Η Peugeot προσέθεσε μια καλή δόση στυλ, δυναμικής και δυναμισμού σε ένα κατά τα άλλα πολύ ορθολογικό αυτοκίνητο, σε μια προσπάθεια να το κάνει διαφορετικό από τους ανταγωνιστές του, οι οποίοι αγωνίζονται να επιβιώσουν. Έτσι αυτή η νέα προσέγγιση το καθιστά επιλέξιμο για στόλο. Ο Dieter Quartier του Fleet Europe το οδήγησε και δημοσιεύουμε τις εκτιμήσεις του.

Διαπιστευτήρια δρόμου: 9/10

Το νέο Peugeot 508 τραβάει πράγματι το μάτι. Ποτέ ένα αυτοκίνητο δοκιμών από όσα οδήγησε μέχρι τώρα το Fleet Europe δεν έκανε τόσα πολλά κεφάλια να γυρίσουν – εκτός ίσως από την Toyota Mirai που δοκιμάστηκε πέρυσι. Πράγματι, η Peugeot έχει κάνει θαυμάσια δουλειά, δίνοντας έναν αέρα εκλεπτυσμένου μεγαλείου και ύφους coupe-σπορ σε μια συμβατική μορφή αυτοκινήτου.

Αυτό δημιουργεί προσδοκίες ως προς τη δυναμική οδήγησης. Το 508 είναι πολύ καλά ισορροπημένο, αποδεικνύοντας τη γαλλική υπεροχή στη ρύθμιση του πλαισίου. Το όχημα εκινείτο με τον 1.5 BlueHDi και το αυτόματο 8-τάχυτο κιβώτιο, έναν πράγματι πολύ ευχάριστο συνδυασμό. Τα 130hp και 300Nm επαρκούν στις περισσότερες περιπτώσεις, αλλά έλειψε κάποια καλύτερη επιτάχυνση. Οι αλλαγές ταχυτήτων είναι γρήγορες, ομαλές και ακριβείς, έτσι ώστε αυτό το μικρό πετρελαιοκίνητο να δίνει τον καλύτερο εαυτό του.

Το εσωτερικό του αφήνει μικτά συναισθήματα. Η κυρτή οροφή περιορίζει το ύψος στο πίσω κάθισμα. Οι εύσωμοι ενήλικες πρέπει να σκύψουν αρκετά για να περάσουν κάτω από την ογκώδη και χαμηλή κολώνα C, με κίνδυνο να κτυπήσουν το κεφάλι τους στο άνευ πλαισίου παράθυρο. Οι ογκώδεις κολώνες Α είναι εξίσου ενοχλητικές από την άποψη της ορατότητας. Το εντυπωσιακό i-Cockpit με το μικρό τιμόνι, την ψηφιακή οθόνη οδηγού και τους ρετρό διακόπτες, διχάζει: σε κάποιους αρέσει πολύ, άλλοι δεν θα επέλεγαν εξαιτίας αυτού.

Διαπιστευτήρια στόλου: 7/10

Εξετάζοντας το κόστος, αυτό το 1.5 ντίζελ διαθέτει μια ενδιαφέρουσα αξιολόγηση CO2 στα 99g / km (NEDC 2.0). Αυτή η θεωρητική λιτότητα επιβεβαιώθηκε από τη μέση κατανάλωση καυσίμου μόλις 4,6 λίτρων / 100 χλμ. για περισσότερα από 1.600 χιλιόμετρα, η πλειοψηφία των οποίων πραγματοποιήθηκε σε βρετανικούς δρόμους. Είναι ενδιαφέρον πως, επειδή το ταμπλό είναι ψηφιακό, μπορείτε να αλλάξετε τις ενδείξεις από χιλιόμετρα σε μίλια πολύ απλά.

Ικανοποίηση προσφέρει το γενικό στήσιμο και το φινίρισμα – η Peugeot έχει κάνει καλά τη δουλειά της. Το σύστημα πληροφοριών/ψυχαγωγίας με υπηρεσίες TomTom Live φαίνεται άψογο και λειτουργεί καλά, αλλά δεν υπάρχει αμφιβολία πως άλλα συστήματα, όπως της Tesla και της BMW είναι πιο διαισθητικά στη χρήση, ενώ προσφέρουν ακόμα περισσότερα χαρακτηριστικά. Και υπάρχουν κάποιες ακόμα εργονομικές βελτιώσεις που πρέπει να γίνουν πέρα από το HMI (Human-Machine Interface).

Κατ’ αρχάς, οι θύρες USB είναι τοποθετημένες πίσω από την κεντρική κονσόλα και δεν φαίνονται, καθιστώντας δύσκολη την σύνδεση του καλωδίου φόρτισης του τηλεφώνου. Δεύτερον, το χειριστήριο ελέγχου ταχύτητας ταξιδίου εξακολουθεί να αποτελεί έναν ξεχωριστό «δορυφόρο» στην κάτω αριστερή πλευρά του τιμονιού, καθιστώντας αδύνατη την οπτική επαφή με τα κουμπιά. Επομένως, ο χειρισμός του συστήματος ελέγχου ταχύτητας ταξιδίου είναι δύσκολος και επισφαλής, αποτελώντας ενδεχομένως πρόβλημα.

Όσον αφορά στα λοιπά θέματα ασφαλείας, το AEB Πόλης και η προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας είναι στάνταρ, ενώ το σύστημα διατήρησης λωρίδας και το προσαρμοζόμενο cruise control με το Stop & Go είναι διαθέσιμα σε μια λογική επιπλέον τιμή. Τα συστήματα λειτουργούν καλά, αλλά όχι πάντα ομαλά.

Τελικό συμπέρασμα: 16/20

Το 508 προσφέρει μια συνολικά ευχάριστη οδηγική εμπειρία, ενώ παραμένει σαφώς εντός των ορίων TCO του διαχειριστή στόλου χάρη στη βαθμολογία 99g / km CO2 και τη χαμηλή κατανάλωση.

Πλεονεκτήματα

  • Αποτελεσματικοί κινητήρες, χαμηλό CO2
  • Απόλαυση οδήγησης: ισορροπημένο πλαίσιο, αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων
  • Κομψότητα: Στήσιμο και φινίρισμα, σχεδιασμός, πιλοτήριο

Μειονεκτήματα

  • Εργονομία, ορισμένα χειριστήρια δεν φαίνονται
  • Ορατότητα ¾ εμπρός και πίσω
  • Χώρος κεφαλής πίσω επιβατών και πρόσβαση
Προηγούμενο άρθροΠροηγμένα συστήματα ασφαλείας από την Hyundai και την MDGo
Επόμενο άρθροΤο Nissan LEAF στη Λατινική Αμερική