Το BMW Group παραμένει προσηλωμένο στα σχέδιά του, παρά τα αρνητικά αποτελέσματα του εξαμήνου. Παρά τις υψηλές προκλήσεις της αγοράς, θα εξακολουθήσει να επενδύει σε τεχνολογίες του μέλλοντος και να αναπτύσσει την ανάλογη τεχνογνωσία. Το Group στοχεύει να επενδύσει πάνω από 30 δισ. ευρώ σε έρευνα και εξέλιξη μέχρι το 2025 με σκοπό να επεκτείνει το ανταγωνιστικό του πλεονέκτημα σε επίπεδο καινοτομίας.
Τα έσοδα του δευτέρου τριμήνου του BMW Group υποχώρησαν στα 14,87 δισ. ευρώ (2019: 22,62 δισ. ευρώ, -34,2%). Το EBIT του τομέα για το 2ο τρίμηνο επιδεινώθηκε – ζημία 1,55 δισ. ευρώ (2019: κέρδη 1,46 δισ. ευρώ), με περιθώριο EBIT αρνητικό 10,4% (2019: θετικό 6,5%).
“Η ταχεία απόκριση και η συνεπής στρατηγική διαχείρισης μας επέτρεψε να περιορίσουμε τις επιπτώσεις της πανδημίας στο BMW Group κατά τη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου της χρονιάς”, δήλωσε ο Oliver Zipse, Πρόεδρος Δ.Σ. της BMW AG, στο Μόναχο την Τετάρτη. Παρά τη σημαντική πτώση της αγοράς που επέφερε η πανδημία του κορωνοϊού, το BMW Group πέτυχε θετικό πρόσημο με κέρδη προ φόρων 498 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο. “Τώρα, εν όψει του δεύτερου εξαμήνου διατηρούμε μία συγκρατημένη αισιοδοξία με το στόχο περιθωρίου EBIT να παραμένει μεταξύ 0% και 3% για τον τομέα του Αυτοκινήτου το 2020. Παρακολουθούμε την κατάσταση πολύ στενά και διαχειριζόμαστε τη δυναμικότητα παραγωγής σύμφωνα με τις εξελίξεις της αγοράς και τις τοπικές διακυμάνσεις στη ζήτηση των πελατών”.
Ισχυρή οικονομική θέση (ρευστότητα) – υψηλού επιπέδου επενδύσεις για τις απαιτήσεις του μέλλοντος
Προκειμένου να επιτύχει τους στόχους του, το BMW Group συνεχίζει τις προκαταβολικές επενδύσεις σε τεχνολογίες προσανατολισμένες στο μέλλον. Οι δαπάνες του Group στον τομέα έρευνας & εξέλιξης που ανήλθαν σε 2,73 δισ. ευρώ παρέμειναν σε υψηλό επίπεδο το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος οικονομικού έτους (2019: 2,79 δισεκ. ευρώ -2,2%). Το ποσό αυτό περιλαμβάνει δαπάνες για τη συνεχιζόμενη στρατηγική εξηλεκτρισμού και ειδικότερα, για την εξέλιξη του BMW iNEXT. Όπως έχει ήδη αναφερθεί, κεφαλαιακές δαπάνες σε ακίνητα, εργοστάσια και εξοπλισμό και λοιπά άϋλα περιουσιακά στοιχεία πραγματοποιούνται εξαιρετικά στοχευμένα και βάσει προτεραιοτήτων. Οι συνολικές δαπάνες για το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς ανήλθαν σε 1,47 δισ. ευρώ (2019: 2,17 δισ. ευρώ, -32,1%).
“Επενδύουμε προσεκτικά και με αναλογικά κριτήρια. Λόγω της τρέχουσας κατάστασης, είτε θα παγώσουμε ορισμένα project, είτε θα τα επανεξετάσουμε. Όπως ανακοινώθηκε, έχουμε επίσης μειώσει συστηματικά τα επίπεδα αποθεμάτων το δεύτερο τρίμηνο με σκοπό τη διασφάλιση της ρευστότητας”, δήλωσε ο Nicolas Peter, Μέλος Δ.Σ. της BMW AG, στον τομέα Οικονομικών. “Το Πρόγραμμα Performance συνεισφέρει σημαντικά στα κέρδη. Τα τελευταία τρία χρόνια περίπου, το πρόγραμμα αυτό έθεσε τις βάσεις για σημαντικές βελτιώσεις, από τις οποίες τώρα επωφελούμαστε και οι οποίες θα μας επιτρέψουν να προχωρήσουμε στις απαραίτητες αλλαγές”.
