Η Ford επεκτείνει στις αρχές του 2025 την παγκόσμια οικογένεια των pick-up της με το πρώτο στην ιστορία Ranger Plug-in Hybrid.
Η Ford θα προσφέρει στους πελάτες της μια plug-in υβριδική έκδοση του Ranger, η οποία συνδυάζει τη δυνατότητα ηλεκτρικής οδήγησης με την ευελιξία για απαιτητικές συνθήκες χρήσης και την αξιοπιστία που προσδοκούν οι πελάτες από το πιο δημοφιλές pick-up της Ευρώπης.
Η παραγωγή του πρώτου στην ιστορία Ranger Plug-in Hybrid ξεκινά στα τέλη του 2024 και οι παραδόσεις στους πελάτες στις αρχές του 2025. Το νέο μοντέλο θα σηματοδοτήσει ένα σημαντικό βήμα προόδου στα σχέδια της Ford να προσφέρει μια πλήρη γκάμα επιλογών όσον αφορά τα συστήματα μετάδοσης κίνησης στους αγοραστές της κατηγορίας των μεσαίων pick-up.
Οι πελάτες του Ranger Plug-in Hybrid θα επωφεληθούν επίσης από το οικοσύστημα λύσεων της Ford Pro που απλοποιούν τη μετάβαση στα ηλεκτρικά οχήματα με επιλογές φόρτισης, λογισμικού και υπηρεσιών που θα βοηθήσουν τις επιχειρήσεις τους να ευδοκιμήσουν.
«Το Ranger Plug-in Hybrid θα βοηθήσει τους πελάτες να προχωρήσουν σε ένα ηλεκτροκίνητο μέλλον, με μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση και περισσότερες δυνατότητες από ποτέ, διατηρώντας παράλληλα το Ranger στην πρώτη γραμμή της καινοτομίας και στην κορυφή στην κατηγορία των μεσαίων pick-up» δήλωσε ο Hans Schep, general manager, Ford Pro, Europe.
Το Ranger Plug-in Hybrid θα προσφέρει περισσότερη ροπή από οποιοδήποτε άλλο Ranger, συνδυάζοντας έναν βενζινοκινητήρα Ford EcoBoost 2,3 λίτρων με έναν ηλεκτροκινητήρα και ένα σύστημα επαναφορτιζόμενης μπαταρίας, ενώ θα μπορεί να κινείται πλήρως ηλεκτρικά με στόχο να προσφέρει αυτονομία πάνω από 45 χιλιόμετρα.1 Η δυνατότητα αμιγούς ηλεκτροκίνησης ανοίγει νέες δυνατότητες για τους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων σε όλο και περισσότερες πόλεις με ζώνες χαμηλών εκπομπών ρύπων.
Η στοχευμένη μέγιστη ικανότητα ρυμούλκησης με φρένα του Ranger Plug-In Hybrid είναι 3.500 kg – ίδια με της υπόλοιπης σειράς. 2
Το Ranger Plug-in Hybrid θα προσφέρει επίσης το Pro Power Onboard, επιτρέποντας στους πελάτες να τροφοδοτούν με ρεύμα ηλεκτρικά εργαλεία και συσκευές υψηλής κατανάλωσης σε ένα εργοτάξιο ή σε ένα απομακρυσμένο κάμπινγκ, συνδέοντάς τα σε πρίζες οι οποίες είναι ενσωματωμένες τόσο στην καρότσα φόρτωσης όσο και στην καμπίνα. Αυτό σημαίνει ότι οι θορυβώδεις, ογκώδεις και βαριές γεννήτριες μπορούν να μείνουν στο σπίτι τους, αφήνοντας περισσότερο ελεύθερο χώρο φόρτωσης για άλλα εργαλεία και εξοπλισμό. 3
Εκτός από την on-demand παροχή ηλεκτρικής ενέργειας, τα προφίλ οδήγησης στο ηλεκτρικό πρόγραμμα λειτουργίας του Ranger Plug-in Hybrid 4 θα παρέχουν στους πελάτες μεγαλύτερη ευελιξία στο να αποφασίζουν πώς και πότε θα χρησιμοποιούν την ενέργεια της μπαταρίας.
