www.fleetnews.gr

Με την παρουσίαση του Volvo Connect, ενός νέου portal πελατών που προσφέρει μία διεπαφή για ψηφιακές υπηρεσίες και λειτουργίες, η Volvo Trucks παρέχει βελτιωμένη πρόσβαση σε όλα τα οφέλη της ψηφιοποίησης και της συνδεσιμότητας.

Ιδιοκτήτες φορτηγών και εταιρείες μεταφορών κάνουν όλο και συχνότερη χρήση τηλεματικής και ψηφιακών υπηρεσιών για βελτίωση της παραγωγικότητας και απόδοσης των εργασιών τους, ωστόσο αυτό σημαίνει παράλληλα αύξηση διαφορετικών συστημάτων και διεπαφών. Με την παρουσίαση του Volvo Connect, ποικίλες ψηφιακές και συνδεδεμένες υπηρεσίες μπορούν να συνδυάζονται σε ένα φιλικό προς το χρήστη portal. Το Volvo Connect θα παρουσιαστεί το Σεπτέμβριο του 2018 και θα ενημερώνεται και θα επεκτείνεται τακτικά τα επόμενα χρόνια.

«Το Volvo Connect σας επιτρέπει να έχετε πρόσβαση στις σημαντικές υπηρεσίες και πληροφορίες που είναι απαραίτητες για τη λειτουργία και εξέλιξη της καθημερινής σας επαγγελματικής δραστηριότητας, από ένα και μόνο σημείο ‘επαφής’,» σχολιάζει η Carina Holm, Project Manager, Volvo Connect. «Εκτός από τη διαχείριση στόλου και τον προγραμματισμό συντήρησης, θα υποστηρίζονται πολλά ακόμα λειτουργικά θέματα, όπως βοήθεια στη διαχείριση και τη νομική συμμόρφωση. Το Volvo Connect θα προσφέρει επίσης μια ‘δευτερογενή αγορά’ όπου θα παρέχεται η δυνατότητα εγγραφής σε πρόσθετες υπηρεσίες. Οι χρήστες μπορούν να προσαρμόζουν τη διεπαφή ώστε να έχουν ταχεία και εύκολη πρόσβαση σε σημαντικές πληροφορίες και υπηρεσίες.»

Πρόσβαση σε Δεδομένα (Data Access) – νέα υπηρεσία βασισμένη σε cloud για μικτούς στόλους
Σε συνδυασμό με το Volvo Connect, η Volvo Trucks παρουσιάζει επίσης το Data Access, μία νέα υπηρεσία που επιτρέπει την αποθήκευση δεδομένων και την πρόσβαση μέσω cloud σύμφωνα με το πρότυπο Remote FMS (rFMS). Αυτό παρέχει δυνατότητα ενσωμάτωσης στα υπάρχοντα συστήματα των πελατών και αξιοποίηση δεδομένων από οχήματα από μικτούς στόλους, ανεξάρτητα από το μοντέλο ή τη μάρκα, προς όφελος του τομέα μεταφορών.
Άλλες ψηφιακές υπηρεσίες που παρουσιάζονται είναι η Dynafleet Safety Service σχεδιασμένη για να βοηθά τους πελάτες να παρακολουθούν ασφαλείς οδηγικές συμπεριφορές και τα πλεονεκτήματα των ενεργητικών συστημάτων ασφάλειας του οχήματος. Η υπηρεσία Vehicle Status παρακολουθεί βασικά συστήματα του οχήματος και βοηθά να αναγνωρίζονται πιθανές δυσλειτουργίες, είτε για άμεση επισκευή ή για το επόμενο σέρβις.
«Αρχικά, το Volvo Connect θα περιλαμβάνει αυτές τις τρεις υπηρεσίες, καθώς και πρόσθετες υπηρεσίες όπως οι Dynafleet και Service Planning» προσθέτει η Carina Holm. «Μελλοντικά, θα επεκτείνουμε το διαθέσιμο περιεχόμενο και οι πελάτες θα μπορούν να επιλέγουν από μία ευρεία σειρά πληροφοριών, λειτουργιών και υπηρεσιών, τόσο από εμάς, όσο και από εξωτερικούς παρόχους, που θα βελτιστοποιούν διαφορετικούς τομείς της επιχείρησής τους.»