Η μείωση των εκπομπών CO2 θα επιτευχθεί μέσω εκατομμυρίων ηλεκτροκίνητων οχημάτων
Ο δεύτερος στρατηγικός στόχος του Group είναι η βιωσιμότητα. Κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορωνοϊού, το διοικητικό συμβούλιο έθεσε κάποιους μακροπρόθεσμους στόχους. «Η βιωσιμότητα και η ψηφιοποίηση είναι πρωταρχικοί παράγοντες για την επόμενη δεκαετία. Ειδικότερα, σε μία εποχή υψηλών προκλήσεων, είναι απαραίτητο να χαράξουμε την κατάλληλη πορεία», δήλωσε ο Zipse. “Εκτός από τη δημιουργία ανώτερων προϊόντων με προηγμένες ψηφιακές τεχνολογίες, απώτερος σκοπός είναι να επεκτείνουμε τους στόχους βιωσιμότητας. Οι πελάτες μας και η κοινωνία γενικότερα θα επωφεληθούν από αυτή τη στρατηγική”.
Για πρώτη φορά σε ολόκληρο τον κύκλο ζωής των προϊόντων του – από την εφοδιαστική αλυσίδα μέχρι την παραγωγή και το στάδιο του τέλους ζωής ενός οχήματος, το BMW Group έχει θέσει σαφείς στόχους για τη μείωση των εκπομπών CO2 μέχρι το 2030. Όλο αυτό το διάστημα, οι εκπομπές CO2 ανά όχημα πρόκειται να μειωθούν σημαντικά κατά ένα τρίτο τουλάχιστον μέχρι το 2030 συγκριτικά με τα επίπεδα του 2019.
Για παράδειγμα, οι εκπομπές CO2 που παράγουν τα οχήματά μας κατά τη διάρκεια της ζωής τους πρόκειται να μειωθούν κατά 40% ανά χιλιόμετρο. Κύριος μοχλός για την επίτευξη αυτού του στόχου είναι μία μεγαλεπήβολη προϊοντική στρατηγική που προωθεί τη χρήση ηλεκτροκίνησης. Σε δέκα χρόνια, προβλέπουμε να έχουμε συνολικά πάνω από επτά εκατομμύρια ηλεκτροκίνητα οχήματα του BMW Group στους δρόμους – από τα οποία, τα δύο τρίτα περίπου θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα.
Το BMW Group είναι ήδη κορυφαίος κατασκευαστής ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Μέχρι τα τέλη του 2021, θα προσφέρει πέντε αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα μαζικής παραγωγής με τη μορφή των BMW i 3*, MINI Cooper SE *, BMW iX 3*, BMW iNEXT και BMW i 4. Η επόμενη γενιά της BMW Σειράς 7 θα σηματοδοτήσει ένα ακόμα σημαντικό ορόσημο. Το μοντέλο ναυαρχίδα της μάρκας BMW θα διατίθεται με τέσσερις διαφορετικούς τύπους συστημάτων κίνησης, δηλαδή ιδιαίτερα αποδοτικές εκδόσεις diesel και βενζίνης, ένα plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης και για πρώτη φορά, ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο BEV. Μέχρι το 2023, το BMW Group σκοπεύει να έχει 25 ηλεκτροκίνητα μοντέλα στο δρόμο – από τα οποία τα μισά θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά.
Πρόσθετα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα σε εξέλιξη
Εκτός από την BMW Σειρά 7, ο πλήρης εξηλεκτρισμός θα συνεχιστεί σε όλη τη γκάμα μοντέλων του Group. Άλλα παραδείγματα της “Δύναμης της Επιλογής” (Power of Choice) θα είναι η πολύ δημοφιλής BMW X 1 και η BMW Σειρά 5, που επίσης θα διατίθενται με τους τέσσερις τύπους συστημάτων κίνησης στο μέλλον – αμιγώς ηλεκτρικές, plug-in υβριδικές, diesel και βενζινοκίνητες εκδόσεις.
