Ηλεκτρική αλλαγή φρουράς για τη Volkswagen στη Δρέσδη, αφού εκεί άρχισε η παραγωγή του αμιγώς ηλεκτρικού ID.3 στο Διάφανο Εργοστάσιο της εταιρείας.

Λίγο πριν τα Χριστούγεννα, το τελευταίο e-Golf που κατασκευάστηκε ποτέ, βγήκε από τη γραμμή παραγωγής του. Από τον Μάρτιο του 2017, όταν η παραγωγή του ηλεκτρικού μοντέλου μεταφέρθηκε από το Wolfsburg στη Δρέσδη, συνολικά 50.401 e-Golf κατασκευάστηκαν εκεί.

Από τον Μάρτιο του 2017, όταν η παραγωγή του ηλεκτρικού μοντέλου μεταφέρθηκε από το Wolfsburg στη Δρέσδη, συνολικά 50.401 e-Golf κατασκευάστηκαν εκεί.  Μετά από μία διακοπή τριών εβδομάδων, απαραίτητη για την προετοιμασία των εγκαταστάσεων για να υποδεχθούν το νέο μοντέλο, το Διάφανο Εργοστάσιο ξεκίνησε πάλι τη λειτουργία του, αυτή τη φορά κατασκευάζοντας το ολοκαίνουργιο ID.3, με το πρώτο αυτοκίνητο να βγαίνει από τη γραμμή παραγωγής την προηγούμενη εβδομάδα.

Πλέον, το Διάφανο Εργοστάσιο γίνεται ο δεύτερος χώρος κατασκευής του ID.3 μετά το Zwickau και το τέταρτο εργοστάσιο της Volkswagen στον κόσμο, που παράγει μοντέλα που βασίζονται στην Αρθρωτή Πλατφόρμα για την Ηλεκτροκίνηση (MEB). Τα άλλα δύο βρίσκονται στην Κίνα και συνδυαστικά, αυτές οι τέσσερις μονάδες έχουν μέγιστη παραγωγική ικανότητα άνω των 900.000 οχημάτων ετησίως. Σύντομα, σε αυτά θα προστεθούν δύο ακόμα στη Γερμανία (στο Έμντεν και το Αννόβερο) και ένα στις ΗΠΑ (Chattanooga).

Ταυτόχρονα, η Volkswagen ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στη Δρέσδη, πρωτεύουσα της Σαξονίας: τα επόμενα χρόνια, η εγκατάσταση που ήταν γνωστή και ως «κέντρο της μελλοντικής κινητικότητας» θα μετατραπεί στο «σπίτι των ID.», προσφέροντας στους πελάτες και τους επισκέπτες μια ολιστική εμπειρία της οικογένειας μοντέλων ID.. Από αρχική ενημέρωση και test drives, έως επισκέψεις στη γραμμή παραγωγής, συμμετοχή στην κατασκευή του ID.3 και άλλες εκδηλώσεις, μέχρι την παράδοση ηλεκτρικών οχημάτων σε πελάτες.

Μία τέτοια εξέλιξη δεν είναι τυχαία και συνδέεται άμεσα με την ιστορία του Διάφανου Εργοστασίου. Μία εγκατάσταση που εξ αρχής σχεδιάστηκε με εκτενή χρήση υαλοπετασμάτων, ώστε να προσφέρει μία «διάφανη» ματιά στο εσωτερικό της και στα διάφορα στάδια της παραγωγικής διαδικασίας. Από το 2001, που ξεκίνησε τη λειτουργία του, περισσότεροι από 330.000 επισκέπτες έχουν απολαύσει από κοντά την κατασκευή διάφορων μοντέλων. Από τις γραμμές παραγωγής του βγήκαν το πολυτελές Volkswagen Phaeton (84.235 μονάδες, 2001-2016), η Bentley Flying Spur (2.186 μονάδες, 2005-2006 και 2013-2014) και, από το 2017, το e-Golf (50.401 μονάδες). Το εργοστάσιο σύντομα καθιερώθηκε ως σημαντικό τουριστικό αξιοθέατο της Δρέσδης, με τους επισκέπτες είτε να είναι απλοί τουρίστες είτε και πελάτες, που έρχονταν να δουν από κοντά την κατασκευή του αυτοκινήτου τους, με το οποίο μάλιστα αναχωρούσαν, μετά από λίγες ώρες.

Στο μέλλον, σημαντικά περισσότερα οχήματα θα παραδοθούν σε πελάτες από το «Διάφανο Εργοστάσιο», το οποίο σήμερα απασχολεί 380 εργαζόμενους. Για το σκοπό αυτό, δημιουργήθηκε πρόσφατα ένα δεύτερο σημείο παράδοσης νέων αυτοκινήτων σε πελάτες, μέσα στο εργοστάσιο. Ο αριθμός των παραδόσεων αναμένεται να αυξηθεί από 1.301 το 2019 και 3.296 το 2020, σε περισσότερα από 5.000 οχήματα το 2021. Ο στόχος είναι περίπου 9.700 παραδόσεις ετησίως, έως το 2022.

Όπως και με την έναρξη κατασκευής του e-Golf το 2017, η παραγωγή του ID.3 θα ξεκινήσει με μία βάρδια και 35 οχήματα την εβδομάδα, από Δευτέρα έως Παρασκευή.

Δείτε στο video την έναρξη παραγωγής του ID.3 στο Διάφανο Εργοστάσιο.

 

Προηγούμενο άρθροΗ Bentley γιορτάζει την παραγωγή 80.000 Continental GT
Επόμενο άρθροΗ DS Automobiles παρουσίασε το DS 4