Το Ranger Plug-In Hybrid διαθέτει επίσης το αποδεδειγμένα αποδοτικό κατά την κίνηση εκτός δρόμο σύστημα τετρακίνησης του Ranger, 5 επιλέξιμα προφίλ οδήγησης, καθώς και προηγμένα χαρακτηριστικά ασφάλειας και υποβοήθησης οδηγού. 4
«Οι πελάτες μας θέλουν ηλεκτροκίνητα οχήματα που προσφέρουν ισχυρές επιδόσεις και προσιτό κόστος ιδιοκτησίας χωρίς να διακυβεύονται τα χαρακτηριστικά που αγαπούν στο pick-up τους», δήλωσε ο k. Schep. «Το Ranger Plug-in Hybrid συνδυάζει τα καλύτερα δύο κόσμων και είναι η καλύτερη λύση για δουλειά, παιχνίδι και οικογένεια – προσφέροντας ηλεκτρική οδήγηση χωρίς εκπομπές ρύπων για μικρά ταξίδια ή υβριδικές επιδόσεις που προσφέρουν απίστευτες δυνατότητες εκτός δρόμου, ωφέλιμου φορτίου και ρυμούλκησης. Και με το Pro Power Onboard, οι ιδιοκτήτες του Ranger μπορούν να τροφοδοτούν εύκολα και για πρώτη φορά με ρεύμα τον εξοπλισμό τους σε εργοτάξια και κάμπινγκ».
1 Επίσημα πιστοποιημένα στοιχεία αυτονομίας, απόδοσης καυσίμου και εκπομπών CO2 θα δημοσιευτούν όταν πλησιάζει η ημερομηνία έναρξης των πωλήσεων. Σύμφωνα με το Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure (WLTP). Η στοχευμένη αυτονομία των 45 km μπορεί να επιτυγχάνεται με μία πλήρως φορτισμένη μπαταρία – ανάλογα με τις υπάρχουσες εκδόσεις και τη διαμόρφωση της μπαταρίας. Η πραγματική αυτονομία μπορεί να διαφέρει λόγω διαφόρων παραγόντων (π.χ. καιρικές συνθήκες, στυλ οδήγησης, προφίλ διαδρομής, κατάσταση οχήματος, ηλικία και κατάσταση μπαταρίας ιόντων λιθίου).
Οι δηλωμένες τιμές κατανάλωσης καυσίμου/ενέργειας (WLTP), εκπομπών CO2 και ηλεκτρικής αυτονομίας καθορίζονται σύμφωνα με τις τεχνικές απαιτήσεις και προδιαγραφές των Ευρωπαϊκών Κανονισμών (ΕC) 715/2007 και (EU) 2017/1151 μετά την τελευταία τροποποίηση. Οι ισχύουσες, στάνταρ διαδικασίες δοκιμών επιτρέπουν τη σύγκριση μεταξύ διαφορετικών τύπων οχημάτων και διαφορετικών κατασκευαστών. Τα εύρη εκπομπών CO2 και κατανάλωσης καυσίμου μπορεί να διαφέρουν ανάλογα με τις εκδόσεις που προσφέρονται σε κάθε αγορά.
2 Η μέγιστη ικανότητα ρυμούλκησης ποικίλει ανάλογα με το φορτίο, τη διαμόρφωση του οχήματος, τα αξεσουάρ και τον αριθμό των επιβατών.
3 Το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο ποικίλει και βασίζεται στα αξεσουάρ και τη διαμόρφωση του οχήματος. Δείτε την ετικέτα στην κολόνα της πόρτας για την ικανότητα μεταφοράς ενός συγκεκριμένου οχήματος.
4 Τα συστήματα υποστήριξης οδηγού είναι συμπληρωματικά και δεν υποκαθιστούν την προσοχή, την κρίση και την ανάγκη του οδηγού να ελέγχει το όχημα. Δεν αντικαθιστά την ασφαλή οδήγηση. Συμβουλευτείτε το Εγχειρίδιο Οδηγιών Χρήσης για λεπτομέρειες και περιορισμούς.
5 Πάντα να συμβουλεύεστε το Εγχειρίδιο Οδηγιών Χρήσης πριν από την οδήγηση εκτός δρόμου, να έχετε γνώση του εδάφους και της δυσκολίας της διαδρομής και να χρησιμοποιείτε κατάλληλο εξοπλισμό ασφαλείας.