Το Volkswagen Group ξεκινά σταθερά το οικονομικό έτος 2023, με ισχυρή αύξηση εσόδων και υποκείμενων λειτουργικών κερδών το πρώτο τρίμηνο.

  • Ισχυρή αύξηση εσόδων πωλήσεων το πρώτο τρίμηνο, που οφείλεται κυρίως στην ανάκαμψη του όγκου πωλήσεων στην ΕΕ και τις ΗΠΑ, αυξημένες κατά 22% στα 76 δισ. ευρώ
  • Ισχυρή αύξηση λειτουργικών κερδών κατά 35% στα 7,1 δισ. ευρώ, προ αποτελεσμάτων αποτίμησης, κυρίως από αντασφάλιση εμπορευμάτων. Λειτουργική απόδοση πωλήσεων προ αποτελεσμάτων αποτίμησης περίπου 9%
  • Λειτουργικά κέρδη 5,7 δισ. ευρώ, λειτουργικό περιθώριο 7,5%
  • Καθαρές ταμειακές ροές αυτοκινητοβιομηχανίας 2,2 δισ. ευρώ στο τέλος του πρώτου τριμήνου
  • Οι παραδόσεις BEV αυξήθηκαν 42% στις 141.000 το πρώτο τρίμηνο (7% επί του συνόλου)
  • Ο Όμιλος συνεχίζει να έχει μεγάλη ζήτηση, με ανεκτέλεστες παραγγελίες 1,8 εκατ. οχημάτων μόνο στη Δυτική Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένων 260.000 BEV
  • Με γνώμονα το Ten Point Plan, ο Όμιλος συνεχίζει να επενδύει στην ψηφιοποίηση και την ηλεκτροκίνηση της εταιρείας, τόσο στην Ευρώπη, όσο και σε περιοχές παγκόσμιας ανάπτυξης, την Βόρεια Αμερική και την Κίνα

Ο Arno Antlitz, Οικονομικός Διευθυντής του Volkswagen Group, δήλωσε: «Το Volkswagen Group ξεκίνησε ενθαρρυντικά το 2023, με ισχυρή αύξηση εσόδων και λειτουργικών κερδών προ αρνητικών αποτελεσμάτων αποτίμησης λόγω συναλλαγών αντασφάλισης εμπορευμάτων. Βάσει αυτής της σταθερής απόδοσης και του βιβλίου παραγγελιών 1,8 εκατ. οχημάτων στο τέλος του 1ου τριμήνου, επιβεβαιώνουμε τις οικονομικές μας προοπτικές για το 2023».

«Η Volkswagen έχει δεσμευτεί για επενδύσεις στις βασικές αναπτυξιακές της περιοχές παγκοσμίως. Το πρώτο τρίμηνο, ανακοινώσαμε σχέδια νέου εργοστασίου στις ΗΠΑ για την εμβληματική μάρκα Scout, της ιδιαίτερα δημοφιλούς κατηγορίας SUV και pick-up. Ανακοινώσαμε επίσης το πρώτο εργοστάσιο μπαταριών του Ομίλου στον Καναδά και παρουσιάσαμα το νέο ID.7 στην Auto Shanghai”.

Βασικά μεγέθη Volkswagen Group το πρώτο τρίμηνο 2023:

Αποτελέσματα των μαρκών του Ομίλου

Οι πωλήσεις των μαρκών του ομίλου που απευθύνονται στο ευρύ κοινό αυξήθηκαν κατά 36% έναντι της προηγούμενης περιόδου, περισσότερο και από το 30% των παραδόσεων. Τα λειτουργικά κέρδη ανήλθαν στα 1,7 δισ. ευρώ. Το λειτουργικό περιθώριο αυξήθηκε κατά 1,7 ποσοστιαίες μονάδες, στο 5,3%.

Οι μάρκες Premium κατέγραψαν σταθερή απόδοση, με λειτουργικά κέρδη 1,8 δισ. ευρώ και λειτουργικό περιθώριο 10,8%. Οι αρνητικές επιπτώσεις λόγω αποτίμησης εύλογης αξίας ύψους 0,4 δισ. ευρώ επηρέασαν τα λειτουργικά κέρδη πρώτου τριμήνου 2023. Οι καθαρές ταμειακές ροές επηρεάστηκαν από τις επενδύσεις σε παραγωγική ικανότητα BEV και τη συσσώρευση κεφαλαίου κίνησης.

Στην κατηγορία Sport & Luxury, το λειτουργικό περιθώριο της Porsche παρέμεινε σταθερό στο 18,5% το 1ο τρίμηνο χάρη στους υψηλότερους όγκους, τη βελτιωμένη τιμολόγηση και το καλύτερο μείγμα προϊόντων. Οι καθαρές ταμειακές ροές αυτοκινητοβιομηχανίας αυξήθηκαν έναντι του περυσινού έτους.

Η TRATON σημείωσε 25% αύξηση πωλήσεων, με συνολικά έσοδα πωλήσεων αυξημένα κατά 31% λόγω της ισχυρής αύξησης, των θετικών επιπτώσεων του μείγματος τιμών και της εξυπηρέτησης οχημάτων. Το λειτουργικό περιθώριο κέρδους ήταν 8% (4% το 1ο τρίμηνο 2022).

Τα έσοδα από τις πωλήσεις της CARIAD αυξήθηκαν κατά 53%, λόγω εσόδων αδειών από μάρκες του ομίλου. Τα λειτουργικά κέρδη παρέμειναν σταθερά με -0,4 δισ. ευρώ, ενώ πραγματοποιήθηκαν επενδύσεις σε πλατφόρμες λογισμικού.

Βασικά μεγέθη ανά ομάδα μαρκών και επιχειρηματικούς τομείς Volkswagen Group το πρώτο τρίμηνο 2023:

Προηγούμενο άρθροΑύξηση πωλήσεων Ford το πρώτο τρίμηνο 2023
Επόμενο άρθροBMW Group: υψηλή ζήτηση το πρώτο τρίμηνο 2023