“Τα καλύτερα οχήματα στον κόσμο είναι βιώσιμα. Η premium ποιότητα και η βιωσιμότητα θα είναι αλληλένδετα στο μέλλον”, δήλωσε ο Zipse. “Αξιοποιούμε την εξαιρετική τεχνογνωσία μας σε θέματα εξοπλισμού (hardware) και λογισμικού (software) για να κάνουμε τα οχήματά μας επιθυμητά και ταυτόχρονα να βοηθήσουμε στην ελαχιστοποίηση των εκπομπών CO2″.
Το BMW Group συνεχίζει να εργάζεται ακατάπαυστα για τη μείωση των εκπομπών CO2 από το στόλο νέων οχημάτων του και φέτος πρόκειται να πετύχει το στόχο εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα για καινούργια αυτοκίνητα που ταξινομούνται στην Ευρώπη το 2020. Η τιμή αυτή είναι περίπου 20% μικρότερη των απαιτήσεων του 2019. Ο συστηματικός εξηλεκτρισμός της γκάμας μοντέλων συμβάλλει αποφασιστικά στην επίτευξη αυτού του στόχου.
Μείωση εσόδων του Group το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς
Όπως ήταν αναμενόμενο, οι αρνητικές επιπτώσεις της πανδημίας του κορωνοϊού έγιναν ακόμα πιο αισθητές το διάστημα Απριλίου – Ιουνίου. Κατά τη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου του τρέχοντος οικονομικού έτους, το BMW Group παρέδωσε 962.575 (-23,0%) οχήματα BMW, MINI και Rolls-Royce σε πελάτες σε όλο τον κόσμο. Τα έσοδα του Group μειώθηκαν ανάλογα στα 43,22 δισ. ευρώ (2019: 48,17 δισ. ευρώ, -10,3%). Τα κέρδη προ φόρων & τόκων (EBIT) για το διάστημα των έξι μηνών ανήλθαν στα 709 εκατ. ευρώ (2019: 2,79 δισ. ευρώ, -74,6%). Τα κέρδη προ φόρων (EBT) υποχώρησαν στα 498 εκατ. ευρώ (2019: 2,81 δισ. ευρώ, -82,3%), με αποτέλεσμα ένα περιθώριο EBT 1,2% (2019: 5,8%). Τα καθαρά κέρδη του Group ανήλθαν στα 362 εκατ. ευρώ (2019: 2,06 δισ. ευρώ, -82,5%).
Συνολικά, ταξινομήθηκαν 485.464 οχήματα κατά τη διάρκεια του δεύτερου τριμήνου (-25,3%). Τα έσοδα του Group μειώθηκαν στα 19,97 δισ. ευρώ (2019: 25,71 δισεκ. ευρώ, -22,3%). Συνολικά, το Group κατέγραψε αρνητικό EBIT ύψους 666 εκατ. ευρώ για το 2 τρίμηνο (2019: θετικό EBIT 2,20 δισεκ. ευρώ). Η ισχυρή εικόνα της κοινοπραξίας BMW Brilliance Automotive Ltd. στην Κίνα συνέβαλε στο βελτιωμένο οικονομικό αποτέλεσμα. Οι ζημιές προ φόρων για το δεύτερο τρίμηνο ανήλθαν στα 300 εκατ. ευρώ (2019: κέρδη προ φόρων ύψους 2,05 δισ. ευρώ). Ως αποτέλεσμα, το περιθώριο EBT του Group για το τρίμηνο διάστημα ήταν αρνητικό 1,5% (2019: θετικό 8,0%). Οι ζημίες μετά φόρων ανήλθαν σε 212 εκατ. ευρώ (2019: κέρδη μετά φόρων 1,48 δισεκ. ευρώ).
Ισχυρή ύφεση της αγοράς με επιπτώσεις στην κερδοφορία του τομέα Αυτοκινήτων
Τα έσοδα του αυτοκινητιστικού τομέα το διάστημα Ιανουαρίου – Ιουνίου ανήλθαν σε 32,86 δισ. ευρώ (2019: 41,83 δισ. ευρώ, -21,4%). Τα θετικά αποτελέσματα του προϊοντικού μίγματος και οι βελτιωμένες τιμές πώλησης που υποστήριξαν την ανανεωμένη γκάμα μοντέλων αντιστάθμισαν τις επιπτώσεις από τη σημαντική μείωση του όγκου. Το EBIT του τομέα αυτοκινήτων για το πρώτο εξάμηνο επιδεινώθηκε – ζημία 1,32 δισ. ευρώ (2019: κέρδη 1,15 δισ. ευρώ), με περιθώριο EBIT αρνητικό 4,0% (2019: θετικό 2,8%).
