Η Volvo Cars ανακοίνωσε 10% αύξηση πωλήσεων παγκοσμίως το πρώτο τρίμηνο 2023 σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, με 162.938 αυτοκίνητα. Η αύξηση τροφοδοτήθηκε κυρίως από τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα της εταιρείας.

Τον Μάρτιο, η Volvo Cars διέθεσε 63.132 αυτοκίνητα σε όλο τον κόσμο, αυξάνοντας τις πωλήσεις της κατά 8% σε σχέση με τον Μάρτιο του 2022.

Η σειρά Recharge της εταιρείας, με αμιγώς ηλεκτρικό ή plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης και επαναφορτιζόμενη μπαταρία, παρέμεινε δημοφιλής κατά τους πρώτους τρεις μήνες του έτους, αντιπροσωπεύοντας το 41% όλων των αυτοκινήτων Volvo που πωλήθηκαν παγκοσμίως. Το μερίδιο των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων στη διάρκεια αυτής της περιόδου έφτασε στο 18%.

Το πρώτο τρίμηνο του 2023, οι ευρωπαϊκές πωλήσεις της Volvo Cars ανήλθαν σε 72.671 αυτοκίνητα, ενισχυμένες κατά 12% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2022. Το μερίδιο των μοντέλων Recharge επί των συνολικών πωλήσεων στην Ευρώπη έφτασε το 62%.

Στις Ηνωμένες Πολιτείες, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 16% στη διάρκεια των τριών πρώτων μηνών του έτους, ανερχόμενες σε 26.483 μονάδες. Τα μοντέλα Recharge κατέλαβαν μερίδιο 29% στο σύνολο των πωλήσεων.

Στην Κίνα πωλήθηκαν 36.457 αυτοκίνητα, 2% περισσότερα έναντι του πρώτου τριμήνου του 2022. Το μερίδιο των μοντέλων Recharge ήταν 11% στο σύνολο.

Τον Μάρτιο, πρώτο σε πωλήσεις μοντέλο Volvo ήταν το XC40 με 20.556 μονάδες (2022: 17.584), με το XC60 να ακολουθεί, καταγράφοντας συνολικές πωλήσεις 18.090 αυτοκινήτων (2022: 16.855 μονάδες) και το XC90 στην επόμενη θέση, με πωλήσεις 9.828 μονάδων (2022: 9.141 μονάδες).

Volvo Cars: 10% αύξηση πωλήσεων το πρώτο τρίμηνο 2023

Προηγούμενο άρθροMINI Countryman, αμιγώς ηλεκτρικό και γερμανικό
Επόμενο άρθροΤο αμιγώς ηλεκτρικό E-Transit Courier