Έτοιμοι για ένα ψηφιακό μέλλον
Το Volvo Connect παρουσιάζεται σε μία εποχή όπου η ψηφιοποίηση αλλάζει τον τρόπο που οι άνθρωποι ζουν και εργάζονται, ενώ ανάλογες αλλαγές συμβαίνουν και στη βιομηχανία μεταφορών.
«Νέες πλατφόρμες λογισμικού, για παράδειγμα σε υπηρεσίες κοινοχρησίας οχημάτων και ταξιδιού, δημιουργούν νέα επιχειρηματικά μοντέλα και συμπεριφορές καταναλωτών» δήλωσε η Karin Falk, Senior Vice President, Services & Customer Quality. «Παρατηρώντας τη βιομηχανία μεταφορών σήμερα, εξακολουθούν να υπάρχουν μεγάλες δυνατότητες για αύξηση της διαφάνειας, της απόδοσης και της παραγωγικότητας. Ο συνδυασμός συνδεσιμότητας και ανάλυσης δεδομένων ανοίγει νέες ευκαιρίες για υποστήριξη των πελατών μας.»
Με γνώμονα αυτή την ταχεία μεταμόρφωση, το Volvo Connect έχει εξελιχθεί σαν μία μακροπρόθεσμη λύση. Καθώς εμφανίζονται νέες λειτουργίες και πληροφορίες ενώ εξελίσσονται νέες ψηφιακές υπηρεσίες, τόσο από τη Volvo Trucks, από εταίρους της βιομηχανίας και εξωτερικούς παρόχους λογισμικού, το Volvo Connect θα επιτρέψει στους πελάτες την πρόσβαση σε τέτοιες υπηρεσίες και τη πλήρη αξιοποίησή τους. Επίσης, θα βοηθήσει στην ομαλή μετάβαση των επαγγελματιών σε ένα συναρπαστικό, νέο ψηφιακό μέλλον.
Η παρουσίαση και το περιεχόμενο του Volvo Connect θα ακολουθήσει διαφορετικό χρονοδιάγραμμα σε κάθε αγορά.
Δεδομένα: Portal πελατών Volvo Connect
Το Volvo Connect συνδυάζει ψηφιακές και συνδεδεμένες υπηρεσίες σε μία και μοναδική διεπαφή, διευκολύνοντας την πρόσβαση σε πληροφορίες, ειδήσεις και λειτουργίες που είναι απαραίτητες για μία αποδοτική, καθημερινή επαγγελματική δραστηριότητα. Θα περιλαμβάνει λειτουργίες όπως:
• Dynafleet, νέα, αναβαθμισμένη έκδοση του συστήματος διαχείρισης στόλων της Volvo Trucks (fleet management).
• Service planning, εφαρμογή για την παρακολούθηση προγραμμα-τισμένων σέρβις και εργασιών συντήρησης.
• Data Access, νέα υπηρεσία που επιτρέπει την αποθήκευση δεδομένων του οχήματος και πρόσβαση μέσω του cloud, και ενσωματώνεται στα συστήματα του πελάτη, ανεξαρτήτως μάρκας ή μοντέλου.
• Dynafleet Safety Service, εφαρμογή σχεδιασμένη για την παρακολού-θηση και αναγνώριση κρίσιμων προειδοποιήσεων ασφαλείας, όπως απότομο φρενάρισμα και χρήση ζώνης ασφαλείας, που μπορούν στη συνέχεια να χρησιμοποιούνται στην καθοδήγηση και εκπαίδευση οδηγών.
• Vehicle Status, υπηρεσία για την παρακολούθηση βασικών συστημάτων του οχήματος και την αναγνώριση πιθανών βλαβών για άμεση επισκευή για το επόμενο σέρβις.
• Asset Management, επισκόπηση στοιχείων του στόλου, συμπερ. και των οχημάτων.
• Workshop History, επισκόπηση του ιστορικού επισκευών και λεπτομερών εργασιών που έχουν πραγματοποιηθεί σε συνεργείο της Volvo.

Το Volvo Connect έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με τη Connected Solutions, ένα τμήμα του Volvo Group που ‘οδηγεί’ την εξέλιξη και λειτουργία συνδεδεμένων υπηρεσιών και λύσεων.

Προηγούμενο άρθροProject Black S: Η INFINITI βαδίζει στο “μονοπάτι” της ηλεκτροκίνησης
Επόμενο άρθροΛεωφορεία χωρίς οδηγό τίθενται για καθημερινή χρήση στα Τρίκαλα