Τα έσοδα του δευτέρου τριμήνου υποχώρησαν στα 14,87 δισεκ. ευρώ (2019: 22,62 δισ. ευρώ, -34,2%). Το EBIT του τομέα για το 2ο τρίμηνο επιδεινώθηκε – ζημία 1,55 δισ. ευρώ (2019: κέρδη 1,46 δισ. ευρώ), με περιθώριο EBIT αρνητικό 10,4% (2019: θετικό 6,5%).
Κατά τη διάρκεια των πρώτων 6 μηνών της χρονιάς, η μάρκα BMW κατέγραψε πωλήσεις 842.153 μονάδων (-21,7%), και η μάρκα MINI αντίστοιχα 118.862 μονάδες (-31,1%) και η Rolls – Royce Motor Cars 1.560 μονάδες (-37,6%).
Παρά τη συνολική μείωση του όγκου πωλήσεων, ο αριθμός ταξινομήσεων ηλεκτροκίνητων οχημάτων BMW και MINI αυξήθηκε στις 61.652 μονάδες (+3,4%) το 1ο εξάμηνο. Η συνεχιζόμενη επέκταση της γκάμας μοντέλων αναμένεται να επιφέρει περαιτέρω άνοδο στον τομέα αυτό το δεύτερο εξάμηνο.
Στην Ευρώπη, 372.754 οχήματα μαρκών BMW, MINI και Rolls-Royce παραδόθηκαν σε πελάτες τους το διάστημα των 6 πρώτων μηνών του 2020 (-32,3%). Ο όγκος πωλήσεων που καταγράφηκε στη Γερμανία υποχώρησε στις 116.362 μονάδες (-27,9%). Στην Κίνα, μία πιο θετική τάση ήταν εμφανής από τον Απρίλιο και μετά. Χάρη στον αυξημένο αριθμό πωλήσεων το 2ο τρίμηνο συγκριτικά με την προηγούμενη χρονιά, οι πωλήσεις εξαμήνου μειώθηκαν μόνο κατά 6,0%, υποχωρώντας στις 329.447 μονάδες. Συνολικά 121.318 ταξινομήσεις (-29,5%) καταγράφηκαν στις ΗΠΑ το πρώτο εξάμηνο.
Κέρδη για τον τομέα Μοτοσικλετών το 1ο εξάμηνο.
Η BMW Motorrad παρέδωσε 76.707 μοτοσικλέτες και maxi-scooters σε πελάτες το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς (-17,7%), παράγοντας συνολικά έσοδα 1,07 δισ. ευρώ (2019: 1,31 δισ. ευρώ, -17,8%). Το EBIT του συγκεκριμένου τομέα ανήλθε σε 65 εκατ. ευρώ (2019: 191 εκατ. ευρώ, -66,0%), προσφέροντας ένα περιθώριο EBIT 6,0% (2019: 14,5%). Οι ταξινομήσεις το δεύτερο τρίμηνο ανήλθαν στις 41.933 μονάδες (-23,2%), με έσοδα 522 εκατ. ευρώ (2019: 727 εκατ. ευρώ, -28,2%). Το EBIT επιδεινώθηκε – ζημία 7 εκατ. ευρώ (2019: κέρδη 102 εκατ. ευρώ) με περιθώριο EBIT αρνητικό 1,3% (2019: θετικό 14,0%).
Τα έσοδα του τομέα Οικονομικών Υπηρεσιών παρέμειναν σε υψηλό επίπεδο
Στις 30 Ιουνίου 2020, το portfolio συμβάσεων πελατών λιανικής που διαχειρίζεται το τμήμα Οικονομικών Υπηρεσιών έφτασε τις 5.502.786 συμβάσεις (31 Δεκεμβρίου 2019: 5.486.319 συμβάσεις, +0,3%). Κατά τη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου της χρονιάς, 804.452 (2019: 971.287 συμβάσεις: -17,2%) νέες συμβάσεις χρηματοδότησης και χρηματοδοτικής μίσθωσης υπογράφηκαν με πελάτες λιανικής. Τα έσοδα πρώτου εξαμήνου υποχώρησαν ελαφρώς από πέρσι στα 14,25 δισ. ευρώ, (2019: 14,51 δισ. ευρώ, -1,8%). Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 581 εκατ. ευρώ (2019: 1,20 δισ. ευρώ, -51,6%).
