνία
Επόμενο άρθροΚαινοτόμες τεχνολογίες στο Nissan Intelligent Factory