Νέος τεχνολογικός κόμβος στην Κρακοβία, στην δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της Πολωνίας ανακοινώθηκε από την Volvo Cars.

Ο τεχνολογικός κόμβος θα αποτελεί βασικό κέντρο ανάπτυξης λογισμικού και θα διαδραματίσει κρίσιμο ρόλο στις στρατηγικές φιλοδοξίες της Volvo Cars ως αμιγώς ηλεκτρικής μάρκας έως το 2030 και πρωτοπόρο νέας τεχνολογίας, πρωτίστως μέσω ανάπτυξης λογισμικού.

Ο τεχνολογικός κόμβος της Volvo Cars θα αναπτύσσει κατ’ αποκλειστικότητα ολοκληρωμένα και βασικά συστήματα για τα νέα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα της εταιρείας.

H εταιρεία σκοπεύει να θέσει σε λειτουργία τον νέο της τεχνολογικό κόμβο εντός του τρέχοντος έτους, με περίπου 120 εξειδικευμένους μηχανικούς. Μέχρι τα μέσα της δεκαετίας, σκοπεύει να απασχολεί 500 με 600 άτομα στην Κρακοβία, συμπληρωματικά και σε στενή συνεργασία με τα κεντρικά μηχανολογικά κέντρα της στην Κίνα και τη Σουηδία, καθώς και τους άλλους τεχνολογικούς κόμβους της παγκοσμίως.

22% αύξηση πωλήσεων τον Φεβρουάριο

Ακόμα, η εταιρεία ανακοίνωσε πωλήσεις 51.286 αυτοκινήτων για τον Φεβρουάριο, αυξημένες κατά 22% σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα πέρυσι και ρεκόρ για τον μήνα αυτό. Η αύξηση των πωλήσεων οδηγήθηκε από τη σειρά Recharge της εταιρείας με αμιγώς ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά αυτοκίνητα.

Οι πωλήσεις των μοντέλων Recharge της Volvo Cars αποτελούν το 40% όλων των αυτοκινήτων Volvo που πωλήθηκαν παγκοσμίως κατά τη διάρκεια του περασμένου μήνα. Οι πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων αυξήθηκαν κατά 187% σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα πέρυσι και αποτέλεσαν το 19% των συνολικών πωλήσεων τον Φεβρουάριο.

Οι πωλήσεις στις ΗΠΑ με 8.560 αυτοκίνητα ήταν 38% υψηλότερες από τον Φεβρουάριο του περασμένου έτους. Το μερίδιο των αυτοκινήτων Recharge έφτασε το 29% .

Οι πωλήσεις στην Κίνα έφτασαν τα 13.066 αυτοκίνητα, αυξημένες κατά 50% σε σύγκριση με τον Φεβρουάριο του περασμένου έτους. Τα μοντέλα Recharge αντιπροσώπευαν το 9% των συνολικών πωλήσεων του μήνα.

Οι ευρωπαϊκές πωλήσεις τον Φεβρουάριο ανήλθαν σε 21.278 μονάδες, αυξημένες κατά 9% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι. Το μερίδιο των αυτοκινήτων Recharge έφτασε το 64%.

Τον Φεβρουάριο, το XC60 της Volvo ήταν το κορυφαίο σε πωλήσεις μοντέλο με 16.088 μονάδες (2022: 13.503), ακολουθούμενο από το XC40, με συνολικές πωλήσεις σε 15.398 μονάδων (2022: 12.611) και το XC90 με 7.102 μονάδες (5.114).

 

Προηγούμενο άρθροBentley Motors: πρωτοβουλία “Extraordinary women”
Επόμενο άρθροEuro NCAP: Πέντε αστέρια στο Mazda MX-30 e-Skyactiv R-EV