Ο αριθμός νέων συμβάσεων που υπογράφηκαν το δεύτερο τρίμηνο υποχώρησε στις 354.765 συμβάσεις (2019: 501.663 συμβάσεις, -29.3%). Τα έσοδα αυτής της περιόδου ανήλθαν σε 6,65 δισ. ευρώ, (2019: 7,36 δισ. ευρώ, -9,6%). Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 97 εκατ. ευρώ (2019: 573 εκατ. ευρώ, -83,1%).
Επαναβεβαιώνεται η πρόβλεψη για το 2020
Το BMW Group θέτει φιλόδοξους στόχους, ακόμα και σε εποχές ταραγμένες πολιτικά και οικονομικά. Αυτή τη στιγμή όμως η αβεβαιότητα που τροφοδοτείται από την παγκόσμια εξάπλωση του νέου κορωνοϊού καθιστά δύσκολη μία ακριβή πρόβλεψη της επιχειρηματικής πορείας του BMW Group για όλο το οικονομικό έτος 2020. Για την περίοδο των 12 μηνών, το BMW Group εξακολουθεί να πιστεύει ότι η ζήτηση σε όλες τις κύριες αγορές θα μειωθεί σημαντικά εξ αιτίας της πανδημίας και των απαιτούμενων περιοριστικών μέτρων.
Στο πλαίσιο αυτό, οι παγκόσμιες πωλήσεις του Αυτοκινητιστικού τομέα το 2020 θα είναι πιθανότατα αισθητά χαμηλότερες συγκριτικά με ένα χρόνο πριν. Υπό τις κρατούσες συνθήκες, το BMW Group εκτιμά ότι το περιθώριο EBIT θα κυμανθεί μεταξύ 0% και 3% το 2020.
Κυρίως λόγω της αρνητικής οικονομικής πρόβλεψης, το τμήμα Οικονομικών Υπηρεσιών αναμένεται να δημιουργήσει μικρότερο κύκλο εργασιών σε ένα ασταθές περιβάλλον με υψηλό επίπεδο ρίσκου. Κατά συνέπεια, ο δείκτης απόδοσης ίδιων κεφαλαίων (Return on Equity) αναμένεται να παρουσιάσει μέτρια πτώση έναντι της προηγούμενης χρονιάς.
Οι ταξινομήσεις του τομέα Μοτοσικλετών αναμένεται να μειωθούν σημαντικά συγκριτικά με την προηγούμενη χρονιά. Η πρόβλεψη για το περιθώριο EBIT προς το παρόν κυμαίνεται μεταξύ 3 και 5%.
Λαμβάνοντας υπόψη τους διάφορους, προαναφερθέντες παράγοντες, τα κέρδη του Group προ φόρων αναμένεται να είναι πολύ χαμηλότερα έναντι του 2019.
Το μέγεθος του ανθρώπινου δυναμικού θα είναι ελαφρώς χαμηλότερο από το επίπεδο που καταγράφηκε ένα χρόνο νωρίτερα. Θα εφαρμοστούν μέτρα που έχουν ήδη εξαγγελθεί για τη διαχείριση του μεγέθους του ανθρώπινου δυναμικού. Υπό τις τρέχουσες συνθήκες, κάθε νέα πρόσληψη εξετάζεται ενδελεχώς.
Όπως έχει ήδη αναφερθεί, στην πρόβλεψη δεν περιλαμβάνονται οι εξής παράγοντες: παρατεταμένη, βαθιά ύφεση σε κύριες αγορές πωλήσεων, μία ακόμα πιο έντονη κυκλική πτώση στην Κινεζική οικονομία εξ αιτίας της ύφεσης σε άλλους τομείς της οικονομίας, σημαντικές διαταραχές στην αλυσίδα εφοδιασμού εξ αιτίας ακόμα μεγαλύτερου ανταγωνισμού, πιθανή εκδήλωση ενός δεύτερου κύματος πανδημίας και τα σχετικά περιοριστικά μέτρα. Το BMW Group παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις και παραμένει σε πλήρη ετοιμότητα για να ενεργήσει άμεσα και αποτελεσματικά.
