Volvo Cars: ολοκληρωμένη online/offline καταναλωτική εμπειρία

Η Volvo Cars σκοπεύει να μεταμορφώσει ολόκληρη την επιχειρησιακή δραστηριότητα της λιανικής με ολοκληρωμένη online/offline καταναλωτική εμπειρία.

Η Volvo Cars εκσυγχρονίζει και αναβαθμίζει εκ θεμελίων τον τρόπο με τον οποίο οι πελάτες της προβαίνουν σε αγορές, leasing, συνδρομές και συντήρηση των αυτοκινήτων τους καθώς επιδιώκει να πραγματοποιήσει το 50% των παγκόσμιων πωλήσεών της έως το 2025 μέσω διαδικτύου.

Η εταιρεία ανακοίνωσε την εξαγορά της Upplands Motor, της αντιπροσωπείας με έδρα τη Στοκχόλμη (εκκρεμούν οι κανονιστικές εγκρίσεις) και την προγραμματισμένη πλήρη εξαγορά της εταιρείας λιανικής Bra Bil, με σκοπό τη συγχώνευση των δύο δραστηριοτήτων με τη Volvo Bil, τη δική της αντιπροσωπεία.

Το νέο σχήμα θα επιτρέψει στη Volvo Cars να πραγματοποιήσει έναν τεχνολογικό μετασχηματισμό των δραστηριοτήτων λιανικής στην εγχώρια αγορά. Η στρατηγική της αφορά στη δημιουργία μιας απρόσκοπτης εμπειρίας online/offline παγκοσμίως, από κοινού με τους συνεργάτες λιανικής. Αυτό το νέο σχήμα θα επιτρέψει στη σουηδική εταιρεία να αξιοποιήσει πλήρως την ισχυρή εγχώρια αγορά για να αποκτήσει γνώση και να αναπτύξει το μελλοντικό επιχειρηματικό της μοντέλο.

Η Volvo Cars πιστεύει πως οι πελάτες επιθυμούν την ίδια σύγχρονη, εύκολη εμπειρία λιανικής αγοράς ή συντήρησης του αυτοκινήτου τους που απολαμβάνουν αλλού. Το παραδοσιακό σύστημα λιανικής εξυπηρέτησε τους πελάτες για δεκαετίες, αλλά όντας η κορυφαία μάρκα αυτοκινήτων στη Σουηδία, η Volvo οφείλει πλέον να εκσυγχρονιστεί για να ανταποκριθεί στις μελλοντικές απαιτήσεις των καταναλωτών, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση.

Οι πελάτες της Volvo σύντομα θα μπορούν να μετακινούνται με ευκολία μεταξύ online και offline, επιτρέποντας εξοικονόμηση χρόνου και χρήματος, πραγματοποιώντας μεγάλο μέρος της διαδικασίας αγοράς διαδικτυακά, διατηρώντας παράλληλα τη δυνατότητα επίσκεψης κάποιου λιανοπωλητή όποτε και όταν χρειαστεί.

Björn Annwall, Head of EMEA Region

“Πρόκειται για μετασχηματισμό από κοινού. Η ύπαρξη λιανοπωλητών και η δυνατότητα των καταναλωτών να έλθουν σε επαφή με το αφοσιωμένο, ενθουσιώδες και εξειδικευμένο προσωπικό της Volvo, παραμένει ζωτικής σημασίας για το μέλλον μας. Έχουμε δεσμευτεί να βελτιώσουμε τις εμπειρίες των πελατών συνεργαζόμενοι στενά με τους συνεργάτες μας λιανικής”, δήλωσε ο Björn Annwall, επικεφαλής της περιοχής EMEA της Volvo Cars.

“Καθώς ο κόσμος γύρω μας αλλάζει ραγδαία και οι καταναλωτές έρχονται σε επαφή με τη μάρκα Volvo με ακόμα περισσότερους τρόπους, πρέπει να διασφαλίσουμε ότι κάθε αλληλεπίδραση βελτιώνει τη συνολική εμπειρία τους με την Volvo”, λέει ο Lex Kerssemakers, επικεφαλής εμπορικών δραστηριοτήτων της Volvo Cars.

“Αυτό είναι ουσιώδες για τον εμπορικό μας μετασχηματισμό και τον λόγο για τον οποίο εστιάζουμε σε μια απρόσκοπτη αλληλεπίδραση μεταξύ online και offline. Η σημερινή επένδυση αποτελεί ένα ακόμα ορόσημο, καθώς δημιουργούμε μια σύγχρονη, εξατομικευμένη εμπειρία πελατών με τους εμπόρους μας λιανικών πωλήσεων”.

Προηγούμενο άρθροΤα νέα φορτηγά της Volvo στην Ελλάδα
Επόμενο άρθροΕίναι η Nikola Corporation η νέα Tesla στα επαγγελματικά;