Η FCA ολοκλήρωσε το τρίτο τρίμηνο του έτους με σημαντική αύξηση των πωλήσεων τον Σεπτέμβριο (+12,8%). Συνολικά ο όμιλος διέθεσε 200.200 οχήματα επιτυγχάνοντας μερίδιο 5,4%. Συγκεκριμένα:

  • Η επίδοση της Fiat Chrysler Automobiles (FCA) το Σεπτέμβριο, με αύξηση των πωλήσεων κατά 12,8% (69.500 μονάδες), αποτελεί θετικό στοιχείο για την πορεία του ομίλου το τελευταίο τρίμηνο του έτους.
  • Το τρίμηνο επηρεάστηκε από σειρά διακυμάνσεων της αγοράς. Ενώ τους δύο πρώτους μήνες μόνο οι Jeep και Lancia παρουσίασαν αύξηση των πωλήσεων, τον Σεπτέμβριο όλες οι μάρκες του ομίλου παρουσίασαν αύξηση (Fiat 10,8%, Alfa Romeo +25,9%, Jeep 18,1%, Lancia 23,3%).
  • Τα Fiat 500 και Fiat Panda εξακολούθησαν να είναι τα δημοφιλέστερα μοντέλα της κατηγορίας Α στην Ευρώπη, με το Panda να παρουσιάζει αύξηση κατά 14,0% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Αντίστοιχα την ίδια περίοδο το Fiat Tipo αύξησε τη διείσδυση του στην αγορά κατά 111,6%.
  • Οι Alfa Romeo Giulietta, Giulia και Stelvio παρουσίασαν αύξηση των πωλήσεων το Σεπτέμβριο κατά 51,1%, 39,9% και 19,0% αντίστοιχα.
  • Θετικά έκλεισε το τρίμηνο και για την Jeep, με όλα της τα μοντέλα (Renegade, Compass, Cherokee) να παρουσιάζουν αύξηση των πωλήσεων.

Η Alfa Romeo αύξησε τις πωλήσεις της τον Σεπτέμβριο κατά 25,9% με 4.100 μονάδες, ενώ ειδικότερα στην Ιταλία η αύξηση έφτασε το 33,9%. Αντίστοιχα θετικά για τη μάρκα ήταν τα αποτελέσματα και σε άλλες μεγάλες αγορές, όπως στη Γερμανία (+21,5%), στη Γαλλία (+26,0%) και στη Μεγάλη Βρετανία (+5,5%). Αναλυτικά ανά μοντέλο η αύξηση το Σεπτέμβριο ήταν +51,1% για την Giulietta, 19,0% για την Giulia και 39,9% για τη Stelvio.

Η Jeep ολοκλήρωσε το τρίμηνο με συνολικές πωλήσεις 40.200 μονάδων και μερίδιο αγοράς 1,1%. Το Σεπτέμβριο οι πωλήσεις παρουσίασαν αύξηση κατά 18,1% με συνολικά 11.800 μονάδες. Σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2018 η μάρκα παρουσιάζει αύξηση των πωλήσεων κατά 0,8%, με 132.400 μονάδες και μερίδιο αγοράς 1,1%. Και η Jeep παρουσίασε θετικά αποτελέσματα στις μεγαλύτερες αγορές με αύξηση 36,9% στη Γαλλία, +27,7% στην Ιταλία και +6,3 στη Γερμανία. Ειδικότερα οι πωλήσεις του Renegade αυξήθηκαν στο τρίτο τρίμηνο κατά 26,2%, ενώ στο σύνολο της χρονιάς η αύξηση είναι της τάξης του 14,4%. Αντίστοιχα για το Compass η αύξηση το Σεπτέμβριο έφτασε το 6,6%. Τέλος το Cherokee αύξησε τις πωλήσεις του κατά 10,4% το συγκεκριμένο τρίμηνο και κατά 8,9% στο σύνολο της χρονιάς.

Η Fiat στον τελευταίο μήνα του 3μηνου διέθεσε 49.000 οχήματα, μια αύξηση της τάξης του 10,8% σε σχέση με την περσινή χρονιά, επιτυγχάνοντας μερίδιο αγοράς 3,8%. Τα Fiat 500 και Fiat Panda διατήρησαν την κυριαρχία τους στην κατηγορία Α, με αύξηση των πωλήσεων για το 500 κατά 5,8% και 11,6% για το Panda. Παράλληλα η Fiat παρουσίασε το πρώτο Panda που δίνει έμφαση στην πολυτέλεια, το Panda Trussardi. Αντίστοιχα θετικά ήταν τα αποτελέσματα και για το 500Χ που παρουσίασε αύξηση των πωλήσεων το Σεπτέμβριο κατά 40,0%, χάρη και στο λανσάρισμα του νέου 500Χ Sport. Τέλος τα Fiat Tipo (+111,6%) και 500L (+6,5%) κατάφεραν να παρουσιάσουν αύξηση μεγαλύτερη από την αντίστοιχη που παρουσίασε το σύνολο της κατηγορία τους.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here