
Δύο περίπου χρόνια μετά την ένταξή της στην πρώτη σε πωλήσεις εταιρίας αυτοκινήτου στην Ελλάδα, η Τζίνα Ρουμπάκου μιλά αποκλειστικά στο FleetNews σχετικά με την πολιτική της επικοινωνίας των δύο μεγάλων ομίλων που κρύβονται πίσω από την επιτυχία του ονόματος Toyota. Ξεκινάμε από το γεγονός ότι όλοι αυτοί που γνωρίζουμε ως Toyota Hellas ανήκουν στην πραγματικότητα στον δυναμικό όμιλο Inchcape:
«Η εταιρία μας, η Inchcape ζει μια πολύ σημαντική στιγμή, τα 40 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά – και όλα αυτά τα χρόνια ήταν γνωστή ως Toyota Hellas, με αποτέλεσμα να ταυτιστεί στη συνείδηση του κοινού ως οικογένεια με ένα παιδί. Ωστόσο, πρόκειται για μια μεγάλη δύναμη στον χώρο του αυτοκινήτου, με πολύ ευρύτερη και πολύμορφη παρουσία – και αυτό είναι κάτι που θέλουμε να γίνει αντιληπτό. Έχοντας λοιπόν σημαντική παρουσία διεθνώς, σε 40 αγορές σε όλον τον κόσμο, όπου εκπροσωπεί 60 ΟΕΜs απασχολώντας πάνω από 16.000 εργαζομένους, η Inchcape περνάει στη φάση της παρουσίασης της δικής της εταιρικής ταυτότητας.»
Άρα είναι η στιγμή που η εταιρία λέει «είμαι και άλλα πράγματα». Φέρατε στην Ελλάδα πρόσφατα και την AION…
«Μιλάμε για την επόμενη μέρα της Inchcape. Εκπροσωπούμε το Νο1 brand, κατέχουμε την 3η θέση στην Ελληνική Αγορά, άρα θέλουμε να διευρύνουμε το αποτύπωμά μας.
Κάτω από την ομπρέλα των 40 ετών θα δημιουργήσουμε τις κατάλληλες συνθήκες ώστε να μιλήσουμε σε πρώτο επίπεδο στους εταίρους μας, στους συνεργάτες μας (επιχειρηματικό κοινό, χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, εταιρίες leasing κλπ.).
Μας ενδιαφέρει να γίνει η Inchcape ένα αναγνωρίσιμο brand ισάξιο με την αναγνώριση που έχει σε παγκόσμια κλίμακα. Μην ξεχνάτε ότι πίσω από την επιτυχία της Toyota στην Ελλάδα οφείλεται και στην Inchcape.»
Και ως Toyota Hellas πώς θα προσεγγίσετε τον Έλληνα καταναλωτή;
«Θα συνεχίσουμε να υποστηρίζουμε επικοινωνιακά την Toyota και τη Lexus όπως κάναμε μέχρι τώρα, προβάλλοντας στον Έλληνα καταναλωτή το γεγονός ότι έχει έναν παγκόσμιο διανομέα στον οποίο μπορεί να βασιστεί. Και θα το κάνουμε αυτό:
α) μέσω της ενίσχυσης των σχέσεων με τον ειδικό τύπο προκειμένου να μιλήσουμε για θέματα που αφορούν σήμερα τον πελάτη μας και τη δέσμευση της μάρκας για μίας Multi-pathway παλέτας επιλογών με χαμηλό ή μηδενικό αποτύπωμα,
β) συνεχίζοντας να υποστηρίζουμε εμβληματικές χορηγίες όπως τη συνεργασία με την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή (είμαστε επίσημος εταίρος μετακίνησης της ΕΟΕ) μέχρι το 2028 και τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λος Άντζελες (υποστηρίξαμε και την επίσημη λαμπαδηδρομία των Χειμερινών Ολυμπιακών Μιλάνο-Κορτίνα 2026 με 24 οχήματα) και
γ) συνεχίζοντας την εμπλοκή μας στο Ράλλυ Ακρόπολις ως mobility partner.
Η πρώτη χορηγία υπενθυμίζει τη σύνδεση του brand με την ελληνική κοινωνία και το ολυμπιακό ιδεώδες που μας γεμίζει εθνική υπερηφάνεια. Είμαστε περήφανοι που τα μοντέλα μας που τα αυτοκίνητά μας κάλυψαν 2.700 χλμ. συνοδεύοντας τη φλόγα σε όλη την Ελλάδα με αξιοπιστία και ασφάλεια.
Ενώ με την παροχή στη Motorsport Greece 52 οχημάτων για τον εθνικό μας αγώνα, γίνεται γνωστή η αντοχή, η ασφάλεια και η αξιοπιστία της Toyota, καθώς τα περισσότερα από τα οχήματα αυτά κινούνται γρήγορα στις ειδικές διαδρομές – στις ίδιες που κινούνται και τα εργοστασιακά αγωνιστικά, βάζοντας μόνο χωμάτινα ελαστικά!».












