Τον Φεβρουάριο του 2022, οι ταξινομήσεις νέων επιβατικών αυτοκινήτων στην Ευρωπαϊκή Ένωση συρρικνώθηκαν περαιτέρω (-6,7%), καθώς οι κατασκευαστές αυτοκινήτων συνεχίζουν να αντιμετωπίζουν διακοπές στην αλυσίδα εφοδιασμού.

Με 719.465 πωλήσεις σε όλη την ΕΕ, αυτό ήταν το πιο αδύναμο αποτέλεσμα όσον αφορά τους όγκους για τον μήνα Φεβρουάριο από τότε που άρχισαν να καταγράφονται σε ευρωπαϊκό επίπεδο τα στοιχεία της ACEA.

Οι τέσσερις βασικές αγορές της περιοχής παρουσίασαν μικτά αποτελέσματα. Η Ιταλία και η Γαλλία κατέγραψαν διψήφια πτώση (-22,6% και -13,0% αντίστοιχα), ενώ η Ισπανία και η Γερμανία παρουσίασαν ανάπτυξη (+6,6% και +3,2% αντίστοιχα).

Στις χώρες με πολύ θετική επίδοση περιλαμβάνεται και η Ελλάδα (+27,8%), όπως μπορείτε να διαπιστώσετε από τον πίνακα.

Το διάστημα  Ιανουαρίου – Φεβρουαρίου, οι συνολικές ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων στην Ευρωπαϊκή Ένωση μειώθηκαν κατά 6,4% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Και πάλι, εξετάζοντας τις τέσσερις μεγαλύτερες αγορές, η Ιταλία σημείωσε τη μεγαλύτερη πτώση (-21,1%), ακολουθούμενη από τη Γαλλία (-15,7%).

Από την άλλη πλευρά, οι αγορές τόσο στη Γερμανία (+5,6%) όσο και στην Ισπανία (+4,2%) συνέχισαν να επεκτείνονται. Κατά το δίμηνο η χώρα μας παρουσίασε πτώση (-2,6%) σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2021.

Στους κερδισμένους του μήνα περιλαμβάνονται οι μάρκες Honda (+68,3%), Lada (+47,9%), Alpine (+28,1%), Mini (+26,3%), Hyundai (+25,5%), Kia (+24,8%), Dacia (+13,6%), DS (+13,1%), Mazda (+8,6%), Porsche (+8,1%), Toyota (+4,8%), Mercedes (+3,0%), Lexus (+3,0%), Lancia/Chrysler (+0,9%) και Mitsubishi (+0,4%).

Στην πρώτη δεκάδα τον Φεβρουάριο από πλευράς μαρκών η Volkswagen με μερίδιο 9,8% έναντι 11,1% του περσινού Φεβρουαρίου και μείωση πωλήσεων 16,6%. Δεύτερη η Toyota με 6,7% της αγοράς έναντι 6,1% και αύξηση πωλήσεων 4,8%, τρίτη η Peugeot με 6,3% έναντι 7,8% και μείωση πωλήσεων 23,4%, τέταρτη η Mercedes με αύξηση του μεριδίου της στο 5,7% της αγοράς έναντι 5,3% και αύξηση πωλήσεων 3%, πέμπτη η BMW με αύξηση του μεριδίου της στο 5,7% έναντι 5,6% αλλά μείωση πωλήσεων κατά 4,4%, έκτη η Skoda με 5,2% έναντι 5,7% και μείωση πωλήσεων 12,4%, έβδομη η Renault με 5,2% έναντι 5,7% και μείωση πωλήσεων 13,3%, όγδοη η Audi με αύξηση του μεριδίου της στο 5,2% έναντι 5,1% αλλά μείωση πωλήσεων κατά 3,5%, ένατη η Kia με 4,9% της αγοράς έναντι 3,7% και αύξηση πωλήσεων 24,8% και δέκατη η Ford με 4,7% έναντι 5% και μείωση πωλήσεων κατά 10,9%.

Προηγούμενο άρθροTo premium sedan DS 9 στην Ελλάδα
Επόμενο άρθροΟ Xinyu Liu ανέλαβε CEO της MG Motor Europe