BMW Group – Επισκόπηση |
Ιαν – Ιουν 2020 (1ο Εξ.) |
Ιαν – Ιουν 2019 (1ο Εξ.) |
Διαφορά % |
|
Ταξινομήσεις | ||||
Αυτοκίνητα1 | μονάδες | 962.575 | 1.250.470 | -23,0 |
BMW1 | μονάδες | 842.153 | 1.075.486 | -21,7 |
MINI1 | μονάδες | 118.862 | 172.482 | -31,1 |
Rolls-Royce1 | μονάδες | 1.560 | 2.502 | -37,6 |
Μοτοσικλέτες | μονάδες | 76.707 | 93.188 | -17,7 |
Ανθρώπινο δυναμικό (συγκριτικά με 31.12.2019) | 125.614 | 126.016 | -0,3 | |
Περιθώριο EBIT Αυτοκινήτων | % | -4,0 | 2,8 | -6,8 % ποσ. μον. |
Περιθώριο EBIT Μοτοσικλετών | % | 6,0 | 14,5 | -8,5 % ποσ. μον. |
Περιθώριο EBT | % | 1,2 | 5,8 | -4,6 % ποσ . μον. |
Έσοδα | δισ. ευρώ | 43,22 | 48,17 | -10,3 |
Από: Αυτοκίνητα | δισ. ευρώ | 32,86 | 41,83 | -21,4 |
Μοτοσικλέτες | δισ. ευρώ | 1,07 | 1,31 | -17,8 |
Οικονομικές Υπηρεσίες | δισ. ευρώ | 14,25 | 14,51 | -1,8 |
Λοιπές εγγραφές | εκατ. ευρώ | 1 | 3 | -66,7 |
Διαγραφές | δισεκ. ευρώ | -4,97 | -9,48 | 47,5 |
Κέρδη προ φόρων & τόκων ( EBIT ) | εκατ. ευρώ | 709 | 2 . 790 | -74 ,6 |
Από: Αυτοκίνητα | δισεκ. ευρώ | -1,32 | 1,15 | – |
Μοτοσικλέτες | εκατ. ευρώ | 65 | 191 | -66,0 |
Οικονομικές Υπηρεσίες | εκατ. ευρώ | 619 | 1.254 | -50,6 |
Λοιπές εγγραφές | εκατ. ευρώ | 25 | 6 | – |
Διαγραφές | εκατ. ευρώ | 1.325 | 180 | – |
Κέρδη προ φόρων (EBT) | εκατ. ευρώ | 498 | 2.815 | -82,3 |
Από: Αυτοκίνητα | δισεκ. ευρώ | -1,09 | 1,45 | – |
Μοτοσικλέτες | εκατ. ευρώ | 64 | 187 | -65,8 |
Οικονομικές Υπηρεσίες | εκατ. ευρώ | 581 | 1.200 | -51,6 |
Λοιπές εγγραφές | εκατ. ευρώ | -408 | -155 | – |
Διαγραφές | εκατ. ευρώ | 1.354 | 127 | – |
Φόροι εισοδήματος | εκατ. ευρώ | -136 | -791 | 82,8 |
Καθαρό κέρδος2 | εκατ. ευρώ | 362 | 2.068 | -82,5 |
Κέρδη ανά μετοχή 2 (κοινή/προνομιούχος μετοχή) | € | 0,49/0,50 | 3,06/3,07 | -84,0/-83,7 |
1Σε σχέση με μία αναθεώρηση του υπολογισμού πωλήσεων και των σχετικών μεθόδων αναφοράς, το BMW Group επανεξέτασε στοιχεία πωλήσεων λιανικής προηγούμενης περιόδου και κατέληξε στο συμπέρασμα ότι ορισμένες ταξινομήσεις δεν είχαν περιληφθεί στις σωστές περιόδους. Περισσότερες πληροφορίες υπάρχουν στον ετήσιο απολογισμό (Annual Report) του BMW Group για το 2019. Επικαιροποιώντας τις πληροφορίες που δίδονται εκεί, το BMW Group έχει ενημερώσει τα στοιχεία για τις παραδόσεις οχημάτων αναδρομικά από το 2015 στις 16 σημαντικότερες αγορές του.
