Σε παγκόσμια πρώτη, το νέο General Tire, Grabber AT3 All Terrain ελαστικό, με ένδειξη “C”, για αυτοκινούμενα τροχόσπιτα.

Σύμφωνα με την Caravanning Industry Association, η τάση για διακοπές με τροχόσπιτα συνεχώς αυξάνεται. Μόνο στην Ευρώπη, το 2020, ταξινομήθηκαν, σχεδόν, 235.000 οχήματα αναψυχής,  το οποίο αποτελεί το 2ο πιο υψηλό νούμερο στην ιστορία, μετά το 1980. Η ζήτηση για αυτοκινούμενα τροχόσπιτα είναι, επίσης, ιδιαίτερα υψηλή. Συνολικά, περισσότερα από 160.000 τέτοια, νέα οχήματα βγήκαν στους δρόμους το 2020 – περίπου 20% περισσότερα, από ό,τι το 2019.

Οι ιδιοκτήτες τους, δεν οδηγούν μόνο στην άσφαλτο αλλά βγαίνουν και εκτός δρόμου, σε σχετικά βατό έδαφος. Αυτό συμβαίνει όταν πρέπει να διασχίσουν χωματόδρομους ή μονοπάτια, είδη δρόμου που συναντάμε συχνά στη νότια Ευρώπη και στις χώρες της Μεσογείου.

Η General Tire έχει τώρα το κατάλληλο προϊόν για αυτές τις χρήσεις: ένα ελαστικό παντός εδάφους (all-terrain), το μοντέλο Grabber AT3 C Identification, διάστασης 235/65 R 16 C, που αποτελεί το πρώτο παγκοσμίως all-terrain ελαστικό, με ένδειξη “C”, για οχήματα αναψυχής. Αυτή η διάσταση ταιριάζει σε πολλά μοντέλα, ως στάνταρ ελαστικό, συμπεριλαμβανομένων μοντέλων που βασίζονται στο Fiat Ducato ή στο Mercedes Sprinter. Ως αποτέλεσμα, δεν απαιτούνται νέες ζάντες ή αλλαγές στα χαρτιά του οχήματος, που αφορούν στον εξοπλισμό του αυτοκινούμενου με ελαστικά εκτός δρόμου.

Η General Tire έχει αναπτύξει αυτό το καινοτόμο all-terrain  ελαστικό, ειδικά για όσους αναζητούν την περιπέτεια και χρησιμοποιούν το όχημά τους στη βασική του έκδοση, για να οδηγούν και εκτός δρόμου. Η διάσταση 235/65 R 16 C είναι, ούτως ή άλλως, πολύ δημοφιλής σε πωλήσεις, σε αυτήν την κατηγορία. Με το δοκιμασμένο παντός εδάφους ελαστικό της, η General Tire πληροί όλες τις απαιτήσεις των σύγχρονων SUVs, pick-up φορτηγών και οχημάτων cross-country, που τώρα συμπεριλαμβάνει και αυτοκινούμενα τροχόσπιτα, με ή χωρίς τετρακίνηση. Το ελαστικό αυτό αποτελεί, επίσης, και μια all-season επιλογή, καθώς προσφέρει έναν συνδυασμό καλών επιδόσεων εκτός δρόμου και ασφαλούς χειρισμού, σε όλες τις καιρικές συνθήκες.

Κατά την off-road οδήγηση, το Grabber AT3 «κλειδώνει» πάνω στα χαλαρά εδάφη, χάρη στις πολλές άκρες πρόσφυσης του πέλματος, παρέχοντας τη μέγιστη δυνατή μετάδοση των κινητήριων δυνάμεων και των δυνάμεων πέδησης. Το ανοικτό σχέδιο ώμων του πέλματος εξασφαλίζει γρήγορο αυτό-καθαρισμό και έξτρα πρόσφυση στη λάσπη. Στιβαρά μπλοκ που απλώνονται από τον ώμο μέχρι το πλαϊνό τοίχωμα του ελαστικού, σε συνδυασμό με μια σειρά από στοιβαγμένες νευρώσεις εκτροπής  προστατεύουν το ελαστικό από πλευρικές ζημιές, που προέρχονται από πέτρες, βράχους, ξύλα και άλλα αντικείμενα.

Η διάσταση 235/65 R 16 C  έχει εγκριθεί για ταχύτητες έως και 170 χλμ/ω, ενώ η ικανότητα φόρτωσης είναι στα 1.450 κιλά, για μονή τοποθέτηση ελαστικού και στα 1.360 κιλά, για διπλή τοποθέτηση (δείκτες φορτίου 121 και 119 αντίστοιχα).

 

 

Προηγούμενο άρθροΤο Kia EV6 Γερμανικό Premium Αυτοκίνητο 2022
Επόμενο άρθροΤο Opel Mokka-e με «Χρυσό Τιμόνι 2021»