Η Volkswagen Commercial Vehicles (VWCV) υποστηρίζει την επέκταση των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας με ηλιακές εγκαταστάσεις στην Ισπανία.

Στο πλαίσιο της εταιρικής στρατηγικής GRIP 2030, η Volkswagen Commercial Vehicles σκοπεύει να αυξήσει τις πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων μπαταρίας άνω του 55% έως το 2030. Υποστηρίζοντας την επέκταση των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, η VWCV ήδη αυξάνει το ποσοστό ηλεκτρικής ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές του δικτύου, θέτοντας έτσι τις βάσεις για χρήση των ηλεκτρικών της οχημάτων με ουδέτερες εκπομπές άνθρακα.

Η πράσινη ηλεκτρική ενέργεια θα επιτρέψει στην ηλεκτρική κινητικότητα να συμβάλει πλήρως στην προστασία του κλίματος: το έργο στην Ισπανία παρέχει ετήσια δυναμικότητα 74 εκατομμυρίων κιλοβατωρών ηλιακής ενέργειας.

«Για να εξασφαλίσουμε χρηματοδότηση για επιπλέον ικανότητα αιολικών πάρκων και ηλιακών εγκαταστάσεων, συνεργαζόμαστε με τον ενεργειακό κλάδο και υποστηρίζουμε έργα παραγωγής επιπλέον πράσινης ηλεκτρικής ενέργειας», εξηγεί η Susanne Leifheit, Επικεφαλής Δημοσίων Υποθέσεων και Αειφορίας της VWCV. «Για εμάς, το έργο της Ισπανίας αποτελεί ένα ακόμα βασικό ορόσημο «προς το μηδέν» και εννοώ την απανθρακοποίηση και την δημιουργία βιώσιμης κινητικότητας», λέει η κ. Leifheit. Τα δύο φωτοβολταϊκά συστήματα στην ισπανική πόλη Tordesillas έχουν συνολική ετήσια ικανότητα περίπου 74 εκατομμυρίων κιλοβατωρών. Δεν διαφέρουν πολύ από τις εγκαταστάσεις στο Valladolid της Καστίλλης και της Λεόν, όπου 100.000 μονάδες σε περισσότερα από 18 εκτάρια μετατρέπουν το ηλιακό φως σε ηλεκτρική ενέργεια.

Η επέκταση των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας είναι ιδιαίτερα σημαντική για την Volkswagen Commercial Vehicles, γιατί τα ηλεκτρικά οχήματα θα συνεισφέρουν πλήρως στην προστασία του κλίματος μόνον εάν λειτουργούν με πράσινη ηλεκτρική ενέργεια. Μέσω συνεργασιών όπως αυτής με τον πάροχο ενέργειας Statkraft στο Tordesillas, η VWCV θα υποστηρίξει την μελλοντική χρήση των ηλεκτρικών οχημάτων της ουδέτερων άνθρακα. Η VWCV έχει θέσει ως στόχο να μειώσει στην Ευρώπη το αποτύπωμα άνθρακα του συνόλου του κύκλου ζωής όλων των οχημάτων κατά 40% έως το 2030 έναντι του 2018. Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό ID. Buzz διαδραματίζει σημαντικό ρόλο σε αυτό. Από το φθινόπωρο του 2022 και μετά, το όχημα θα παραδοθεί στους πελάτες με μηδενικό αποτύπωμα άνθρακα, συνεχίζοντας έτσι την γκάμα των αμιγώς ηλεκτρικών ID.

Αναδάσωση ως μέρος του έργου Kariba REDD+

Τα ID. Buzz και ID. Buzz Cargo θα διατίθενται στην Ευρώπη με ουδέτερες εκπομπές άνθρακα από το φθινόπωρο του 2022. Αυτό θα αντισταθμίζει τις εκπομπές CO2 του εργοστασίου του Ανόβερου και των εφοδιαστικών αλυσίδων και όλων μεταφορών παράδοσης στους πελάτες, συμπεριλαμβανομένης της αρχικής φόρτισης της μπαταρίας. Οι εκπομπές που παράγονται μέχρι την παράδοση θα αντισταθμιστούν μέσω επενδύσεων σε πιστοποιημένα έργα προστασίας του κλίματος, όπως το έργο Kariba REDD+ (REDD: Reduced Emissions from Deforestation and Degradation), στο οποίο προστατεύονται από την αποψίλωση σχεδόν 785.000 εκτάρια δάσους κατά μήκος της νότιας όχθης της λίμνης Kariba, κοντά στα σύνορα Ζάμπιας-Ζιμπάμπουε. Πρόκειται για ένα από τα μεγαλύτερα αναγνωρισμένα έργα REDD+ και πραγματοποιείται μεταξύ τριών εθνικών πάρκων: τα Chiazaira, Matusadona και Mana Pools. Το έργο συνδέει τέσσερα εθνικά πάρκα και οκτώ καταφύγια σαφάρι, δημιουργώντας έναν διάδρομο βιοποικιλότητας που προστατεύει δασικές περιοχές και πολλά απειλούμενα είδη.


1) ID. Buzz Pro: κατανάλωση ενέργειας σε kWh/100 χλμ: μικτή 18,9 (NEDC); μικτή 21,7-20,6 (WLTP). Μικτές εκπομπές CO₂ σε γρ/χλμ: 0. Κατηγορία απόδοσης: A+++

2) ID. Buzz Cargo: κατανάλωση ενέργειας σε kWh/100 χλμ: μικτή 22,2–20,4 (WLTP). Μικτές εκπομπές CO₂ σε γρ/χλμ: 0. Κατηγορία απόδοσης: A+++

 

Προηγούμενο άρθροΝέο σύστημα ασφαλείας στα σκούτερ από την TIER
Επόμενο άρθροBMW Group: εσωτερική παραγωγή κυψελών καυσίμου