2 Η τιμή για το 1ο εξάμηνο 2019 περιλαμβάνει ένα κέρδος 44 εκατ. ευρώ από διακοπή εργασιών.
BMW Group – Επισκόπηση | Απρ – Ιουν 2020 (2 ο Τρ .) | Απρ – Ιουν 2019 ( 2ο Τρ. ) | Διαφορά % | |
Ταξινομήσεις | ||||
Αυτοκίνητα1 | μονάδες | 485.464 | 649.856 | -25,3 |
BMW1 | μονάδες | 430.344 | 560.189 | -23,2 |
MINI1 | μονάδες | 54.413 | 88.337 | -38,4 |
Rolls-Royce1 | μονάδες | 707 | 1.330 | -46,8 |
Μοτοσικλέτες | μονάδες | 41.933 | 54.582 | -23,2 |
Ανθρώπινο δυναμικό (συγκριτικά με 31.12.2019) | 125.614 | 126.016 | -0,3 | |
Περιθώριο EBIT Αυτοκινήτων | % | -10,4 | 6,5 | -16,9 % ποσ. μον. |
Περιθώριο EBIT Μοτοσικλετών | % | -1,3 | 14,0 | -15,3 % ποσ. μον. |
Περιθώριο EBT | % | -1,5 | 8,0 | -9,5 % ποσ. μον. |
Έσοδα | δισ. ευρώ | 19,97 | 25,71 | -22,3 |
Από: Αυτοκίνητα | δισ. ευρώ | 14,87 | 22,62 | -34,2 |
Μοτοσικλέτες | εκατ. ευρώ | 522 | 727 | -28,2 |
Οικονομικές Υπηρεσίες | δισ. ευρώ | 6,65 | 7,36 | -9,6 |
Λοιπές εγγραφές | εκατ. ευρώ | 0 | 2 | – |
Διαγραφές | δισ. ευρώ | -2,08 | -5,00 | -58,3 |
Κέρδη προ φόρων & τόκων ( EBIT ) | εκατ. ευρώ | -666 | 2.201 | – |
Από: Αυτοκίνητα | δισ. ευρώ | -1,55 | 1,46 | – |
Μοτοσικλέτες | εκατ. ευρώ | -7 | 102 | – |
Οικονομικές Υπηρεσίες | εκατ. ευρώ | 77 | 606 | -87,3 |
Λοιπές εγγραφές | εκατ. ευρώ | 13 | 2 | -34,0 |
Διαγραφές | εκατ. ευρώ | 805 | 22 | – |
Κέρδη προ φόρων (EBT) | εκατ. ευρώ | -300 | 2,053 | – |
Από: Αυτοκίνητα | δισ. ευρώ | -1,17 | 1,48 | – |
Μοτοσικλέτες | εκατ. ευρώ | -8 | 100 | – |
Οικονομικές Υπηρεσίες | εκατ. ευρώ | 97 | 573 | -83,1 |
Λοιπές εγγραφές | εκατ. ευρώ | -64 | -97 | -30,9 |
Διαγραφές | εκατ. ευρώ | 848 | -6 | – |
Φόροι εισοδήματος | εκατ. ευρώ | 88 | -573 | – |
Καθαρό κέρδος | εκατ. ευρώ | -212 | 1,480 | – |
Κέρδη ανά μετοχή (κοινή/προνομιούχος μετοχή) | € | -0,35/-0,34 | 2,21/2,22 | -/- |
1Σε σχέση με μία αναθεώρηση του υπολογισμού πωλήσεων και των σχετικών μεθόδων αναφοράς, το BMW Group επανεξέτασε στοιχεία πωλήσεων λιανικής προηγούμενης περιόδου και κατέληξε στο συμπέρασμα ότι ορισμένες ταξινομήσεις δεν είχαν περιληφθεί στις σωστές περιόδους. Περισσότερες πληροφορίες υπάρχουν στον ετήσιο απολογισμό (Annual Report) του BMW Group για το 2019. Επικαιροποιώντας τις πληροφορίες που δίδονται εκεί, το BMW Group έχει ενημερώσει τα στοιχεία για τις παραδόσεις οχημάτων αναδρομικά από το 2015 στις 16 σημαντικότερες αγορές του.