Το Renault Clio γιορτάζει την 30η του επέτειο, μια 30ετία κατά την οποία δεν σταμάτησε ποτέ να αναβαθμίζει τα πρότυπα της κατηγορίας του. Με την μοναδική τεχνολογία E-TECH Hybrid ως δώρο γενεθλίων.
Τριάντα χρόνια στυλιστικής και τεχνολογικής εξέλιξης, τριάντα χρόνια προσπαθειών να καλυφθούν οι ανάγκες μιας ενεργού πελατείας, τριάντα χρόνια ύπαρξης. Σήμερα, ποιος δεν έχει ακούσει για το Clio; Οι περισσότεροι έχουν κάποιες εμπειρίες από ένα αυτοκίνητο που οδήγησε μικρά ή μεγάλα ταξίδια επί τρεις δεκαετίες.
Από την πρώτη εμφάνισή του το 1990, το Clio έγινε το best-seller του Groupe Renault σε όλο τον κόσμο, με περισσότερες από 15 εκατομμύρια πωλήσεις. Το αυτοκίνητο, που συχνά στέφθηκε ως το αγαπημένο αυτοκίνητο των Γάλλων, αναρριχήθηκε από το 2013 στο επίπεδο του ηγέτη της κατηγορίας Β στην Ευρώπη. Αλλά πέρα από την εμπορική του επίδοση, το Clio συμβολίζει κυρίως μια ανθρώπινη περιπέτεια, τόσο εντός όσο και εκτός της Renault, ενσαρκώνοντας την υπογραφή της μάρκας “Passion for Life – Πάθος για Ζωή“.
Η Renault κατάφερε να διατηρήσει διαχρονικά το DNA που σήμανε την επιτυχία του αυτοκινήτου πόλης και να προσφέρει σήμερα μια εξαιρετική πέμπτη γενιά Clio. Πιο μοντέρνο, πιο αθλητικό, το Clio V διαθέτει τα πλεονεκτήματα των τεσσάρων προηγούμενων γενιών:
- Από το πρώτο Clio διαθέτει “όλη την υπεροχή”. Όπως και το πρώτο Clio, το Clio V δανείστηκε τεχνολογίες από οχήματα ανώτερων κατηγοριών. Για παράδειγμα, διαθέτει το σύστημα ημι-αυτονόμης οδήγησης Highway & Traffic Jam Companion.
- Από το Clio II έχει υιοθετήσει τα πολύ υψηλά πρότυπα χώρου επιβατών και άνεσης. Έτσι, εκτός από άνετους χώρους για τους επιβάτες, διαθέτει και το μεγαλύτερο χώρο αποσκευών της κατηγορίας, με 391 λίτρα.
- Όπως το Clio III, άλλαξε επίπεδο από άποψη ποιότητας. Έτσι υιοθετεί χαρακτηριστικά που το οδηγούν σε μια νέα εποχή, ανώτερης απτής ποιότητας κατασκευής. Στο εσωτερικό του εξοπλίζεται με το καινοτόμο Smart Cockpit, στο οποίο ξεχωρίζει η ευμεγέθης οθόνη αφής των 9,3’’!
- Από το Clio IV κληρονόμησε έναν στιβαρό σχεδιασμό, που διακρίνει ολόκληρη την πρόσφατη γκάμα της Renault, αποτελώντας σημείο αναφοράς. Έτσι, η σχεδίαση του ολοκαίνουριου CLIO είναι περισσότερο εκφραστική και δυναμική, ένα αποτέλεσμα που στο σύνολό του ποτέ δεν υπήρξε πιο μοντέρνο και ξεχωριστό, μαγνητίζοντας τα βλέμματα.
Το Clio V συνεχίζει την παράδοση των απόλυτα ασφαλών οχημάτων προσαρμοσμένων στη σημερινή πραγματικότητα και το αποδεικνύει με τα 5 αστέρια του EuroNCAP, επιτυγχάνοντας κορυφαίες βαθμολογίες σε όλες τις επιμέρους κατηγορίες αξιολόγησης (ασφάλεια ενήλικων επιβατών, παιδιών, πεζών, πληρότητα και αποτελεσματικότητα συστημάτων ασφαλείας).
Το νέο Renault CLIO 5ης γενιάς εξακολουθεί να βρίσκεται στην κορυφή των πωλήσεων της κατηγορίας του στην Ευρώπη, αλλά και στην υψηλότερη θέση των ευρωπαϊκών πωλήσεων ανάμεσα σε όλα τα αυτοκίνητα, ανεξαρτήτως κατηγορίας (Στοιχεία Jato Dynamics – Ιούνιος 2020).
Σήμερα, το Clio προχωρά ακόμη περισσότερο και πρωτοπορεί προσφέροντας καινοτόμο τεχνολογία E-TECH Hybrid. Εξηλεκτρίζει την καθημερινότητα και προσαρμόζεται στις ανάγκες κινητικότητας του ευρύτερου κοινού χάρη στην αναγνωρισμένη ευελιξία και προσαρμοστικότητά του.
Για να σηματοδοτήσει αυτήν την επέτειο, η ψηφιακή ομάδα της Renault δημιούργησε μια διαδικασία που ονομάζεται #CLIOGENERATION. Η αρχή είναι απλή: όλοι, ή σχεδόν όλοι, διαθέτουν μια εμπειρία με το Clio. Τον Αύγουστο, τα κοινωνικά δίκτυα του Renault Group αντηχούσαν στον ρυθμό του Clio: αρχεία φωτογραφιών και βίντεο, συνεντεύξεις μυημένων και, πάνω απ ‘όλα, πολλές υπέροχες ιστορίες για το Clio από την κοινότητά του. Ιστορίες που αναρτήθηκαν στο Instagram, το Facebook και το Twitter.
Από τις 23 Αυγούστου, η Renault ξεκίνησε τη διαφημιστική καμπάνια “Το επόμενο κεφάλαιο μιας υπέροχης ιστορίας“. Το Clio αποτελεί εμπειρία πολλών γενιών και αυτή η νέα ευρωπαϊκή καμπάνια της Publicis αφηγείται την ιστορία μιας μητέρας και του γιου της που εξελίσσονται μαζί με το Clio, από την πρώτη γενιά του έως το τελευταίο μοντέλο Clio E-TECH Plug-In.
Μάθετε περισσότερα για το έπος του Clio, τις δοκιμές του Clio V E-TECH Hybrid από τον πιλότο δοκιμών και ανάπτυξης Laurent Hurgon και το διαφημιστικό σποτ, ακολουθώντας τους συνδέσμους.