Το Groupe Renault πούλησε 1.256.658 οχήματα το α’ εξάμηνο του 2020, παρουσιάζοντας ισχυρή αύξηση στα ηλεκτρικά αλλά και ανάκαμψη πωλήσεων τον Ιούνιο.

  • Στην αγορά ηλεκτροκίνησης, το ZOE είναι το αυτοκίνητο με τις καλύτερες πωλήσεις στην Ευρώπη, με αύξηση σχεδόν 50% στις 37.540 μονάδες το πρώτο εξάμηνο και ρεκόρ παραγγελιών 11.000 μονάδων τον Ιούνιο.
  • Στο δεύτερο εξάμηνο, ο Όμιλος εντείνει την καμπάνια προϊόντων του με το λανσάρισμα της σειράς E-TECH Hybrid και του Twingo Z.E. στην Ευρώπη, την άφιξη ενός νέου Duster στην Αμερική και ενός νέου SUV στην Ινδία.
  • Ο Όμιλος βρίσκεται σε καλή πορεία για την επίτευξη των στόχων CAFE (Corporate Average Fuel Efficiency – Μέση Εταιρική Επίδοση Καυσίμων1) για το 2020.

Στο πλαίσιο της πανδημίας Covid-19, το Groupe Renault ανέστειλε τις πωλήσεις και τις βιομηχανικές δραστηριότητες στις περισσότερες χώρες από τα μέσα Μαρτίου καταγράφοντας πτώση πωλήσεων κατά 34,9%, στις 1.256.658 μονάδες, το πρώτο εξάμηνο. Η μείωση του όγκου πωλήσεων του Ομίλου οφείλεται κυρίως στην υψηλή έκθεσή του σε χώρες που υπέστησαν αυστηρό κλείσιμο.

“Ο κόσμος περνά μια άνευ προηγουμένου κρίση με σημαντικό αντίκτυπο στη δραστηριότητά μας. Μόλις άρχισε η ανάκαμψη, τα εργοστάσια και το δίκτυο πωλήσεών μας κινητοποιήθηκαν γρήγορα για να καλύψουν τις ανάγκες των πελατών μας, με τη ζήτηση να διατηρείται τον Ιούνιο μέσω κυβερνητικών μέτρων ενίσχυσης στην Ευρώπη. Ξεκινάμε το δεύτερο εξάμηνο του έτους με πολύ υψηλό επίπεδο παραγγελιών, ικανοποιητικό αποθεματικό επίπεδο, αυξανόμενες τιμές σε όλη τη γκάμα και μια νέα προσφορά E-TECH Hybrid μοναδική στην κατηγορία της και ήδη ιδιαίτερα ευπρόσδεκτη” δήλωσε ο Denis le Vot, μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής, Ανώτερος Αντιπρόεδρος Πωλήσεων και Περιφερειών του Groupe Renault.

Το Groupe Renault πούλησε 1.256.658 οχήματα το α' εξάμηνο

Ηλεκτρικό όχημα: το ZOE ηγέτης μιας αναπτυσσόμενης αγοράς

Οι όγκοι πωλήσεων της μάρκας Renault αυξήθηκαν παγκοσμίως κατά 38%, με πάνω από 42.000 οχήματα το πρώτο εξάμηνο.

Στην Ευρώπη, το ZOE είναι το αυτοκίνητο με τις καλύτερες πωλήσεις με αύξηση κοντά στο 50% στις 37.540 μονάδες και ρεκόρ παραγγελιών τον Ιούνιο με σχεδόν 11.000 μονάδες.

Η ηλεκτρική καμπάνια με την άφιξη του Twingo Z.E. και το λανσάρισμα των κινητήρων E-TECH Hybrid (νέο Clio Hybrid, νέο Captur Plug-in Hybrid και νέο Megane Estate Plug-in Hybrid), επιβεβαίωσε την πορεία του Ομίλου προς επίτευξη των στόχων CAFE για το 2020.

Ευρώπη

Οι πωλήσεις του Ομίλου ανήλθαν σε 623.854 οχήματα, μειωμένες κατά 41,8% σε μια αγορά που υποχώρησε κατά 38,9%. Ο Όμιλος ανανέωσε με επιτυχία όλα τα μοντέλα της κατηγορίας Β του σήματος Renault (Clio, Captur και ZOE). Το νέο Clio ήταν το όχημα με τις καλύτερες πωλήσεις στην κατηγορία Β στην Ευρώπη το πρώτο εξάμηνο, με 102.949 μονάδες.

Κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους, η μάρκα Dacia σημείωσε πτώση 48,1% στις πωλήσεις με 161.334 οχήματα, λόγω της έκθεσής της στη λιανική αγορά που επηρεάστηκε έντονα από την κρίση του Covid-19.

Τον Ιούνιο, οι πωλήσεις του Ομίλου στην Ευρώπη αυξήθηκαν με τη Renault και τη Dacia να επιτυγχάνουν μερίδιο αγοράς 10,5% (κορυφαία μάρκα) και 3,5% αντίστοιχα2. Το σήμα Dacia επωφελείται πλήρως από την επιστροφή των πελατών στο δίκτυο πωλήσεων, οι οποίοι επιλέγουν από την πλήρη γκάμα κινητήρων: LPG, βενζίνης και ντίζελ.

Εκτός Ευρώπης, ο Όμιλος επηρεάστηκε ιδιαίτερα από την ύφεση της αγοράς στη Ρωσία (-23,3%), την Ινδία (-49,4%), τη Βραζιλία (-39,0%) και την Κίνα (-20,8%).

Ρωσία

Στη δεύτερη μεγαλύτερη χώρα για τον Όμιλο, όσον αφορά στον όγκο πωλήσεων, το Groupe Renault είναι ο ηγέτης με μερίδιο αγοράς 30,2%, αυξημένο κατά 1,4 μονάδες. Οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 19,5% σε μια αγορά που συρρικνώθηκε κατά 23,3%.

Το μερίδιο αγοράς της μάρκας Renault αυξήθηκε κατά 0,3 μονάδες στο 8,1%. Το Arkana επιβεβαίωσε την επιτυχία του με ταξινόμηση περισσοτέρων από 7.000 οχήματα το πρώτο εξάμηνο και καθιέρωσε τη Renault σε μια νέα κατηγορία coupe-SUV στη Ρωσία.

Η LADA επιβεβαιώνει τη θέση της ως ηγετικής μάρκας στη ρωσική αγορά με μερίδιο 20,8%, στο οποίο πρέπει να προστεθεί 1,3% για το μοντέλο NIVA (AVTOVAZ) που μόλις ξαναονομάσθηκε LADA τον Ιούλιο. Το LADA Granta και το LADA Vesta παραμένουν τα δύο οχήματα με τις καλύτερες πωλήσεις στη Ρωσία.

Ινδία

Οι πωλήσεις του Ομίλου μειώθηκαν κατά 28,7% σε μια αγορά που συρρικνώθηκε κατά 49,4%. Η Renault έπιασε μερίδιο αγοράς 2,8% (+0,8 μονάδες). Σχεδόν 13.000 Triber πωλήθηκαν τους πρώτους έξι μήνες. Στο δεύτερο εξάμηνο, η σειρά Renault (Kwid, Duster, Triber) θα διευρυνθεί με την άφιξη ενός ολοκαίνουργιου SUV.

Βραζιλία

Σε μια αγορά μειωμένη κατά 39,0%, οι πωλήσεις του Ομίλου μειώθηκαν κατά 46,9%, κυρίως λόγω της νέας στρατηγικής βελτίωσης της κερδοφορίας και αναπροσαρμογής των τιμών οχημάτων.

Κίνα

Οι όγκοι του Ομίλου μειώθηκαν κατά 21,2% σε μια αγορά που συρρικνώθηκε κατά 20,8%. Ο Όμιλος εφαρμόζει επί του παρόντος μια νέα στρατηγική επαναπροσδιορισμού των δραστηριοτήτων του σε LCV με τη Renault Brilliance Jinbei Automotive Co, Ltd και σε ηλεκτρικά οχήματα με την eGT New Energy Automotive Co, Ltd (eGT) και την Jiangxi Jiangling Group Electric Vehicle Co. Ltd (JMEV).

Νότια Κορέα

Ο Όμιλος σημείωσε αύξηση 51,3% στις πωλήσεις σε μια αγορά με αύξηση 6,9%, χάρη στην επιτυχία του νέου μοντέλου XM3 που κυκλοφόρησε τον Μάρτιο του 2020 και πούλησε περισσότερες από 22.000 μονάδες σε διάστημα τεσσάρων μηνών.


1Σε σχέση με τους στόχους εκπομπών που έχει ορίσει η Ευρωπαϊκή Ένωση

2 Στοιχεία Εταιρείας

Προηγούμενο άρθροŠkoda ENYAQ iV: παγκόσμια πρεμιέρα την 1η Σεπτεμβρίου
Επόμενο άρθροΗ Mobileye δοκιμάζει AV στη Γερμανία