Chung Euisun (Επικεφαλής της Hyundai) & Akio Toyoda (Πρόεδρος της Toyota)

Η Toyota και η Hyundai ανακοίνωσαν την ενίσχυση της συνεργασίας τους σε καινοτόμες τεχνολογίες κινητικότητας, εστιάζοντας στην ανάπτυξη οχημάτων υδρογόνου και ανθρωποειδών ρομπότ.

Η συνεργασία επισημοποιήθηκε κατά τη συνάντηση του Προέδρου της Toyota, Akio Toyoda, και του επικεφαλής της Hyundai, Chung Euisun, στη Νότια Κορέα. Μετά από την εκδήλωση της Toyota στο “Hyundai N x TOYOTA GAZOO Racing Festival”, οι δύο ηγέτες τόνισαν τη δέσμευσή τους να συμβάλουν σε μια πιο βιώσιμη κοινωνία και να διαμορφώσουν από κοινού το μέλλον της κινητικότητας.

Η συνεργασία επεκτείνεται πέρα από το μηχανοκίνητο αθλητισμό, καλύπτοντας την ανάπτυξη οχημάτων υδρογόνου και ρομποτικής, τομείς που απαιτούν μεγάλες επενδύσεις. Οι δύο κατασκευαστικοί κολοσσοί είναι πρωτοπόροι στην τεχνολογία υδρογόνου, κατέχοντας τις πρώτες θέσεις παγκοσμίως σε πωλήσεις αυτοκινήτων το πρώτο εξάμηνο του 2024. Η πρώτη άλλωστε είχε λανσάρει το πρώτο εμπορικό όχημα υδρογόνου, το Mirai, το 2014, ενώ η δεύτερη ακολούθησε το 2018 με το NEXO.

Οι δύο εταιρείες, ως μέλη του Hydrogen Council, συνεχίζουν να υποστηρίζουν την ανάπτυξη ενός οικοσυστήματος υδρογόνου και πρόσφατα παρουσίασαν νέα υδρογονοκίνητα πρωτότυπα. Παράλληλα, η Hyundai (μέσω της Boston Dynamics) και η Toyota (μέσω του Toyota Research Institute) προχωρούν σε συμμαχία ρομποτικής, με κύριο στόχο την ανάπτυξη ρομπότ για ευρεία χρήση. Στο πλαίσιο αυτό, σχεδιάζουν να εισάγουν αυτά τα ρομπότ στην παραγωγική διαδικασία τους για μείωση του κόστους και βελτίωση ποιότητας. Η Hyundai αναμένεται να χρησιμοποιήσει τα ανθρωποειδή ρομπότ της Boston Dynamics, ενώ η Toyota θα εντάξει επίσης ρομπότ στην παραγωγή της.

Η συνεργασία αυτή υποδεικνύει πως οι δύο εταιρείες βλέπουν το υδρογόνο και τη ρομποτική ως βασικούς πυλώνες για το μέλλον της κινητικότητας και την ενσωμάτωσή τους σε μελλοντικά μοντέλα αυτοκινήτων να είναι βέβαιη.

Προηγούμενο άρθροΝέες ταξινομήσεις επαγγελματικών οχημάτων: Πρώτο εννεάμηνο
Επόμενο άρθροLG Chem: Ανοίγει το πρώτο της κέντρο R&D στην ΕΕ